- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- SSD kibeszélő
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Autós kamerák
- Milyen SSD-t vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- iPad topik
- Zeneszerkesztő és DJ topic
Hirdetés
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #35519 üzenetére
a dizel tuning a szegények sportja ez tény Most írtad, h minden tuning olcsóbb az 1.8 T-re.
Más kérdés, h diesel nem versenyzésre való, ez az én véleményem.
Aki fillérbaszónak nézi a dieselest, az nézzen meg egy fenntartási költséget is. Ne turkáljunk egymás zsebében, mindenki azt vezet, amit akar.
-
Mágus2
Közösségépítő
Ha az emberek nem akarnák a körtét az almával összehasonlítani, akkor, minden jó lenne.
m3tr0 Ha megszervezed, elisszuk az árát.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #35534 üzenetére
Happy Birthday.
Én meg ámulok itt, h milyen emberek vannak, olyanik szidják a dieselt, akik lpg-vel járnak VR6-on nem lepődök meg, ő hozza a formáját, ő ilyen.
Visszatérve a körtére, meg az almára:
Ha kiállnék, egy versenyre egy mezei GTI kettes gofal, akkor súlyos vereséget szenvednék, de ha úgy versenyeznénk, ahogyan a diesel autót tervezték, h hátra a csomiba beteszek egy kettesgolfot, meg az övének a tetejére is egyet és le kell menni 1000 km-t akkor már össze lehet hasonlítani a 2 autót, beszélhetünk versenyről.
Nem akarom védeni a dieselt, szar, ráz, morog, kerreg és még drága is, mégis van jövője.
Aki nem tud követni, igyon meg egy fél liter páleszt.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #35537 üzenetére
Milyen igaz, vennék is, de nincs kombi(diesel).
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
JHONNY 79 Ezt kell kicserélned: 03G907282A
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz JHONNY 79 #35577 üzenetére
Elég rossz helyen van. Lehet, h csak a test kontaktos. Annak is hasonló jelei vannak. Jellemzően párás időben rakoncátlankodik. Ennek is érdemes utána nézni a csere előtt. Hibás relé szintén tud ilyen nem egyértelmű hibát. Többször találkoztam ilyennel régebbi autóknál.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz RohamDroid #35588 üzenetére
Kicserélted a vezérmű láncot? Mesélj csak, hol tart a skodri?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz RohamDroid #35598 üzenetére
khm.... Dropbox error 403, csak te látod a képeket, mert be vagy jelentkezve, de gondolom nem akarod megadni a jelszavad az egész fórumnak.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz RohamDroid #35601 üzenetére
Ez már jó, remélem nem vika pumpát vettél.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz RohamDroid #35603 üzenetére
A pumpa nem szivárog, de a szilent nekem 4000km-t bírt. VIKA = Made in China. Ha a lánc is vika, akkor nem fogsz neki sokáig örülni, mert lekvárból van.
Favoritomra vettem egyszer vika pumpát, mert nem volt más, de sokat szidtam, mikor 2 hónap múlva ki kellett venni.
Láncot csak eredeti skodásat szabad bele tenni, legjobbak a barna zsírpapírba csomagolt 20 éves láncok. Azok kibírnak 100 000km-t, a többi szart sem ér. 4-5000km és a vika megszólal ismét, mert már el fogja érni a fedelet.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz RohamDroid #35605 üzenetére
A VIKA márkát kerüld, azt szlovákiában csak csomagolják, de kínai.
Ha nem vika a lánc, akkor nem kell aggódni, mert attól bármelyik jobb.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Varlaisaran #35611 üzenetére
Engem a jó VIKA elkerült eddig. Aki baráti körömben vett belőle, az semmi jót nem tud róla mondani.
Akinek a világ végére is elég egy ilyen minőségű alkatrész, az nem használja sokat az autóját. Nálam nem volt ritka a 2-4000km havonta.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #35647 üzenetére
Az más olaj.
Nemrég töltöttem az enyémbe. 5000km/5deci. Valamit csipeget, de a turbó tengelye lötyög mint állat, ha kibírja tavaszig, kap új csigát.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Óra szerint 156 ezer, de ami a lényeg, h 4000 ebből biztosan hiányos kenéssel, ez vágta haza.
Megvétel után 4000km múlva felvillant aladin csodalámpája, olajnyomás mérés(alapjáraton 0,4bar fordulaton 1 bar)
Olajkád le, olajpumpa egy csavaron lóg, 2 csavar a kádban, csak a lánc tartotta. Vissza lett téve apumpa, új csavarok ragasztva, előírt nyomatékkal meghúzva. Azóta belement 30 000km.(ez az ok, okozat: előző tulaj felakadt vele, letépte a kádat, és elmozdult az olajpumpa, tett új kátat és eladta)Ezért mondják, h elpusztíthatatlan.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
Én nem szoktam komolyan venni. Minél távolabb mész, annál közelebb van a mutatott érték a valódi fogyasztáshoz, de lehet kalibrálni 80 és 120 százalék között állítható VCDS-el. A tuti módszer minden tankolás után nullázni és számolni. Most nem létezik 5 közelébe menni olyan körülmények között, ahogyan most használom a gépet. A 12-14km alatt éri el az üzemi hőmérségletet, de volt olyan nap, h belement városban 97km, úgy, h nem melegedett be, mert vagy 15x meg kellett állnom és fél óra alatt nem végeztem sehol.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #35670 üzenetére
Azok szoktak 5 litert mondani akik:
1 hazudnak, mint a vízfolyás.
2 nem volt TDI-jük soha, nem is lesz, de a haveréban ültek, és az megesküdött a keresztannya hörcsögének az életére, h 5 litertől akkor sem evett többet, amikor T72-kettőt húzott haza a Don kanyartól.3 elhiszik maradéktalanul, amit egy süket, vak computer ír, aminek egyetlen adatszála a motorvezérlő, ami szintén halmozottan hátrányos helyzetű ami az érzékszerveket illeti.
Ha kinulláznám a céges octáviádat, és megtankolnánk Sátoraljaújhelyben, jöhetnél mögöttem egy Kassa és vissza távot, aztán a benzinkútnál ha mondanék neked tankolás szerint 6,5-7litert, leesne az állad
Van útközben 3 dombocska.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #35676 üzenetére
Az utolsó előtti bekezdés ESP-nek szólt.
MunezXBK ott a pont, 5 liter stimmel.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Erről van szó. Nem azt állítom, h nem lehet vele 5 literrel járni. Lehet, de akkor pedál simogatva, mindenki megelőz mint a mazsolákat, szabályok maradéktalanul betartva, spórolósan, ami hosszútávon a turbó elkormolásához vezet.
Vegyél TDI-t és meglátod, h igazam volt.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #35747 üzenetére
Jobb lenne az ementáli tárcsa, mert a brembo max el fog égni. Valami zimmermann sport.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #35752 üzenetére
A kiválasztott betétednek elég nagy a hőtermelése, kopni és csavarodni is fog a brembo, de majd meglátod. Az a baj, h ha megmelegíted a betétet és visszahűl, akkor mehetsz tovább, de ha a tárcsát melegíted meg és elgörbül, mint a kifli, akkor következő fékezésnél kiveszi a kezedből a kormányt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Horgász topik
- Nintendo Switch
- Formula-1
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Háztartási gépek
- Politika
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- SSD kibeszélő
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen