- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Házimozi belépő szinten
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házimozi haladó szinten
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
AmunRa
aktív tag
válasz deicide #1193 üzenetére
hétköznap reggel és este sincs értelme a 170-nek.
reggel bp-en akkora dugó, hogy beszarsz.
Visszafele meg tényleg kamion vagy valami buzgomocsing bejön.
100-12m km/h optimális.
Nekem 7,5 alá nem ment a fogyasztás amikor a horvátoknál voltunk.
100-110 autópályán hegyekben lassabban, nem tudom mennyi, de nem nyomtam.
1,6 16V G Astra -
Calogero
addikt
válasz deicide #1204 üzenetére
Általában sima autóutakat választom. Mivel max 80-al mehetek így inkább nem lassítanám az autópályán haladókat. Ha netán autópályán kell halladni akkor oda fel csak rendőrségi kisérettel megyek fel (ami nem olcsó) Elöl-hátul két motor, így ott nem tudnak a seggembe mászni. Sőt akit utolérünk annak takarodó lefelé
Elhaladni mellettünk meg nem éri meg:
2002 nyarán történt, hogy 25 tonna robbananyagot hoztunk Svédországból, mindenhol az adott ország rendörsége illetve hadserege kisért minket határtól-határig. De Németországban az autópályán egy 18 éves motoros srácnak nem tetszett a 70-80-as tempó, és úgy gondolta hogy megelőzi a konvojt. Hát rossz húzás volt tőle, pár méterrel arréb a rendőrők leszedték a motorrol. A srácot eltiltották örökre a vezetéstől, valamint kapott 5 év börtönbüntetést. -
nemcso
senior tag
válasz deicide #1287 üzenetére
Mikor 1.6-os F Astra Sedan-t hajtottam, egyszer próbáltam az M7-en, hogy mennyit bír. Túljutottam 195-ön, de a 200-at már nem értem el, a kocsiban pedíg már csak kiabálva lehetett volna beszélgetni, a kocsi stabilitása pedíg érzhetően lecsökkent. Szóval nem erre a sebességtartományra tervezték.
Vegetáriánus - régi indián szó, jelentése "béna vadász"
-
dokar
addikt
válasz deicide #1320 üzenetére
menjél gyorsan, hogy ne rázzon na jó csak vicc
hát tudod én is új tárcsát raktam fel, de nekem az nem befolyásolta
féltengelyed hogy áll? gumiharang ép? mert nálam kilyukadt, de még időben észrevettem
kieg: ja amúgy nálam ~130-nál masszázs kormány van
[Szerkesztve]extra - SEXRay
-
Robi_73
őstag
válasz deicide #1328 üzenetére
Ha nem mentél vele sokat és jó a tárcsa, akkor nem lehet gond. Ha megmarad a remegés és ellenőrizted a féltengelyen a súlyt** is, akkor csak a tárcsával lehet a gond. Ez esetben mivel új tárcsáról beszélünk, vidd el egy esztergályoshoz a tárcsákat. De ne szabályozza le őket, ha nem csak fogassa föl és nézze meg, hogy mekkorát ütnek a tárcsák és írd fel az ütés mértékét (~0.00mm), majd vidd vissza ahol vetted és cseréltesd ki őket. Ha nem akarsz a vásárláshelyén görcsőlni, vagy elálnak a cserétől, akkor jöhet a szabályzás. Lehet, hogy csak az egyik tárcsával lesz gond. Esetleg a hiba feltárásban egy fékhatás mérés is segíthet. (ingadozás mérés)
** Egyszerűen megfogod a súlyt és megpróbálod elforgatni-eltolni a fétengelyen. Ha megmozdul, akkor be kell állítani a gyári értékre.Robi73
-
TasiA
senior tag
válasz deicide #1398 üzenetére
''de ha csak autópálya és főút amin megyek, akkor lemehet 5 alá is''
''5.7-6.1 között változik, attól függően, mennyi belőle a pest''
Akkor ezt a kocsit tréleren viszik?
Ne mond már, ha te bemégy Pestre, akkor 6,1 a fogyasztásod. Akkor előtte kb 3-4 litert evett amíg odaértél, vidéken meg 5 liter. Jól hangzik, de ilyet nem tud egy 1.6 16V F Astra, akármennyire is szeretnéd! Vagy éjszaka mész és sehol senki, azt is max 70-el?
Enyém tud olyat, ha a gyári pehely könnyű aluk vannak rajta, hogy végig főút, de az is tök kihalt, 100-120 között változóan, 6,5litykó, de semmi város nincs benne és ezt a fedélzeti mutatja. Nem számoltam még utánna.
[Szerkesztve] -
TasiA
senior tag
válasz deicide #1400 üzenetére
Aham, tehát csalsz!
Az emberek 99,9%-a nem így használja az autóját. Autópályára fel, kamion mögé be, oszt 90-el tötyörögni a kamion seggében. Tehát akkor így olyan 5,5-ás 6,1 között ingadozik úgy, hogy beurransz egy átlagos városi forgalomba egy picit. Így már más. Ha ezt nem a kamion mögé bújva 90-el csinálnád, akkor nem ez jönne ki. Sőt, ha síma közúton gyorsítgatnál, meg lassítgatnál, előznél, kerülnél, akkor meg pláne. Szóval a te ested egyedi, nem általánosítható.
Nálam is 5,5 és 6 között ingadozik a BC-ha 90-el megyek, de hát ki a fene megy PONT 90-el sok tíz kilómétereket?! Főleg szélárnyékban?
''miután beleuntam a lámpánál ugyis legyorsullak-ba'' Ezt, hogy érted? -
TasiA
senior tag
válasz deicide #1400 üzenetére
Mivel ügyes voltam és kétszer küldtem el, ezért valamit írok, mert nem tom , hogyan kell törölni.
A klíma nem csak az 1.4-es Skodát fogja. Nálam is rendesen visszafogja a gépet, mikor bekapcsolom. Hosszútávon annyira nem is, de városban nagyon érzi. Gondolom az is hozzátesz, hogy szarrá forrósodik az egész motortér, a beszívott levegővel együtt.Legalább is 1500-2000-ig eléggé halott a vas. Én múlt hétvégén mentem föl Egerbe és vissza. Oda 8,9 liter,vissza 8,2 liter. Kocsiban bent a család (4 felnőtt)+csomagtartó tele+klíma+ siettem, nyomtam rendesen. Visszafelé nem siettem és klíma csak az út 3/4-ig ment. Nálam a felnik saccra+0,5liter, a klíma szintén.
[Szerkesztve] -
TasiA
senior tag
-
TasiA
senior tag
válasz deicide #1400 üzenetére
Üdv mindenkinek!
MA volt alakalmam kipróbálni ezt a kamion mögötti szélárnyékban autózást! Nálam a fogyasztás eképpen néz ki: az én órám szerint 92 és 100 között váltakozott a sebesség, klíma bekapcsolva, én + párom+5 hónapos gyerkőc. A BC szerint 5,3 és 5,8L között ingadozott a pillanatnyi fogyasztás. Az átlag fogyi mérőt nem akartam nullázni, mert régóta mérek. A motor C20NE, 95-ös 230ezer futott km. Szerintem jó, bár nem másztam rá nagyon, olyan kb 1autónyi távolság volt köztünk. Szóval most már el tudom honni, hogy 1.6-al egyedül, klíma nélkül 5 alatt fogyaszt szélárnyékban. -
Calogero
addikt
válasz deicide #1550 üzenetére
Mi is kiprobáltuk a kaminonra való tapadást. Igaz még nem a mi autókkal, hanem egy 1,6-os Astra H GTC-vel. A tulaj nem hitt a szemének meg a BC-nek , de aztán utána számolt.
Pesttől Debrecenig végig 1 kamiont követtünk. Szépen tartotta 90-100-at. Annyira ragaszkodtunk hozzá, hogy ha a Kamion megállt a benzínkútnál, megálltunk mi is. A sofőr kávézott meg WC-n volt, mi addig teáztunk egyett. (tudom ez már beteges)
Ténleg kicsit fárasztó az állando koncentrálás, figyelés a féklámpákra. Mire hazaértünk már kívülről tudtam a szállítmányozó cég nevét,címét telefax/telefon számát, valamint már kezdtem unni a Schwarzmüller feliratot
[Szerkesztve] -
-
helkis
addikt
válasz deicide #1714 üzenetére
rá kellett jönnöm, hogy mióta az a cél, hogy h2o, ill o2- jöjjön ki a kipufogókból, azóta az alapjárat a legkényesebb dolog egy modern autón.. szvsz kismillió oda lehet ennek a hibának:
kezd az elején:
-menj el egy hosszabb útra, magyarul kokszold ki, ha inkább városban használtad
-ecu-reset
-szívóoldal tömötetlenség ellenőrzés
-torok tisztítás (ink.: pillangószelep)
-alapjárati motor tisztítás
-légtömegmérő tisztítás
-gyertyák ellenőrzése
-kábelek ell.
-stekkerek széthúzása kontaktspray-vel kipucolás
-üzemanyagszivattyú és környéke ell.
-üzemanyagrelé ell.
hirtelen ennyi jutott eszembe.."Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
helkis
addikt
válasz deicide #1717 üzenetére
akkor valszeg lekötötte az aksit egy időre, hallani olyan szervizekről is, ahol bemész egy adott problémával, és kijössz több kisebb más nyüggel, magyarul az épp akkor ott állomásozó hasonló autókba szerelnek át alkatrészt a tiédből, vagy rendelésre lopnak ki valamit a kocsidból, persze a rosszat visszarakják
ez a magyar valóság. tisztelet a kivételnek!"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
-
Foglalt név
addikt
válasz deicide #1733 üzenetére
Azért kérdeztem, hogy lokalizálható-e a rángatás sebességtartományra, mert az általában csak centír szokott lenni. Mi éppen nyaralás elött jártunk úgy, hogy a 4ből 3 gumi pattant el egy hét alatt... Csodáltuk mi is, meg aki cserélte a gumikat is, hogy hazaértünk a pályán. A futófelület elég érdekesen nézett ki... Két szomszédos lamellat, amit egy kb. 2mm-es barázda választ el, kb. ugyanekkora eltérést mutatott az ideális körívtől, tehát kb. olyan volt, mint mikor egy 4 éves gyerek vonalzóval próbál kört rajzolni
Ha meg elmegy a futómű, kerékösszetartás, dőlés, az is elég érdkes egyenesfutást eredményez, főleg nagyobb sebességnél. -
Foglalt név
addikt
válasz deicide #1737 üzenetére
Szerintem nézesd meg, de vlmi jobb helyen(bár már szinte mindenhol egész jó gépparkjuk van hozzá, de szerelőből találni olyat, akinek a kókler is kitüntető cím lenne).
Bár az eredeti probléméra visszatérve, ez az alapjárati rázást nem igen fogja megszüntetni, de lehet miközben nézik a futóművet kapsz valami megváltó ötletet
[Szerkesztve] -
Foglalt név
addikt
válasz deicide #1749 üzenetére
Örülök, hogy meglett a hiba
Én ma szétkaptam a szívóoldal elejét, mire végeztem újra lett alapjárat. Kopp-kopp. Nem volt energiám kipróbálni, de szerdán úgyis jövök pestre aztán kiderül máshol is érződik-e hatása. Ha igen és kicserélte a vezérműszíjat az ódis, akkor megcibálom a tollát -
TasiA
senior tag
válasz deicide #1749 üzenetére
HALI!
Egy pár nap kimaradás után...
Akartam kérdezni, hogy ez valami utángyártott alkatrész, mert akkor kár volt érte pénzt adni, de hamar kiderült. Régebben én is megjöttem az ilyen utángyártott hulladékokból. Akkor megfogadtam, hogy csak jót, vagy gyárit veszek. Idén még is megszívtam, ÉN HÜLYE! Hagytam magam rábeszélni a GABRIEL lengéscsillapítóra. Kár volt. Az új csillapító kopog, de ha véletlenül elhalgat, akkor meg nyikorog. Rakás kaka. Még szerencse, hogy csak hátsó. Jó messzire fogom dobni, ha veszek másikat. -
_seth_
veterán
válasz deicide #2014 üzenetére
Ja csak neked nem kellett faragnod
Egyébként vicces volt megrendelni mert elsőre vmi 800/db áron lett volna mondom ok legyen... pár nappal később megyek érte de nem jött meg... jó legyen másik de honnan? Srác kb 10 percig telefonált mire talált vhol rendelhetőt... a gyári GM 2000/db Nekem annyit nem ért meg főleg, hogy a fűrész volt az első amivel ''párosítottam'' az indexeket
Mindenesetre jó lettIntel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN