Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #16729600

    törölt tag

    Egy kis tanulságos történet a paypal hihetetlenül gerinctelen hozzáállásához egy kártyacsalásos történetben.Ennek alapján, mindenki eldöntheti, hogy igénybe veszi-e a csodálatos "szolgáltatásukat (pff ).

    Adva van egy paypal fiókhoz csatolt VISA kártya. A fiókot 2 lépcsős azonosítás védte.A Gmail fiókot szintén.Pár napja jött sms a párom telójára a paypal-tól, hogy vásároltak 1600USD értékben a [Grailed.com] -ról. Azonnal telefon paypal-nak,( akkor még jó egy óra múlva elérhetőek voltak, addig hallgattam Wagner operát a kapcsolásra várva ) bankba rohanás, kártya letiltás.Google-nál kezdeményezés a fiók újra birtokba vételét.Segítőkészek voltak: újra bejutottunk a fiókba.Paypal 3-5 napos választ ígért.Közben leesett állal néztem, a csalónak szánt értesítéseket.Ennek hatására felvettem a kontaktot a Grailed supportjával.Az egyik tétel még nem került postázásra, szó nélkül refundolták az 1100 USD tételt. A másik tétel már úton volt a csaló felé amcsi postával (UPSP).Paypal tudta a nyomkövetési számot.Nem lépett az USA hatóságok felé semmit, nem tartatta vissza a csomagot, hogy ne keletkezzen kár.Lóf@szt se csinált.Szépen 5 napig nézegethette a nyomkövetést és nyugtázta, hogy a csaló felmarkolja a cuccot.Grailed-es admin is haját tépte, hogy nem léptek semmit.Tegnap jött levél,no nem a paypal-tól, hanem az admin sráctól. hogy ők akkor feljelentést tesznek az FBI-nál csatlakozzam be a panasszal hozzájuk [FBI Internet Crime Complaint Center] . Valamint, írt, hogy innentől a VISA chargebackben bizhatok ( de csak talán ).Tehát a paypal hátradőlve ( remélem egy jó Havanna szívarral a kezükben ) nem csináltak semmit a kárenyhítésért.530€ pápá és ha nem vagyok tüsténke, akkor bukta a fennmaradó 1100USD is.Of course paypal azóta se válaszolt semmit és felhívni se lehet őket, mert egy munkatárs átkapcsol egy olyan mellékre, amit 2 órán belül se vesznek fel.( 3X próbáltam felhívni őket )

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák