Hirdetés
-
Viszonylag pénztárcabarát lett az AOC 280 Hz-es VA monitorja
ph Úgy fest, hogy a 27 hüvelykes, Agon szériás képernyő be fog férni a 100 000 forintos összeghatár alá.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A Sony szerint Japánon kívül is hódíthat az anime
it A Sony Pictures Entertainment szerint a növekedésük elsődleges hajtóereje a Crunchyroll lesz, ami egy anime-streamszolgáltatás.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89874944
törölt tag
válasz Mágus2 #146358 üzenetére
sok balesetmentest.
Nem ezt a motrot tették a polóba is? Tegnapelőtt mértünk kompressziót ismerősöm 1.4 pólójába, 14 bár mindben 20 évesen nem rossz.
3 napnyi levelezés meg sok videó után visszaveszik ezeket a szarokat. Az a videó meggyőzte őket, hogy megakadt a motor reggel, délután meg pöccre indult, és 20 percig nem füstölt, majd felszállt a pápa...
morfondőr ezek az értékek jók, de ez még nem minden. Kell a 71-77 csoportról is. Meg a füstöt is csekkolni kell, 20 perc alapjárat után.
[ Szerkesztve ]
-
rvn_10
senior tag
válasz Mágus2 #146382 üzenetére
Ennek kb mik a költségei egy szervizbe, mert kb most költöttem rá vagy 200 at nagyszervízre, és ugye 1-2 napja van vízhőfok problémám. Mik a következmények ha még100-200 kmet lenyomok így?
Gigabyte B760M Gaming X, I5 13400, 2x16 DDR4 Corsair Vengeance 3600Mhz, NZTX Kraken X61, Sapphire Pulse RX 5600XT, EVGA Supernova G2 750W, Samsung 850 Evo 128Gb, WD Blue 1TB, Phanteks Enthoo Pro M Acrylic
-
Gabady
aktív tag
válasz Mágus2 #146434 üzenetére
Köszi a gyors választ. A fő relé, ha jól láttam, bent van a kormány alatt, és 409-es jelzéssel fogom megtalálni. EC és AC reléként találtam neten böngészve....
Erősíts meg kérlek ebben.*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
kenny123
addikt
válasz Mágus2 #146446 üzenetére
Igen, valoban.
135k km-el jött osztrákiából, azóta belerepült még 30k. a 10ezres kotelezőkön kívül volt egy vezérlés csere (300ezer körül volt, árban.) , Semmi más. Teljesen meg vagyok vele elégedve továbbra is.Persze, azért oda is figyelek rá. Hidegen nem rugom neki, stb.
[ Szerkesztve ]
yo
-
diablo1984
veterán
válasz Mágus2 #146467 üzenetére
Eddig nem èreztem semmi szituációban kevèsnek az 1,6-os cr-t, igaz nem a mecsekben lakom. Városban szèpen gyorsul, pályán is ès keveset fordul mèg 140nèl is, fogyasztása is jó. Biztos jobban meg a 2 literes cr, de nálam èrzetre ezzel sincs gond, mióta a maxmotion megy csak bele ès volt egy hosszabb pályázás, azóta nyomatèkszegèny fordulaton sem harkályol, ez az omv premiuma csodaszer, igaz arany árban, de ha nem kell a technika miatt aggódni, akkor belefèr!
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Mágus2 #146516 üzenetére
Ezek szerint, akkor én értettem félre egy régebbi hsz-t. Az alapján azt hittem, hogy a leon-ban is van.
MunezXBK: Igen, úgy néz ki, hogy így elég nehéz. Vagy ha mégis megoldom, akkor elég tehetséges vagyok.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
1stVikman
senior tag
válasz Mágus2 #146555 üzenetére
Szia!
Nem olyan vészes kiadások ezek, és legalább tudod, hogy már rendben van.
Kerékbúgásra visszatérve: nyári gumival nem mentem túl sokat, és 100-110 volt talán a max. sebesség vele, de azzal nem búgott ennyire. Így akkor több, mint valószínű, hogy a téli gumik lesznek a bűnösök. Legalábbis remélem. Nyomást akkor visszaveszem 2,3 körülire.
A rezonálást holnap kipróbálom motortakaró nélkül.
Más: Olajat + szűrőt szűrőt múltkor kicseréltem. Nyomatékkulcsom csak 28-210Nm-ig mér, így a szűrőházat jobb híján a 25+5 Nm helyett 28+2 Nm-el húztam meg. Kieresztőcsavart meg 30Nm-el. Ezek az értékek így renden vannak?
Levegő és üzemanyagszűrő meg szervizkönyv szerint 90 ezernél volt cserélve, most van benne 153 ezer.
Nem tudom mennyi a gyári javaslat, de jól érzem, hogy dobjam ki belőle azokat is?
[120k szerviz],
[90k szerviz] -
maximilian4
addikt
válasz Mágus2 #146573 üzenetére
Azt a gombot is benyomtam automatikusan a klímával együtt mint megszokott gyakorlat, de semmi nem jött sehonnan. 0 levegő. Pedig már minden funkció be volt kapcsolva. Akkor viszont jött rendesen levegő, mikor azt a légkeringetéses vagy milyen gombot benyomtam. Érdekes. De ez így nagyon nem jó. Lehet akkor a fűtőmotor adta meg magát.
(#146574) aero.
Még az a szerencse h nem egy drága alkatrész, viszont a szerelő örülni fog neki.[ Szerkesztve ]
Maxi
-
maximilian4
addikt
válasz Mágus2 #146576 üzenetére
Na hnap szétszedik az egész kócerájt és átnézik. Mostanában sokat betegeskedik ez a szar. De általában a lendkerekeket zabálja. Most újabban megint. Viszont ez még garis sztem, mert újonnan vettem és alig futott km-t. Tehát nem az autó a rossz igazából, hanem az alkatrész. Pedig olyan szépen bánok a kuplunggal direkt...ver engem a sors. Ja meg a szélvédő is megrepedt mert valami féltéglát a képembe kaptam. Casco viszont van, sztem az állja, meg akkor megcsináltatom már az ajtóhorpadást is, amit a kedves mellettem parkoló zsírpubi rányitással okozott.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
morfondőr
őstag
válasz Mágus2 #146582 üzenetére
Szervízkönyv szerint olajcsere így volt benne: 60, 120, 200. Én 230-nál vettem meg és a legutóbbi olajcsere már nem szakszervizes volt, ezért biztos, ami biztos én is lecseréltettem szakszervizben gyári olajjal (most kb 5000 km van az olajban). A motortér szép tiszta, sehonnan nem folyik semmi, az EGR körül látni egy minimális lerakódást, de eddig mindenki azt mondta, hogy az normális. Egyedül a lendkerék az, ami már csörög hidegen, de az cserélve lesz. Van egy kis remegése az autónak alacsony fordulaton, de nem alapjáraton, hanem menet közben, én ezt is a lendkerék számlájára írom, remélem igazam is lesz.
bitpork: néha bólint az autó, érezni, hogy mikor vált felfelé, de csak akkor, mikor hidegen óvatosan gyorsítok és csak 3. fokozatig, utána már nem érezhető. Ha rálépek rendesen (ilyet csak üzemmelegen csinálok), akkor szintén észre vétlenül pakolja felfelé. Lefelé pedig szintén 3-2-1 fokozatok váltásánál néha bebólint.
[ Szerkesztve ]
Steam/Uplay/Origin/GOG: racka_HUN /// Nintendo: SW-1554-0800-8714
-
Rick4
félisten
válasz Mágus2 #146630 üzenetére
2003-as 1.9 PD Alhambrám van, 2 éve le van vakolva az EGR egy lemezzel, nem hogy nem világít a checkengine, de még gépre dugva se panaszkodik, hibakódot se dob. Az előző eresztette a lyukon a maszatot, akkor kapott egy vadi újat, és az azonnal le is lett falazva. Kicsit sok volt a trutyi...
Ja, és van gyári VW cikkszámos vakolólemez is hozzá.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz Mágus2 #146634 üzenetére
Ez chippelt, de azt még az előző tulaj csináltatta, tehát nem tudom, mit kért bele, viszont akármit is csinált a compnál az EGR-rel, levakolva nem volt.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
freaghill
őstag
válasz Mágus2 #146623 üzenetére
Én is pont egy hete mértem rá az akksimra.
Beindítás nélkül, semmi nélkül 12,4 ha jól emlékszem.
Indításnál 10,7.
Járó motornál minden fogyasztóval rákapcsolva 13,3.Szabadonfutóm nagyon zörgött, így majd decemberben az is lesz cserélve a vezérléssel és a generátorszíjfeszítő egységével együtt.
Bár nem tudom, lehet a fesz.szab is oda lehet.
-
maximilian4
addikt
válasz Mágus2 #146646 üzenetére
Ez nem cr.
Ezt találtam:
Dízelmotorral szerelt gépjárműveknél, ha az izzításjelzés menet közben villogni kezd, az a motorirányító elektronika (elektronikák egyike) és/vagy perifériája üzemzavarát, hibáját vagy működésképtelenségét jelzi. A rendszer számos helyettesítő funkciót tud aktiválni azért, hogy a gépjárművel tovább lehessen menni. Általában a motorirányítás kényszerfutás üzemre vált át. Ha a dízelmotor rendelkezik OBD állapotfelügyelettel, akkor az OBD-MIL lámpa (ikon) is világít, amennyiben a hiba az emissziótechnikai rendszerre is kiterjed.
Közérthetően ez mit jelent? 2 másodpercre villant fel és azóta sem ég semmi. Menet közben sem tapasztaltam semmilyen változást.
Maxi
-
maximilian4
addikt
válasz Mágus2 #146650 üzenetére
2,0 pdtdi BKD
(#146649) molnarpeter
Csak hogyha rossz valami, akkor nekem világítson már folyamatosan és ne 2 másodpercre villanjon fel menet közben. Ha éppen nem nézek le, akkor most tudomásom nem lenne a dologról. Na ez az igazán idegesítő a dologban.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
do3om
addikt
válasz Mágus2 #146641 üzenetére
Valószínűleg ha 2-től nem váltok följebb jelentősen hamarabb eléri a százat, látszik hogy indulásnál ugrik ~60-ra, aztán szalad, tovább de én behúzom a 3-at ~80-nál 4500-as fordulaton és sok időt veszítek. Megbírta volna leszabályzásig a 2. fokozat-100-at.
Ha erre fele jársz megcsörgethetnél és ha tudunk találkozhatnánk, megnéznénk mit mutat a DPF (mintha kezdene gyakrabban regenerálni), a porlasztók hogy alakultak. Ködlámpás témába is lassan ha van idő léphetnénk valamit, lehet csak egy kapcsolót kéne eldugni ideiglenesen ha valahol áttudnád húzni a kábelt az utastérbe komoly műszerfal lebontás nélkül.
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #146665 üzenetére
Lent voltam nézegetni a vákuumot. Ekkor tűnt fel a mély morgó hang, amit talán hátul is hallok?
Jól érzem, hogy vez.tengely lesz? Pedig mikor kiszedték az elemeket, akkor direkt kértem hogy lessék meg. Azt mondták ok. Normális ez a hang? (fülessel hallgasd, ami ad megfelelő mélyet is)
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Futás, futópályák
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Autós topik
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Ukrajnai háború
- Formula-1
- Már tudjuk, hogy mikor jön a PC Gaming Show 2024
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen