- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
Hirdetés
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Studi
addikt
válasz madgie #68348 üzenetére
Minden viszonyítás kérdése. Merciék régiSwiftből szálltak át, ahhoz képest azért nem rossz a helyzet.
Én is régiSwiftből ültem a 407-esbe, ez maga az Entrprise űrhajó így.
Aztán mentem egy kört egy zsírúj Volvo V90 Cross Countryval. De nem kéne, maradok az oroszlánnál. -
madgie
titán
Miért, szerinted én mihez viszonyítok? Egy 2005-ös Daewoo Kaloshoz, bakke’, annál lentebb nem sok minden van. De még annak is igényesebb a belső anyaghasználata, jóval kényelmesebb az ülése és jobb a váltója. Nem akarom én bántani a Dustert, nekünk is az lesz valószínűleg (családon belül átvéve, tudom az előéletét és ócsó), de szegényke belül olyan, mintha a Canon tervezte volna a 350D idejében.
-
Studi
addikt
válasz madgie #68354 üzenetére
Jó, hát tényleg nem szép a kalóz se belülről, de a régiSwiftet mégiscsak a nyolcvanas években tervezték. A japánok.
Amúgy mióta van az új Vitara, egész komoly ellenfelet kapott a Dacia. Kívülről klasszisokkal jobban néz ki a Suzka, és szerintem belülről is kultúráltabb. Megbízhatóság szempontjából pedig nem lehet kérdés, hugy Suzuki vagy romániában gyártott francia... -
jjeahh
nagyúr
válasz madgie #68354 üzenetére
Annyira nem értek az autókhoz, de gondolom inkább olyan vidékre ideális amilyen felénk van, dombos-hegyes helyeken, fakitermelő erdei utakon mászkálni valszeg frankó, sőt kár is oda pihe-puha belső, inkább az egyszerű takaríthatóság a fontos. Szerintem itt egy miata elvérezne... Bp környékére persze tuti én sem dustert vennék ha autót vennék. A canonos hasonlat jó, bár nem mintha az újabb műanyag canonok minőségibbek lennének
Más: kínában van valami ünnep most amiről nem tudok vagy mi lehet az oka annak, hogy egy hónapja késnek az onnan rendelt csomagjaim?
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Studi
addikt
válasz jjeahh #68356 üzenetére
Az új Canonok minőségibbek, mint a régi Canonok, ez biztos. Csak sajnos a régi bármik még mindig minőségibbek, mint az új Canonok.
Na jó, ez így általánosítva elég túlzás, de egy Fuji, Olympus, Pana szerintem nem ad ki olyan ultragagyikat a kezéből. Sonyt az A3000 egy életre elásta mondjuk ilyen szempontból.
-
m3ss
veterán
a kisebb, olcsobb par eves fujik anyagminosegre nem tuntek jobbnak, mint a canonok. egyik talin tapogattam csomo fuji vazat, es jol neztek ki, de amikor kezebe fogta az ember mar annyira nem volt minosegi erzesem. egy eosm/nex5r masszivabbnak tunt.
https://www.instagram.com/jozsef.beko/
-
Studi
addikt
-
jjeahh
nagyúr
Pana fronton is van gagyi, a g6-om egy 60d minőségérzetét sem hozza, igaz legalább nem hámlik-kopik mint az, a gumírozás sem válik le és a gombokat sem kell megnyomni 3x mire reagálnak . Olympus nálam egyértelműen a minőségérzet-bajnok, belépő fronton sem spórolják ki a fémet a vázakból.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
mikrofon
addikt
én Dacia Lodgy-t nyúzok. Ez nem a vezető kényelméről és luxusáról szól, hanem, hogy megbízhatóan lehessen használni. Eljuss A-ból B-be. Ha beül az ember, akkor látja, ha használja, akkor érzi, hogy miért ilyen "olcsó". Viszont az a szerencse, hogy a Renault kifuttatott 5-10 éve bizonyított technológiát építik be, ami akkor bizonyított és tartalmazza az 5-10éves verziófrissítéseket, ráncfelvarásokat. Tehát a megbízhatóság igen magas. Amolyan igazi fapados céges és családi autó... Ráadásul a romániai gyárhoz semmi köze. A Lodgy-t pl.: egy zsír új marokkói gyárban gyártják, ami az aktuális környezetvédelmi, munkabiztonsági és minőség ellenőrzési előírásokat is kielégíti... Svájcban pl az összes modellt Renault márka alatt Renault emblémával forgalmazzák....
Pár finomság egy 21.századi Lodgy-ból: Trabantból ismert kulcsos csomagtartónyitó gomb, bicskakulcsos autókulcs, csak éppen nem csukható össze mint a bicska, bowden-es tompított fényszóró magasságállító gomb, tempomat keményen feláras, mert alap felszerelés a bowdenes gázpedál....
Jah és van összehasonlítási alapom, mert munkám miatt rengeteg Nyugat európai szinte új félsóközép kategóriás bérautót vezettem... A kedvencem egy hófehér Audi A5 kabriolet volt 800 megtett kilométerrel 3.0 V6 TDI motorral.... A másik kedvencem egy 2000 km-t futott VW GOLF GTI BMT 2.0 TSI 230 LE. Ezekkel több ezer kilométert levezetni igazi élmény.....
Ami még megtetszett, de ez már családapa szemmel, az a Citroën Grand C4 picasso, aminek a teljes teteje üvegből volt. Ez olyan tágas, olyan hatalmas belső térrel rendelkezik a vezetőrészen, hogy azt hiszed egy óriási nappaliban egy fotelban ülsz.....
Nah hát a Dacia nem ad ilyen élményt[ Szerkesztve ]
-
Byk01
senior tag
válasz mikrofon #68361 üzenetére
Amikor autót váltottunk, nálunk is esélyes volt a Lodgy (nyilván az ára miatt), de amikor beleültem, konkrétan nem fértek el rendesen egymás mellett a lábaim a pedálokon. Kb. eddig volt meg az esélye. A Duster (aminek az ötülésessége ellenére is volt esélye) meg ott szállt el, hogy nem tudtam normálisan beszállni hátra, mert a B oszlop és az ülés alja között nem volt hely a 45-46-os lábaimnak.
"Az obi, amivel lelátsz a víz alá halakat fotózni a halszem (halszemlélő objektív rövidítése)." - .mf "A jövő mi vagyunk: a fiatalok és az emberek." - Drotár Adrienn
-
Studi
addikt
Húú, hátra beszállás... Ez nálam nem volt szempont, a 407-es szűkebb is ilyen téren, mint a kategóriatársai amúgy. Nem érdekel, nem ülök benne hátul, akit furikázok az meg ne nyávogjon.
Viszont: a cégnél az általános autó ugyebár a V40-es Volvo. Kimentünk ide a Pesti úti Mekiig kajálni. A sofőr volt a legalacsonyabb, ő persze előre ült. Én így tornasor másodikként a hátsó sorba szorultam: hát abba beszállni az felér egy vallatással. A hátsó kerékív beér gyakorlatilag az ajtó közepéig, esélytelen normálisan beülni. Mellettem egy kb velem egymagasságú kollegina (sajnos fejben nem az igazi, se arc, se tartalom oldalról, de nyaktól lefele...) ült be tűsarkúban. Hát ő sem dícsérte... -
Byk01
senior tag
Nálunk azért előfordul (igaz, ritkán), hogy az asszony vezet, és én kényszerülök hátra, mert pl. anyósom ül a róla elnevezett ülésbe. De a fiam is elég nagy már, hogy neki se legyen kényelmes. Mondjuk az első generációs Fabiát nálam semmi nem fogja überelni, amikor a hátsó ülés 45%-át elfoglalta a gyerekülés, mi meg a maradékkal osztoztunk az asszonnyal
"Az obi, amivel lelátsz a víz alá halakat fotózni a halszem (halszemlélő objektív rövidítése)." - .mf "A jövő mi vagyunk: a fiatalok és az emberek." - Drotár Adrienn
-
Studi
addikt
Én mindig alkoholmentességet választom inkább, mint a hátsó ülést.
A Fabiánál még érthető is, az elvileg kicsi (Swift) kategória. A V40 hátsó ülése azért gáz, mert az már Golf, Focus kategória kellene, hogy legyen. És persze a Peugeot sem éri el a saját kategória hátsóüléseinek méretét, de azért emberméretben be lehet férni.
-
mikrofon
addikt
Én egyszer ültem 150KM-en Audi A5 hátsó ülésén (ez ugye A4 alapokon nyugszik) alig vártam, hogy kiszálljak, görnyedve ültem, mert a fejem így is alig fért el. Lábam is zsibbadt, mert a térdem nem fért el... jah és csak 185cm vagyok.... Persze ettől boldog tulajdonosa lennék!
Lodgy-ban ilyen még a 3. soron sincs a hatodik, hetedik ülésen....[ Szerkesztve ]
-
Studi
addikt
válasz mikrofon #68366 üzenetére
No igen, az más kategória. Az A5 eleve álkupé, szükségszerűen lapos tetővel. Anno láttam valami így készült műsort a 6-os bömösről. Ott is mondták, hogy a kezdeti tervek szépek voltak, jók voltak, tetszettek mindenkinek, de amikor belemodelleztek egy 180 centis embert is, kiderült, hogy a feje teteje 5 centivel lenne a tetővonal fölött.
Lodgy-t nem ismerem, 307SW-ben ültem harmadik soron, az is büntetés. Igaz, az egy kompakt kategóriás hétszemélyes, a csomagtartóban levő üléseknél nincs normális hely a lábnak.
Anyáméknak Sharanja volt, azzal nyugodtan elindulhatott 6-7 felnőtt, nem volt gáz. Persze a csomagoknak azért kisebb olyankor a hely. -
Freddy76
addikt
Alfa Romeo Stelvio. A legszebb SUV (vagy hogy a fenébe hívják), amit valaha terveztek, olyan, mint egy festmény, gyönyörű. Hátra beszállni viszont abszurd mutatvány, elsőre nem is sikerült. Komolyan abba kellett hagynom a műveletet, majd megtervezni, hogy miként sikerülhet...
"Uram, Ön részeg." "Hölgyem, Ön pedig csúnya. De én holnapra józan leszek."
-
madgie
titán
válasz jjeahh #68356 üzenetére
Olyanokra nem tudok épelméjű magyarázatot adni, hogy miért úgy néz ki a műszerfal és a szélvédő találkozása, mintha három centi vastagon ki lenne fújva (fekete) purhabbal, amit szikével vágtál le a végén. Vagy hogy miért a bal oldali bajuszkapcsoló végén van a duda gombja (!).
Mi is a Vitarát néztük amúgy, szebb-jobb, de millió más értelmesebb dologra el tudjuk verni a kettő közötti árkülönbséget. Én meg ennyiért majd megszokom a Dustert. Semmi bajom nem lenne a Kalos-szal sem, de annyira kezdi megenni a rozsda, hogy lassan már nem érdemes tákolni.
-
Studi
addikt
válasz Freddy76 #68368 üzenetére
És mindez annak fényében tűnik röhejesnek, hogy a generációk során egy Golf hosszban 30, tengelytávban 25, szélességben 15 centit nőtt. És igaz ez minden kategóriában.
Na jó, a SUV-ok már eleve nagynak születtek. De a többi kategória egyszerűen hatalmas lett.(#68369) madgie: a 306-osban volt így a duda, én rohadtul szerettem, simán el lehetett érni a kormány elengedése nélkül szinte minden helyzetben. Míg a "nyomd a kormány közepét" dudákhoz szinte mindig el kell engedni a kormányt, de még a kormányküllőn levő kis gombokhoz is.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
Ugyis mindig jonnek, akik bedobjak az egyen tejfolosdobozokat. Amugy a kisautok tenyleg nem betegesek. Btw az elhasznaltsagbol adodo kolteseken kivul nekem nem volt bajom az alfaval. Persze ki kell fogni, j.bravo folyamat szopik vele, pedig az vetelkor sokkal egeszsegesebbnek nezett ki, mint az enyem.
A lancia y meg punto alapokon van, ami megbizhato, szoval attol nem lesz szarabb, hogy tobb hangszigeteles kerul bele es szovet helyett bor az ules amit megvennek magamnak is, csak azt ajanlom mindig amugy 8. autom az alfa es abszolut nincs vele tobb szivas, mint a vw-kkel. Toyotanal is csak azert, mert arra nem koltottem, inkabb eladtam a szetdoles elott ot perccelJa, kell vegyek sperrt, mert mar 3.-ban is tudja forgatni a kereket a kocsika
[ Szerkesztve ]
-
-
Studi
addikt
válasz madgie #68381 üzenetére
A dudálás után sokszor következik irányváltoztatás. És akkor jobb, ha a kormányon van a kezed, mintha a kormány közepén tenyerelsz. Az, hogy indexelsz-e véletlen, vagy nem, szerintem vészhelyzetben nem releváns.
Mint írtam, nekünk a 306-os volt ilyen, szerintem pöpec megoldás. Ráadásul sokkal kisebb erőhatás kellett a dudáláshoz, ott nemigen volt olyan, hogy egyidőben indexeltem is. A 407-esnél elég nagy erő kell a kormány közepére, hogy dudáljak, inkább hagyom is a f@szba, kikerülöm, aki zavar.
-
mikrofon
addikt
Lodgy-ban a 6-7 ülésnél, a 3. soron nagyobb a lábhely mint középen. Tényleg kb 5 cm-rel. Ráadásul, mivel Renault kangoo hátsó futóművét kapta, így teljesen síkpadlós a hátulja, tehát rendesen elfér a lábad fejed felett meg még van kb 10 cm.... El lehet férni tényleg. Szüleimnek zafira volt két generáció is (2. meg 3. is vagy lehet az 1. és 2. ezt nem tudom... Lényeg, hogy nem a mostani...). Nah ott is büntetés volt beülni hátra... Térdedre éppen nem haraptál rá és guggolva ültél.... Itt nem.....
Nah igen a duda, azt ki is felejtettem. Ezzel állandóan megszívom. Dudálni akarok, nyomom a kormány közepét, nem szol, keresem, hogy melyik szélén kell nyomni a kormányközepét, hogy szóljon. Majd leesik, hé nem ott van, hanem a bal bajuszkapcsolón. Nah akkor már nem dudálok, mert már lényegtelen.... Egyszerűen mikor reflex-böl kellene dudálni nem megy... nem tudom megszokni.....
Kifejezetten szeretnék rácsapni a kormány közepére, de így elmarad a dudálás[ Szerkesztve ]
-
madgie
titán
Te, kábé 250 km-t vezettem a Dustert, hadd legyen már saját véleményem róla
Igen, vészhelyzetben egyszer sem dudáltam, de nem is tudtam volna, mert (sokadszorra: szerintem) eszméletlen szar helyen van a duda. A fényképezőn az expógombot is tök jól elérhetnéd a kisujjaddal, úgyis csak lent csüng magának.
-
Studi
addikt
válasz madgie #68384 üzenetére
Legyen. Ráadásul én Dustert még sose vezettem.
Én vezettem párezer km-t a Peugeot 306-ost, meg vezettem százezer km-nyit egy csomó minden mást, és szerintem semmiben nem volt olyan jó helyen a duda, mint a 306-osban az indexkar végén. Nagyon könnyen elérhető volt, és nem kellett elengedni hozzá a kormányt.
-
spanyoll
addikt
Ha már ótóbuzulás (amit én indítottam, mea culpa): rájöttem, hogy a távoli jövőben kéne nekem egy crossover vagy valami dzsipszerűség. A golf nevetségesen alacsony hasmagassága után (ami a halálbaidegesít) jó lenne valami, amivel a padkán is átmegyek röhögve, ha a végszükség úgy hozza, nem pedig azon aggódok, hogy jaj most ezeknél a bukkanóknál mennyire ér le az alja. Az első motorvédő műanyagnak egy részét el is hagytam valahol valamikor pont ezért; most jó kis gyors kötöző tartja
Kell városba ilyen? Nem, nagyon nem. Inkább veszek magamnak poénból egy ilyet és eszik sokat, de élvezem azt, hogy átmegyek minden szaron? Persze. (másik opció a motorozás lett volna, amit régi vágyam, de inkább nem halok még meg idejekorán)."Super perfundo on the early eve of your day."
-
Real_Necro
veterán
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
MODERÁTOR
Sziasztok,
Rég jártam erre (illetve néha beleolvasgatok az itteni dolgokba, de igazából a faláb kivan annyit megyek, szóval nem tolom túl ).
Viszont történt velem egy és más az utóbbi időben, többek között megkértem a párom kezét, és úgy tűnik hogy jövőre még lesz olyan lökött hogy hozzám is jön...
Szóval a fórumról tudom hogy kik azok akik esküvő fotózással foglalkoznak... Most inkább abban kérem a segítségeteket, hogy olyan fotósokat javasoljatok (esetleg linkekkel) akiket innen nem ismerhetek, viszont jó munkát végeznek. - akiket innen ismerek, azokat majd úgy is megkeresem a dologgal kapcsolatban.
Köhe... ^^
Sarcasm: just one of the many services I offer.
-
Mercutio_
félisten
válasz madgie #68354 üzenetére
Ez még a fecelift előtti duster?
Mert a feaceliftesek már kultúráltabbak.Az új vitara bazári csillogós betétei nekem nemgyerebe, a beltere szűkösebb, és ha jól rémlik az egyenesfutás se erőssége 110/120 fölött. Felszereltségben jobb, Dusternél a magasabb kategóriában van az benne ami vitarában már az (amúgy drágább) alapabb modellekben.
jjeeaahh: Pesti utak elég szarok sok helyen, ide azért jó a duster még ha 4x2 is, dágványba a 4x4 való az alatt a Nissan X-trail futóműve van, az új Duster alá pedig ha jól rémlik a korábbi Quashkai alapja kerül, de ennyire nem követem bevallom
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
spanyoll
addikt
Én Muray Gábort ajánlanám. A képei alapján, meg amit beszéltem vele elég jó (persze nem annyira, mint én ), ha lesz majd az esküvőm, akkor fontolom, hogy én pl rábíznám.
Van még egy arc, akinek követem az utóbbi időben a képeit, az is elég fasza. Ha belefutok megint, akkor átlinkelem privátban.
Gratu az eljegyzéshez amúgy"Super perfundo on the early eve of your day."
-
MODERÁTOR
válasz Freddy76 #68391 üzenetére
Hah... a régi... isten ments. De jó hogy attól az energiavámpírtól megszabadultam.... ^^
Nem, vele 1,5 éve együtt élünk, és minden klappol. És nő. Legalább is úgy tudom. Bár ha éhes úgy viselkedik mint egy pasi.... hisztis és agresszív. Szóval majd csak óvatosan
spanyoll: köszi és köszi!
[ Szerkesztve ]
Sarcasm: just one of the many services I offer.
-
Balinov
félisten
válasz spanyoll #68386 üzenetére
Hunyadi IX35-be toltam bele Tenerfien 1800km-t, sokszor olyan utakon,hogy hubazmeg, sztem az egesz jol viselte.
szerk:
CREY: Gratula es sok sikert, boldogsagot, gyerekaldast, satobbi!
[ Szerkesztve ]
6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/
-
#31733248
törölt tag
(#68365) Studi
Néztem én korábban a Focust is, de hátul az is kicsi, vagy legalábbis az előző az volt. Most Octaviám van, ami nem szép sem kívül, sem belül, de mind a csomagtartója, mind az utastere nagy.
Egyébként bérelt kocsi, de sűrűn cserélik. Tavaly decemberben vettem át egyet, 27 ezer kilométert tettem bele, amikor kaptam helyette egy újat. Az újjal mindössze 7600 kilométert adtam, amikor eladta alólam a PoHu (a vevőnek ilyenkor meg sem mutatják), gyakorlatilag bejáratni sem tudtam...
(#68369) madgie
Szerintem nincs semmi gond a Kalossal, sőt, már az Opel Kadett alapjaira épült Lanos is nagyon megbízható kocsi volt, egy-két előre kalkulálható típushibával.
(#68388) crey
Gratulálok, sok boldogságot!
-
*Ropi*
félisten
válasz jjeahh #68360 üzenetére
A felsőnek a rendezői bal combját ha már vékonyabbra masszírozták Photoshopban, akkor a kép alját is rendbe tehették volna (fel van húzódva, ami tipikusan a liquify vagy a warp tool nyoma).
(#68388) crey: Gratulálok, boldogságot, sokat!
[ Szerkesztve ]
Weboldalam: http://karpatisandor.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- Háztartási gépek
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Ukrajnai háború
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- iPhone topik
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- További aktív témák...