Új hozzászólás Aktív témák

  • 2ofthem

    aktív tag

    Sziasztok! Kérlek segítsetek. Az alany egy 2011 B7 Passat Variant 2.0 cr tdi 140 le 6-os dsg-vel. 18-as felnivel vettem nem megfelelő gumimérettel (225/50) januárban. Márciusban kapott helyette egy Hankook Kinergy 4S2 205/55 R16-ot teljesen új felnikkel. Úgy éreztem hogy ha egyenesen tartom a kormányt akkor picit balra húz az autó. Áprilisban lengőkar szilent, toronycsapágy készlet, toronyszilent és futóműállítás. A húzás akkor úgy tűnt megszűnt, viszont egy idő után úgy éreztem remeg a kormány a kezemben bizonyos sebességeknél viszont nem mindig. Először nagyobb sebességnél jelentkezett ( 140 km/h-tól egyre jobban ) majd megpróbáltuk kicserélni az első kerekeket és a hátsókat illetve újra centíroztuk a kerekeket, viszont nem oldódott meg a probléma, annyi változás történt hogy most 50 km/h és 80 km/h-nál érezhető jobban a rázás. A szerelőm azt mondta centírozásnál mintha valami deformitás látszana az új gumiknál, valószínűleg ez lesz a gond. Vettem helyette erősített nyári gumikat ( Kumho Ecsta XL HS52 205/55 R16 ) viszont nem oldódott meg a probléma. Megfigyeltem továbbá hogy álló helyzetben ha tekerem a kormányt előfordul hogy darabos a mozgása ( nem minden alkalommal ) illetve a rázás rossz úton jobban érezhető. A gumicsere után két hibakódot kaptam, az egyik a tire pressure alarm a másik pedig ELV (electronic steering column lock) control unit - J764. Kitöröltem a hibakódokat, nem jöttek vissza.
    Mi okozhatja a rázást a fentiek ismeretében? Esetleg kormánymű specialista műhelyt lenne érdemes felkeresni vagy inkább máshol kell keresni a bajt?
    Köszönöm előre is!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák