Hirdetés
-
Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
ph Az Elitegroup új LIVA barebone-nal és a Black alaplapsorozat feltámasztásával készül a tajvani kiállításra.
-
Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
ma A Tensor G5-öt önállóan fejlesztheti és a TSMC-vel gyárthatja, a G4-et viszont még koreai partnerével.
-
Végre megjelenési dátumot kapott a Zenless Zone Zero
gp A teljes változat PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre lesz elérhető ingyen.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ßrainiac
addikt
válasz Mágus2 #46968 üzenetére
Koszonom!
Tehat amiket mondasz az passzol a jelenseghez, miszerint inditas utan halkan morog a valto es hasznalat utan ez neha felerosodik (ahogy a felvetelen is)?
Egyebkent csak 1x volt ilyen hangos, mint a felvetelen, de mindig van egy kis morgas. Amikor uresben jobbra-balra huzogatom, erzem a karon, hogy remeg tole, de a hang nem valtozik (nem halkul / erosodik).
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #46981 üzenetére
Aha ... akkor valószínű tényleg kevés lesz az anyag a klímában.
Visszaolvastam erre a meleg indítás gondra. A kolléga ha jól olvastam azt írta, hogy PD elem hiba. Ez nálam nem játszhat, mivel mind a 4 PD elem nemrég volt szervízelve benne, és már előtte is csinálta ezt.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #46983 üzenetére
Nem tudom emlékszel e még rám, én nyaggattalak egyszer ugyan ennél a kocsinál turbó kikapcsolással ... csináltam pár logot (letöltés) az általad leírt módon. A _1.csv végűnél sikerült pont elkapnom hogy a vége felé kikapcsolt a turbó, a _2.csv _3.csv fájloknál világító Check Engine lámpával csináltam ugyan azt, de a turbó motor újraindítás után elindult. A hibakód pedig a következő:
Friday, 02 August 2013, 17:40:49
VAG-COM Version: Release 409.1-US
Control Module Part Number: 038 906 019 PB
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 8180
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 73430
Additional Info: TMBDS41U868878757 SKZ7Z0F3516647
1 Fault Found:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Intermittent
---------------------------------------------------------------------------Valami okosat ki tudsz szedni ezekből a számokból?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #46986 üzenetére
Igen én is utólag néztem, hogy benne maradt az első ami csak teszt volt. Srry
Szóval akkor szerinted turbó geometriájával lesz valami? Azaz lehet el van rendesen kormozódva? Nem teheti tönkre a motort ez a túlnyomás?
A képet kicsit nagyobban ki tudod rakni? Nem tudom nagyítani.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #46988 üzenetére
Ezt milyen progival hoztad ilyen szép alakra? Csak simán Excel?
A VGT karját a motor takaró levétele nélkül látni fogom? Merre keressem? Bal oldalt a motornál? Bocsi a láma kérdésekért. ...
Szerk. Látom megelőztél ...
3000ig ha forgatom az elég? A motor 1-2000km ezelőtt volt henger fejezve, nem akarom még nagyon pörgetni.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #46990 üzenetére
Azt hiszem holnap reggel nekiesek a leírtaknak ... ma már sötétben nem sokat látnék úgy sem ...
És akkor szerinted ezt a nagy nyomást a kormos GEO okozhatja csak? Valamilyen szelep vagy vákuum nem lehet ludas?
Szerk.
Jogos! Ha a kóla receptjét is kiadnák, akkor már nem lenne igazi kóla ...[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #46992 üzenetére
Akkor első körben holnap reggel kipróbálom ezt a GEO mozgatást, majd mentek róla logot. Bízom benne, hogy tényleg csak koszolódás lesz a hiba, mert apumé az autó, és ő szereti gyorsan elváltogatni a sebességeket. ... Múltkor már én szóltam rá, hogy pörgesse kicsit azt a motort, nem dísznek van 5000ig a fordulat számláló, nem lesz világ vége 2000 felett sem ...
Nekem benyás gépem van, de azt is amióta "normálisan" pörgetem azóta az élet is megjött belé ...
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #46992 üzenetére
Megpróbáltam megcsinálni VAG-al a GEO állítást, de nem tudom összehozni, mert mindig kiírja a progi, hogy aktiválnom kell. Pedig elméletileg aktivált a progi (igaz nem vásárolt), az elején zölden ki is írja hogy activated, de mikor rácsatlakozok a vezérlőre, ismét visszadobja a progit aktiválatlan állapotba ... szórakozik velem
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
ßrainiac
addikt
-
Piwi
addikt
-
tomcsi23
veterán
válasz Mágus2 #47085 üzenetére
Oké, így tiszta.
Dr.Zoo: lássuk csak. Ma rendeltem meg a Motult... 5W40 megy bele, 14 forint az öt lityi...
Ma rendeltem meg - nem, nem ez,
megy bele - ez sem,
14 forint az öt lityi - ez mondjuk érdekelne, de gondolom csak elírtad.
Hm..mi is maradt, mi is maradt..á, megvan: Motult... 5W40 - erre gondoltam, hogy melyiket konkrétan?...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-
-
tomcsi23
veterán
válasz Mágus2 #47102 üzenetére
A magam részéről már reggel lemondtam, hogy több infót is kiszedek belőle.
Amúgy gondban vagyok én is mert (bár még csak 5e km van az olajban, de nézelődök), hogy vajon melyik lenne az enyémhez a megfelelő. Ahogy nézem, a 0W40 helyett inkább 5W40, meg 5W30 az, ami teljesíti a normákat.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
RohamDroid
aktív tag
válasz Mágus2 #47130 üzenetére
A központi zár motorok eredetiek. Mindegyik.
tomcsi23 Ezek a tipikus édesanyám féle emberek akik ha megállsz már tépkedik és nem tudom felhúzni a kis bütyköt mert húzogatja a kilincset és amikor végre sikerül rá szólni hogy ne csinálja akkor ő neki áll feljebb hogy mennyit kell várni. Ezt megelőzően már mielőtt megállok küzdök hogy kinyissam nekik az ajtót.
[ Szerkesztve ]
Üdv.: Csaba
-
tomcsi23
veterán
-
RohamDroid
aktív tag
válasz Mágus2 #47142 üzenetére
Amikor arra várok hogy a párom nyissa a kaput dumál mire kiszáll jár a motor vagy 2 percig mert mondja és mondja mondom neki hogy nyissa ki a kaput majd bent megbeszéljük. Nagy nehezen kiszáll becsukNÁ az ajtót de nem sikerül csak félig aztán visszafordul és becsukja megint.. És röhög és ez minden nap 2szer.
Vagy amikor úgy bevágja hogy bedugul a fülem is. Ez még lehúzott ablakoknál még jobb szokott lenni mert akkor kb a kárpit is le esik..Anyám meg aki a fém kilincsek világában nőtt fel úgy rángatja a műanyagot hogy mindig attól félek hogy a kezében marad. ( a belső már a kezében maradt egyszer.. )
De ide sorolható lenne a csomagtartó le(B)csukás is
[ Szerkesztve ]
Üdv.: Csaba
-
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz Mágus2 #47172 üzenetére
Egyre ritkábban, kezdek nagypapásan vezetni...
Persze néha olyan jóérzés egy tuctuc majmot megalázni a pirosnál, de ezis egyre ritkább.
Azért szeretem őket, mert valahol, a kis agyuk mélyén, meg vannak győződve róla, hogy a homasitában, a hülyegyerekeknek árult ragasztható gagyi kopoltyú, és a tuning lökhárító legalàbb 50 pónival emeli az amúgy vérszegény 60 pacik táborát..."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
-
kk831228
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Eredeti játékok OFF topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Hardcore café
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- TCL LCD és LED TV-k
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen