Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz FingR86 #39779 üzenetére

    Úgy adod meg az adatokat ahogy az Összefoglalós 5.b leírásban van és az az üzenet hogy "Sajnáljuk. Jelenleg nem tudjuk feldolgozni a kérését. Próbálja újra később."?
    Két lehetőséged van.
    1. A leggyorsabb ha felhívod őket és kérsz segítséget, van egy biztonsági kapcsoló a következő számla hozzáadásnál azt kell kikapcsolni. Hívás előtt kérj kódot Összefoglaló, Tippek az egyszerűbb...., 6. A telefonos ügyfélszolgálat felhívásához a kód kérése és hívható a magyar szám is, 1 777 7944 de ott is angolul beszélnek
    2. Az Üzenet központon keresztül írsz a számlahozzáadás problémát jelezve. Alul Contac Us, jobbra fent Message Center, még mindig jobbra fent New Message.
    Account profile and set up,
    Bank account, Add and confirm a következő oldalon a alul a Continue kék gomb.
    az első kérdésre Yes és majd azonosítási eljárás, ha van neked ilyen (nálam sms kód) azután jön az üzenet beírási rész, itt van lehetőség képet csatolni, tehát a hibáról célszerű képernyő mentést készíteni. Beírod mi a gond és elküldöd.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák