Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Indiai is kötelezővé teszi a Type-C-t
ma Az Európai Unió szabályozásához hasonló lépésre készül az egyik legnagyobb volumenű mobilpiac.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
imyourfriend
őstag
válasz
Mágus2 #209034 üzenetére
Kezdjek egy műszeres diagnosztikával a turbó esetében? Mondjuk akihez vittem kipucoltatta mondta hogy hajtsam 1000km-t és térjünk vissza rá, gyanítom ezalatt telehordja megint a turbót korommal. Változni nem nagyon fog, most olyan szinten jár hogy pl tempomat 100-nal 6km alatt belerakott 1g mért kormot.. gyorsításnál nem ad hozzá ez az érdekes. Szerelő akinél volt dpf-el arra hivatkozik hogy nem ad hibakodot az autó.
Apropó mikor kezdi el adni a hibakódot? Vagy mi kell hozzá? Annyira meg kell feküdjön az autó? Ez így a 6km és 1g-bol kiindulva megint telerakja 200km alatt, Körmend környékén esetleg Zalában van valaki aki csinál ilyet? Beszélek szerelővel mit mondjak neki milyen tesztet csináljon? Bevallom így nem szívesen használom az autót, ha pár ezer km után odakerülök, hogy megint pucolni kell az egész rendszert.
Új hozzászólás Aktív témák
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron