- Autóhifi
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Videós, mozgóképes topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV topic
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
Hirdetés
-
Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
ma Idén 25 éves a Nokia 3210, a HMD pedig az ikon májusi visszatértét ígérte korábban.
-
Rövid előzetesen a Lost Records: Bloom & Rage
gp A Don't Nod legújabb kalandjáték valamikor az év folyamán érkezik PC-re és konzolokra.
-
Augusztustól nagyot változik a Shein élete
it Onnantól kezdve lesz a platformra érvényes az EU-ban a DSA, így számos kötelezettséget vesz a vállára a Shein.
-
PROHARDVER!
Path of Exile topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
AtHoS
nagyúr
válasz Har_melin #9048 üzenetére
Köszi, ezek az infók is nagyon jól jönnek
Közben elkezdtem nézegetni a grafikai beállításokat, mert valami birizgálta a fantáziámat, mióta elkezdtem játszani a játékkal. Valahogy hiányérzetem volt a belátható terület tekintetében. 1920x1200-as felbontású monitorom van, de kicsinek tűnt a belátható terület, amire meg is lett a magyarázat. Ezen a nem szabványos felbontáson függőleges irányban széthúzza a játék a képet 1200 képpontra, így bal és jobb oldalon szépen vág a képből. 1920x1080-at beállítva sacc/kb 2-3cm-rel szélesebb lett a látható terület bal és jobboldalon egyaránt, tehát összességében 4-6 cm-rel szélesebb lett a belátható terület, miközben a függőlegesen látható maradt ugyanakkora.
Persze alul és felül fekete sáv "örvendeztet"
read-only mode on the forum