- iPad topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- ROG Ally X néven jön az ASUS kézikonzoljának frissítése
- Zeneszerkesztő és DJ topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Plazma TV topic
- Vezetékes FEJhallgatók
- Gaming notebook topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
Hirdetés
-
Japán nem bír az AI és a chipgyárak energiaigényével
it 2050-ig 35-50 százalékkal kell fokozni Japán áramtermelését, méghozzá az AI és a chipgyárak növekvő igényei miatt.
-
Hosszú üzemidőt ígér az új Oppo Enco Air4 Pro
ma Két színben, fejlett átviteli képességekkel mutatkozott be az Oppo új TWS fülese.
-
Lifestyle tévét dob piacra a Hisense
ph A Canvas TV koncepciója nagyon hasonlít a Samsung The Frame készülékére.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz Damage #42108 üzenetére
evente 60 ezret mesz??? Atyavilag
a fura zaj amit hallasz a klima rendszer. Valami levegö lamellakat allit. Amikor kinyitod a kocsi ajtajat akkor is kell hallanod. Valami olyasmi, hogy amikor becsapod az ajtot ne legyen nagy nyomas hirtelen a kocsiba vagy ilysemi. Valamit kinyit/bezar.
Sajna egy tipikus H astra betegseg melegagya. Az az allito rud vagy valami mi elkopik es akkor azt cserelni kell.
Nagyon konkret vagyok tudom a sok valamivel , de tudom amit tudnom kell. Ha ez az egyenletes dönnyögö hang zakatolos kattogos, raccsogos hangra valtozik, pont ezt fogom megmondani a szerelömnek, amit irtam es bizom benne, hogy tudni fogja mit csereljen es hogyan...de meginkabb bizom benne, hogy nekem nem fog elkponi
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #42146 üzenetére
Ezek jok, mi minden evben, mindegyik kocsiba tavasszal nyomunk egy ilyet. Klimat, belsö levegökeringetest benyomod, max ventillator fordulat, max hütes, megnyomod a flakonon a "gombot", kiszallsz, szepen elgazositja az autot es par perc alatt kesz
Sajna nekem tel utan most megint eleg büdös, ilyen poshadt szagu, amikor bekapcsolom vagy lekapcsolom a klimat , szerintem elviszem egy ilyen ozonos pucolasra, amit itt is irt valaki....a masik autoinkba minden evben szepen nyomunk egy ilyen klimabombat es nincs is szag. Szerintem az elözö tulaj nalam ezzel nem foglalkozott
-
Declare
őstag
válasz Faterkam #42156 üzenetére
En is csak akkor klimazom, ha muszaj...viszont autopalyan egy aldas, nelküle nem tudnek letezni. En max ilyen 30-40 km/h ig viselem el a lehuzott ablakot.
Nem a legokosabb a H klimaja, de nekem 21-22 fokon jol beallitja a belsö hömersekletet. Neha valtogatok a kettö között, ha picit melegem van vagy ha picit fazom. A fujasa nem zavar, a rostelykat elallitom magamrol
jah es auto allasban van mindig nekem.
Labra nincs sok ertelme allitani, mert a hideg lefele szall, szoval vagy fejre, vagy ablakra kell allitani, de ugyan ezt csinalja auto modban is (talan az ablakra csek nagyon gyengen nyom).
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz tboy93 #42160 üzenetére
Ha hoszabb tavot mesz akkor nagyon jo az automata. A nap mindig valtozik, ha pont telibe süt, akkor jobban kell, hogy hütsön, ha nem süt direkt a nap, akkor egesz ligtosan is jo, alagutban is jo, hogy allitja magat (elvileg van opcio arra, hogy szennyezett levegöt erzekelve belsö levegöt kapcsol, de ez a gyakorlatban nem igen müködik )
Ezen kivül meg baromi kenyelmes, hogy ha beallitom, hogy ram ne fujjon hideg levegöt, onnantol kezdve auto allasban ha picit melegem van, vagy picit fazom, akkor a hömerseklet tekerövel egy katt jobbra vagy balra es a többit ö rendezi (hömerseklet, ventillator sebesseg). Kenyelmes, de e nelkül meg azert el tudnek lenni .
Mondjuk amikor egy insigniaban, vagy 3 as kupeban lat az ember csavargatos klimat, na az azert mosolygos...oda azert nem passzol mar
-
Declare
őstag
válasz haddent #42162 üzenetére
Ez a manual
Ez meg az automata
Manuallal Te allitgatsz mindent (hömerseklet racsnisan kb, hova fujjon, mennyire. Auto klimanal megadod, hogy 22 fok es ö azt figyeli tartja, valtoztatja a sebesseget, meg a klima erejet.
Manuallal a hömersekletek szerintem ilyen kb ertekek, beallitod a höfokot es ott akkor is ugyan ugy fog dolgozni a klima, ha kint 20 fok van, mintha kint 35 lenne.
Az automata a belsö höt figyeli es ha kell kevesebbszer hüti a levegöt, ha kell sürübben.
-
Declare
őstag
válasz Faterkam #42165 üzenetére
En leirtam, hogy hasznalom, többet nem tudok mondani. Nincs ezen mit tulmisztifikalni, meg kell talalni mindenkinek a kellemes beallitast. Nekem auto es 21-22-23 fok, ezeket pöckölgetem. ennyi
Ha nyaron nagyon forro az auto belül akkor picit resnyire lehuzni az ablakot az elsö 1-2percben, hogy a klima ki tudja nyomni a meleget, az segit a klimanak es gyorsabban eleri a kivant hömersekletet
-
Declare
őstag
válasz Calogero #42194 üzenetére
Ezt se tudtam a H astrakrol
Nyilvan, ha folyamatosan megy a klimad, nem fog büdösödni. Viszont nekem nyaron a hoszabb utak, vagy hazaut soran van ra szüksegem, az esetek tovabbi döntö többsegeben nem. Teljesen felesleges lenne plusz terhelest tenni a motorra, plussz alkatreszeket teljesen feleslegesen jaratni, illetve minimum 1 literrel többel autozni. Akkor inkabb elviszem egyszer egyszer egy ozonos pucolasra
Multkor hasznaltam pont, nagyon eszrevenni, azert ez a motor kicsi ahhoz, hogy ne erezze meg. A fogyi minimum +1 liter es hatarozottan jobban is kell nyomni, egy-egy elindulasnal plane
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #42272 üzenetére
Egyebkent ez a legozas is erdekes nekem. En valahogy ezzel nem tudok azonosulni, de ugye ez is ugyan az a kerdes, hogy nem vagyunk egyformak
Azert akarmilyen autod is van, az szepen öregszik, avul. Egy ujabb auto mindig picit kap egy modernebb design-t, frisebb technikat (ersd, jobb motor, jobban müködö klima, akarmi...). Hiaba legozol vele, minden öregszik. A futomü, motor, minden.
En is nezegettem, amikor megvettem a kocsit, az ebayt, amazont, rengeteg minden van a H astrahoz is. Az elejen nagyon be voltam lelkesedve, hogy uuuuu, szines nagy erintö display van a közepkonzolba direkt H astrahoz kialakitva (mondjuk az szerintem nem kellene, fel aron sem, de elsö ranezesre menö ), utolag meg lehet oldani a bluetoothos telot (modult külön megvenni, beepiteni), a kijelzöt ki lehet cserelni a szines kijelzöre, navit hozza lehet epiteni....de a hangszigeteles es egy kicsit jobb hifi is abszolut erdekelne.....siman akar milliokat tudnek ra költeni ilyen kis csicsazasokra mint a pinty.
Csak en ezzel ugy vagyok, hogy ha el is kezdenem ezt a "legozast", akkor is "csak" egy H astram lenne. Utolag ha eladom ezeknek a költsegekenek max a 10% amit meg lehetne fizettetni. A kocsi persze folyamatosan öregszik, elöbb utobb ezt kell kicserelni, azt kell kicserelni, bemattul, elszakad.......es azert minel öregebb egy auto annal kisebb a megbizhatosaga is, pont ezert, mert siman elszallhat valami menetközben, amit elöre nem gondolt senki. Azert egy uj autonal ennek kisebb az eselye.
Szoval ezt a penzt amit erre költenek en inkabb felreteszem es inkabb majd szeretnek kesöbb egy picit ujabbat, egy picit erösebbet vagy egy picit magasabb kategoriat venni. Optimalis esetben a harmat egyszerre Nekem ez fontosabb, mint, hogy mondjuk legyen egy olyan hifi a kocsimba, hogy besz@ras
-
Declare
őstag
válasz haddent #42276 üzenetére
Az ha valaki hülye es megetetik marketinggel, az mas kerdes. En azert ilyen szempontbol szerintem türhetöen tartom magam Ha a telos peldat nezzük, most csereltem le az N8 as nokia telom a 930 nokiara. 5 eves volt az N8! Mondjuk itt azonnal ellent kell mondjak, imadtam az N8 ast es soha nem lesz meg egy olyan strapabiro telom, de azert a 930 as klasszisokkal gyorsabb, okosabb es tenylegesen most lettem igazan okostelo függö (azaz megkerdezik, hogy milyen az idö, akkor nem azt mondom, hogy huh melegem van, tehat jo, hanem megnezem a telon, hogy 26 fok, huh jo idö van ).
Megbizhatosagra meg azert azt ertem, hogy persze lehet egy 10 eves is tipp topp, meg egy 3 eves is kitaposott lelkü, de ha karbantartod es odafigyelsz egy fiatalabbnal kevesebb rizikot erzek, hogy ledöglik. Az is igaz, hogy ugye nem megy azert szinte semmi ugy tönkre, hogy csatt aztan kesz, mindennek van elöjele. Csak kerdes, hogy ezt eszreveszi e az ember. En abszolut laikuskent mindig ettöl felek, hogy hogy veszem eszre ha valami valahol kezd eltömödni, kezd abnormalisan viselkedni kifizetek en "szivesen" par 10k HUF ot, hogy pucoljak ki a turbot vagy a szivosort vagy barmit, csak ne legyen vele gond, de honnan tudom, hogy pucoltatni kell, eszreveszem e?
(#42280) F_Gergely Most pont baromi alacsony az inflacio otthon de persze ertem mit mondasz. Viszont ha beepited a kocsiba, akkor meg azonnal "elbukod" kb a 80% at persze ha ez a hobbi is egyben akkor az megint mas. Nekem viszont a megbizhatosag az elsö, mert ha itt a Nemeteknel lerohadok, akkor a kocsi arat rakölthetem a trailerre meg a szervizre szoval a mondjuk a kocsi nem lenne ilyen kenyes kerdes nekem, lehet en is mas szemmel neznek arra, hogy egy idösebb magasabb kategorias kocsi, amit epitget az ember, de ha lerohadsz vele, akkor se törtenik semmi.
-
Declare
őstag
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #42294 üzenetére
Nehez a hasznaltauto. Oriasi piac, rengeteg nepper, nagyobb a valasztek, de ugyan ugy meg kell nezni a kocsikat es az otthonrol mar nem eri meg. Viszont sokszor lehet bomba jo fogasokat talalni.
(#42296) mephi666 v ez üzletpolitika. A nemet gazdasag erösen kötödik a dizel arahoz. Nagy mezögazdasag, nagy ipar=sok szallitas. Ergo ez egyfajta gazdasag elenkitö dolog. Az hogy az autosok mit mennyiert tankolnak az csak egy mellekhatas
Svedeknel ha jol tudom baromi draga a dizelre az ado többlet, meg az üzemanyag is, igy meg egy 10 liter/100at kajalo benzines is jobban megeri mindenkinek de ugye ott a mezögazdasag, meg közuti szallitas is elhanyagolhato.
Magyarorszag az meg megint egy mas tema....nem ilyenekkel foglalkoznak, otthon, hogy gazdasag, vagy környezetvedelem...mas nemesebb celokert küzdenek a honatyak
(#42300) haddent : Egy nagy audi/bmw pont utazo auto, ahova meg nem valo egy benzin. 140 tempomattal a palyan pont letojja az ember, hogy milyen hangja van, ugysem hallod, cserebe ha odalepsz ott az erö es nyomatek. Ilyen kis auto, meg cupe, meg stb, azokba persze feelinges egy pörgös turbos benzis, szep hanggal, de egy A6 A8 audi az nem arr van szvsz
-
Declare
őstag
válasz Calogero #42318 üzenetére
Nagyon köszi ezt az infot, ez baromi jo. Kb 15 percig megy ez a "Nachklimatisierung" ha leallitas utan benyomom az auto gombot.....ha ezt az ember hasznalja, tenyleg nem szabad büdösödnie.
Na most mar tuti elviszem egy ozoson tisztitasra es utanna ha klimazom nyomom a gombot
A volvo tud ilyet?
-
Declare
őstag
válasz tibee77 #42419 üzenetére
Nem sok, mondjuk nekem 96 fokot akkor eri el, ha meg van tornasztatva, palyan, uton gurulva 90 vagy picit alatta.
Esetleg nezz ra a tartalyra, hogy a szint rendben van e, meg mondjuk egy csere sem art. Nekem lecsereltek a hütövizet.
Ezt a rejtett menüt en is nyomoztam mar, lehet kutakodni a neten, de ez az ablak pont nem sok infot rejt szvsz
Pedalteszt alatt mit ertesz? Lehet e hogy nem müködik...miert ne lehtne?
-
Declare
őstag
válasz honda 1993 #42416 üzenetére
Most nem azert, de intercooler, miközben szzivobenzinröl beszelünk, ez szimplan ertelmetlen kerdes, nem aprosag....jo hogy nem azt irod, hogy baj van a turbo nyomassal, miközben a guminyomas nem jo
-
Declare
őstag
válasz PhaetonV10 #42628 üzenetére
Ez mindig ilyen soha nem fogja az ember azt erezni, hogy az autoja ennel jobban nem kellene, hogy menjen.
Mindent meg lehet szokni, de ha kiprobal az ember egy erösebbet, utanna lekonyul a saja, ha visszaül a lomhabba
Konkluzio, vagy sokat kell gyüjtögetni, vagy nem szabad erösebb, jobb kocsit kiprobalni. ez a kettö ut ami jarhato
-
Declare
őstag
válasz haddent #42643 üzenetére
Van egy csavo a neten, ilyen autos "hazi" tuningos, autos videokat csinal, de hobbi szinten profi. Szoval igenyes.
Követve van, hogy megy atvenni az M4 es bömit, ahogy megy vele haza es olyan vigyor van az arcan, amikor oda-oda lep neki picit, hogy iszonyat . Következö "adasban" elerte mar a 2000 km-t, amikor mar maxon küldheti neki, nem bejaratos. Gyorsulgat vele, padlozza, stb, de mar csak sima kis vigyor. Következö reszben viszi tuningra, ahogy megy (közben mindig magyaraz, stb...), mar semmi vigyorgas sincs az arcan, amikor elöz, vagy odalep a gepnek, tök normalis neki az egesz. Aztan tuning soran belekerül +50 lo vagy nem tudom, meg nyomatek es ujra olyan feje van, hogy huuu most hogy megy, mert tuning nelkül csk igy meg ugy, meg elötte itt ez igy nem ment stb
Neki be kellene ülni egy sima 200 lovas autoba, elsirna magat, aztan felgyujtana, hogy nem megy, eletveszely, mert nem lehet elözni sem kb, en meg most azt mondom egy 200 lovas auto lenne az abszolut eleg, vágyálom, ami mindenre elég lenne nekem
-
Declare
őstag
válasz mephi666 #42645 üzenetére
Az ha van egy sport autod, az nem jelenti, hogy a kanyarokat driftelve kell bevenned es a gazpedal is ugyan ugy fokozatmentes, szoval nem csak full gaz es 0 gaz letezik . Egyzserüen annyi, hogy oda tudsz lepni neki ha kell, palyan, elözeskor, lehet elvezkedni, ha jön a varostabla vege es padlozva erzed, hogy presel az üles stb. de ezt mind lehet szabalyok betartasaval, normalisan is.
Ugyanakkor egy 1.0 yarissal is mehesz gyorsabban a kelletenel es összetörheted magad es masokat egy kanyarban kicsuszva, a sebesseget rosszul megvalasztva.
A masik, amit irsz, ez meg pont az amire mondtam, hogy megszokas. Te az 1.4 astrat szoktad meg. Azutan egy 1.9 tdi elhiszem, hogy nagyot lep es wow erzes. Viszont ha egy 1.9 tdid lenne, azt szoktad volna meg, nem lenne semmilyen wow, abban ha lepadlozod, hanem azt mondanad, hogy basszus, csak mehetne jobban, de jo lenne egy 2.0 vagy 2.5
-
Declare
őstag
Jah, meg a hetvegi story (csak hogy visszaterjünk az opel es a földközelibb teljesitmenyekhez )
Szoval hetvegen nagyon pozitiv volt ismet a kis opel. A7 autopalya frankfurtba iszonyat jo, szerpentines, emelkedös, ennek ellenere sok kacskaringos reszen sincs korlatozas egy 320i bmw elöttem es egy feher astra J mögöttem mentünk vagy 30-40km t a belsösavban padlon . Azert a bömös jobban ment, de amikor kijöttek ele, mindig beertem es a kigyorsitasnal egy darabig mindig tudtam vele tartania a tempot. Volt egy ket olyan kanyar, hogy basszus mar azert akartam kiszallni a "versenyböl", mert mondom itt 160-180 al ezeket beszedve, lekoptatom a gumijaimat
Van azert jopar epitkezes, korlatozo 120as tablas szakasz is volt egy darabon, igy az atlag tempo csak 105km/h lett a kb 520km es tavon döbbenet egyebkent. 3 megallassal. Azok nagyon sokat levontak. Az atlag fogyi igy is csak 6,7 liter volt a BC szerint klimaval.
Visszafele, nem teljesen összemerhetö, mert volt egy kis kiterö, de ugyan azon a palya szakaszon a felenel lehajtva rola, majd ugyan ott kesöbb vissza es tovabb haza, max 140 tempomattal 5,6 l/100 BC szerint majd kiszamolom, de jo volt eddig kb mindig amit irt. (mielött lementem a palyarol, 5,7 l/100 at irt es 107km/h atlagot, 315km tavon, ami kb 95% ban palya, megallas nelkül)
Szoval a fogyi az nagyon jo es tenyleg, egyszerüen ha az ember tolja neki, akkor sem lehet sokkal többet megetetni vele (dizel rulz ).
Dinamizmusa nagyon franko, jopar alkalommal volt, ilyen 4-be, 5-be emelkedön 100-120 rol kigyorsitas, ahol nyilvan a hatul sok kipufogos versenyzök elöl lehuzodva, tovabbra is padlon allva, azok ugy mentek el, mint a huzat, de a 2.0 audi a4 avant pl, csak ilyen szep lassu elnyulast tudott produkalni. (na ugye ilyenkor sir az ember lelke a 200lo vas dizel utan de nagyon )
Szep egyenletesen jar a moci, nem ingadozik a fordulat picit sem, szep egyenletes a hangja alapjaraton, amikor parkoloban hütöttem, meghallgattam kivülröl is, semmi hiba lampa, minden tuti
Max 95 fokot tudtam produkalni a vizzel, de alapbol 89-92 fok.Soval azt kell mondjam, hogy eleg gyorsan kellett kocsit vennem, minimal utanajarassal, de megmondom öszinten, nem vennek mast most sem, ugyan ebben az arkategoriaban, ugyanerre a celra
-
Declare
őstag
válasz haddent #42652 üzenetére
Igen, ez az autobahn nagyon jo de a 200 pont nem nagy fun, mert ahhoz ez a moci mar keves. Az max egy kis lejtessel van meg gps szerint. Viszont 130-170 között szepen lehet vele tartani a nagyokkal a lepest (na marmint nem egy porschevel versenyzesre gondolok, de nem tartja fel az atlagos belsö sav forgalmat )
Meg föleg a szabadsag feeling, hogy ha sietni akarsz, vagy csak egy picit megpörgetni a kocsit megteheted es nem a kanyar mögött bujkalo trafipaxokat kell lesned. Baleseti statisztikaban, pedig ez igazabol nem jelenik meg, mint gond, mert megvan hozza a moral es a kultura....na jo frankfurt es környeken azert sokkal több a paraszt, itt a hamburgi reszen igazan patent a moral
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #42698 üzenetére
Ilyen ozonos klimatisztito ceget nem tudsz? Egy olyanra szeretnek benevezni.
(#42675) AMD Power Ez a Cascada szerintem a legmenöbb Opel most. Hetvegen volt egy kis autokiallitas/vasar, ott körbejartam, bordos/barnas szinben volt, szep nagy felnikkel, iszonyat dögös. Mondom ezt annak ellenere, hogy soha nem kellene cabrio, mert nem birom a huzatot
-
Declare
őstag
válasz haddent #42704 üzenetére
Szerintem nem teszel jot. Artani nem fogsz vele szvsz ha parszor ezt megteszed, de önts bele motortisztito üzemanyag adalekot ha tisztitani akarsz.
A bioetanol nem tesz jol a nem arra kitalalt rendszernek. Higitva, egyszer egyszer nyilvan nem lesz semmi baja, de minek, ha van olyan lötty ami kifejezetten tisztit es kifejezetten benzinmotorhoz van kifejlesztve
-
Declare
őstag
válasz haddent #42708 üzenetére
Hat nezd, en ezzekkel ugy vagyok, hogy az ilyen hazi praktikakat meghagyom mindenkinek sajat maganak. Ez olyan, mint hogy sokan irjak, hogy önteni kell nem tudom en milyen olajat a dizelhez, mert az a tuti. En elfogadom, hogy van akinek bevalik, de en azt rakom a kocsiba ami belevalo.
Bizom abban, hogy nem engednek forgalomba, ha nem lenne hatasos (eleg regota es eleg nagy brand pl ez a Molly ahhoz, hogy hatastalan termekeket forgalmazzon "german quality" felkialtassal). Egesz Nemetorszag ebböl a szlogenböl el. En nem hiszem, hogy megtürnek ha valami egyebkent hatastalan lenne.
Nem bele valo dolgot en nem öntenek a kocsimba, barki barmit mondjon is. A bioetanol agresszivabb anyag, mint a benzin (anno volvo kereskedesbe magyarazta a foszer, mi a köülönbseg a bioetanolos flexifuel-os es a sima volvo motor között).
(#42710) F_Gergely ja, ok, köszi, azt hittem ez valami nyügösebb dolog
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz haddent #42714 üzenetére
Hat a volvonal par 100k volt a difi, mert mas pl a benzin adagolo rendszer, mert az etanol agresszivebb. Igy is van a normal benzinben is x% bioetanol es sokan irjak, hogy ez a kis % sem tesz jot semminek igazabol, csak ugye az iranyelvek miatt muszaj.
Neeem vagyok azert akkora megszallott mint tünik Amikor megvettem akkor adtam neki egy olajcsere elötti Molly motormoso löttyöt, de ennyi. Gyakran biztos nem jo, mert tuti, hogy nem tudod 100% osan kiengedni a rendszerböl a regi olajjal együtt. 1-2 következö olajcsere biztos, hogy kell mire 100% ig nyoma sem marad, addig pedig biztosan rontja az olaj hatekonysagat.
-
Declare
őstag
Na beirtam a kis excelembe a tankolos dolgokat.
Odafele 520 km 104km/h atlag, ahol lehetett padlo. BC szerint 6,7, szamolva 6,9l/100 (3-4 megallas)
Visszafele 5,6 l/100 BC szerint, 5,5 tankolas szerint 105 km/h atlag klimaval. Altalaban 140 tempomat. (1 megallas)
Nagyon elegedett vagyok es mennyire durva, hogy egyenletes haladassal ugyan ott voltam kb idöben, mint amikor toltam neki. (jo nyilvan most 100% ig nem lehet összehasonlitani, a forgalom miatt, de nagyjabol igaz)
-
Declare
őstag
Ez volt a celom amugy, hogy megnezzem mennyit nyerek idöben es mennyit bukom a benyan, ugyan azon az uton, ha tolom, vagy ha eco modban autozom.
Ez nem sikerült tökeletesen, de azert az latszik, hogy egy-egy 5-10 perces megallassal sokkal többet bukik az ember, mint amennyit a nagyobb sebesseggel lehet nyerni. Üzemanyagban meg megint csak.
Ha a szabalyokat betartva (epitkezesek 80, palya fonodasok 120-100, nagyvarosok elkerülö szakaszai 100-120) haladok, a legtöbb üzemanyag többlet nem arra megy el, hogy tartja a kocsi mondjuk a 180 at, hanem hogy lassit 130 ra, gyorsit vissza....
Ahhoz hogy jelentösebbet lehessen nyerni idöben kellene egy 3 literes dizel
Meg azert az sem mind1, hogy 180 al jobban kell figyelni, koncentralni....140 tempomatnal zene aztan csak utazik az ember mondjuk 180 utan, 130 ra belöni a tempomatot olyan erzes, mintha megallna az idö es nem haladna semmit
-
Declare
őstag
válasz etejedu #42756 üzenetére
Markaszervizek mind ilyenek, oda en csak addig vinnem a kocsim, amig garis, aztan keresnek egy jo szakszervizt es ennyi.
Miert az pl milyen, hogy ha uj elöfizetö vagy pl egy tv szolgaltatonal, vagy mobil szolgaltatonal, kapsz egy rakat ajandekot, meg kedvezmenyt. Ha csak meghosszabitod, akkor meg semmi nincs. Ilyen dolog ez a marketing
Nekünk ismerösünk par eve mondta, hogy a hüsegidö lejarta utan ne hosszabitsunk, hanem mondjuk le az elöfizetest, kössük ujra es kaptunk egy ajandek wifi routert. Ha hosszabitottunk volna, akkor semmi.
-
Declare
őstag
válasz sasa58 #42758 üzenetére
Kb ugyanannyi idö volt az ut, mind kettö esetben, csak egyszer nyomtam neki, de megalltam többször, a masik esetben meg egyenletes mentem kb megallas nelkül.
Az atlagsebesseg pedig ugy zuhan egy egy kiallasnal mint a huzat (amit irsz a lassitasz, parkoloba gurulsz, kigurulsz, gyorsitasz). Menetidöben pedig meint csak jelentös
A fogyi meg egyertelmü, nyilvan
(#42759) F_Gergely Ez lehet. Ismerös rendezett mindent, aki T nel dolgozik, akkor biztos ezert tudott ügyeskedni.
-
Declare
őstag
Par uj info a K Astrarol [link]
Nemet autobild, de vannak kepek, video az uj LED vilagitasrol, ártábla. 1,6 os 136 lovas lesz a legerösebb dizele 7,5-8 millatol ez azert eeeerdekes
Viszont ha jol ertelmezem, a legolcsobb egy turbo nelküli 1,4 es benzin, 100 loval, 5 millaert.
A LEDröl a video ez brutal jooooo
Na meg egy official video release [link]
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz #TOTTI #42797 üzenetére
Azt nem lattam akkor ezek szerint 1.6 benzin Majd atlagfogyit ha kesöbb irnal, arra kivancsi lennek összehasonlitaskepp.
Nekem ugyan ilyen evjarat/szin csak 1.7 dizel van es egyelöre teljes a megelegedes
(#42803) Gergőke88 sosem ertem ezeket a "mennyiert vetted" kerdeseket, szerintem nagyon nem illendö masnak a penztarcajaban kotoraszni. Ott az evjarat, km, minden. Felmesz a hahura, rakeresel es lathatod mennyiert mennek. Nem bantaskent, csak ez mindig annyira zavar....
-
Declare
őstag
válasz #TOTTI #42828 üzenetére
Most nem azert, de mekkora különbseg van a ket hirdetes között. A Te autod gazdaja hirdetesenek az egesz kinezete, a kert stb egy igenyes emberre vall, mig (#42825) gban linkelt hirdetese, meg igazi igenytelen, irastudatlan szerencsetlen.
Ezzel a kocsival nem lesz gondod az majdnem biztos. Ha a km tenyleg valos es valoban evi 5-6k km tettek csak bele akkor olajcsere fogod csak hordani szervizbe
mod: mondjuk meghirdetni a mobile.de n egy Magyar hasznalt autot az eleg vicces
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz #TOTTI #42831 üzenetére
Nekem mar soha nem fog 0 val kezdödni a km szamlalo söt lassan 2-el
(#42840) AMD PowerItt is all a parkoloban egy ilyen, csak az nem xenonos es nincs ekkora pacskera sem. Ezzel en is ugy vagyok, hogy tetszik is meg valahol annyira megse. Összesegeben jo, de nekem kabrio nem kell
(#42839) haddent 318i az szerintem nem turbos marmint a mostani. Ami most jön mar az lesz 3 hengerrel . Turbo dizellel meg nem erdemes hasonlitani, tlejesen mas karakter. Mondjuk a hatso kerek hajtassal alapbol mindent azonnal üt a bmw (ok, amig nem esik le a ho )
-
Declare
őstag
válasz haddent #42853 üzenetére
De ezen mi a meglepö nem ertem lehet, hogy egy Bentley vagy Astonmartin nem gyart kis fogyasztasu es kis teljesitmenyü autot, de egy bmw....meg jo.
Ez a nagy tevkepzet otthon es ezert jatsza a sok por agyu az eszet egy 316i bmw be, mert azt gondolja, hogy azert, mert bmw az premium (hallottam ezt sajat füllel )....egy 3 as bmw meg csak nem is felsö kategoria, nem hogy premium. Felsö-közepkategoria a besorolasa ugyan abban a ligaban jatszik mint egy insignia (szvsz). Anyaghasznalatban se gondolja senki, hogy egy insignia nem olyan jo legalabb, mint egy 3 as. Design es technika ami miatt komolyabb a bmw (bar pl a LED lampak teren most a bmw pont lemaradt, az uj opel led allitolag legalabb olyan jo, de az insignia xenonja is allitolag jobb, mint a 3 as bmwe.)
Viszont ugye amig pl egy insignia kinal 2-3 benzinest, meg 2-3 dizelt, plusz az opc verziot, addig egy bmwnel joval komolyabb a valasztek, nagyobb a teljesitmeny, az M csapattal, meg nincs is egy kategoriaban jatszo Opel.
De nem kell hasraesni, mert huuu haaaa bmw...eleg, hogy egy csomo idiota hasraesik a sajat behozott 10 eves "premium", de amugy fapad es alap motoros bmw jetöl . Erre mondjak, hogy boldogok a lelki szegenyek...
(#42854) etejedu: valamelyik topicban irta valaki, hogy beszerelt ilyen elektromos cuccot, ami megcsapja a kis dögöt, ha bemaszik a motorterbe keress ra. Bar ha nem maszik be nagy gond nem lesz, köss egy kutyat a kerekhez
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Az 1.7 dizel pont az egyik leginkabb problemamentes dizel motorja az opelnek (marmint az ISUZU gyartmany). A 2.0 literes dizelekkel (különösen az insigniaknal) voltak visszahivasos gond is, vakumcsö, vagy valami repedt bennük, meg par egyeb. [link] [link]
En markakereskedesböl biztosan nem vennek autot. Maganszemelytöl egy insigni, viszont jo lehet. Ha talalsz egy jonak kinezö insigniat maganszemelytöl szervizkönyvvel, leinformalhato hatterrel, vannak olyan cegek akik garanciaval is atnezik a kocsit (persze ez nem 1-2 ezer forint). En inkabb egy ilyen uton indulnek el, markakereskedesbe csak akkor ha uj autot vesz az ember (szvsz).
Ha van ra idö/energia, nyelvtudas, ismerös, ilyesmi akkor a mobile.de oldalon is körbe lehet nezni. Nagyobb piac, sokszor könnyen leinformalhato futasteljesitmeny stb. Persze itt is csunyan ra llehet futni, de ez mindenhol, minden hasznalt autonal igy van.
-
Declare
őstag
Ez tökre igy van. Kiveve talan a közgasz diplomakat, ott ha jo sulid van es ügyes is vagy 3-400k netto könnyen összejöhet a suli utan egyböl. Sajna sok mas szakmanal ez necces
Külföldi munkakkal is ez van. Mindenki csak a nagy szamokat latja, de mellette ha nem szereti az ember, amit csinal, meg nincs kitartas es nem ugy all a dolgok melle, akkor gyorsan koppanhat. Ahogy koppannak is sokan.
Mondjuk ez a kocsi dolog is jo, hogy sokan azt gondoljak, ha kocsit adnak, akkor az ilyen bonusz dolog. Az akkor vagy kell a munkavegzeshez, vagy bele van kalkulalva a fizuba. "Ajandek" soha sehol nincs.
-
Declare
őstag
válasz Gergőke88 #42978 üzenetére
Ha jol tudom a J ben is isuzu van. A H ban biztos (nekem is az van).
Annyi, hogy a J ben meg belecsiszoltak 15 lovat, viszont nem fogyasztas bajnok, nem is böditöen erös, de megbizhato Ezert irtam, amit irtam
A 2.0 dizeleket nem ismerem, az insigniak eseten a 2.0 liter dizelekkel van böven mire figyelni. Gondolom a J astraban is hasonlo dolgok elöjöhetnek passz.
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- iPad topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Subaru topik
- ROG Ally X néven jön az ASUS kézikonzoljának frissítése
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Diablo IV
- Íme az Assassin's Creed Shadows első előzetese
- Nintendo Switch
- Úgy tűnik, hogy befellegzett a The Division Heartlandnak
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs