Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rasky

    senior tag

    Rettentő nagyot csalódtam a paypal-ben. Korábban írtam, hogy van egy termékem, ami hibás így visszaküldtem az eladónak, arra a címre, amit adott emailben...de miután megérkezett nem kaptam választ, így ment a dispute és a claim...a paypal írta, hogy visszakapom a pénzemet ha visszajuttatom a terméket az eladó címére (adtak egy szlovákiai címet, ahova a cég be van jegyezve)...ezzel az a baj, hogy ahogy korábban említettem már visszaküldtem a bolt szerviz központjába ami ugye csehországban van...hiába írtam le a paypalnek már kezdetkor, hiába adtam tracking numbert...egyszerűen el sem olvasták amit írtam...1 hónap után elutasították és zárták az ügyet arra hivatkozva, hogy nem tudták megerősíteni a termék visszaérkezését. Vicc...

    Ilyenkor mi a teendő? törődjek bele? 50 ezer forintos értékről van szó...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák