- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- 8 TB-ig nyújtózkodik a SanDisk asztali SSD-je
- Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen videókártyát?
- Asztrofotózás
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- OLED TV topic
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Van, ahol lesz összecsomagolt Disney+ és Max
it A Disney és a Warner Bros Discovery elsőként az USA-ban csomagolja össze a Disney+, a Hulu és a Max szolgáltatásokat.
-
Android és iOS rendszerekre érkezik a Sonic Rumble
gp A május végére tervezett zárt bétára már lehet jelentkezni a hivatalos oldalon.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsole84
senior tag
-
Henry1990
tag
válasz MunezXBK #210700 üzenetére
Tehát az bassza a csőröd, hogy egy Katalizátor miatt megbüntetett ember példáját hoztam fel a Chiptuningos témában? Vagy azt nem akarod elfogadni, hogy ugyan ezeken a rendőrségi ellenörző pontokon ( ahol a katalizátor miatt is megbüntették az ismerősömet), ha behívnak téged a TT-vel, akkor megkapod a magadét te is? Nem kívánom senkinek... de komolyan nem értem, hogy mit nem értesz? Nem, nincs köze a Chip-nek a CO2-höz, a kutya nem beszélt róla.... arról van szó, hogy a nem bejegyzett módosítások, ami lehet a vezérlőtől kezdve az ültetésen át bármi... na azért elkenik a szád. Nem tudok ettől világosabban fogalmazni már. Nem, valóban nem vagyok ide valósi... dehát ilyen környezetbe valahogy nem is illek bele...
„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
Henry1990
tag
válasz MunezXBK #210704 üzenetére
sajnos nem vagy képes szétválasztani 2 dolgot, amit 1 szövegben olvastál. erről nem tehetek.. itt nincs mit nyerni, próbálom elmagyarázni neked a dolgot, de jelenleg tartok tőle hogy tornádóval szemben is egyszerűbb pisálni. Kevés vagyok, hogy megértessek veled bármit. A mai napig nem értem, hogy neked a co2-zés, csak azért mert katalizátor, és Chip tuning 1 bejegyzésben szerepel... honnan jött, miután világosan leírtam mindent. ettől többet nem tehetek érted. sajnálom... komolyan...
[ Szerkesztve ]
„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
Henry1990
tag
"Itt nem csak a Tüv ami veszélyes, vannak kiépített állomásai a rendőrségnek, és ha valami böki a csőrüket, akkor oda rendelnek egy vizsgálatra. Ennek nyilván kevesebb az esélye, ha nincs porig ültetve, tuning elemekkel telepakolva az autód, de a 0% felett vagyunk, és a büntetés legjobb tudomásom szerint baromira sok…
1.szakasz vége
tehát inkább megéri rendesen csinálni. Ismerősömet kiírt EGR, és kinelezett Katalizátor miatt 6000€-ra büntették, és kivonták az autót a forgalomból. Addíg nem tudta vissza jelenteni, amíg nem vett új katalizátort, és íratta vissza az EGR-t"
Itt az ominózus szöveg, ami a vita tárgyát képezi, jelen esetben 2 szakaszra bontva.
Az első részben leírtam a rendőrségi kontrollt nagy vonalakban, és hozzá tettem, hogy ott baromira drága, ha valamit találnak.
A második szakaszban Írtam egy példát, ami nagyjából reflektálja talán, hogy milyen súlyos büntetéseket szabnak, és az egyik ismerősömmel történt, tehát valid információval tudok szolgálni, nem a sarki pék mondta...
Ennél szájbarágósabban nem tudom tényleg elmagyarázni, igazából magam sem tudom, minek szenvedek ezzel egyáltalán...„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
ngaba
aktív tag
Sziasztok!
Szerintem ezt már kérdeztem 1-2 éve, és azóta sem oldódott meg a probléma:
Adott egy Seat Altea XL 1.6 CRTDI (CAYC), aminél néha bejelez az alacsony olajnyomás lámpa (3 sípolással), aztán elalszik. Látszólag minden OK, olajszint rendben, a motorral nincs általam észlelhető gond, a szerelők nem tudnak rá mit mondani, reprodukálni is nehéz. De talán jellemzően akkor jön elő, ha gázelvétellel lassítok (pl. 60-as táblánál), és viszonylag alacsonyra, 1500 körülire esik a fordulatszám. (Legelőször a Mátrában jött elő, és azt hittem, hogy ahhoz is köze van, hogy hogy dől az autó, de nyílegyenesen menve az Alföldön is be tud sípolni.)
Van, hogy hónapokig nem jön elő, de olyan is, hogy egy Szeged-Kaposvár úton négyszer. Most már meg sem állok ilyenkor.
Van valakinek ötlete? Köszönöm. Olajpumpa szívókosara volt pucolva két olajcserével ezelőtt.
-
molnarpeter
nagyúr
-
ngaba
aktív tag
válasz molnarpeter #210709 üzenetére
Köszönöm a valaszt. Nálam nem voltak cserélve. (Az előző tulajnál nem tudom, de nála is előjött a dolog, és nála is ritkán.) Az logikusan hangzik, amit írsz, én nem értek ennyire hozzá (azt sem tudtam, hogy megoldható pontosan mérni az olajnyomást), mostanában esedékes az olajcsere, az itteni tippeket összegyűjtve megyek a szerelőhöz.
Az ilyen egzaktul nem reprodukálható hibák a legrosszabbak, nem hibáztatom a szerelőket. A szerelőnél nem jön elő. Csinálnak valamit (mondjuk valamit kipucolnak), egy darabig azt hiszem, hogy jó, aztán másfél hónap múlva besípol. Az előző autómnak, a pug306-nak is volt egy ilyen hibája: Néha nem nagyon akart beindulni, amikor nemrég lett leállítva (és valahol a hideg és az üzemmeleg között volt a hőfok). Szerelőknél persze mindig pöccre indult, néha csináltak valamit, amit gondoltak, ha forszíroztam a dolgot, pl. lambda-szonda-csere, de a hiba nem múlt el. Persze nem gyakran jött elő. Úgy adtam el, hogy mondtam, hogy nem tudok vele mit csinálni, ha nagyon köszörül, akkor hagyják lehűlni, és utána simán indul.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz ngaba #210710 üzenetére
Kellően földműves példa, de traktorokban majdnem mindben van [óra], amihez csak egy csövet kell odavinni és mutat. Nálad ott kéne egy elosztó idom még, ahol most a nyomás gomba van, úgy egyszerre menne mindkettő. Műszerfalon rögzítés, illetve az oda vezetés jó kérdés, van belőlük elektromos is ha az könnyebben megoldható, csak akkor feszültség ingadozás miatt csalhat. Lehet egyszerűbb először a jeladó csere igazából... Csak azért gondoltam erre, mert látszana, hogy valós-e a figyelmeztetés, mechanika vagy elektromosság oldalon érdekes folytatni.
[ Szerkesztve ]
-
kisfurko
senior tag
válasz yodamester10 #210712 üzenetére
Itt egy kis kalkulátor. Régebben csak a lóerő számított, most már a szén-dioxid kibocsátás is.
-
imyourfriend
őstag
[link] most gurult ki a szalonból a W123, 88LE
-
K Norbi
addikt
[link] 🤤👌
-
hódmaci
senior tag
Sziasztok!
vw passat b5.5 2001 diesel 1.9
Amenyiben a Hűtőfolydék szabályozó szelep meghibásodik akkor az autó hogyan reagál?
Milyen hibát okozhat?
Járó motornál fütyülő hangot ad ki.
Valószínűleg átszakdt a membrán. A szelepet még vezérli de később ha teljesen átszakad megszakadhat a vezérlése.Hölgyeim! Azt tesszük a kirakatba ami eladó.:)
-
BullKoxa
őstag
Sziasztok! Kérdezni szeretném mekkora meló kicserélni a kopásjelző vezetéket, ami a motortérbe megy be. A villa ha jól írom kikoptatta a vezetékeket ( 2 kék kábel, és a villához ér ami tartaná az egészet ) és a kocsi jelzi hogy kopott a fékbetét , pedig nagyon nem azok !
2010 Octavia 1.4 TSI CAXA, kombi. A jelölés feletti részre gondolok.
saját fotó nincsen, már bánom, hogy nem csináltam.[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
válasz BullKoxa #210719 üzenetére
Ha a vezeték még nem szakadt, akkor csak tekerd be valamivel hogy ne testeljen.
És majd ha lesz fékbetét cserre ki lesz cserléve( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
-
bul07
nagyúr
válasz bitpork #210721 üzenetére
Azt is lehet így javítani, le kell szigetelni hogy ne testeljen
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
-
veterán
válasz imyourfriend #210729 üzenetére
Hogy működik? Kapsz egy kódot, majd azt beírod valahol? Hol?
-
imyourfriend
őstag
válasz focvis #210730 üzenetére
Két patch az egész, az egyik normál patch ami stabil valid de elfogadja a módosítást. A másik patch pedig direkt autóra szól, picit beleuntam hogy 40ezerért csinálgatják a 10 perces munkát. Megtanulható, meg nem eredeti szoftverrel csinálják hanem interneten van egy oldal ahol generálják a kódot hozzá.
[link] briskoda ingyen adnak legújabb stabil firmwaret, itthon gondolom ez is fizetős.
[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
válasz BullKoxa #210731 üzenetére
Kövesd végig a vezetéket, hogy van e valahol beljebb még egy csatlakozó, ha van nézd meg hogy nincs e matricája a vezetéknek vagy bármi amin szám van, és arra a számra rákeresni és ha az megvenni és kicserélni
Ha nincs csatlakozó és egyszer csak belefut egy kábel korbácsba, és a kábel korbácsot kellene bontani és végig behúzni a vezetéket az nem kis idő megcsinálni( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
molnarpeter
nagyúr
-
Colinka
tag
Sziasztok!
Lenne egy 2017-es Skoda octavia, 1.6 cr 116le manual DDYA motorkóddal. Elmúlt 2 hétben jelentkeztek problémák a hűtéssel.
Először egy regenerálás közben fordult elő hogy ki kellett kapcsolnom a klímát menet közben mert amikor elkezdett regenerálni elkezdett a víz hőfok mutató felfelé kúszni, klíma kikapcs, regenerálás lement gond nélkül klíma vissza és happy volt minden újra. A következő eset autópálya 3 személy megpakolva klíma hegymenet 140-nél kezdett felkúszni ismét a hőfokmérő ( olaj 120 fokos volt) visszaálltam 120-ra klíma mellett ismét beállt 90-re, vagy ha 140-nél klíma kikapcs ismét jó volt a hőfok. Tegnap pályán ismét előjött a próbléma,( bár 37 fok volt kint) klíma 130-140 60 km után ismét elkezdett felkúszni a hőfokmérő, sebesség csökkenése esetén ismét jó volt. (Az érdekesség hogy klíma nélkül jelentősen nagyobb sebességnél se jött elő a melegedés "német autopálya tempónál" )
Tisztába vagyok vele hogy senki se távgyógyító itt, de esetleges véleményekre kíváncsi lennék merre érdemes elindulni.
Vízpumpa (elektromos) vezérléssel cserélve 30.000 Km-el ezelőtt, G12 fagyálló amiből egy csepp se fogyott.Klíma hatásfoka nagy melegben nem a legjobb ( 7-8 fok körül fújj be) de változó valamikor piszkosul hűt, valamikor kicsit kevésnek érzem.
3 próblémát olvastam elsősorban, termosztát, hőfokmérő gomba, illetve a a két hűtő közötti rész takarítását.
Merre kezdem a hiba detektálását? Diagnosztikám van, megpróbálok élőadatokat nézni majd.
Ami még feltűnt hogy amikor pl elkezd felmenni a vízhőfok mérőn a mutató és padlózom szépen kuszik felfelé a mutató, de ha ilyenkor elveszem a gázt teljesen relatív pár másodperc alatt újra beáll 90-re.
Colinka
-
#214
tag
válasz imyourfriend #210732 üzenetére
Még nagyon korai szériás MIB1 RNS510-en próbáltam volna firmware-t, térképet frissíteni, illetve magyarítani, de pár napnyi Google-zés után feladtam. Magyar nyelvet hozzá publikus helyről lehetetlen volt szerezni. A firmware olyan régi volt, hogy a legújabb verzióra csak 2 lépésben lehetett volna frissíteni, és ez kellett volna a térkép frissítéshez is. Ráadásul az még csak DVD-s frissítést támogatott, egy nagyon primitív (és akkor már 10+ éves) olvasófejjel, így a téglázás esélye is teljesen benne volt.
Az általad említetthez hasonló áron vállalta volna az egészet környékbeli szaki, végül nem jutottam el hozzá, de így inkább rábíztam volna.
-
qantum
senior tag
Sziasztok!
Ülésfoglaltságjelző szőnyeg hibája volt már valakinek, mit lehet csinálni (azon kívül, hogy veszek 80e-ért) ?
" Te nyomod a bulit, én meg rajtad vagyok . "
-
-
-
user12
őstag
Sziasztok
Néztem volna az összefoglalóban lévő jóváhagyott olaj keresőt, de sajnos nem működik az oldal.
Mivel lassan esedékes az olajcsere, a 2012-es Seat Ibiza 1.4 (nem tsi) modellhez mit javasoltok?
Tavaly Castrol ment bele, 5W, de már nem emlékszem, hogy 5-10-15.
Tavaly a szervizben ajánlották a Texaco-t is, de maradtam a Castrol mellett, akkor többen ezt javasolták.Köszönöm előre is.
Rendszergazda vagyok....ha röhögni lát, mentsen
-
Paxker315
addikt
Oh. Létezik olyan ülés (vezetőülés) Jetta MkVI-hoz, aminek a háttámla dőlésszöge fokozatmentesen állítható? Mert ami van, az csak diszkrét-adott pozíciókat tud, a számomra jó beállítás meg pont "két ricni közé esne". Erre is most jöttem rá, hogy most kölcsönautóval (Troc) mászkálok, és ott pont sikerült nagyon kényelmesre állítani, pedig csak ennyi az eltérés: egyiknél (Troc) fokozatmentesen állítható a háttámla dőlése, másiknál meg csak előre megszabott pozíciókba
GolfVI ülések jók ehhez? V mit érdemes keresnem?
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Paxker315 #210745 üzenetére
Első ülés az bármelyik nem 3 ajtós platform társból jó lesz bele. Galape bontót ajánlom, kifejezetten Golf és társaival foglalkoznak, hátha tudnak valami jót ajánlani, akár szettben, hogy ne legyen kárpit eltérés... Vagy hasonló formájút, amire át tudod húzni a mostani szövetet, vagy valami
PQ35 platform cars
Audi A3 Mk2 (8P)
Audi TT Mk2 (8J)[1]
Audi Q3 Mk1 (8U)
SEAT León Mk2 (1P)
SEAT Toledo Mk3 (5P)
SEAT Altea (5P)
Škoda Octavia Mk2 (1Z)
Škoda Yeti (5L)
Volkswagen Touran (1T)
Volkswagen Caddy Mk3 (2K)
Volkswagen Golf Mk5 (1K)
Volkswagen Golf Mk6 (5K)
Volkswagen Jetta Mk5 (1K)
Volkswagen Scirocco Mk3 (13)
Volkswagen Jetta Mk6 (1K)
Volkswagen Beetle (A5) (16)
Volkswagen Eos (1F)
[link][ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
válasz molnarpeter #210746 üzenetére
3 ajtósból is jó az első. Nekem az volt Jettában.
-
imyourfriend
őstag
RNS fejegységgel annyira nem vagyok képbe, megoldható azért a frissítés néhány kérdéses/nehézkes verzió van.. persze a tapasztalat számít, nem agysebész dolog. Angol oldalról szerencsére jól állok, de amúgy van Magyar nyelv alapból mivel olyat küldött Briskoda-n az illető (pab567). Érdekes kint nem megy a garasoskodás, nem nézik azt hol tudnának lehúzni meg hogy tudna 5 percen belül meggazdagodni rajtad az ember.. emlékszem mikor Viberen írtam az illetőnek ki küldte a fájlt, valamiért nem tudtam egyből elküldeni a pénzt őt nem zavarta elküldte a fájlokat és megbízott abban hogy odaér a pénz. No ez a nem mind1, itthon meg megy a 40-60-80ezer forintos aktiválás mint a keselyűk odaírnak 5-en egy post alá.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen