Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
The Witcher 3 REDkit - Megjelenési dátumot kapott a modszerkesztő
gp Nemsokára még egyszerűbb lesz extra tartalmakat gyártani a játékhoz.
-
Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
it A jelentések szerint az USA hosszú idő után döntött, és visszavonta a Huawei kapcsán kiadott exportlicencet az Inteltől és a Qualcommtól. Ez mindegyik félnek nagy probléma lehet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz Vigneau #1432 üzenetére
& gooool: jellemzően 40k körül.
(#1434) feco6512: Ha lehet én a FAP-ot kerülném első körben. A 2 liter hdi a régi 8 szelepes konstrukció bevált motor, nincs kettőstömegű és javítható. Az 1.6 hdi 90 lovas verzióra ugyan ez jellemző de ez már 16 szelepes. 1.6 nála porlasztok alatti tömítés szereti magát megadni, vásárláskor meg kell nézni nem e fúj ki ,olajos a porlasztok mentén. Nem drága a cseréje de jó alku pont. Igazából ismerősi körben van egy Picasso pont 1.6 hdi 110lovas verzió 370ezerrel és azon kívül hogy szét hullott a kettőstömegüje (gyári) 280ezernél és a klimakompresszor is meghalt,csak kopó alkatrészre kellett költeni. Azt viszont mindenképp javaslom hogy gyári diaggal nézzék meg a kocsit és egy teljes átvizsgálást is kapjon szerintem ez max 20-30k.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest