- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Melyik hordozható audiolejátszót (DAP, MP3, stb.) vegyem?
- Projektor topic
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Milyen alaplapot vegyek?
- Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
- Milyen videókártyát?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- ASUS ROG Ally
Hirdetés
-
Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
ph A gyártó Super sorozatú, 12, valamint 16 GB VRAM-mal ellátott megoldásai a szabadba nyomják a meleg levegőt.
-
Leszavazta az ötleteket az Amazon, de jöhet az AI-alapú, havi díjas Alexa
it A befektetők a cég kérésére minden fontos és jelentősnek tűnő javaslatot elutasítottak. Jöhet azonban a havi díjas, AI-alapú Alexa.
-
Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
gp Számos remek játék szerezhető be PC-re az elkövetkező több mint húsz napban.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Asbee
veterán
válasz realist #207476 üzenetére
Felhasználás függő is. Nekem 243k van benne, DQ250, semmi jele, hogy baja lenne a kettőstömegűnek. Ha városban sokat van használva, ott előbb odatesz neki a sok alacsony fordulat. Nálam is tervben egy kis váltó okosítás, mert használom városban is, és kellemetlen sokszor az alacsony, remegős fordulat.
[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
válasz rasotamas #207481 üzenetére
Sokszor hagyja olyan szituációban alacsony fordulaton, hogy már a motor járásán érezni, remegős, rázkódós, szenvedős. Itt sokkal több és nagyobb rázkódásokat kell a kettőstömegűnek "elnyelnie" ami ugyanúgy nem jó neki. Természetesen ilyenkor finoman kell gyorsítani ha megoldható.
-
-
Asbee
veterán
válasz grizlisandor #207538 üzenetére
Szerintem meg keresi mindenki a placebókat ahelyett, hogy rendbe lenne téve a motor. Élő adatokat kell nézni és megkeresni a hiba okát. Ha lambda szar cserélni kell, üzemanyag nem segít. Nekem is mikor dobta a hibákat, kilett mindkettő cserélve, soha semmi gond nem volt semmilyen üzemanyaggal. Felújítás előtt én is bebeszéltem magamnak, jajj 100-assal mennyivel jobb szebben jár, jobban megy, ezzel azzal az olajjal mennyivel halkabb. Aztán megvolt a felújítás, minden normális olajjal, sima és prémium benzinnel ugyanolyan szépen csendben járt hidegen melegen, ugyanúgy ment és fogyasztott.
-
Asbee
veterán
válasz MunezXBK #207817 üzenetére
Borzalmasak ezek a halogének már. Golf 7 ben is rettenet. Még pályán, gyorsforgalmin is, esőben este meg aztán főleg. Refizni kell állandóan. Jön haza lassan ismerős Németo.-ból hozatom is vele az Osram ledes szettet. Ezzel esőben egy vadat vagy akármit, észrevenni kb lehetetlen. Nem is értem 14-ben már hogy szerelhettek ilyennel autót.
-
Asbee
veterán
-
Asbee
veterán
válasz imyourfriend #207903 üzenetére
Nekem crbc euro 5 , inkább hosszabb utak voltak mostanában, legutóbb 798km-ert bírt.
-
Asbee
veterán
válasz imyourfriend #207903 üzenetére
Nem nagyon csinálnak már ezek passzív regenerálást. Ahogy írod is, nem melegszik fel eléggé. Majd nyáron nagyobb melegben kíváncsi leszek pàlyán.
-
Asbee
veterán
válasz kleinguru #207966 üzenetére
Ha nincs bemelegedve ( hűtőfolyadék, olaj, stb , stb ) akkor nem kellene regenerálást indítania én úgy tudom. Ha meg sokszor nem tudja befejezni, előbb utóbb kivillan a dpf jel. Én használom heti 4-5x 1-1 rövid útra is városban, sosem kezdett regenerálást hidegen. Az sajnos tipik , hogy város előtt vagy városban kezdi el, hosszabb út után. Mondjuk autópályázás után nem szokta.
[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
válasz atos19881101 #208087 üzenetére
Nem egyszerűbb egy rendes átfogó diagnosztika mint tippelgetni mindenre is?
A chippesnek nyilván az éri meg ha kiiratod . A mosástól sem kell csodát várni, vagy új dpf-et, de azért ezek a gépi nyomásos mosások meghosszabbítják az élettartamàt. Nem a régi beleöntök valami vegyszert és átöblítem szint.[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
válasz atos19881101 #208094 üzenetére
diagnosztika nem egyenlő a hibakódolvasással. Attól, hogy nincs hibakód még lehet bármi. Vidd el egy olyan helyre ahol értenek hozzá és élő adatokat megnézik. De szerintem túlpörgöd.
[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
válasz atos19881101 #208096 üzenetére
Bocs de akkor más autót kell választani, ha ettől félsz. Tényleg nem rosszból mondom. Vagy marad a lutrira mindent is cserélek. 1-1 pillanatnyi anomália nem feltétlen jelenti azt valami baj van a háttérben. Én is ilyen voltam, minden rezzenésre , zajra , mindenre figyeltem aztán azonnal szerelő utána járás. Inkább feladtam ezt.
Ha a dpf nincs szarrá égve, szétesve stb, és az utolsó utáni pillanatban foglalkozva vele, akkor nem lesz olyan baja a kerámia rétegnek, meg semminek, hogy ne lehessen rajta segíteni tisztítással. Az olajhamú lerakódás a fő, amit azért lehet pucolni valamilyen szinten.
-
Asbee
veterán
válasz atos19881101 #208118 üzenetére
Okádni nem, de ha odalépsz neki fog füstölni.
-
Asbee
veterán
válasz atos19881101 #208121 üzenetére
Mint írtam, nem okádja. Az is füstöl csak nem látod, mert nem olyan szinten. Mindenki aki kiszedette, kiíratta azt mondja, azért füstölget ha tapossa. Az újabbak is. Nem véletlen , hogy az már egy jel ezeken az újabb dízeleken, ha kormos a kipuf vége, dpf-el gond van vagy nincs benne. Ahogy egy benzinesnek is kormos mégsem okádja....
[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
válasz imyourfriend #208190 üzenetére
Nekem a mértre minusz értéket mutat, a számolt mindig több. Nem tudom ez normális-e vagy nyomás szenzor gond, lehet csak app verzió függő vagy mert leállítás után nézem. De regenerálási időközök szerintem normálisak. 500-800 km után kb attól függ mennyi a város. euro 5 crbc. Amíg nincs valami rendellenesség addig annyira nem foglalkozom vele. Viszont majd vissza kell vinnem, mert valami nem lett rendesen vissza rakva, vagy flexi cső, mert lett tisztítás után hidegen egy kis kipufszag álló helyzetben, meg regennél brutál bejön az a tipikus büdös szag. Előtte egyáltalán nem, csak ha kb alá hajolt a kocsinak az ember akkor érezte picit.
Ilyen volt tisztítás után:[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
válasz Reggie0 #208212 üzenetére
3-4 évig biztos marad, ha csak nem lesz valami olyan gebasz. Az nekem olyan 80 ezer km lesz. Most pont elcsíptem regen előtt után, pont városban tudott csak végig menni.
Ez heti 5x2 rövid táv városban többi országút hosszabb. Nem vészes. Viszont regenerálás “szaga” brutálisan bejön klímával, valahol tuti enged, megkell nézni. -
Asbee
veterán
válasz imyourfriend #208353 üzenetére
Most mi is a probléma pontosan? Túl gyakran regenerál? Szerintem vidd el egy rendes szervízbe ahol értenek ehez a motorhoz és csinálnak egy alapos diagnosztikát. Felesleges a vakon alkatrészcserélgetés meg ördög falra festés. Használod hosszú utakra is? Sok városban nyektetéssel, rövid távokkal ne csodálkozz hamar regenerál.
[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
válasz imyourfriend #208357 üzenetére
Valami szenzor gond lesz ott szerintem. Nekem mikor tele volt a dpf akkor is elment pár száz kmert vegyesben. Szabályosan használva olyan 20km kell a mostani időben a 90 fokos olajhoz, ebben benne van 2 km város meg 2 falun átgurulni, meg ugye nem forgatja sokat a dsg. Pályán, gyorsforgalmin fele.
[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
-
Asbee
veterán
válasz imyourfriend #208487 üzenetére
Van, hogy szokták őket csapágyazni, de nem gyakori. Inkább dsg-vel, amivel városoznak is sokat. Olajpumpa szíjjhoz karter le, vezérlés le, főtengely szimmering le , olajpumpa lelazít aztán csere. Gyárit rakass bele mindenképpen esetleg dayco. (Gyárinak is ők gyárták). Ezek teflonos erősítettek. Conti, stb felejtős.
[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
válasz molnarpeter #208490 üzenetére
250-300 körül mindenképpen érdemes cseréltetni a szíjjat, de inkább 200 előtt kicsivel vezérlés cserénél, ne kelljen újra bontani. Sok nagyon cefetül néz már ki. Nekem csak pici db levásálok voltak, meg nagyon picikét volt repedezett meghajlítva. 240-nél volt cserélve kb. Vannak neten videók, képek, hogy ilyen futásnál már porlik, törik, reped, szakad. Gondolom olajcsere erre is hatással van.
[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
válasz ArthurShelby #208645 üzenetére
Igaz, tényleg van. Nem tudom mire emlékeztem.
-
Asbee
veterán
válasz grizlisandor #208660 üzenetére
Sajnos az első drága, és azzal szokott a nyűg lenni.
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Politika
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Asztalos klub
- Vírusirtó topic
- Mobil flották
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest