- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hobby elektronika
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Vezetékes FEJhallgatók
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
Hirdetés
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
lsebestyen
addikt
Sziasztok! Hétvégén pályáztam az Octaviaval (1.6 BFQ) és azt vettem észre, hogy pályázás után (3-4000-es tartós fordulatszám után), ahogy először alapjáratba kerül a kocsi, utána rövid idővel az olajnyomás jelző elkezd villogni, meg sípolni. Megnéztem a szintet állás után 10 perccel, illetve másnap reggel is, min max között középen van. Viszont szerintem az alapjárat kevés, illetve ilyen az olajbeöntő nyílás, illetve a kupak.
Alapjáraton kicsit remeg az autó, de amúgy ezenkívül semmi hibát nem vettem észre, húz rendesen, váltásnál nem dadog stb. Tavaly szét lett szedve az egész motor, tömítéseket cseréltek. Azért lett szétszedve, mert ette az olajat, de azóta szinte megszűnt ez a probléma.
Alapjáraton ennyi a fordulatszám: -
válasz lsebestyen #113651 üzenetére
Ott valami víz-olaj összefolyás van. Nagyon nem egészséges.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
lsebestyen
addikt
válasz bitpork #113652 üzenetére
Aha, azt hozzátenném, h rövidtávra van használva a kocsi. Olyan tippet is kaptam, h kénhab, ez jellemzően akkor ilyen, ha rövideket mennek a verdával, hidegben.
szerk.: amikor szét lett szedve a motor, azt mondta a szerelő, h a hengereknek nincs semmi baja.
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz lsebestyen #113653 üzenetére
Járj többet hosszabb távon és/vagy olajcsere 7-8e km után.
Az embereknek fáj az igazság!
-
lsebestyen
addikt
-
válasz lsebestyen #113653 üzenetére
Valóban okozhatja ez, ha a sok rövid táv miatt a hengerekben lecsapódó párát az olaj felszedi. Lenko által javasolt gyakoribb olajcsere ezt valóban orvosolhatja. Szvsz ha ennyire habzik az sokkal több vizet jelent mint amit a rövidtávon felvehető pára jelent. Nekem az alfánál volt ilyen amikor kiment a hengerfej tömítés.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
tresh
addikt
válasz zsolt19900 #113650 üzenetére
Remélem sikerrel járnak
-
Morris
veterán
válasz lsebestyen #113659 üzenetére
Teljes motorfelújításon esett át. (gyűrűk, szelepek cseréje stb).
Ez előtt és ez után is ugyanilyen volt a sapi a sok városi rohangálástól.
Az olajat előtte sem és utána sem ette.Bitpork: Érdekes ez, mert a passatnál sem ilyen a betöltő sapi. Nekem is szép tiszta, pedig ugyanúgy használom mint anno a G4-et.
Lehet, hogy a motorolaj miatt ilyen.
Vagy még arra tudok gondolni, hogy a hengerfej (vagy a szelepdekni) a G4-nél nem tudott annyira átmelegedni, mint a passatnál. de lehet ez is baromság...
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #113650 üzenetére
hmm...
038105266AN - SAC 2294000453 | SACHS 228 Ez lenne a gyári. ATJ, AJM
tomcsi: Kollégának volt ilyen lekvár az 1.4 16V poloban, amíg egy szép napon a -10 fokban ez a túró belefagyott a forgattyúsház szellőztető csőbe és kitolta a nívót meg az összes olajat elfosta.
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz tomcsi23 #113664 üzenetére
Ez hideg miatt van. Normálisnak normális de nem egészséges. A vízpára nem tud elegyedni az olajjal és ilyen habos trutyi lesz belőle (víz olaj keverék). Jellemzően amiatt van, hogy a motornem tud kellően felmelegedni a hideg városi menetek alatt és nem tud elpárologni a víz a karterből.
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz Mágus2 #113663 üzenetére
Na az az egyik, de ha az ember megküldi neki (vagy mittom, átmegy Érdre ), tuti nem lesz elegendő a kenés.
Morris: nem láttam ilyet még, csak képen.
Amúgy mennyi az a hideg városi menet, 1-2 km? Mert egy benzines hamar bemelegszik még télen is.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
lsebestyen
addikt
Hát akkor megmondom édesanyámnak, h járjon az opellel a munkahelyére, Skodát meg majd használják ünnepnapokon. Amúgy mi számít hosszabb távnak?
-
#89874944
törölt tag
Termosztátból a mahle ugyanaz mint a behr-thoms? Bardinál mahle-behr van kiírva, zsunál meg behrtoms-t kértem és azt mondták mahle dobozban tudják adni?!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomcsi23 #113666 üzenetére
Kinek mi a rövid, nálam most a 4 fokban 4km után majdnem üzemmeleg, de nem is ilyen retkes a beöntő.
1-2km rendszeresen kell ekkor dzsuva mennyiséghez hónapokon keresztül hosszabb út nélkül. Nálam hétvégén van 100km kínzás oda és 100 vissza, közben van két olyan dombocska, hogy a DPF megbánja, hogy megszületett, múltkor mértem, az egyik domb tetején 98 fokos volt az olaj, és 530 fokos a DPF. A dombig bemelegszik, az olyan 20km, és az emlekedő alján már be van készítve az irányjelző és padlógáz kombináció.
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kalandor #113673 üzenetére
Most milyen rádiód van?
Hmm, A rádió tudná kezelni a telefont, szóval a kormányról vezérelhető lenne, de sajnos csak a gyári kékfogas megoldással, mint ami nekem is van. A naviban nincs buletooth, az a kocsi része, külön vezérlővel a Can -kapuhoz kötve. Esetedben a Can-kaupt és a kékfogat is be kellene szerelni és kábelozni. Sokkal költséghatékonyabb lenne egy parrot kihangosító, ami szintén tud mindent, csak nem tudod a kormányról vezérelni. Lenne egy + kis panel a műszerfalra fúrva a telefonos kihangosító vezérlésére.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kalandor #113675 üzenetére
Esetleg lecseréled egy aftermakrket 2Din fejegységre valami androiddal, navival és kékfoggal. Többségük eggyütműködik a toaltóradarral és a klímapanellal és a kormányról vezérelhető.
Még a fenti link is olcsóbb, mint a gyári kékfog, ahol 400 euró csak a vezérlő kébel és beépítés és CAN kapu nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Kalandor #113675 üzenetére
Őt használtam 10 hónapig, semmi gondom nem volt vele, jó minőségű. 3M tapasszal kell felrakni az alját a műszerfalra, utána mágnesesen tapad hozzá a készülék, bármikor elrakható. Este kicsit erősen világít mondjuk. Kormány gomb ezzel sincs, de van rajta saját, amivel Siri is indítható, ha valaki használja, léptetés, megállítás.
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz lsebestyen #113678 üzenetére
Én ugyanezt öntöm golfiba Megnézem már én is az olajsapkát.
Nekem tiszta
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
válasz lsebestyen #113678 üzenetére
Akkor mielőbb csere valami fullszintetikus 5W40, de inkább 5W30-ra. Olaj szabvány VW 502.00 vagy VW 504.00.
Give them hell Ukraine!
-
-
i-sti
senior tag
Mit jelent a második szervíz intervallum?
Az első az olaj, azt most (pár napja állítottam vissza), de a másik nem tudom mi lehet.
Valami ötlet?
2011 B8 165k[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
-
XP NINJA
őstag
Osram Nightbreaker a Metróban akciós [link]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
#01682176
törölt tag
válasz mazacar #113647 üzenetére
Szia!
Nekem 98'as Cordoba van, 1.4-es. A szelepfedél tömítés könnyezett, meg volt keményedve. Victor Reinz lett beletéve, azzal is eresztette az olajat. A blokk és a szelepfedél is meg lett pasztázva, úgy ment rá a tömítés, azóta száraz.
Valószínűleg a szelepfedél picit már meg van vetemedve. -
zsolt19900
őstag
válasz Mágus2 #113663 üzenetére
pedig még beszéltük is asszem privátban, hogy enyémre a nagyobbat szerelték már
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #113691 üzenetére
Lehet, mert alvázszám alapján lehet 240 is.
-
válasz i-sti #113684 üzenetére
Minden típusnak meg van adva egy intervallum ahol nem az automatikus olajcsere mén, hanem meg kell sasolni előírás szerűen adott dolgokat: klíma szíj, fékek, stb.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
tomcsi23
veterán
válasz Mágus2 #113670 üzenetére
Még hasonló körülmények között használt kocsinál sem láttam ilyet, pedig volt ott mellett 30e-s olajcsere periódus is.
Jók lehetnek azok az emelkedők. Direkt EÜ sétára vannak kitaláva.Morris: valami gebasz lesz ott szvsz, de mindenesetre nem nagyon használnám így az tuti.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen