- Autóhifi
- Halasztja a Recall funkció aktiválását a Microsoft
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Vezetékes FÜLhallgatók
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- TCL LCD és LED TV-k
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Apple notebookok
- Lézervágás, gravírozás
Hirdetés
-
Olcsóbb lett a OnePlus Watch 2
ma Csak arra kell figyelni, Watch X néven vásároljuk meg az Oppo kínálatából.
-
AI-t kap a Toughbook is
ph A Panasonic híres strapanotebook-szériája a Meteor Lake processzoroknak köszönhetően szolgált rá a megnevezésre.
-
Premier előzetesen az Elden Ring: Shadow of The Erdtree
gp A minap befutottak az első tesztek is, amik szinte csak pozitívakat írnak a DLC-ről.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
imyourfriend
őstag
válasz Mágus2 #209034 üzenetére
Kezdjek egy műszeres diagnosztikával a turbó esetében? Mondjuk akihez vittem kipucoltatta mondta hogy hajtsam 1000km-t és térjünk vissza rá, gyanítom ezalatt telehordja megint a turbót korommal. Változni nem nagyon fog, most olyan szinten jár hogy pl tempomat 100-nal 6km alatt belerakott 1g mért kormot.. gyorsításnál nem ad hozzá ez az érdekes. Szerelő akinél volt dpf-el arra hivatkozik hogy nem ad hibakodot az autó.
Apropó mikor kezdi el adni a hibakódot? Vagy mi kell hozzá? Annyira meg kell feküdjön az autó? Ez így a 6km és 1g-bol kiindulva megint telerakja 200km alatt, Körmend környékén esetleg Zalában van valaki aki csinál ilyet? Beszélek szerelővel mit mondjak neki milyen tesztet csináljon? Bevallom így nem szívesen használom az autót, ha pár ezer km után odakerülök, hogy megint pucolni kell az egész rendszert.
-
imyourfriend
őstag
válasz Mágus2 #209037 üzenetére
Gyanítom ezt még a kínai vcds is megtudja oldani, főleg ott ahol tolja a kormot mint a bolond meg kell néznem, hogy mennyi az elvárt és mennyit ad be. Van két channel turbohoz ahogy googleban látom, eltérés mennyi lehet maximálisan? Néztem tesztet ahol alapjarat és 1500 rpm között nézték ott 20kpa még megfelelő volt.
-
imyourfriend
őstag
válasz Mágus2 #209055 üzenetére
Köszi, jelen esetben jobb ha leteszem a bódét amíg át nem lesz nézve a turbó oldali rész. Nyest járt párszor a motorháztető alatt még télen, jellemzően a hangszigetelő szivacsot rágva.. az a meglepő számomra, hogy folyamatában kormol nem számít az tempomat 90-el hajtok vagy 100-al, 110-el pedig ott fel van építve a nyomás egy idő után nemde?
Gondolok itt arra 3mp után felépül a nyomás és szintúgy kormol, mert látni a DPF-nél. Itt milyen csövek vannak, azokat ki lehet egyáltalán felülről szedni vagy mindenképp szerviz mert a turbó is alul van és ott tudnak ránézni?
Az mennyiben lehet jó/rossz jel hogy 3mp után feltölti a turbót és relatíve egészen jól megtudja tartani a nyomást, utalhat ebből bármi olyan dologra hogy csak cső vagy csak turbó?
Arra lennék kíváncsi a jelek alapján hogy tudom megkülönböztetni. Köszönöm a segítséget.
-
imyourfriend
őstag
-
imyourfriend
őstag
válasz Mágus2 #209084 üzenetére
Kérdés a DPF-nek milyen tempóval milyen hőmérsékleten kellene égetnie a kormot? Egyenletes tempónál nem melegíti fel, pl 100-110km/h körül 4-ben vagy 5-ben esély sincs felmelegíteni, terhelés kell neki de normál állapotban 500 fok fölé nem egyszerű felküldeni közúton.
Turbóból nézem árulnak felújítottat, minden kopó és forgó alkatrész kicserélve 120-140 pénz körül, csak ne kínait tegyenek bele bár gyanítom.
PC4200: köszönöm, meglátom mi merre hogy, mennyire szuperál jó a szekér azért ha turbót cserélek akkor már injektorokkal is lesz valami hogy teljes legyen a kép, de egyelőre még OK a helyzet.
-
Tin
veterán
válasz Mágus2 #209167 üzenetére
Nekem a 150 lovas van és örültem, hogy nem változó geos a turboja. Később csak a szívás van vele. Persze jobb az, de macerásabb is. Bár lehet, hogy előbb szarik be a hengerlekapcsolás, mint a turbó. De ahogy olvastam, utóbbit ki lehet programozni ECU-ból, bár én nem akarnám megcsináltatni, de tizeniksz évesen egy opció az olcsóbb fennhatóság érdekében.
-
imyourfriend
őstag
válasz Mágus2 #209187 üzenetére
[link] egy csodás mutatvány kiszedni az üzemanyagpumpát, ami az igazat illeti.. az élen a szürke rögzítővel ami a tetején van. Kell hozzá csodaszerszám, vagy ezt inkább hagyjam egy szerelőre akinél 10ezer forintos művelet kb? A pumpához adnak olyan rögzítőgyűrűt, tömítést is? Gondolom légteleníteni is kell utána géppel, van ott adagoló és visszafolyó ág is. Pumpából is áll a csak gyárit szabad?
Runner_fxr: jól néz ki ez a szekér, balesetmentes utat!
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz Mágus2 #209254 üzenetére
Egyetértek a véleménnyel ,én sem szeretem a teljesen black "packett"-et. Egy kis króm kell azért, attól lesz elegáns.
Ettől függetlenül, ennél az Octavianál, elől annak a bugyuta harcsaszájnak, pont nagyon kell, hogy beleolvadjon feketén. alul pl maradhat a króm csak a rács körül fura nekem. De nyilván ez egyéni ízlés kérdése. Ablak köré meg csak króm!!!
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
iceQ!
addikt
válasz Mágus2 #209442 üzenetére
Gyakori, annyira hogy egy 2006-os Skodánál ugyan ez volt, előttem 1 nappal.
Erre fel lehetett volna valahogy készülni, hogy ez ne következzen be? Vagy megoldás a meglőzésre?[ Szerkesztve ]
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
iceQ!
addikt
válasz Mágus2 #209444 üzenetére
Én úgy tudom, hogy a felújított váltó 1-másfél miska forintba. Ezeket csak javítani lehet (én most egy javított váltot fogok elhozni holnap), de javíts ki kérlek ha nem helyes az információim.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Mágus2 #209471 üzenetére
De ettől még a probléma marad. Engem pedig irritál.
1 napra leadtam szervizbe is, szélvédőt javították ( nem kértem ), de nem jutottak semmire. Csak annyi, hogy ez biztos nem csapágy. Oké, de akkor mi?
Hát lehet gumi... 5x mondtam mielőtt leadtam, hogy a télivel is csinálja.
Akkor használjam, majd kijön valami nagyobb hiba és javítják.
Jövő hónapban mennék haza, így nem annyira vagyok nyugodt. Talán érthető a türelmetlenségem.
-
veterán
válasz Mágus2 #209599 üzenetére
Nekem elől Zimmermann, hátul TRW -> valamelyik szeret hidegen enyhén csikorogni, tippre az első. (A gyári tökéletesen csendes volt.)
42 ezer km után még bőven jók, kb. 50%-osak.A Mazdan tudtommal gyári (Mazda) van, az meg nem elég harapós, előre racse cuccot rendeltem , egy EBC green személyében.
[ Szerkesztve ]
-
Dew007
újonc
-
iceQ!
addikt
válasz Mágus2 #209774 üzenetére
A sztori ott kezdődik hogy menet közben a váltó megadta magát. Diffi csapszeg kiesett, lett 3 lyuk a régi váltón, gyakorlatilag kuka(szerintem ilyet már láttál) . Kapott egy "újat" (javított, használt váltót) + új kuplung szettet.
Menet közben van mikor szépen veszi a fokozatokat, de van mikor nem. Ez azt jelenti, hogy erőltetve be tudom sebességbe rakni, de nem erőltetem. Kuplung ki majd újra s akkor már veszi, általában de van mikor 2x kell ezt eljátszani. 3-as, 5-ös sűrűn nyögvenyelős, ritkán a 1-2-4. Nem mindig csinálja, viszont az előző váltónál ilyen gondom abszolút nem volt.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
mario1012
tag
válasz Mágus2 #209811 üzenetére
Köszönöm.
Igen, megvan még a Passat is. Egyelőre az a hétköznapi szaladgálós, legtöbbet használt autó.TrollBalint: Köszi. Olvastam a vásárlási meneted az autós topikban, hasonló kategóriában keresgéltünk. A Te hsz-ed volt ami adott egy állapotleírást egy hirdetett Superbnél ami jónak ígérkezett és megnézted. Nálam is parkolóban volt és már az indulást tervezgettem amikor olvastam a tapasztalataid. Így nem utaztam át az egész országot miatta. (Valamivel több mint 400 km lett volna csak az odaút.)
Végül örülök, hogy szembejött ez az Octavia és ez lett. Nagyon tetszik.Van pár apróság, egy motortér kozmetika ráfér majd, illetve a motorháztetőn gyűjtött pár kavicsfelverődést a pályázás során, azt szeretném fényeztetni és védőfóliát rakatni rá a későbbiek során.
-
-
macilaci78
nagyúr
válasz Mágus2 #209892 üzenetére
Előtte, persze. Elírtam.
focvis: köszi, betettem kosárba. Gondolom, nem romlik meg. Vagy majd a fél év múlva esedékes vezérléscserénél fel lesz használva a maradék.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Autóhifi
- EA Sports WRC '23
- Autós topik
- Star Wars Jedi: Survivor - Egyre közelebbi a PS4 és Xbox One verziók érkezése?
- Napelem
- Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- gilfoyle: Esetem a xiaomishop.hu-val
- Új akkumulátortechnológiát hoz a OnePlus
- Direct One (műholdas és online TV)
- Mobil flották
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eredeti Mazda alufelni-garnitúra
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!