- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Gaming notebook topik
- 2026-ban hozhatja saját IGP-jét a Samsung
- Azonnali informatikai kérdések órája
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Vezetékes FEJhallgatók
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
ZTE Blade A34 - nem a legélesebb kés a fiókban
ma Visszautaztunk az időben a ZTE furcsa belépőajánlatával.
-
2026-ban hozhatja saját IGP-jét a Samsung
ph Persze nagy kérdés, hogy mennyire lesz majd valóban saját tervezésű.
-
5 év alatt 100 milliárd dollárt költött fejlesztésre az Apple, az AI a következő
it Tim Cook újfent megerősítette, hogy nagy AI-tervekkel rendelkezik az Apple. És várhatóan alacsonyabb költségekkel valósítja meg azokat, mint a riválisai.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
grizlisandor
addikt
válasz DJ. Ru$y #184401 üzenetére
Én is akartam kérdezni, előfordult már a topikban RS autó, specifikus csoportok vannak FB-n.
Más:
Lerakva Piros a szerelőnél, folytatódik a szekunderlevegő szivattyú hibakeresés. -
6030D
Ármester
válasz DJ. Ru$y #184401 üzenetére
Ne kelljen olvasgatni az 1,5 Style hozzászólásokat.
Más: hétvégén tempomat bekapcsoláskor feljött a tempomat+felkiáltó jel ikon, nem is fixálta a sebességet. A következő indítás óta működik. Manual szerint hívjam a szervizt, de amúgy van valami teendő, amitől lehet?
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Szada85
aktív tag
válasz joshua7 #184395 üzenetére
Igen, picivel alatta volt, azért írtam, hogy EUR/HUF függvényében akörül alakult.
G7-esekre párszor kiváncsiságból ránéztem, az elmúlt fél évben nem sokat esett az áruk, mióta eladtam az enyémet. 17.500-18.000€-tól vannak olyanok, amiket jó szívvel mennék megnézni.Néhány kép belülröl:
(Az ocsmány, autószalon által adott szönyeg helyére már érkezik egy fokkal szolídabb verzió. )2 nap értelemszerüen kevés mélyrehatóbb tapasztalatok szerzésére, de vannak azért apróságok, amik már feltüntek, mint "szintbeli különbség" a GTI és eközött.
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Szada85 #184404 üzenetére
VW után szokatlan a fekete kilincs és a króm hiánya, de abszolút érthető a dolog - és egy kályha ezüsthöz képest örökös lesz -, látványban a fehér csíkok az kárpitokon kompenzálnak, ülésen azok is okosan kívül vannak, ahol kevésbé kopik/szennyeződik, ajtókárpit könyöklő mellett meg majd eldől a kérdés később - ott egyébként műanyag ez a díszléc? Nekem kifejezetten tetszik a maga szögletes mivoltában a rádió és környéke, a soha el nem romló nyitott alsó rekesz is szimpatikus, ha kellően lejtős, adott motor mellett gondolom ez hamar kiderül A sok praktikus felület között becsillan néhol a zongoralakk fekete, én arra talán itt-ott lehet, hogy tennék egy matt fóliát.
[ Szerkesztve ]
-
rup1u5
nagyúr
Új elemet tettem a 2005-ös Fabia második kulcsába de nem igazán akar működni. Ilyenkor mi van? Ezeket ilyenkor újra kell programozni?
Why don't you knock it off with them negative waves!
-
adp
őstag
Polo classic 1.4 16v 2001.
Új középső és hátsó kipufogó dobot kellene vennem a polomba. Az a kérdésem, hogy a Bosal mint márka jó választás? Nagyjából a 2 dobot 32e-ért néztem.[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz molnarpeter #184407 üzenetére
és @joshua7
Emiatt is írtam, hogy inkább hosszabb távú használat után lesz értékelhetö tapasztalat, de ami ennyi idö után feltünt - legalábbis a Golfhoz hasonlítva, de nyilván ez egyénfüggö.
Üléshelyzet, ergonómia hasonló, mindkettöben jól kézre esik minden.
Golfban a zárható fedeles rekesz a váltó elött, és a rolós pohártartó a váltó mögött picit "prémiumabb" érzést, becsukva letisztultabb középkonzolt ad.
Az anyaghasználat a Golfban jobbnak érzödik (erre utaltam a két típus pozícionálásában is), pl. az ajtón a könyöklö rész annál szövet vagy bör (üléshuzatfüggöen), míg ebben ilyen soft-touch müanyag, ez cserébe nagy eséllyel nem fog megsüllyedni, kikopni.
Az ülések alatt a Golfban fiók van (könnyen kezelhetö), itt ugyanolyan elölap, de csak lenyílik, és egy fakk van mögötte (ülésben ülve vakon kell kotorászni).A fehér betétek hoznak egy kis színt, a koszolódást meglátjuk, a megnézettek között egynél láttam koszosan, az nem volt szép.
A krómkilincs a Golfban sem foglalkoztatott túlzottan, mindkettöben van diszkóvilágítás az ajtóban, a Leonban ráadásul két színü (biztos van, akinek fontos ).
Ami nagy "fájdalom", az az ajtózseb, a más kialakítás miatt a Golfban belefért a literes, másfeles ásványvizes üveg is, ennél csak a 0,5-ös, utazás közben nagyon jó szolgálatot tett pedig.
Tempomat kapcsolója nekem a Golf kormányküllöre rakott megoldásban jobban kézre esett, ennél a "régebbi" VW megoldás van, az index bajusz alatti extra bajusz, még szokom, késöbb lehet nem fog semennyire sem zavarni, eddig kevés mód volt próbálgatni.
A kormány a Leonban vastagabb, az én nagyobb tenyerembe jobban passzol, Golfnál picit vékonynak éreztem, viszont átméröre a Golfé érzödött kisebbnek(sportosabbnak).Kapcsolók nagy része azonos, így minöségre is, egyedül a klímavezérlö fölé rakott (Cupra, StartStop, Parkradar, Elakadásjelzö, stb.) gombsort nyomkodva volt egy kicsit spanyolos lazaság bennük, ezek a Golfban katonásabban klattyantak.
Zongoralakk csak a szellözök vonalában van, alul sima fényezetlen müanyag a bevonat, a Golfban mindenhol ilyen "tyúkrácsos" fényezet felület volt, de nem mondanám ezt sem perdöntönek.A tetöablak megaállat, egészen a hátsó sor mögé ér, emiatt a beltér sokkal szellösebbnek érzödik, pici nyöszörgés jön sajnos belöle, megy majd tisztítás-zsírozásra, a tetöablak nélküli Leonban elég bunker érzet volt, ebben a fekete tetökárpit is sokat rontott.
Elsöre ennyi.
-
adp
őstag
válasz molnarpeter #184412 üzenetére
Ez aGyári még, szerintem totál szét van égve a hátsó biztosan, és a dobvégnél (az auto közepe felé) is a cső több helyen lyukas, totál rohadt. Meg csörögnek a darabok benne. szerintem csereérett. A középső dob lehet menthető, de kérdés megéri-e fogalkozni veke mert az csak 12k.
[ Szerkesztve ]
-
mamboo
tag
Hali, BMN motorkód 2007 octavia RS pdtdi
PR: 1LL,1LPkét különböző levegő/pollen/olajszűrőt hoz a rendszer. Valakinek van infója melyik kell?
(Az autodocon ma éjfélig 30% kedvezmény van ) -
grizlisandor
addikt
válasz grizlisandor #184402 üzenetére
Autóvillamossági szerelő megoldotta, relével volt baj, meg valami biztosítékkal is, ha jól értettem. Kész van
este vehetem fel az autót. -
-
Szada85
aktív tag
válasz yodamester10 #184419 üzenetére
Még nem olvastam utána, YT-on írják, hogy semmiképp sem glycerin tartalmú zsírt használjunk, egyik Leon csoportban írtak valami gyári VW/Seat logós zsírról. Ha megtalálom, írok majd.
Bár egyes vélemények szerint nem is a zsírzás a lényeg, hanem a csavarokkal kell játszani, arról is van fent videó. (Ez még közelebb is állhat a Golfhoz.)
[link] -
veterán
válasz yodamester10 #184419 üzenetére
"Fehér zsír" sprével szoktam, a felesleget letörlöm. Ezt használom az ajtózsanérokhoz is.
-
bluekoli
tag
Nem rég vettem egy Audi A3 1.4TFSi-t (2012). 110e km van benne, a láncnak megvételkor már hangja volt, így a láncot és a feszítőgörgőket kicseréltettem. A szívósor és szeleptisztítást (koksz) szeretném még elvégeztetni. Tudtok erre Bp környékén egy megbízható szerelőt, aki esetleg még nincs egész évre kitáblázva (Novoth és Barcsik Garage-nál sajnos ez a helyzet). Mindenképpen mechanikus (dióhéjas) tisztitást szeretnék.
Köszönöm. -
bluekoli
tag
válasz Eagl3 #184424 üzenetére
Okoskereket nem. Valamit magyarázott az eladó, hogy valami alkatrészt szerecsére nem kellett cserélni, mert még olyan jó állapotban volt, lehet épp ez volt az. Az okoskerékről megállapítható, hogy csereérett-e vagy alapból javasolt cserélni a vezérléssel?
Hogy külön a vezérlés csere mennyi volt, nem tudom, mert több dolgot csináltattam velük (szűrök, automata váltó olaj stb.). A számlát feltöltöttem, ott részletezve vannak az elvégzett műveletek és a hozzátartozó árak. -
molnarpeter
nagyúr
válasz mamboo #184415 üzenetére
Kauffernél akció nélkül is olcsóbb szokott lenni, és a szállítás is közelebb van az 1k-hoz, mint a 3k-hoz
Levegő és pollen esetén meg lehetne nézni, mi van most benne, és ekvivalens cikkszámot keresni. Olaj passz nincs odaírva, melyik motorszám tartományhoz való egyik és másik?
-
nesa
veterán
Sharan ikreknél 1.9tdi 116 le mennyire általános hogy 17 fokba első indítás kékes szürke fűst pár másodpercig, megnéztem egyet megint ez legalább kívülről szép. Tulaj szerint 2 olajcsere közt megeszik 1 liter olajat.
Belülről meg a szokásos leghitványabb kopó foszló igénytelen vacak. -
mamboo
tag
válasz molnarpeter #184429 üzenetére
Közben felhívtam egy céget ahol készségesen alvázszám alapján minden alkatrészre mondtak egy cikkszámot, úgy hogy jövő hétvégén beállok szüleimhez a garázsba(aknás) és megcsinálom életem első olajcseréjét. Youtubeos kiképzésben részesítettem magam
-
molnarpeter
nagyúr
Egy kis füstpamacs indításkor elvileg normális, neten olvasottak alapján a használati útmutató is írja, és már új korukban is csinálták kicsit is hűvösebb időben (én is találkoztam ilyennel, egy amúgy tökéletes állapotú 1.9 PD-nél, bár az állt is egy ideje). Azért ha van VCDS, az értékeket át lehetne nézni a biztonság kedvéért.
-
bul07
nagyúr
válasz molnarpeter #184433 üzenetére
Na ez jó volt nekem is mert az enyém is szokta indításnál, és főleg ha +1napot áll utána, meleg indításnál soha
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
nesa
veterán
válasz molnarpeter #184433 üzenetére
Mi az a vcds?
-
molnarpeter
nagyúr
VW csoport autóihoz való diagnosztikai felszerelésre gondoltam, konkrétan VAG-COM kábel és VCDS program. Igazából lehet más is, de egy rutinosabb VW szerelő valószínű le tudja szűrni az adatokból egyes alkatrészek állapotát nagyjából (gondolok itt turbóra, PD elemre, stb, mondjuk persze ha egyértelműen rossz valami, az diag nélkül is kiderül).
-
válasz molnarpeter #184433 üzenetére
A kékes szürke inkább motorolaj, nem? A fekete a gázolaj és pd-nél és CR nél is előferdül. Egyiknél sem feltétlenül jó jel, meg kell nézni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
nesa
veterán
válasz molnarpeter #184436 üzenetére
Az nekem sajnos nincs, csak volvo dice om van, de amilyen szar az összes lehet nem is lesz, megnéztem ma egy alhambrát meg egy 2009 es sharant 2.0 PD ebbe be se ültem úgy szarrá volt rohadva a rozsda tolta le a műanyag borítást a küszöbről
-
-
bim
veterán
Nekünk egy 2005-ös Alhambra van. 1,9L AUY. Ha tudsz akkor tetőklímásat vegyél. Nekünk is az van és egy áldás! Normális hőmérséklet van hátul is nyáron. Asszony nagyon szereti. Jó utazótempó alacsony normális fogyasztással. Előzésnél azért érezhető az 1750 kiló a 116 lónak. Nem úgy lő ki mint egy puskagolyó de azért lehet vele gurulni.
-
bul07
nagyúr
További hosszabb tapasztalat a Repsol Elite VW 505.01 olajjal?
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
macilaci78
nagyúr
Nekem is 1.9 PDTDI van 116 LE-vel. 17°C-ban ha van is kék füst, nem veszem észre, nem látszik a tükörben. 5°C körül már van annyi, hogy látszódjon, de pár másodperc alatt elmúlik.
Az 1 liter olaj elvileg rendben van 10k km alatt, ha nincs egy bizonyos konkrét olaj.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
nesa
veterán
válasz bitpork #184440 üzenetére
Tudom tudom hogy a 2.0 PD a szar szinonimája csak azért néztem meg mert annyit megnéztem az olcsóbb példányokból 900k alatt hogy kíváncsi voltam 1.6millioért mit kínálnak, de nincs különbség ugyan az a szétrohadt szemét, csak drágábban, már azon őrlődöm inkább költök a 97 es citroen evasionomra mert az nem rohad és a belseje kb ugyanolyan kulturált mint 97 be volt, nem foszlik kopik simán egyben van és kb mind ilyen nem egyedi eset.
-
Mondjuk a VAG csoportnál a millió erősen vízválasztó. Meg hát igáslónak használják és beleszarnak a karbantartásba.
MOD
Ez itt van tőlem 50 km-re. Ha gondolod megnézem neked és körbefotózom.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Jaded
senior tag
Sziasztok!
Erősen gondolkodom, hogy lecserélném a Renault Megane 4-esem, egy Seat Leonra. Régebben is volt Seatom, Volkswagenem, nem volt különösebb gond egyikkel sem. Igaz a Seat csak egy Inca volt (talán van olyan, aki emlékszik még rá).
Van egy konkrét példány amivel szemezek pár napja: [link] Én nem látok rajta semmi kirívót, sem javítást, bár a képek nem igazán jók. Mi ezeknek a Leonoknak az ára manapság? Azt látom, hogy egész jól felszerelt, az 1.4TSI ha jól emlékszem nem rossz motor (nem igazán követtem a VW-t mostanában, nem tudom hogy állnak). Az hogy benzines az csak plusz pont.Esetleg ha van egy kis időtök megtennétek, hogy ránéztek? Köszönöm!
Renault Megane IV Limited
-
Jaded
senior tag
válasz yodamester10 #184449 üzenetére
Sajnos sem otthon, sem munkahelyen nem tudom tölteni.
A másik dolog amit kihagytam, hogy nem városban lenne használva, hanem napi 90km ingázásra (nem pálya, 90-110-es tempó).
Renault Megane IV Limited
Új hozzászólás Aktív témák
- Motoros topic
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Politika
- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Linux kezdőknek
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest