- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Dell notebook topic
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Fujifilm X
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Gaming notebook topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- OLED TV topic
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Házimozi haladó szinten
Hirdetés
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
PROHARDVER!
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz aclandiae #40048 üzenetére
Melyik PayPal lett választva a listából?
Egyenleg vagy bankkártya a fizető eszköz?
Ha egyenleg akkor amiben fizetnél az a deviza egyenlegen leegyen a pénz és az legyen az elsődleges. Ha bankkártya akkor lehet-e banki korlátozás ami nem az összeg, hanem a vásárlások darabszáma -
Topikgazda
Éves szinten 2500 €, nem naptári év a forduló pont. Összeghatár nélkül is kérhetik az azonosítást. De ez általában csak akkor ha van még éves limited.
Magyar fiók esetén ha van bankkártya hozzáadva, a bankszámlaszám megadva és okmányokkal igazoltad magad akkor nincs limit, legfeljebb ezután csak az adatok pontosítása vagy a pénzmosás elleni jogszabályok miatt kérnek újbóli igazolást. Illetve itt is célszerű a naprakészség biztosítása ha változna valami adat.[ Szerkesztve ]
-
TungurKnivur
csendes újonc
Az első három mondatod nem vágom, gondolom a PP-t szapuló gondolataimra reakció.
Én 04.04 óta levelezek a Paypallal, ez 8-9 levélváltást jelent. Ennyi idő alatt nem voltak képesek válaszolni arra hogy:
- mi ez a díj amit levontak a vevő utalásából és miért annyi amennyi
- miért került felfüggesztésre azonnal a beérkezett utalás, van-e ebben része az utaló félnek
- hogyan tudom kiegészíteni a hiányzó összeggel a számlát hogy visszautalhassam a teljes összeget
- miért nem érkezett meg a bankszámlámról 14! nap alatt a PP számlára az általam utalt összeg, hol van és mikor fogom látni. Ehhez megadtam nekik minden létező azonosítót. Az utalásnál mindent úgy csináltam ahogy kérték. Egy pici hibát találtam, a kedvezményezetthez nem Paypal-t hanem Bofa re: Paypal-t írtam, de ezt is ők írták be olyan bénán és azt kérik hogy pontosan az legyen bemásolva...A fenti kérdésekre kb 5-6 értelmes mondatban lehet(ne) válaszolni a hülye ügyfélnek. Nekik nem megy.
Ha az utalásnál fel lenne tüntetve, hogy vásárlás vagy személyes, egyből leesett volna mi van.A válaszaidra:
Egy csomó pontatlanság van az általuk jelzett dolgokban.
Az összeg beérkezése után, a felfüggesztést jelző emailben 14 napos felfüggesztést írtak. Te 21 napról írsz, ha jól emlékszem a feltételekben is ez szerepel. Tehát nem stimmel.A díjtáblázatban ezt a mértékű díjszabást nem találtam. Picivel, de eltér tőle. (az itt elérhető kalkulátor se ezt az összeget adja ki) Nem stimmel.
A bankszámláról PP-ra küldött pénz esetén 1-2 napot ír az oldal a megérkezésre. 2 nap után érdeklődtem, azt mondták 3 munkanap. 3 munkanap után érdeklődve 5 munkanapot írtak. 5 munkanap után érdeklődve azt mondták, max 3 nap után meg kellett volna érkeznie, ezért megbízzák a specialistájukat, hogy derítse ki, mi történt (bizonyára nagyon bonyolult lehet, mivel egy magyar bank számlájáról egy másik magyar bank számlájára utaltam arról a számlaszámról, amit alapból megadtam a PP-on és a nevemen van...). Na ez három napja volt. SEMMI SEM STIMMEL.
Információ adás: 0
Segítségnyújtás: 0
Az általuk adott infók teljesülése, pontossága: értékelhetetlen
Gyorsaság: egy csiga lekőrözi.A kártyát társítottam, emailben megerősítést is küldtek. Hurrá!
Viszont próbaterhelés nem történt, így gondolom nem tudok még utalni. Banknál se kép, se hang (pénz van a számlán). Talán hétfőn. Ha mégsem, ezektől kb a büdös életben nem tudom meg, miért nem és mikor lehet...
Mindenesetre az eddigi segítséget (összefoglaló és válaszok) nagyon köszönöm, kb 90%-át a PP-lal kapcsolatos tudásomnak innen szereztem.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz TungurKnivur #40054 üzenetére
De megtörtént a próbaterhelés 1$-nak való összeg küldése és mivel ezt visszaigazolta a bankod ekkor azonnali sztornó történik, ez nem lesz vásárlás, nem látszik a banki könyvelésben, ennek végeredménye az e-mail. Némelyik banki sms rendszer az érzékeli, de legtöbbje nem.
Az egyenleg feltöltés munkanap. Előfeltétel az hogy jól add meg a számlaszámot és a közlemény rovatban csak a transfer id szerepeljen. Egyszerűen tudod ellenőrizni a banki tranzakció listánál. Hogy erre a számlaszámralett küldve 109180010000000115050684 (10918001 00000001 15050684) és a közleméyn rovatba be került a Transfer ID vagy átutalás azonosítója ami ilyesmi 4IAYJR07S32D8UE és sem elé sem után nem került semmi szöveg.
Ha nem tudják könyvelni 15 nap után visszaküldik.A hozzászólás elejéhez meg nincs hozzáfűzni valóm lényegében, leírva a kérdéseidre a válasz szerződési feltételekben , de van amire nem lehet válaszolni mert egyértelmű, pl refundnál a kiegészítésre vonatkozó kérdésed számukra értelmetlen, hiszen nem kell kiegészíteni.
És azt is írták hogy lassabb a reakció a COVID-19 miatti munkaszervezés következtében.
Én 21 napot írtam mert annyi az eBay eladásoknál és ez ugrott be, neked mivel nem eBay ezért kevesebbet adtak meg.
A kalkulátorok nem számolnak az új EU-s szabályozással, mert univerzális számolók, de ha forintban történt a pénzcsere és mindkettő magyar fiók akkor 3,4%+90Ft lenne
De tudod az álláspontomat. Ha egy szolgáltatóval nem vagyok elégedett akkor nem használom, keresek másikat.[ Szerkesztve ]
-
hellboy
csendes tag
Sziasztok!
Nagyon jó ez a topik, köszönet a összefoglaló készítőinek.Azt szeretném tudni, hogy jól értelmezem a leírtakat:
Egy évben 1-2 alkalommal szeretnék vásárolni majd paypal-al, a vásárlások összege nem lenne több 100.000 Ft-nál.Összefoglaló elején:
"A pénz küldés és fogadás havi, éves szinten limitált ... kb. 811221 Ft 2020 február"
Tehát regisztrálok a paypal.com oldalon és egy évben 811 eFt-ot küldhetek-fogadhatok a paypal egyenelegemből?
A Withdrawal limit (csak ott látok havi limitet is) az paypal egyenleg bankszámlára történő átutalását jelenti?Ha ez így van, akkor a 100eFt-s vásárlás bőven belefér az éves 811 eFt-s Sending limit-be.
Van Sending limit havi szinten is?
Így nem is kell hozzárendelnem paypal accountomhoz sem a bankkártyámat, sem a számlaszámomat?Csak fel kell töltenem a paypal egyenlegemet (Top Up/Transfer Money) egy banki utalással a paypal Unicredit-nél vezetett számlájára?
A feltőltés még most is 1-3 munkanap? (12. Kérdés: Hogy tudom feltölteni a PayPal egyenlegemet? - válaszában már csak 1-2 nap van)
Esetleg még ettől is több most a járvány miatt?Tehát 100eFt-os vásárlás előtt csak azt az 1-2 napot kell belekalkulálnom?
Illetve ha egszerre feltöltöttem a 100eFt-ot és az már látszik a paypal egyenlegemen, akkor azt utána bármikor levásárolhatom?Ha pedig a vásárlás EUR-ban lesz akkor a javasolt
"10. A PayPal deviza egyenlegek közti váltás" alpján a HUF egyenleget EUR-ba váltani?
"Az oka a következő: vásárláskor más -kedvezőtlenebb- árfolyammal számolja a devizát, mint az egyenlegek közti váltás esetén"
Akkor elmondható, hogy
- legrosszabb árfolyam a paypal exchange rate vásárláskor
- picit jobb a balance conversion
- még jobb ha van bankkártya kapcsolva és kártyakibocsátó árfolyama
Az balance conversion átváltáshoz gondolom nem feltétel, hogy legyen bankkártya/számla házzárendelve az accounthoz."sok irodában megfordulok... Gondolom megbízhatóak"
-
Topikgazda
válasz hellboy #40056 üzenetére
Évi 2500 €, a regisztráció napja a forduló.
A Withdrawal limit az amit írtál.
nem is kell hozzárendelnem paypal accountomhoz sem a bankkártyámat, sem a számlaszámomat? Így van, de kapsz figyelmeztető üzeneteket. És majd azért csak kell később valamikor, általában összekötik az személyazonosság igazolás bekérésével, azt viszont meg kell csinálniuk.
Ha nincs COVID-19 akkor annyi amit írtam, nem akartam már emiatt belenyúlni de 1-2 munkanappal több lehet. Ha bankod benne a Trustly listában (12. PayPal egyenleg "gyors feltöltés" bankszámláról) akkor persze gyorsabb.
Ha az egyenlegen van a pénz azt azután bármikor felhasználhatod.
Jó az elmondható listád.
Az egyenleg konverzió az egyenlegre vonatkozik, a bankkártya azért célszerű hogy kedvezőbb legyen a vásárlási árfolyam -
TungurKnivur
csendes újonc
Pont azt írtam, hogy a bankom nem igazolt vissza semmilyen próbaterhelést, az égvilágon semmi nyoma sincs!
Alapból sem kapok smst (nincs rá szükségem így lemondtam évekkel ezelőtt) semmilyen banki történéssel kapcsolatban, a netbankba léptem be és ott semmi nyoma semmilyen mai történésnek.
A Paypal küldött emailt, hogy regisztráltam egy bankkártyát.
Szóval nem tudom mi van.A 04.04-i feltöltésről (számlámról Paypalra) annyit tudok mondani, hogy pontosan azt a számlaszámot, azonosítót stb írtam (másoltam) be és oda amit megadtak. Úgyhogy stimmel a számlaszám, a transfer Id minden egyéb szöveg nélkül ott van a közleményben és a partnerek közti egyedi azonosító rovatban is. A bankom szerint azonnal teljesült! Az igazolást is elküldtem nekik, még angolul oda is írtam mi micsoda... Ezek a süketek meg nem tudják mi van. Már a 15 nap is lejárt. Pénz sehol.
A refunddal kapcsolatos kérdésem talán egy óvodásnak se okozna gondot, mert ha 0 Ft van a számlámon (láthatják), arra mondjuk 1000 Ft érkezik amiből levesznek 50 Ft díjat, akkor egyértelmű hogy képtelenség 1000 Ft-ot visszaküldeni... Megpróbáltam korábban, természetesen nem történt semmi.
Az álláspontom egyértelmű, eszem ágában sincs a továbbiakban kínlódni ezzel a kókler, megbízhatatlan szolgáltatással, csak szeretném lezárni végre ezt a kínos affért. Amúgy sem terveztem használni, csak túl segítőkész vagyok azokkal, akik vesznek valamit. Hiba volt.
-
Topikgazda
válasz TungurKnivur #40058 üzenetére
Harmadjára is leírom, ha van a kártya mögött pénz már használhatod.
Lehet hogy átutalták az Unicredit bankszámlára, de ezt csak ők tudnák megerősíteni, nem a te bankod. Egy másik dolog a PayPal általi lekönyvelés.
Az a szám hibás is lehet ha vágólapon keresztül emeled át, mert a kötőjel az nem kell és így lemaradhat az utolsó számjegy a 4-es.
Az óvódás hasonlat nem egészen jó. A vásárló küld neked 10000 Ft-ot ebből te kapsz 9 570 Ft-ot és a PayPal 430 Ft-ot. Ha tőled a vásárló visszakéri a pénzt akkor refundként a PayPalhoz beérkezett 10000 Ft megy vissza, a rendszer ezt automatikusan végzi, ez így van leírva. Ketten dobjátok össze, a nálad lévő pénzt kiegészítik a náluk lévő pénzzel. -
hellboy
csendes tag
"személyazonosság igazolás bekérésével, azt viszont meg kell csinálniuk."
Ez hogyan történik?Ha a feltöltés alpaján látják, hogy milyen bankszámláról utaltam a pénzt.
És a vásárlással (software) egy nagy IT cégnek küldök pénzt.De vannak olyan félelmeim, hogy bankkártya/számla hozzácsatolást
nem fogom tudni elkerülni.[reddit]
A reddit-et olvasgatva azt látom, hogy nagyon nem foglalkoznak az ügyfelekkel.
Valahol olvastam az is hogy kiszervezik a telefonos supportot (Philippines-t írtak)Ha engem nem is limitálnak mint vásárló,de lehet az eladói oldalra nem küldik át a pénzt.
Így a kihagyáson is gondolkozom e válságos időszakban, és vállalva a kockázatot inkább a kártyammal fogok vásárolni."sok irodában megfordulok... Gondolom megbízhatóak"
-
TungurKnivur
csendes újonc
A bankomnál az azonnali utalás hétvégén és banki szünnapokon nem működik. Se az általam utalt összeg nem megy át, se a nekem utalt összegek nem jelennek meg, csak utólag, a következő munkanapon (és a legnagyobb piszokság, hogy UTÓLAG beírják pl szombatra, vasárnapra a teljesülést, mintha akkor megtörtént volna. Pedig nem.) Ezért gondoltam, hogy nem működik még a dolog.
Nem volt hibás a bankszámlaszám, hiszen a banki igazoláson is a helyes szám szerepel. És azonnal teljesült.
Szerintem a refunddal kapcsolatos véleményed nem helyes, mert írtam hogy korábban (tehát még a
kártya mai regisztrálása előtt) rányomtam (próbából) a refundra és nem történt semmi, nem tudta visszautalni.
Úgy emlékszem ezt írták is a Feltételekben, hogy ez a díj nem törlődik refundnál max maga a visszautalás ingyenes. De ezt most nem fogom előkeresni.Na akkor most megpróbálom a refundot...
Megpróbáltam. Némi gondolkodás után ezt írja ki:
"Az összeg nagyobb aktuális PayPal-egyenlegénél. Kérjük, töltsön fel pénzt egyenlegére, vagy adjon meg kisebb visszatérítési összeget."Szóval egyelőre párosított kártyával sem tudok visszautalni.
-
Topikgazda
válasz hellboy #40060 üzenetére
Nem értem azt amit írtál, a limitálást azért nem úgy kell érteni.És kérheted az azonosítást te is nem kell várni rá, azt a pénzmosás ellenes törvény írja elő egyébként. Még a bankoknak is.
Az EU-s PayPalnak Írországban a van az ügyfélszolgálata, közünk nincs filippínókhoz. Tudod GDPR.
De ők is home office-ban dolgoznak a járvány miatt, úgy ahogy te is és ezért lassúbb az ügyintézés. Mondjuk erre 5-7 nap volt eddig, most lehet 10-12 nap.
Ha bankom az eddigi 4 perc helyett 37 perc után kapcsol emberi ügyintézőt akkor írjam fel a redditre hú milyen szemetek? Ugyan már.
Amit írsz a limitálásra nem igazán életszerű, de biztos van ilyen, ha írják, engem a 10 év alatt nem limitáltak soha. -
TungurKnivur
csendes újonc
A pénztárca menüben bal oldalon a párosított bankkártyára kattintva tőle jobbra a kártyaadatok és a címem alatt ez olvasható:
"Elsődleges fizetési mód online vásárlás esetén
Beállítás elsődlegesként (erre rá lehet kattintani)
Ezt fogjuk használni, amikor vásárol, vagy pénzt küld termékekért vagy szolgáltatásokért."Ennek van valami jelentősége az esetemben?
Egyébként a vitarendezési központban alapból ez látható (félkövérrel kiemeltem mire lehet rányomni)
Sürgős?
A vásárló kérelmének elfogadásával gyorsan megoldhatja ezt a problémát.
Vásárló kérelme: 19 000 HUF összegű részleges visszatérítés és a vásárló megtartja a tételt.
Kérelem elfogadásaHogyan szeretné folytatni?
Követési információ megadása
Küldjön üzenetet
Visszatérítés küldése és probléma lezárásaMi a különbség "a kérelem elfogadása" és a "Visszatérítés küldése és a probléma lezárása" között?
Mert nálam a kettő ugyanazt jelenti.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz TungurKnivur #40061 üzenetére
Túltárgyaltuk. De ha nincs elegendő az egyenlegen akkor kipótolja a bankkártyáról., ha lát rajta fedezetet.
Főleg ha pénz az forintos egyenlegre ment volna. De akkor kezdem azt gondolni ahogy te 14 napos zárolásod az más lesz. És ez fizetési meghagyás vagy mi bekavar, vissza kéne vonatni.
Mert dupla összeget foglal a rendszer.
Mielőtt jönnél, küldtem már vissza pénzt refundként és fizetem bankkártyával közvetlenül a hozzáadás után,. -
Topikgazda
válasz TungurKnivur #40063 üzenetére
Ha nincs kártya akkor akkor az egyenleg az elsődleges, ha van kártya akkor az, de mindig lehet választani hogy melyikről menjen, ha van az egyenlegen is pénz.
-
Oliverda
félisten
válasz TungurKnivur #40054 üzenetére
"Én 04.04 óta levelezek a Paypallal, ez 8-9 levélváltást jelent. Ennyi idő alatt nem voltak képesek válaszolni arra hogy"
Nekem az a gyanúm, hogy pár éve valami elcseszett chatbotra pakolhatták át az elektronikus ügyfélszolgálatot, mert ennyire agyalágyult élő ember nem lehet. Mintha csak és kizárólag egyszerű sablonokkal tudnának írásban kommunikálni. Elképesztően primitív az egész."Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Topikgazda
válasz Oliverda #40066 üzenetére
Tényleg átalakult de én nem a chat akármit használom.
Megy az üzenet, erre jön a szokásos általános probléma megoldó help leírás, aztán ahogy írják benne, ha ez nem segít akkor válaszoljak erre az üzenetre.
A válaszban leírom újból a problémát és ezután még ebben időszakban is maximum 48 órán belül emberrel levelezek. Bár a komolyabb biztonsági probléma megoldása amely telefonhoz kötött azt valóban nem tudom még rendezni. Bár talán hétfőtől már működnek.
Persze nem Shakespeare stílusban írok, mert nem tudom hogy az írek mit szólnak hozzá, a legegyszerűbb nyelvezetet használom.[ Szerkesztve ]
-
TungurKnivur
csendes újonc
A bankkártyán/bankszámlán sokjegyű összeg van, ez nem lehet(ne) gond.
Azt nem hiszem hogy a másik összeg kavar be, az egy különálló szimpla kifizetési igény (és nem arra kattintottam rá).
Szerintem mégicsak az lesz, hogy a bankom szokásos hétvégi hibernációja miatt mégse aktív ez a kártyás sztori. Ha igen, akkor gond van...
Amúgy a kártyám egy sima Maestro bankkártya, napi szinten szoktam fizetni vele, gond nélkül.
-
hellboy
csendes tag
A limitálást arra értettem hogy pl vennék egy software-t 50eFt (EUR váltás értéke)
Csinálok egy paypal accountot ráutalom a 100eFt- vagy első körben csak
mondjuk az 55eFt (+5eFt esetleges fee-k miatt, ami mint vásárló
nem kellene hogy keletkezen esetemben)
Megpróbálom megvásárolni a software-t, de mivel nincs bankkártya/számla
bállítva vagy nem fogja engedni a vásárlást, vagy az eladónak nem
fogják átküldeni a pénzt így én sem kapok licensce key-t a software-hez."személyazonosság igazolás bekérésével,"
akkor ez mit is jelent, be kell scanelnem a személyimet?"sok irodában megfordulok... Gondolom megbízhatóak"
-
pube111
senior tag
Ismertek olyan magyar bankot, amelyikkel problémás a paypal együttműködés? Számla hozzáadás, kártya hozzáadás, pp-ről számlára kiutalás.
-
Topikgazda
válasz TungurKnivur #40068 üzenetére
Nem akarsz az eBay-en venni valami 1-2 $-os vackot?
-
TungurKnivur
csendes újonc
válasz Oliverda #40066 üzenetére
Így van. Az oldalamról lehet belépni a csengőcskénél vannak az üzenetek.
Először egy szokásos automata help jön, a következő körtől már emberrel (?) társalgok. Minden egyes kérdésre más személy válaszol, de sosem a feltett kérdésre vagy csak érintőlegesen. Mintha egy fogyatékos otthon lakóival társalognék random témákban. Elképesztő... -
Oliverda
félisten
válasz TungurKnivur #40073 üzenetére
Érdemes felhívni őket, az egy fokkal jobb, nem tudnak olyan könnyen valami értelmetlen sablont az emberhez vágni.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Topikgazda
válasz TungurKnivur #40075 üzenetére
Akkor talán meg tudlak győzni hogy működik már.
Bár ha lehet akkor ezt célszerű majd MC-re vagy VISA-ra cserélni, ha majd többet használnád netes vásárlásra. Akkor is ha nem a PayPal-t használnád.[ Szerkesztve ]
-
TungurKnivur
csendes újonc
Nem akaron netes vásárlásra használni, arra tökéletes a banki utalás vagy utánvétes kártyás fizetés.
De ez mellékes.Ha nem tudom visszautalni az összeget akkor mi a bizonyíték hogy működik a kártyás rész? Ezt nem értem.
Most már megvárom a holnap reggelt, hátha... (ezt mondogatom három hete...)
Ha akkor se megy, megpróbálom a kifizetési igényt elutalni (pedig azt nem szerettem volna, mert ott marad a vitatott összeg...ettől nagyon fázom)
Aztán ha az se megy, ismét megpróbálok utalni a számlára. Hátha csoda történik (vagy újabb összeg tűnik el a semmiben...)
Még az jutott eszembe, van a családban Raiffeisenes számla/kártya is, de az nem az én nevemen van. Gondolom nem tudom lecserélni arra az enyémet.Esetleg megkérek egy vadidegent, hogy - miután a bankszámlámról utalok neki - utaljon személyesként a PP-omra. Röhej...
Egyébként ezt az emailt küldte a paypal a párosítás után:
Kedves XY!2020. április 19. napon egy ZZ végződésű kártyát adott hozzá számlájához.
Nem Ön végezte el a frissítést?
Ha nem Ön adta hozzá vagy frissítette a kártyát, minél előbb jelentkezzen be PayPal-számlájára, majd ellenőrizze az adatokat. Ha bármelyik szokatlan tevékenységet tapasztal, az e-mail alján található Súgóközpont hivatkozásra kattintva azonnal vegye fel velünk a kapcsolatot.
Üdvözlettel:
PayPal
-
Gergello
addikt
Sziasztok !
14.-óta függőben van egy visszatérítésem (én vagyok a vevő, én kapnám vissza a pénzt), de csak fölötte a fejrészben írja, hogy Függő. Rákattintom, akkor lenyitja a részleteket, de semmi másra nem tudok kattintani...Most még az eladónak kell csinálnia valamit ? Köszi.
-
MrDzsepettó
friss újonc
Sziasztok!
Regisztráltam a paypalra, és aktiváltam a kártyaszámom. A bankszámlámat szeretném társítani, hogy letudjam venni azt az összeget amit küldtek nekem. Viszont mindig azt írja, hogy próbálja meg később miután beírtam az adataimat, és csatolnám a bankszámlámat a fiókhoz. Mi lehet a probléma? A bankszámlát jól írom be, ez fix. -
Topikgazda
válasz Gergello #40078 üzenetére
Ha igazi normál refióund az nem szokott függő státuszba kerülni. Ha pénzküldés volt és látsz levonást akkor úgy küldte mintha eladtál volna neki valamit és ezért is kerülhetett függő állapotba, de erről a PayPal ad valami értesítőt az e-mailben amit a beérkezéskor kaptál. Ha nem ez van, akkor még nem érkezett be a pénz a PayPal-hoz.
-
RoBos
senior tag
válasz MrDzsepettó #40079 üzenetére
Nálam is ez a helyzet, h nem enged új bankszámlát hozzácsatolni a fiókomhoz, bármilyen napszakban vagy napon próbálom meg. Már vagy egy tucatszor próbáltam meg az elmúlt időszakban, de mindig visszautasítja, h próbáljam meg később.
-
Topikgazda
Többször írtam hogy mi lenne a megoldás. Most a jelenlegi COVID-19 helyzetben annyi a változás, hogy még mindig nem lehet telefonon segítséget kérni, ami a leggyorsabb lenne.
Ha nem a bank név a gond -nem lehet ékezet és & jel - valamint pénzforgalmi (fogad és küldhető, utalható pénz róla) magyar banknál vezetett forintos számla és nem az IBAN szám, hanem a normál belföldi bankszámlaszám.
Ha ez oké és nem engedi hozzáadni, akkor írsz üzentet, a képek ebben a hsz-ben láthatóak és ez lenne a téma és segítséget kérsz a hozzáadáshoz.
Megadod hogy milyen bank milyen számú számlát akartál hozzáadni, de xxxxx szövegű üzentet kaptad és kéred hogy a számla hozzáadásának blokkolását oldják fel.Első válasz lehet hogy egy automata üzenet lesz az általános teendők felsorolásával és írják ha a problémádhoz nincs segítség -persze nincs- akkor erre az üzentre válaszul írj nekik, ezért ugyanazt az üzenet szöveget amit előzőleg elküldtél bemásolod és elküldöd, ezután majd ember foglalkozik vele.
A kommunikáció nyelve angol.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Kedves TungurKnivur légy szíves olvasd el azt a privát üzenetet amit a törlés után közvetlenül küldtem, mert még mindig olvasatlan. Megmagyarázok benne mindent. Köszönöm.
[ Szerkesztve ]
-
taranis
addikt
Érdekességképp leírom a sztorim, én azt hittem, hogy a Paypal buyer protection egy jó dolog, a vevőért van kitalálva, meg hát nem véletlenül ez az általános vélemény róla. Na, hát az én esetem az egyik kivétel. Február elején rendeltem egy terméket Németországból, Paypallal fizettem. Gond nélkül megjött, de közben kiderültek a termékről olyan hiányosságok, amik miatt az elállás mellett döntöttem. A termék patika állapotban visszakerült az eladóhoz, papírokkal, trackinggel bizonyíthatóan. Az eladó viszont nem akarta megtéríteni a számla teljes összegét, le akarta vonni belőle a feladási díjat. Tájékoztattam, hogy az EU-n belül érvényes törvényeknek megfelelően nekem csak a visszaküldés árát kell állnom, a számla teljes összege visszajár. Nem válaszolt, indítottam egy Paypal disputet. A disputeban ismét leírta az eladó, hogy nem fogják kifizetni a teljes összeget, egyúttal azt is leírták, hogy épségben visszakapták a terméket. Mindenesetre itt is ugyanaz lett a sztori vége, egy idő után nem válaszoltak. Oké, claim lett a dologból, a Paypal nekiállt vizsgálódni, bekértek pár adatot, többek között a visszaküldésnél kapott tracking numbert is. Én ezt megadtam, az eredeti feladóvevényt is bescanneltem. Majd egy hét múlva jött egy levél, hogy döntöttek, az eladó javára, mivel nem volt igazolható, hogy tényleg visszaküldtem volna a terméket. Teljesen lefagytam, nincs magyarázat a dologra, valószínűleg az eladónak sikerült valahogy félrevezetnie őket. Mindezt úgy, hogy már a dispute szövegében elismerte az eladó, hogy nála a termék! Döbbenet.
200 EUR-ról van amúgy szó, nem fogok belehalni, de azért fáj. Az a szomorú, hogy semmit sem tudok tenni. Lehet itt fordulni fogyasztóvédelmi központhoz, békéltető testületekhez, de ezek nem hatósági szervek, ha az eladó nem akar fizetni, ők nem bírhatják rá. A biztos megoldás az ügyvéd, de német ügyvéd kell, és ott már a kezdeti konzultáció díja is alsó hangon 100 EUR, de elérheti a 200-at is. Mindegy is, alapvetően a Paypalban csalódtam, de nagyot. Írtam nekik amúgy az eset után, hogy ez érthetetlen, de nem is kaptam választ. Onnantól, hogy egy claim lezárult, már nem nyitható új dispute, gondolom ők úgy vannak ezzel, hogy eset lezárva, reklamációnak nincs helye.colorizer.net
-
Topikgazda
válasz taranis #40085 üzenetére
Az EU-s fogyasztóvédelemnél igen is be kell jelenteni, írni, komolyabb mint ahogy gondolod, simán eljárás alá fogják vonni. Egyébként neked a szállítás ingyenes volt? Mivel vnálzuk a termék sztornózva a vásárlás -meg sem történt- a posta költség is vissza jár, mert a visszaküldéssel egálba vagytok. De meg kell nézni a honlapjukat hogy mit írnak és ha az fogyasztóvédelmi szempontból hiányos akkor megint csak jogos követelésed.
A Paypal döntését lehet kifogásolni és azt amit nem vettek figyelembe azt leírva felülvizsgálatot kérni. Én a helyedben egyiket sem hagynám ki.
Újból írj nekik azon a részen ahol egy dispute-al kapcsolatosan lehet üzenetet küldeni, ez is két lépcsős lesz. -
taranis
addikt
A szállítás nem volt ingyenes, 40 EUR környéke, ezért is nem mentem bele, hogy ezt ne fizessék ki.
Az Európai Fogyasztói Központnak már küldtem levelet, de idézek a honlapjukról: "Együttműködést nem tanúsító, illetve bűncselekményt (pl: csalást) megvalósító vállalkozások esetén – hatósági jogkör hiányában – az Európai Fogyasztói Központok Hálózata, így az Európai Fogyasztói Központ Magyarország sem tud sajnálatosan érdemi eredményt elérni."
Ugyanez igaz a békéltető testületekre is, ott is kell, hogy a másik fél beleegyezzen a procedúrába. Szóval nem tudom, mi alapján mondod, hogy eljárás alá vonják. Milyen eljárás?
A Paypalnak is írtam a múlt héten, pont ott, ahol írod, szóval megcsináltam mindent, amit lehet. Csak ők nem válaszoltak. Várok még.colorizer.net
-
Topikgazda
válasz taranis #40087 üzenetére
Nekem nem az jött le hogy semmit nem csinálnak az EU-s központ, hogy a magyarok semmit sem az már évek óta tudott, de minek egy szervezet ha a vitás ügyekben nem segít, nem hatóságosdira gondoltam, kár hogy ők ezt gondolják.
Jelzem a problémát és történik valami lenne az a eljárás amire gondoltam.
A honlap idézet nem igazán válasz, sok marhaságot lehet olvasni, az hogy mit válaszoltak a konkrét esetre az ami számít. Én nem magyar oldalon meg mást olvastam. -
ssgt1981
senior tag
-
atua
aktív tag
válasz TungurKnivur #40061 üzenetére
A bankomnál az azonnali utalás hétvégén és banki szünnapokon nem működik.
lol, ez melyik bank?
-
taranis
addikt
Hát túl vagyok már pár dolgon, magyar ügyvéddel is beszéltem, ő is mondta, hogy próbáljam meg az EU fogyasztói központot, mivel az még ingyenes megoldás, de hogy ez az "egy próbát megér" kategória, semmi garancia a sikerre.
Egyúttal írtam egy német, de magyarul beszélő ügyvédnek is, hogy tájékoztasson a kinti árakról, ha minden kötél szakad.colorizer.net
-
taranis
addikt
válasz taranis #40091 üzenetére
Viszont most találtam valamit amiről az ügyvéd sem tudott. Azt írják, hogy ha minden kísérlet meghiúsult, de nem tudok, vagy nem akarok ügyvédet fogadni, akkor van az un. European Small Claims procedure: [link]
Ezzel tulajdonképpen bíróságra vihetem az ügyet ügyvéd nélkül. Van költsége, de siker esetén visszajár.colorizer.net
-
RoBos
senior tag
-
Topikgazda
válasz ssgt1981 #40089 üzenetére
Ha letelt a várható szállítási idő akkor meg nem érkezett request indítása 30 napon belül az eBay-en, ha a vásárlásnál nem látszik ez a menüpont, akkor az eBay Resolution Centerben meg kell keresni a vásárlást és indítani.
Az eBay topik Összefoglaló 4. Az eBay-en probléma rendezés (Request, Case) indítás, ha nem érkezett meg a vásárolt termék, vagy ha a vásárolt termékkel gond van pontja.
Ha ez az idő kifutott és már nem lehet ott semmit sem indítani akkor lehet itt dispute-t indítani erre a vásárlásra, itt is van segítség az Összefoglalóban. -
Topikgazda
Melyik bank? Azok a számok amelyek így kezdődnek és utána a másik 2*8 szám:
10918001 - UniCredit Bank, 11773078 - OTP, 11991119 - Erste Bank Zrt, 12023008 - Raiffeisen Bank vagy 12100011 - Gránit bank
Pl: Számlaszám: 12100011-17897817-00000000
Így beírva: 121000111789781700000000[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Tegnap kíváncsiságból kipróbáltan az egyenleg bankszámláról való feltöltését - Top Up (Feltöltés) - hogy mennyi idő alatt írják jóvá. Dél körül utalva és ma 0:47-kor az egyenlegen jóváírva, nekem ez gyorsabbnak tűnik.
-
TungurKnivur
csendes újonc
Tegnap jó napjuk lehetett, mert nekem is átment egy utalás számláról.
Ugyanúgy utaltam, mint két hete (arról semmi hír), csak a kedvezményezettnél Bofa re: Paypal helyett simán Paypal volt. Érthetetlen, miért nem látják mi történt az előző utalással. Egy magyar számlaszámról egy magyar számlaszámra (Unicredit) utaltam. Tudják a nevem, a számlaszámom, az összeget, az időpontot, a transfer ID-et és a banki utalás azonosítóját is. Ha ezek alapján nem látják, hogy megérkezett az Unicredithez az összeg, akkor nem tudom mi kell ehhez. Ha onnan nem ment tovább, az meg az ő balfékségük. -
Topikgazda
válasz TungurKnivur #40099 üzenetére
Azért én rákérdeznék újból a bankomra hogy biztos hogy elküldték?
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Diablo IV
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Linux felhasználók OFF topikja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Dell notebook topic
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Eredeti játékok OFF topik
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- További aktív témák...
- Újszerű - ASROCK B450 Fatal1ty Gaming K4 AMD AM4 alaplap + Windows 10/11 HOME digitális licensz
- Újszerű - ASROCK B450 Pro4 AMD AM4 dobozos alaplap
- HP Elitedesk 800 G4 DM I5-8500T 16GB 256GB SSD (1 USB sérült, de működik)
- Dell 7060 Micro I5-8500T 8GB 500 GB SSD WIFI
- DELL LATITUDE 7390 I5-8250U/8GB/256GB SSD/1920X1080