Hirdetés
Hirdetés
-
Jól felszerelt, 4K-s üzleti monitor a Philips értelmezése szerint
ph A 68,58 cm-es képátlójú, láncba köthető újdonság Thunderbolt 4/USB Type-C dokkoló is egyben.
-
StarCraft hírek: Készülhet egy új játék, miközben Game Pass-be tart a széria
gp November elejétől az előfizetők hozzáférést kapnak a sorozat első részének remaster kiadásához és a folytatáshoz.
-
Texasban készül az első 3D-nyomtatott hotel
it A daru méretű 3D-nyomtatóval most egy hotelt nyomtatnak a sivatagba, rétegenként.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
vittgen
senior tag
válasz i-sti #161402 üzenetére
Bocsi!! Félreérthető volt az írásom!!
Igen! Igaza van!
Van egy gyári előírás! Az a minimum minőség,amit bele kell tenni!!
Én is ezt állítom!
De a gyárilag előírtnál vannak drágább és jobb minőségű olajak is! Én úgy értelmeztem Boti írását,hogy ő megveszi a gyárilag előirtanál a jobb minőségűt és azt használja!
Nekem a gyárira is alig futja,de az a minimum,hogy olyan menjen bele! Nem is tennék,vagy tetetnék bele gagyit!
Szóval ezt akartam közölni!
Bocsi,ha félreérthető volt!![ Szerkesztve ]
-
gyenesmartin
őstag
-
Doki16
addikt
válasz i-sti #161721 üzenetére
Na ez most ütött
(#161720) apple87: Te tudod mit szeretnél. Itt senki nem fog modern CR dízelt javasolni városi használtra. Ha már nem csalószoftos akkor még rosszabb lesz a helyzet urbán környezetben. De hát mindenki maga tudja, hogy mikor ül rá a arra bizonyos rollerre
Amúgy az előélet fontosabb mint a km. Mert lehet jó még egy 200k-t futott autó is ami egész életében csak pályán üzemmelegen ment. És lehet nagyon rossz egy 80-at futott ami csak városban járt, napi sok indítással. VCDS-el szűrhető.Meddig tartanád meg?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
pepucs
tag
válasz i-sti #161764 üzenetére
lambda-szonda küldene hibás jelet? Erre gondolsz? Bármi elképzelhető és bármilyen releváns tippet szívesen fogadok. VCDS-en kívül, hogyan lehet még a lambdát ellenőrizni?
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
molnarpeter
nagyúr
válasz i-sti #161820 üzenetére
Én már konkrétan jegyzeteket tartok a topikból, mindig van egy kis apróság
2.0 TSI olajpumpa átalakítás 1.8T-ére, de vannak videók szegény ember balansztengely kiiktatása és olajpumpa cseréje témában is Mondjuk mire egy ilyen rendben lesz, kb. annyiból kijön egy újabb, kevésbé problémás darab, ami egy vezérléscsere után vidám.
-
diablo1984
addikt
válasz i-sti #161922 üzenetére
Nálam még az Octavia annyit sem..... Ennek az autónak az első életében volt húzós ideje(bár felhasználás szempontjából talán az ideálisabb volt) 2,5 év alatt toltak bele 170e km-t, utána megvették haverék, ők 1,5-2 év alatt toltak bele egy 20ast és meg tizenpárat 1,5 év alatt.....
Nálam egy új autó csak elavulna....
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz i-sti #161962 üzenetére
Ugyan már, ha egy nyavalyás ébresztőórában meg tudják oldani, hogy ne felejtse el a beállításokat elemcserekor, akkor egy autónál nem? Annyival bonyolultabb az autó elektronikája, mint egy PC, hogy egy 3 V-os gombelemmel nem lehet megoldani? Tegyék a biztosítéktáblához az elemet, legyen indításonként egy feszültségellenőrzés és dobjon hibakódot. Sokkal felhasználóbarátabb, környezetkínélőbb megoldás, mint az amúgy plug and play akkucserével elszarni a fél kocsit.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
bul07
nagyúr
válasz i-sti #161962 üzenetére
Ceed egy faék egyszerű kocsi volt, még ha jól emlékszek menüje se igazán volt
Ebben a videóban látható középen lévő kijelzőn lehetett pár adatott elhozni és annyi
És mégis megártott neki, akkor egy mai modern kocsinál rosszabb esetben gazdasági tóttálkárt is elő lehet idézniAmúgy rettenet milyen jó fékje volt, ha rálépet az ember azt érezte hogy a szemgolyója ki akarna repülni előre
Mintha valami horgony dobot volna ki, szerintem túl volt méretezve a kocsihoz képest( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
bul07
nagyúr
válasz i-sti #161965 üzenetére
Én nem arra gondoltam, hanem egy akkumulátor ki be rakására, ha már annyira érzékenyek hogy meg kell adni a paramétereit is
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Doki16
addikt
válasz i-sti #161962 üzenetére
Héé naa
Csak a saját kocsim lett offos, attól még itt van a családban a Q5. (bár jó lenne ha elvinnék már végre )
Cseréltem benne valóban, el is lett baszva sajna. Olyan akksi került bele amihez nem volt BEM Code. Nem veszünk bele már másikat, megy ameddig megy. Az itt lévő társaságnak köszönhetően egész jól képbe kerültem. Mondjuk amióta megcsináltam a motorvezérlő áramellátóját azóta az energiamenedzsment se zavar be.(#161989) Ehnaton88: Kuplunggal nem lesz bajod, hamarabb széthullik a többi A DMF már esélyesebb 200 felett.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
rob210
nagyúr
válasz i-sti #162067 üzenetére
Azon elektromos van, tudomásom szerint, ahol a fogaskerekeket illik ellenőrizni és kenni, mert kiszárad vagy csak konkrétan a portól elkoszolódik és onnantól meg tud fagyni. Illetve a tömítések állapotát kell ellenőrizni, higy ne jusson be por és víz.
Nem vagyok VAG specialista, más gyártó autóit szerelem, majd mágus megmondja, ha hülyeséget beszélek, mert a tévedés jogát fenntartom. Eddigegy ilyen féket csináltam ott motort kellett cserélni jobb oldalt mert eldarálta a fogakat.Renault power
-
-
bul07
nagyúr
válasz i-sti #162516 üzenetére
Nekem 20napom van a műszakiig
2005-ös kocsi de nekivágok semmi felkészítés nélkül, szerintem át fog menni elsőre(kopp, kopp, kopp)( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
gzbotii
veterán
válasz i-sti #162516 üzenetére
10 évnél idősebb autóra már csak egy évre adnak műszakit.
Másik, hogy itt sok helyen elvárjak, hogy legyen egy kis pénz csúsztatva, hanem azért 'szigoritott' vizsgát kapsz, ha meg nem is értesz hozzá, akkor át sem megy így, de utalnak arra, hogy 50 lejjel megoldható lenne.
Másik, hogy a vizsga 130 lej (9800Ft), ha adsz 50 lejt (3700Ft) akkor áttolják, ha nincs komoly hiba - szoval nem lényegesen drágább csalni.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz i-sti #162522 üzenetére
Szomorú egyébként ez a helyzet... Amilyen olcsó némelyik szaki, igazából pár probléma a kenőanyag értékéből helyrehozható is lenne talán. Fura a pszichológiája a járműfenntartásnak, költesz rá, aztán látszólag semmivel nem ad többet (ha nem vagy érzékeny a témára).
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
őstag
válasz i-sti #162537 üzenetére
Hát nekem a CC ezzel a progival nem ment, sajnos a CBAB motorkódú talicskákat nem szereti. Pedig vettem vagy 6 ELM-327 rendszerű kütyüket. A környezetemben élő barátaimat megszórtam ezekkel a számomra használhatatlan kütyükkel, így csak a kapcsolataim tudtam velük ápolni.
Ezért vettem az OBD-Eleven-t, ez már műxik a kocsival.(#162538) Doki16: hogy mennyire igazad van!! Holnap kipróbálom. Még anno megvettem a fizetős progit, így az a rendelkezésemre áll. Erre kíváncsi vagyok! THX!!
Joe
-
Kiskokó
veterán
válasz i-sti #162809 üzenetére
Ez ilyen, és szerintem csak rosszabb lesz.
Vagy te viszed az alkatrészt de akkor már alapból furán néz rád akármilyen "haver" szerelő..
Vagy benyeled hogy az alkatrészre is tesz + a munkadíj se kutya.Én is most adtam oda haveromnak a dobozos Hyundaiunkat. Mondtam neki kopog az eleje meg csöpög az olaj, csinálja meg (lelkes kezdő)
48% os kedvezménnyel 110ezerért vett alkatrészt (lengőkar, talpas, szilent, kutyacsont, olaj, szűrők, kipuffhoz rezonátor cső vagy mi meg apróságok)Csinálja vagy 4-5 napja majd nagyon kíváncsi vagyok mennyit kér munkadíjra.
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
zoo8800
veterán
válasz i-sti #162809 üzenetére
A szerelők többsége már csak ilyen, az alkatrészt teli áron adja, mellé szépen számláz óradíjtat is. Hozott alkatrésznél pedig óradíj *1,5
Termosz cserénél azért van egyéb ktg is (fagyálló), lehet ezt beleszámolták a munkadíjba vagy a termosztát árába.rip and tear, until it is done
-
aero.
veterán
válasz i-sti #162814 üzenetére
De azért odaszúrtál neki
Ez van, keresni kell olyat, aki vallal ilyet. Nekem szerencsere van es jol kijovunk, sot a kedvezmenyet (neki 30%) is atadja. Sokszor van 60% mindenkinek, szokta is mondani, hogy rendeljuk meg azzal. A masik helyen nincs ilyen, viszont ott is szerelnek be vitt alkatreszt, profibbak, de tudom hol mire szamitsak.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz i-sti #162833 üzenetére
Mielőtt okoskodni kezdenénk, dobj egy képet a termostatról. 2 fajta van és az egyik 30 eurótól indul. Látni akarom, hogy melyik van benne. Generátor mellett lakik a blokkon, ha olyan van, mint nekem, az bizony annyi.
Ez a drága:A munkadíj meg baráti, mert bár 2 csavar fogja, de az én autómon 11 óra volt cserélni, mert mindent le kell bontani körülötte, mire a 2 csavarra kulcsot tudsz tenni.
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz i-sti #162833 üzenetére
Amikor árukeresőn nézem az árakat, akkor nem a legolcsóbbat nézem, hanem olyan ismerős boltét, amivel jó tapasztalataim, vagy pozitív fórumbéli visszajelzések vannak.
Példának okáért a mostani céges teló (Xiaomi Mi A1) tavasszal lett véve, árukeresőn volt tán a Laptopszalonban egy ezressel drágábban, mint az áfacsaló zug-gsm boltokban. Nem volt kérdés.Gondolom, ő is bejáratott helyről rendelt inkább, ahol csak eltáncolja a cikkszámot és jön. Persze ingyen postával, stb...
Budapesten lakom, a garázstól egy saroknyira van egy MOL-kút, nem is rossz árakkal. Van, aki a legolcsóbb kútra megy, benzint, időt nem kímélve. Ha 30 Ft-tal olcsóbb más kúton a nyál, Budapesten oda-vissza összejön 40 km lazán, eszik városban 8 litert, 40 km meg ideális esetben is egy óra, elautózok kb 1200 Ft üzemanyagot és 360 Ft amortizációt (NAV, 9 Ft/km) azért, hogy spóroljak egy teljes tankon 1800 Ft-ot. Eszerint 240 Ft-os órabéren lennék sofőr.
Nem akarom védeni a haverod, te vagy a hülye, hogy drága helyre hordod a kocsidat, vagy mert ilyen haverokat tartasz magad körül, továbbá nem kérek elnézést, mert nem asszisztálok ehhez.
Én is értékesítek terméket, szolgáltatást a munkám során, vannak ismerősök, fórumtársak is, akiknek segítettem. Volt, akinek az volt a segítség, hogy máshova küldtem, mert ott olcsóbb.Nem a 14k munkadíjba kötöttem bele, hanem hogy az alkatrészt másfélszeresen áron adta. (6.5k helyet 10kért) - jobb lenne a lelkednek, ha 6,5k lett volna az alkatrész és 17,5k a munkadíj?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Xbox tulajok OFF topicja
- PlayStation 5
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Futás, futópályák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Synology NAS
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Opel topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen