Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mágus2

    Közösségépítő

    válasz bim #209738 üzenetére

    Az gyári betegség, csak a gyári tárcsa és betét nem fogja elfőzni rajta a féket.

  • imyourfriend

    őstag

    válasz bim #209738 üzenetére

    Szerelőnek értenie kell hozzá, hacsak nincs alulméretezve a fék vagy nem alsó kategóriás az megfelelően megpucolva felszerelve jól kell működjön. Persze el is lehet égetni versenyzőként de ebbe ne menjünk bele.

    Megfelelően meg kell legyen pucolva a kerékagy ahova felmegy az első tárcsa, ez az első lépés hisz kis egyenetlenség később okozhat nagyobb galibát.. csúszkákat is jól meg kell takarítsa, igény szerint cserélni kell ha már elhasználódott ez sokat számít a féknél lényegégen a mozgásterét adja. Szintúgy a féknyeregnél, még ha nem is festi le illik drótkefézni, megpucolni azt a részt ahol érintkezik a fékpofa a dugattyúval, a legfontosabb itt ahol érintkezik a fékpofa a féknyereggel, a két végén ahol be van akasztva ott jár. Igény szerint ki kell szedni a dugattyút, megpucolni a műanyag gyűrűnek kialakított vájatot egy erre kialakított szerszámmal, igény szerint új tömítés a dugattyúhoz. Jellemzően megvasalhatja a fék a felületet, ha nem működik valamely része megfelelően vagy a dugattyú, vagy a csúszka szorul vagy nem jól előkészített felületre szerelik fel pl. a féktárcsát. Ez a művelet pénteken csináltattam jó 2.5 órát igénybevett az első két féknél nyilván nem minden autószerelő vállalja be. Azt autószerelőként látnia kell, ha valami nem megfelelő a féknyereggel, be van ragadva, nem javítható valamilyen okból kifolyólag stb.. és a fékfolyadékot nem is említettem de ki kell cserélje 2 évente.

Új hozzászólás Aktív témák