- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Házimozi belépő szinten
- Apple notebookok
- DUNE médialejátszók topicja
- Ryzen 7 9800X3D processzor: játékosokra hangolva
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen monitort vegyek?
- Samsung LCD és LED TV-k
- TCL LCD és LED TV-k
-
PROHARDVER!
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
aktív tag
Én nem feltételeztem, hogy nálam lenne a hiba, szerintem biztos a PayPal rendszerében nem stimmel valami, csupán arról érdeklődtem, hogy másnál is előfordult-e hasonló.
Márpedig igaz, nálam semmi nyoma nincs, nála feltételezem van. Na de mindegy, ha nem oldódik meg pár napon belül magától (A pénzüket úgyis visszadja a bank vagy a PayPal pár órán belül mindig), majd irok nekik, hogy valami nem okés.
-
Topikgazda
válasz balinlin #40207 üzenetére
Ha hibás a PayPal akkor másnál is hibázni kell. Ami felmerült az hogy 3 napja folyamatosan duplán szed le pénzt. Nálam meg nem. Te írtad hogy így jártál, kipróbáltam hogy nálam ez hogy működik, nekem nem volt hiba, de azt is tudom hogy az én részemről minden rendben van, normálisan beállítva, így ha gond lesz az tényleg PayPal probléma.
Te miből gondolod hogy egy több összetevős dolognál csak náluk lehet hiba? -
balinlin
senior tag
Egy rendszerben nem feltétlen jelentkezik egy hiba állandóan, ami a javítást is nehezíti. Tehát attól hogy nálad nem volt ilyen, még lehet a paypal rendszere az oka a jelenségnek.
Nem is állítottam, hogy feltétlen a paypal a tehet róla, de elég valószínű, hogy náluk van valami (még azt sem mondom, hogy hiba).
Mivel a 2 terhelés és 1 storno egyszerre történt így a kártyával sok dolog nem lehetett.
Te szerintem egy kicsit jobban véded a paypalt, mint kellene.
A mostani eset szempontjából mindegy mert régebben volt, de nem először történt ilyen velem, ráadásul az eBay volt és másik kártya.
Ettől függetlenül nagy gondnak sem nevezném mert nem károsít meg ezzel.
A webshopos fórumtárs ügyfeleinek meg lehet hasonló esetük volt, csak a stornóról vagy nem jön értesítés vagy nem vették észre vagy csak késve jön a visszavonás, stb...
Az eredeti hozzászólásom is inkább a jelenség megfejtésére irányult, mintsem a PayPal ekézésére. -
aktív tag
Én már biztosra mondanám, hogy a PayPal rendszere a hibás, többünknél is gondok vannak. A kártyás utalások gyakran meghiúsulnak (Pár perc múlva az összeg újra megjelenik a vásárlók számláján), a közvetlen (Szóval PayPal fiókból, PayPal fiókra és nem PayPal Payments Standardon keresztül) utalások akár kártyáról, akár egyenlegről egyszerűen csak késnek pár percet, az Activityben pedig kb fél óra után jelennek meg :/
-
Topikgazda
-
aktív tag
A kapcsolódást a webshop rendszere végzi, nem én integráltam. Platform: Shopify, de mivel a Shopifyn kívül is előfordul a hiba én be tudtam annak, hogy nem tehetek ellene semmit, mert nem tőlem függ. A One Touchról fogalmam sincs.
Amint lesz időm írok nekik.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Hát a Shopify oldalán többször felmerült ez a probléma.
Ilyeneket írnak válaszul.
Welcome to the Shopify Community! If you're still seeing "Activate PayPal Express Checkout" in your admin, PayPal is not yet connected to Shopify. Were you able to try the solution mentioned in this thread for getting PayPal setup complete? There might be permissions in your PayPal business account that need to be edited.I'm happy to hear that your PayPal Express Checkout is working now.
Just in case anyone else runs into this issue, it's important to ensure that you've followed the steps to Finish setting up your PayPal account and that you're using the same account owner email address to log into PayPal that you used to register your Shopify store. If you've followed these steps and the connection still isn't complete, you can try @dipu's solution outlined in this thread to remove the Shopify permissions from PayPal and restart the connection process, or simply give it up to 24 hours to see if the connection registers on its own. Thanks for sharing this, @Hemkumarc!
Just another step for people to try; either access another machine or use your mobile. Log into Shopify and run through the activation process (on the other device). The screen where you select OK to the access, where it freezes, refresh it, once refreshed you should then receive the success message and return to Shopify. In my case I used Chrome on iOS, swiped down to refresh the browser and it worked for me. Best of luck.
Itt írogatják ezeket.
Még ezt a segítséget találtam.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
Köszönöm, de ezek akkor lennének érvényesek, ha a Shopify oldalán lenne a hiba, de itt világos, hogy hol van a gebasz
Amit te bemásoltál az arról szól, hogy nem tudják hozzákapcsolni a PayPal rendszerét a Shopifyval, nálam hozzá van, egyszerűen néha nem mennek végbe a kártyás egyenleget használó tranzakciók.
-
Topikgazda
Akkor ami az utolsó linken ennél a résznél van írva Finish setting up your PayPal account az megtörtént és azok a visszaigazolások amit ott írtak megtörténtek?
Engedélyezted a guest payments-t is?Csak egy példa: amikor az eBay-t és a PayPal-t összerendeljük akkor a Paypalra való belépés után van egy link a PayPal-on belül ami visszavisz az eBay oldalára, ez Chrome esetén nem mindig működik, pedig csak akkor fejeződik be az összerendelés ha az eBay oldala újból betöltődik.
Egyébként nekem nem világos hogy pontosan hol a hiba, de te ezt jobban tudod, mert te látod, te csináltad az összerendelést.
Arra próbáltam a figyelmed ráirányítani, hogy nem lehet kategorikusan kijelenteni hogy csak a PayPal-nál van hiba, ha másoknál nem jelentkezik ilyen probléma.
De mivel az Express checkout, Gyors kifizetés a vevőnél is igényel egy engedélyezést, ha fizetéskor nem engedi meg hogy eltárolja a rendszer az már nem normál működés. Ha nincs PayPal fiókja és úgy használja ezt a fizetési klienst akkor is lehet probléma.Ez nem a PayPal védelme, hanem az, hogy nem elvakultan kell a probléma okát megállapítani.
Gondolom a PayPal fiók is teljes jogú, akkor majd írsz nekik, de tudom hogy kérni fognak a hibásnak tekintett tranzakcióról valami adatot, mert egyébként nem lehet kivizsgálni.
Majd tájékoztass bennünket hogy mi volt a konkrét hiba oka, ha valaki másnál is előkerülne.[ Szerkesztve ]
-
Zerdal
tag
Sziasztok. Egy gyors kérdés. OTP Bonus hitelkártyáról miért nem tud a PayPal pénzt levenni?
"Bízz Istenben és tartsd szárazon a puskaport!" Oliver Cromwell || PSN ID: Zer0DMG83
-
Topikgazda
válasz Zerdal #40216 üzenetére
Több oka is lehet, ahol fizetnél mit ír ki? Ha eddig tudtál vele fizetni és van rajta elegendő pénz akkor csak technikai probléma lehet vagy a PayPal-nál vagy banknál vagy ahol fizetni szeretnél. Annyi korlátozást látok hogy amelyek a Paypal-al vannak fizetve azok nem számítanak az extra visszatérítésnél, mást nem
[ Szerkesztve ]
-
Zerdal
tag
Köszönöm. Az egyik ismerősnek lett most csinálva a PayPal számla és ez a bankkártya lett regisztrálva. De ma vette észre hogy az HBOGo t nem emelte le. Illetve próbált küldeni pénzt de át is vissza lett utasítva.
"Bízz Istenben és tartsd szárazon a puskaport!" Oliver Cromwell || PSN ID: Zer0DMG83
-
Zerdal
tag
Ez az üzenet jön fel ha a kártyáról akar valamit kezdeményezni.
"A kártyakibocsátó bank elutasította a kártyát. Próbáljon meg egy másik kártyát, vagy kérdés esetén forduljon a kártyakibocsátóhoz.""Bízz Istenben és tartsd szárazon a puskaport!" Oliver Cromwell || PSN ID: Zer0DMG83
-
Topikgazda
-
Balázzs
senior tag
Két éve utaltam paypal-ra, vásároltam is de azóta nem használtam, ha most visszautalom a jelenleg USD-ben lévő összeget (nem nagy összeg) akkor jelen árfolyamon váltja vissza?
-
Topikgazda
válasz Balázzs #40223 üzenetére
Nem tudom milyen árfolyamara gondolsz, de ha most visszaküldöd a bankszámládra akkor 100 $ úgy 31218 Ft. 312,18 Ft/ 1 $
De kiírja a képernyőre a pontos összeget még a kiküldés előtt az összegző képernyőn, aztán ha nem tetszik ESC vagy az ablak bezárás és nem küldi ki.[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
Arra gondolt, hogy az utaláskori vagy a jelenlegi árfolyamon fog e váltani a PP. A jelenlegin fog.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Balázzs #40228 üzenetére
Ebben az esetben full világos, hogy merről kell nézni.
61k volt a kipufogóm múlt hóban, tél elején még 56-57 volt.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Parson
addikt
válasz Parson #40181 üzenetére
No töröltem a kártyát, majd ujra hozzáadtam, és egy másikat is. Mindkettőre jött terhelés, ami 2 nap után sztornozva lett, viszont a kártyák (VISA) ugyanolyan szürkék a paypal-ban, mint előtte. Nem kéne ezeknek vmi szint kapniuk, jelezve hogy "oké haver, regisztráltuk, hogy jóok a káyrtyáid, mostantóol használhatod őket"?
───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────
-
Topikgazda
válasz Parson #40233 üzenetére
Az a visszaigazolás.
A fizikai kártya másoknak hozzáadva és használható.
Ha a főoldalon jobbra rákattintasz a kártyára akkor nem ilyen a kinézete?
Megjelenik a kártya kép szürke alapon kék Visa szöveg meg a kártya 4 számjegye feket betűvel előtte a pontok, a kártya lejárat és a hozzárendelt cím.[ Szerkesztve ]
-
Parson
addikt
De, igy néz ki. Csak egy kolléga Mastercard-ja meg szép szines (ö mutatta hogy mire számitsak), nem ilyen fos szürke... gondoltam, ez a szürke szin csak addig van, amig nem igazolt - mivel a bankszamlam is szürke volt inaktiv állapotban.
Egal, az oké, hogy akkor ezek szerint használható már, de azért egy vizuális 'szinkódos' feedback nem ártana, hogy az ember hülyebiztosan lássa, hogy aktiv/nem aktiv.[ Szerkesztve ]
───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────
-
Parson
addikt
Az emil csak egy egyszeri info, ami utána elveszhet. Egy vizuális feedback meg állandóo jelleggel statikus. No de mindegy, ez már részletkérdés.
Na szóval akkor ezek szerint elkezdhetem tesztelni a PayPal-lal történő fizetést...
[ Szerkesztve ]
───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────
-
Parson
addikt
Hát, hogy hogyan müködik nálam, számomra ez még mindig kérdés, mivel még sosem használtam előtte. Lehet hogy másnak gond nélkül müködik 20 éve, én mégis belefutottam kapásból pár olyan kérdésbe, amire itt jött csak válasz, mig más rendszereknél meg vhogy minden sokkal gördülékenyebben ment.
───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────
-
Crestol
tag
Sziasztok!
Reméltem hogy nem kell ide fordulnom, de eljött az idő és kicsit kétségbe vagyok esve, eddig minden más rendszert hibáztattam, de a Paypal-t nem.
Aztán a napokba történt egy furcsa dolog amire összeállt a kép, de a hiba nem tudom hol lehet..
Nos a szituáció annyi hogy rendeltem öcsémnek online kreditet egy játékba (epicgames), és nem érkezett meg neki viszont a pénzt levonták a számlámról, persze a paypal kiküldte a szokásos bizonylatot róla, mondjuk ennek már több mint 2 hete, és a mai napig semmi....
Aztán rendeltem magamnak 2 napja egy pár cuccot kínából a Tinydeal-ről, és egyszerűen kifizettem paypallal, a számlámról szint úgy levonták, paypal kiküldte a bizonylatot, de az oldalon ahonnét rendeltem továbbra is az van hogy nincs kifizetve!?
Ez hogy lehet?
Furcsaság az hogy korábban testvéremnek rendelt kreditekről szinte azonnal az epicgames is kiküldte a számlát, és jóvá írta az összeget. Most csak hasonlót se kaptam, és ugyan ez a szituáció a TinyDealről rendelt dolgokkal is, korábban amikor kifizettem a termékeket, kaptam egy számlát az oldalról is, és szinte azonnal elkezdték feldolgozni a rendelésemet.Nem hibáztatom a Paypal-t hiszen mindig működött nekem, soha nem voltak ilyen jellegű problémáim, sőt lehet hogy a hiba épp nálam van!
Kérlek szépen titeket, segítsetek!
Köszönöm! -
Topikgazda
válasz Crestol #40240 üzenetére
Már ténylegesen is látod bankszámlán hogy le van vonva? A fizetés esetén a bankod elsőként csak zárolja és majd azután a kereskedő lekérése alapján utalja el. A zárolt tétel összege nem hagyta el bankot.
Tehát ha ténylegesen elutalva a pénz és a PayPal-on van bejegyzés a fizetésről, abban ott van tranzakció azonosító, azt és a fizetés részleteit megírod az epicgames-nek és a Tinydeal-nek hogy legyen szívesek nézzenek utána.
Ha a PayPal lekönyvelte, a bankszámládról is elment a pénz akkor tőlük elment, az hogy a kereskedő nem igazol vissza az nem az ő hibájuk.[ Szerkesztve ]
-
poli27
veterán
https://www.kirillr.com/products?handler=smart-home
HaliEz az oldal mennyire lehet kamu? Furcsa hogy Paypalos fizetést enged...
-
Met
nagyúr
válasz poli27 #40243 üzenetére
Attól függetlenül hogy lehet PP fizetést választani én nem vásárolnék ott.
(L:https://www.cyberbunkers.com/2020/05/kirillrcom-reviews-is-kirillrcom-scam.html)[link](/L)"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
-
daikonblaze
csendes tag
Úgy látom másnál is van hasonló probléma mint nálam. Múlt hónap óta 2-szer vonja le állandóan az összeget először csak a bookdepository oldalon volt gond majd ebay-nél utána meg már az ipon-nál is. Van amikor azonnal sztornóz, van amikor fél nap eltelik, van amikor csak akkor ha mindenkit zaklatok e-mailben (webshop, paypal, bankom).
Jó lenne ha megoldanák, mert idegesítő és tuti lesz olyan alkalom amikor nem kerül vissza a pénzem, mert "elveszik a rendszerben". -
Topikgazda
válasz daikonblaze #40247 üzenetére
A pénz a Paypal-nál nem veszik el, ami hozzájuk kerül azt könyvelik.
A fizetési folyamat nem csak a PayPal-nál működhet rosszul, általában a webshop fizetési kliense ami a PayPal-hoz kapcsolja a fizetési folyamatot azzal szokott a gond lenni.
De lehet gond a webshopnál, a banknál, kártya cégnél, a PayPal-nál és az összeköttetésben.2009 óta fizetek a PayPal-al és soha nem volt ilyen problémám.
Az eBay esetén jóformán lehetetlen az ilyen, hiszen integrált a rendszer és a két fiók össze van kapcsolva, ezer feletti vásárlásról beszélünk, vásároltam már többször az Iponnál ott sem volt gond. Eddig Mastercard és VIsa kártyákat és a PayPal egyenleget használtam pénzforrásnak a PayPal-on. Maestro, vagy Revolut, Curve kártyákat nem.[ Szerkesztve ]
-
daikonblaze
csendes tag
Azért történtek már olyan csodák velem amik nem történhettek volna meg, de mégis.
Én is elég rég óta használom a paypal-t, csak mivel több webshop-nál előfordult a dolog gondoltam a paypal a ludas. De igazad van lehet az otp-nél vagy a mastercard-dal lehet valami. Bármelyikkel van a gond a hiba március vége óta fennáll (nálam) és többünknél ennyi idő alatt meg kellene hogy oldják szerintem. Szeretem a paypal-t, mert biztonságos de minimálisra csökkentettem a fizetést vele amíg nem változik valami. -
Topikgazda
válasz daikonblaze #40249 üzenetére
Valójában a bankok nem köztik az orrunkra ha valami gond van. Én azt tapasztaltam -bár nem azonos része a banknak a kettő- hogy az azonnali utalás miatti átalakítás, a 2 lépcsős fizetési jóváhagyás,majd a 5-ről 15-re emelése az érintéses fizetéseknél nem probléma mentes működést eredményez. Majd egy napig nem tudtam fizetni Interneten mert nem kaptam meg a jóváhagyó üzeneteket, 30 perc várakoztatás után jeleztem, megnézték és jé, tényleg nem működik, majd javítjuk. Mindenhol előfordulhatnak hibák és nehéz kideríteni hogy ebből a sok szereplőből most épp ki a hunyó.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest