Hirdetés
-
Computex 2024: szemrevaló madzag nélküli klaviatúrák a Varmilo portfóliójából
ph A cég igényesen megvalósított, háromféle kapcsolódási módot ismerő, hot swapes üdvöskéi közül az egyik hazai kiosztással is megvehető.
-
Friss játékmenet videón a The Alters
gp Aki kipróbálná a játékot, annak jó hír, hogy PC-n elérhető lett a publikus demó.
-
A hírnévkezelési cég megígérte: eltünteti a rossz értékeléseket
it Perel a Yelp, mert a hírnévkezelési cég azt ígérte, majd ők eltüntetik a rossz értékeléseket.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
simonjoe
őstag
válasz molnarpeter #215384 üzenetére
Peti!! Tudod mennyiért árulnak "makulátlan" állapotú ajtókat?? 110-140 között, ami sajnos nem csontnélküli. Kivétel nélkül mindegyiket fényezni kellett volna még. Több bontóval leveleztem, telefonon 1eztettünk. Személyesen megnéztem kettőt, a tárolási kultúra sehol sem üti meg a nívót, annál jobban magát az ajtót. Színazonos sehol sem volt, kereskedéseknek elküldtem a színkódot, egyik jelzett vissza, h ok. B@...ott megnézni, majd amikor leautóztam a világ végére kiderült, h kék, és pont ott ahol ez enyém is rozsdásodik mértem 2400 mikront. Elengedtem. Remélem egy darabig kibírja, ha meg elgurul a gyógyszer és az a darabig nem lesz soká, akkor meg mindegy már.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz molnarpeter #215391 üzenetére
Amiben valamilyen motor van, eleve nem lehet nyerő! De, ezt neked nem kell bizonygatnom. A PB adott tavaly 240eHUF/ajtó árat. Az meg, h a bontósok valami külön galaxisban élnek, megér egy misét. Erős idegzetűeknek érdemes egy nagyobbat felkeresni, csak úgy céltalanul. Kib@..ott tróger mind, természetesen ha vannak kivételek azoktól elnézést!!!!
Joe
-
daniel2121
senior tag
válasz molnarpeter #215396 üzenetére
Az a baj hogy bontottba nem találsz makulátlan ajtókat,min. fényezni kell. Abban igazad van,hogy amiben a rozsda benne van sose lesz jó igazából.
-
szabzoltan1
csendes tag
válasz molnarpeter #215394 üzenetére
Cffb.
Csak a vag dpf-hez kell.
Kábel van itthon. -
belisa
csendes tag
válasz molnarpeter #215418 üzenetére
Köszönöm a választ.
Passz, a kocsi megállt alattunk.
1 hete szerelőnél.
A hengerfej annyira koszos (kokszos szaknyelven) nem tudjuk miért.Rendszeresen karbantartott autóról van szó, jó 21 éves de 160000 km van csak benne.
Nem lehet kitakaritani. -
szabzoltan1
csendes tag
válasz molnarpeter #215418 üzenetére
B7 Passathoz is vannak ilyen bontók?
-
gippazoid
senior tag
válasz molnarpeter #215446 üzenetére
Érdekes, nekem Octavia2-n FS-III nyeregben félrekopott a gyári betét, ezért kellett idő előtt cserélni. Olyan 80e km-nél. Persze nem a kopásjelzős betét volt.
Gippazoid Novelties Inc.
-
imyourfriend
őstag
válasz molnarpeter #215499 üzenetére
FS-III van a 3-as Octavian is, olajcserénél átpucoltattam ma délután a fékeket az elsők miatt nem aggódom a hátsó pedig nem volt beragadva.. 1.5 éve meg kellett járatni azóta gond nélkül működik.
-
bim
veterán
válasz molnarpeter #215519 üzenetére
Nincs motorvédő műanyag burkolat a kocsi alatt? Nekem van a Mk1. Octi AHF. TDI alatt és sokszor van hogy hallom amikor átmegyek valami magasabb vackon hogy húzza, de legalább védi az alsó részt.
-
TrollBalint
addikt
válasz molnarpeter #215551 üzenetére
Android, de ahogy olvasom nem fogja támogatni az autót? Benzines.
De a hibakódok biztos ugyanazok, majd azt mondom neki, hogy dízel, úgy se tudja#215561focvis: Egyébként ez nagyon úgy hangzik, mintha valami ritka állatfaj lennék a benzines Octavia-val
[ Szerkesztve ]
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #215519 üzenetére
Octavia 1 alatt volt fém haspáncél, jó vastag és nehéz, az kell neked.
Ez jó vastag fém lemez, fel lehet vele emelni a verdát...
6 darab menetet kell szegecselni hozzá, a két oldalsó takaró marad, passzol ehhez, csak ki kell vágni belölük 2 darabkát
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #215577 üzenetére
Kell fúrni is, azt a 7 lyukat.
-
senior tag
-
xain
csendes tag
válasz molnarpeter #215613 üzenetére
Köszi a tippeket, utánanézek.
-
Bandit21
addikt
válasz molnarpeter #215787 üzenetére
Úgy legyen.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Figur10
tag
válasz molnarpeter #215893 üzenetére
Szia!
Köszönöm szépen, ha járok kereskedés felé megpróbálom .[ Szerkesztve ]
-
Corsa02
őstag
-
Reggie0
félisten
válasz molnarpeter #215930 üzenetére
Vagy lancolasnal csapagyat is cserelni.
-
Corsa02
őstag
válasz molnarpeter #215930 üzenetére
EU5-nél volt hajtórúd citromforma probléma és igen a Kennfeld-es olajnyomás gond is bejátszik. Plusz egy kis korund a szereldéből....
The Truth Is Out There --->
-
Corsa02
őstag
válasz molnarpeter #215946 üzenetére
Igen, hajtórúd csere is ajánlott.
A korund sajnos nem ágyazódik jól be a csapágyba, megsérti azt és megszakad az olajfilm és csapágyas lesz.
Ebben korund és üvegszál volt --> [kép]
Az 5-ös henger csapágyai már meg sem voltak találhatóak
The Truth Is Out There --->
-
yodamester10
őstag
válasz molnarpeter #215961 üzenetére
Igazából nincs,de 9 évesen már nem olyan szép sem a szilent sem maga a kar.
Mennyivel bírhat többet a gyáritól évben vajon?
A gyárira 37 ezret mondtak / darab a FEBI meg
[link]
A másikra pedig 71 ezret gyáriba/ db a FEBI [link]
2-3 évig még tuti marad a verda nálam.[ Szerkesztve ]
-
Corsa02
őstag
-
yodamester10
őstag
válasz molnarpeter #215973 üzenetére
Igazából semmi gond nincs vele,de esztétikailag csúnya meg már 9 éves.Amit biztosan cseréltetnem kell az a motortartó segédalváz vagy bölcső,mert tegnap voltam fékfolyadék cserén és a szerelő benyúlt a középen látható lyukon és olyan hangja volt mintha száraz levelek lettek volna benne.Persze kívülről csak kis felületi rozsda látszik.Abból viszont megrendelem a gyárit.Sima szilentet nem akarok cserélni,akkor már legyen minden új,pár évig jó lesz.
[ Szerkesztve ]
-
boti19871125
kezdő
válasz molnarpeter #215972 üzenetére
Lengyel utángyártottra 58-et mondtak, a gyári minőségű Pilkingtonra 85-öt. Ha valóban van minőségi különbség akkor inkább a drágábbat választanám.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #215519 üzenetére
Na sajnos kaptunk kölcsön autót, így nem siettük el... Pénteken újra elindult az SDI. Előző nap karter le, hengerfejes ismerős meghegesztette, mert kicsi volt a lyuk, aztán ment vissza, éjjel paszta köthetett nyugodtan, aztán kapta csak az olajat. Igazából bontott gyárit akartunk feltenni helyette, de sajnos repedt volt, amit kaptunk, így legalább most nem volt túl drága ez a kör. Ha nincs kölcsön kocsi, biztos hamarabb meglett volna (#hajónapló)
[ Szerkesztve ]
-
gycs02
tag
válasz molnarpeter #216131 üzenetére
-
rbalint88
addikt
válasz molnarpeter #216149 üzenetére
Ja, feluletesen olvastam, tehat kvazi 15k km ota megvan az auto es az utolso 2k km-en kezdte el enni, az sajnos igy jaras, igen
-
atos19881101
senior tag
válasz molnarpeter #216207 üzenetére
Csak nekem nem mindig csinálja. Tegnap is csak indítás után csinálta pár percig. Utána elhallgatott. De van a szomszédomban egy váltós, rákérdezek. Köszi a tippet!
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz molnarpeter #216212 üzenetére
És mi a tapasztalat vele? Egyáltalán van egy tömegű 2.0cr-hez?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #216160 üzenetére
Arra kell ügyelni, hogy középre kerüljön a hajtómű. Ha nem volt törve a kocsi, akkor egyszerű helyre igazítani, vannak segéd furatok a tartókon és a bakokon, azoknak kellene nagyjából szinkronban lenni...
Lehet méricskélni is, de én nem szoktam, a segédfuratok alapján nálam mindig jó lett.A váltó oldalon is van. Amikor lefogatod a taróhoz a szilent fülét, lehetőleg párhuzamos legyen a tartóval, nem egy oldalra kifordítva.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #203409 üzenetére
Újabb bejegyzés az SDI hajónaplóban Megvan a kartervédő, gondoltam foglalkozom a klímával, amíg nincs felrakva alulra a lemez. Kompresszornál kuplung oldva volt állandóan - diag szerint minden OK és bekapcsolva, rámértem a mágnestekercsre, szakadás, juhú. Na volt is itthon 1 pontosan ilyen és 1 kicsit eltérő kompresszor, egyiken megvolt a tekercs, mérés alapján stimmelt az ellenállás (2.8-4.4 Ohm között). Szíjtárcsán a kopó réteg láthatóan hiányos volt, kompresszorok egyikén az is használhatónak tűnt. Csapágy már fáradt volt mindkettőben (egyik csak kézzel érezhetően, másik hallhatóan is finoman kattogott), így az is csere. Na össze is raktuk, 4°C külső hőmérsékletet látva mondom úgysem kapcsol be... Másnap próba, hát semmi nem változott... Teszt jelleggel adtam akkuról feszt a tekercsnek, de jó forró lett az ujjam alatt a vezeték. Ezt követően 211 Ohm ellenállást mértem, juhú Szóval megint csere, de már a nyomólapban sem bízom, sok a rozsda, nem/nehezen mozog, csapágy meg akkor lehet megy a levesbe, de már harmadszorra szerelni nem akarok.
Ja, és közben volt egy vargabetű, méregetés közben úgy tűnt, hogy a kuplung tekercsnek a venti vezérlő modul sem ad áramot. Na erre vettünk egy bontottat, azzal ugyanúgy egy alacsony feszültség mérhető multiméterrel, teszt lámpa nem világít... Na itt csak túltoltam a biciklit, egyszerűen a vezérlő modul saját magát védi, és nem ad áramot, ha tartományon kívül esik az ellenállás. Feltételezem, hogy a használt csere tekerccsel is emiatt nem akart működni, pedig próba után, a direkt 12V teszt előtt 3.8 Ohmot mértem ugyanúgy - vagy a nyomólap volt beállva, de már mindegy.
While the Fan Control Module (J293) is dumb as dirt, it does monitor amp draw of the A/C Clutch (N25). If the draw is out of factory design (open or short circuit), the Fan Control Module (J293) can cut power to the A/C Clutch (N25). [link]Sanden SD7 javítási leírás pdf a gyártó oldalán: [link]
TDI Club klíma rendszer hibakereséshez nagyon jó összefoglaló pdf: [link] -
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #216258 üzenetére
Ha kevés a gáz benne, akkor sem kapcsolja a kuplungot. Az rendben van?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #216261 üzenetére
Digi klímánál beírja a klíma vezérlőbe a nyomás kapcsolót hibásnak ha alacsony a nyomás. Manuális klímánál nem vagyok benne biztos hogy bármit is írna.
-
tibbike01
őstag
válasz molnarpeter #216281 üzenetére
15km naponta a munkába, néha 35km Debrecenbe és 3 havonta Budapestre, de kell a nyomaték, lóerő, szívó benzin kizárt. Néha futózik is, meg tudod ott falun máshogy megy ez.
grizlisandor: igen, a hátulja is sérülve volt, de 2millióért nem várok csodát egy 15éves autótol.
[ Szerkesztve ]
-
J&P
tag
válasz molnarpeter #216359 üzenetére
Köszönöm, jelenleg sárgás lötty van benne, de a tartály kupak meg zöld.
Akkor most milyen is kell bele gyárilag? Ásványi vagy szintetikus.
Vagy a kupak színe jelent valamit, vagy nem érdekes?[ Szerkesztve ]
-
Pikaa
aktív tag
válasz molnarpeter #216391 üzenetére
Köszi, keresek akkor egy olyan szervízt, ahol van erre mód.
[ Szerkesztve ]
-
426os
őstag
válasz molnarpeter #216415 üzenetére
Meglazította a hidat tartó csavarokat, amik így engedtek annyi játékot, hogy irányba állítsa, aztán a jó pozícióban újrahúzta őket. Általában ehhez nem szoktak nyúlni, mert nem állítható, de a gyakorlatban el tud mászni, vagy akár gyárilag is állhat kicsit csálén.
.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #216435 üzenetére
Neked válaszolok de majd végig olvassák a többiek a válaszokak. Elvileg csak műanyagok törtek, de ezeknél soha nem lehet tudni.
Nem vittem haza, itt azért lecsuknak, kihívtuk a rendőrt, ők az erdészt, az hozott spéci zsákot. Csak plombával lezárt zsákban, edényben lehet vadat szállítani nálunk. Szondázás, papírozás és mehettünk tovább.
Kárt okoztam a vadász társaságnak, az őzike meg nekünk. Kettőnk közül én józan voltam.Egész tetemes lesz a kár, a gond, hogy nekem jövő szombatra kell a verda, méghozzá ép ráccsal. Nincs esély, hogy addig ez kész lesz.
Féktávon belül ha valami kiugrik, akkor ennyi. 14 métert tettem még meg az ütközés után. Kb.100-al mentünk, mikor megláttam, bele álltam a fékbe, a többi már nem rajtam múlott. A padkáig lehúzódtam, de így is elkaptuk. -
rbalint88
addikt
válasz molnarpeter #216466 üzenetére
En izlesemnek meg a legrovidebbre hagyott kovetesi tavolsag se enged elegge seggbe maszosan menni
Marmint normal haladashoz tok jo, csak ahhoz nem enged eleg kozel, hogy ne maradjanak bent elotted nyaralni… Nem mesz a seggebe-> akkor biztos megfelel az o tempoja-> nem huzodik ki -
426os
őstag
válasz molnarpeter #216595 üzenetére
Nekem elég lenne, de van egy autók iránt kevés érzelmet tápláló párom és egy babakocsink is. Biztosra megyek A belső, műanyag részen csak fólia lesz.
.
-
MM
őstag
válasz molnarpeter #216668 üzenetére
Csak amíg garanciális az autó, addig nem érdemes...
-
Nagyfejű
aktív tag
válasz molnarpeter #216660 üzenetére
Köszi,öket néztem.felveszem velük a kapcsolatot
-
Paxker315
addikt
válasz molnarpeter #216668 üzenetére
legjobb inveszt. Októberben írtak új programot, és még az előző, 2022 júliusban megírttól is jobb. Érdemes. Főleg, hogy egy régebbi darabról van szó, sokat profitálna belőle. Én 10k-t fizettem érte, de nagyon elégedett vagyok és jól elkötött pénznek tartom. Így gyakorlatilag 1800-2400 közti fordulatszám-tartományban tölti a bódé az idő túlnyomó részét, és maximum terhelés nélkül "esik be" a fordulatszám (1500-1600), teszem fel, gyorsítás nélkül krúzolás 95-100 közt. Városban meg sokszor 3-4-esben tudsz haladni, mikor a gyári program úgy váltotta 45-nél a hatodikat, hogy fájt hallgatni is. Mondjuk azt fél napig használtam, és senkinek sem ajánlom :\ :|
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Lisztok
lelkes újonc
válasz molnarpeter #216668 üzenetére
270e km van a kocsiban, lehet már átírták. Majd ha hívom az eladót, rákérdezek erre is.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz molnarpeter #216810 üzenetére
Köszi, ebbe délelőtt már beléptem, most nyálazgatom a posztokat.
Swift 1.3 GLX, Garmin Fēnix 6s, EOS R, Dell T110 II, iPad Pro, iPhone 15 Pro, Unifi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #216910 üzenetére
Ha időben/gyakran cseréled a G13-at akkor nem kell a szilika. Az ahhoz kell, hogy úm. revitalizálja a G13-at. De majd Corsa02 irányba állít engem. Én mondjuk nem szaroztam, a Superb sima csapvizet kapott (ezúton is csókoltatom a flottásokat, hogy nem adtak belevaló folyadékot).
#nincsbennetarcsi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #216273 üzenetére
Golf 4 hajónapló x climatronic saga
Mikor 12 V-ot adtam a használt, ellenállás mérés szerint megfelelő mágnestekercsnek, jó meleg lett a vezeték a kezemben, és pár számjegyet növekedett az ellenállás, kuka. Komplett új kuplungot kapott végülis, csúnya volt a szíjtárcsa, nem tetszett a rozsdás kuplungtárcsa, stb. Vezérlőben gyönyörűen írja megint, hogy compressor running. A bökkenő, hogy láthatóan nem forog, a kuplung továbbra sem zár. Direkt 12V ráadását már nem merem megpróbálni sem Új kuplung hézag inkább szoros, mint nagy - próbálgattam többféleképp, végleges verzióval rövid ideig mászott picit, de abbahagyta. Diag végre köpött egy hibát F129 nyomáskapcsolóra, mondom jaj de jó, egy töltéssel talán megoldódik (00792 35-00). Azért töröltem, aztán próbálgattam, és sehogy nem jön vissza a hibakód Venti vezérlő modul cserélve lett múltkor (mert nem tudtam, hogy hibás tekercs esetén nem ad áramot); korábban néhány vezetékét javítani kellett, azokban viszonylag megbízom. Jóval régebben a kompresszornál el volt vágva a mágnestekercsre menő egyik szál, aztán összetoldva, arra még rá akarok nézni. Utána pedig meditáció, hogy mit nem néztem még meg/mit kéne még tesztelni...
[ Szerkesztve ]
-
Corsa02
őstag
válasz molnarpeter #216910 üzenetére
A G13 egy tévedés volt sajnos...szétesése mindig kérdéses idejét illetőleg, de meg fog történni, utána elége korrozív sajnos. Én minden esetben azt javaslom legyen cserélve G12 Evo-ra.
The Truth Is Out There --->
-
daniel2121
senior tag
válasz molnarpeter #216945 üzenetére
Arval is korrekt legalábbis nálunk.
-
őstag
válasz molnarpeter #216945 üzenetére
Eddig nálunk/nekem a Mercariussal sem volt gond, meg előtte ALD-vel sem... most ezt adta...de megoldódik mire tényleg meleg lesz...
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen