- Autós kamerák
- Home server / házi szerver építése
- Unigine Superposition Benchmark
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Amazon Kindle
- Milyen billentyűzetet vegyek?
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz Findzs #31920 üzenetére
Ja nem annyira illik az opel topicba sorry befejezem most mar a topic offolast, csak elgondolkoztam, ahogy elolvastam ezt a cikket.....
Megerkeztek a Liqui Moly cuccok
- dexos2 5w30 olaj [link]
- motorolajhoz, csere elött 10 percel öntendö motor tisztito [link]
- gazolajhoz öntendö fuvoka tisztito [link]Jövö honapban megy a szerelöhöz a teljes cseres/egr pucolasos kezelesre. Kivancsi vagyok nagyon, fogok e eszreenni valamit....remelem
-
Declare
őstag
Ugyan maaar felesleges ez a stressz......H astra => nincs vizhöfokmerö => nincs problema . Egyebkent szerintem jo ez az irany, ki kell venni minden ilyen felesleges mutatot, meg egyebet, mint fordulatszam, sebesseg, üzemanyag szint....ezek csak mind elvonjak az ember figyelmet a vezetesröl
Lauda: latod pl ez is egy ilyen dolog, amiröl beszelgettünk.....hiba. Ha csak nem mondod, hogy nincs vizhöfok merö = a gyar szerint nem erdekes ez a parameter = mit kell foglalkozni ilyennel, hogy vizhöfok
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #32118 üzenetére
Ez töltöfej, mutato beallitas kerdese szvsz. En mondjuk elsö kattanas utan meg siman 4-6 litereket beleteszek. Ha elsö kattanasig tankolok nekem sem mutat fullt. VW, Audi azoknal 1 kattanasnal mar fullnal van. Söt a polot ha fullra tankolom, ki is akad a mutato es amig 3/4 re nem er le a szint addig fullon van Azert azt pl 1 kattanasig szoktam tankolni.
Egyszer amikor kicsit tultankoltam az astrat annyira, hogy ki is csurgott egy keves nafta (olyan tölöfejnel tankoltam, hogy elsö kattanas utan elkezdem nyomni aztan mar buggyant is ki....), ez utana sem akadt fent
-
Declare
őstag
válasz Findzs #32134 üzenetére
GTC az nem lehet F nem? Az csak H lehet....csak kivancsi vagyok, h mennyit adnak kereskedesben egy hasonlo kocsiert ami nekem is van ha hasonlo persze
(#32127) Calogero Csodalkoznek ha egy opc szallitasi ideje 3 ho lenne
(#32122) deicide: Kek szineben valasztanam en is
mondjuk en per pillanat se tankolni, se gumizni nem szeretnem
mod:
(#32135) deicide: Jah, akkor mindegy, nem egy kategoria az en 1.7 cdti mmel
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Findzs #32186 üzenetére
Nem az a kerdes, hogy jol mozgatja e. Persz, jo, nyomatekos. Egyik ismerösöm 1.2 tsi motorja 2 ev alatt többet töltött szerelönel, mint nala, majd mondtak neki, hogy lassan erik egy turbofelujitas es akkor mondta, hogy köszöni szepen, eladta....szegeny ördög, aki megvette
Es ezt most egy olyan ember irja, aki szereti a turbokat de egy ekkora bodeban egy kis 1.2 turbonak azert van dolga böven, raadasul a fogyasztas is kerdeses lehet.
Egyik haveromnak van ilyen kocsija asszem 1.6 dizellel. Nem rossz, de belül a tipikus keleti desig, ronda kopogo nyekegö müanyaggal. Nem kellene
Uj mazda mazda cx-5 akkor mar.....de nekem a nemet auto marad az etalon na jo ha 60 eves leszek, akkor a volvo is szoba jöhet
-
Declare
őstag
válasz yoleeka #32189 üzenetére
Nekem is pikk pakk felmelegszik, pedig dizel H astra. Szerintem 5-10 km alatt a viznek el kell ernie az üzemmeleg szintet (nalam 90 fokot mutat, ha a menübe bemegyek stabilan kb 5-10 km közötti tavtol).
Bar nekem mar ez gyanus, hogy ennyi opeles irja, hogy 80-85 fok körüli a viz lehet azoknal a motoroknal az is jo
A vw polo 1.4 motorja, az mondjuk fergeteg, kb 1 km es 90 en all a viz tök mind1, h -20 vagy +30 fok van .....hiaba a teljesitmeny az höleadassal jar
(#32191) AMD Power Rajta kell lennie meddig jo. Szerintem ezek evekig jok....gondolj bele mennyi idö telik el szallitas/raktarozas/bolt arukeszlet stb....
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz gzbotii #32206 üzenetére
A müszer sosem fog pontosat mutatni. A lenyeg, hogy ha nem tudsz teletankolni (szerintem ez a legpontosabb megoldas, de biztos nem vagyok benne), akkor valassz Te is valamilyen modszert, pl amit gban, irt, hogy mikor hagyja el valamelyik osztast. Szerintem mondjuk ez több sebböl verzik, egyreszt a müszer nem pontos (elakadhat picit, lejtön/emelkedön mast mutat), nem fogod pontosan eszrevenni mikor hagyja el es plane nem fogsz pont akkor tankolni, amikor elhagyja...szoval ebben sok sok liter +/- benne van. Mondjuk mindegyikben van hiba böven.
Amugy a legfontosabb ugyis az, hogy legyen legalabb 5-6 meresed es annak nezd az atlagat. Amivel sokan jatszanak, hogy tankolnak egy fullt, utana nagypapa üzemmodban vezetnek a tank vegeig aztan tankolnal egy eppen hopp kattanat "telitankot", elosztanak 2 szamot amit latnak es ezzel kis lelkük meg is van nyugtatva, hoho 2 litert eszik a kocsi .Egy meres nem meres, statisztika 0. szabaly
En amugy a teletankolas strategia hive vagyok (nem kattanas es tarsai, addig tankolok, amennyi tenyleg belemegy). Ezzel lehet szerintem a legkevesebbet (1-2 litert) tevedni (es legkevesebbszer benzinkutra jarni ). Igy tök mind1, mikor megyek tankolni. Felirom a km allast a tankos cetlire, otthon excelbe beirom mindig a km-t, meg a litert (meg sajat magam bosszantasara az összeget is ), aztan ebböl keplettel pikk pakk kijön a mennyi az annyi....ezeknek meg az atlaga 5-6 meres utan adja szerintem a legpontosabb kepet.
De hajszal pontos soha nem lesz, viszont kb jo
-
Declare
őstag
Ja, nullazod, akkor az ugy jo. De ezzel a tankolaskor ugyan azt a hibat elköveted amit en (azaz nem tudod mennyi levegö marad a tankba), csak Nalad meg az is bizonytalan, hogy a mutatot mikor olvasod le nem?
Mielött valaki kiakad, nem a 0,2 +/- fogyasztasi adaton rugozom, csak a szamitas elven a dolognak.
-
Declare
őstag
válasz Calogero #32197 üzenetére
Upsz....volvosokkal elfelejtettem kalkulalni az opel topicban
No de viccet felreteve, amugy a volvoval semmi bajom, söt, mint irtam is a bmw/audi mellett a volvo van csak a kedvenc listamon . A bajom csak, hogy nekem kicsit olyan minden tüz nelküli feelingje van ugy altalaban a volvoknak.....jolfesült apa/anya, ahogy az evzarorol viszik hazaa ket kis osztalyeslö lurkot, akik utközben csendben egy-egy Verne könyvet olvasnak, miközben halk Mozart szol a kocsiban
Mondjuk duzzogva azert elindulnek haza en is egy xc60 al de a v40cc se rossz
-
Declare
őstag
Atlag sebesseg az trükkös dolog. En is meg szoktam lepödni rajta. Amikor szoktam hazamenni gyakorlatilag 80-90% ban autobahn, meg autopalya ilyen 100-110 körül szokott lenni az atlagsebesseg....egy egy pihenö, tankolas, pici dugo, varosban egy piroslampa, aztan utana mar ha 180 al mesz vegig akkor is alig emelkedik.
Ha nyomom neki rendesen alig lehet 1-1,5 orat nyerni a nyugis 130 körüli atlagtempohoz kepest, ellenben az atlagfogyasztas azonnal szepen emelkedik Ilyenkor merül fel a kerdes, hogy 1 oraval kevesebb kocsiban üles meger e 10 ezer forintot....ilyenkor mondom, hogy nem, a kocsiban 9 ora utan meg, hogy igen
-
Declare
őstag
válasz Findzs #32251 üzenetére
Nekem is jövöre teli gumi es nyari gumi csere is lesz nyari mar kopott a telit meg megnezettem a gumissal es mondta, hogy a minta jo/evjarat jo a marka asszem a michelin vagy continak valami almarkaja, de azt mondta nem rossz, viszont a futofelület kisse kemeny iden meg jo lesz de jövöre csere...
Ez a szivas a hasznalt kocsival....megvetelkor, atnezetes, uj akku, aprosagok 70k, most olajcsere/vezerles 100k, nyari gumi 100k, teli gumi 100k, jo lenne egy felni is telire, hogy ne kelljen a gumit mindig nyuzni, 100k, jövö augusztusban müszaki (mondjuk az itt No.ban allitolag töredeke az otthoninak) .....hipp-hopp 400k-500k es mindez a "semmire"
-
Declare
őstag
válasz Gergőke88 #32298 üzenetére
50-60km az semmi. Nekem 3x1000 km autopalya volt, ami eltüntette (kopp-kopp) most az egr problemat (mondjuk nekem nem olyan jellegü volt, hogy ugralt a fordulat, max kicsit hidegen, nekem szerviz üzemmodba allt a kocsi a kis kedvenc sarga csavarkulcsos ikonnal ). Szvsz olcsobb, ha kipucoltatja. Vannak direkt ilyen egr pucolo cuccok, akar youtube-on is le lehet vadaszni, hogy lehet megcsinalni, ha valakinek van hozza erzeke
-
Declare
őstag
Milyen teli/nyari gumit vettel/veszel? 16" ?
En nyarinak maradni akarok a mostani michelin energy savernel, viszont a telivel nem foglalkoztam meg....meg egy alufelni kellene 16" os....de szepet csak 17" ban talaltam, arra meg 2x szorzo van a gumi eseten...annyit nekem nem er, raadasul gyorsabban is kopik ezt a 110 lovat a 16" is tudja kezelni
(#32300) AMD Power : Jajaja meg kell nezetni. Viszont ha kopott is es regi is akkor az gyanus, hogy kuka Teli gumi elöbb kemenyedik fel altalaban, mint elkopik...amit en kaptam a kocsihoz, annak a profilmelysege tök jo, de futofelület kemenyebb mar )
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Gergőke88 #32309 üzenetére
Jaja az a 3000 az kb a dizelnel helytallo szerinem . Nekem egy baratom aki hobbi szinten elegge auto**zi mondta, hogy egy benzines 4-5000 között nyugodtan foroghat folyamatosan, olajnyomas meg stb ott tökeletes es akkor tud tisztulni is a rendszer
Amugy egy kis meghajtas csodakat tesz a kocsikkal. Ez a kieg/kitisztul ez nem marhasag. Dizelnel meg szerintem különösen. A reszecskeszürönek alapbol van is valami a leirasban, hogy nem tudom en hany havonta kell neki fel orat mennie 2000 vagy 3000 fölött a teljes kipucolodas erdekeben (ez a fel ora nem biztos de igy remlik).
-
Declare
őstag
válasz sziku69 #32319 üzenetére
Ezert irtam, hogy ilyen par tiz kilometer az nem sok minden. Erdemesebb kitisztitatnod.
Nekem is az volt, hogy mentem 1000km autopalyan 1-2 megallassal 130 tempomat, na mondom ez most aztan huu. Picit jo lett a helyzet, aztan ujra kezdte. Volt utana meg egy 1000 km, az is nyugis tempoban, meg jobb lett a helyzet, aztan a következö 1000 -es az sietös volt, 160-180 a Nemet reszen, azota kis ingadozas neha mintha lenne alapjaraton, hidegen, de egr szelep hiba visszajelzes es szervizüzemmod azota nem volt (julius).
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #32318 üzenetére
Szerintem is tarsd meg a lemezfelnit a teli guminak. Nem tesz jot a guminak, ha mindig nyuzva van felniröl le, aztan felnire vissza. En is ezert keresek most nyari guminak egy alufelnit, a telit arakatnam a mostanira es alura meg menne a nyari.
(#32330) realmadrid En ugy tudom (gumis mondta), hogy ez a zsirzas ez regi tevhit. Ha normalis nyomatekkal van meghuzva a csavar nem fog beszorulni es a zsirzas nem ajanlott. Passz.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz n0rbert0 #32336 üzenetére
15k km eves futas mallett a benzines lehet, hogy jobb vetel. Föleg ha rövid tavon hasznalod többet. Dizellel az a baj, hogy nagyobb a riziko. Ha egy falabu, nem örödöm tulaj volt, akkor sok bosszusag lehet vele (turbo, kettöstömegü stb). Akkor erdemes szeritnem dizelen vacilalni, ha hosszu tavra hasznalod jellemzöen (50-100km). Ha jobbara varoson belül, meg kisebb tavolsagokra akkor a dizel fogyasztasbeli elönye nem tud annyira jol kijönni, ellenben koszolodik, pucoltatni kellstb.
-
Declare
őstag
válasz sitotomi #32351 üzenetére
Jajaja, en voltam Mondjuk en tovabbra is vagy szamitasi hibanak, vagy az amerikai kögazdag titkon ratankolo nagybacsival tudom csak elkepzelni a 4,8 at...
Akkor megneztem, es az hogy 1,5t, 125 loerös, 2,2 literes dizel, aminek a gyari erteke 6,5l vegyesben, spritmonitoron az emberek adatai alapjan (121db), 6,6l/100 kocsival 4,8 al jarjal, raadasul a gyari 15" kerekeknel nagyobb 16" kerekekkel az nekem total elkepzelhetetlen.
-
Declare
őstag
válasz sitotomi #32356 üzenetére
Hat ha ez az atlag akkor nekem meglepö. Km ora hiba esetleg? (rosszul mer/mutat, pl ha nagyobb a kerek, mint a gyari esetleg befolyasolhatja nem udom).
Mindenesetre amikor valaki valami kiugro erteket produkal a szkasos adatoktol az azert mindig gyanus....(matek, statisztika...) marpedig, ha az atlag fogyi (es nem egy egyszeri meres) 4,8 az azert mondhatjuk, h kiugro, ha a netet nezem (amiket irtam).A spritmonitoron egyebkent nekünk minden autonk beletartozik az atlagba. Nekem is az astrara (1,7 dizel GTC) eddigi tankolasaim összesitett atlaga (kb 10-15ezer km) 5,8-5,9 ha jol emlekszem. Spritmonitor 6,07. Es tenyleg takarekosan vezetek, de nem tojasokon lepkedve.
szerk.
(#32357) sitotomi Na ez szep! A felni az hagyjan...azt egyszer kell megvenned....de a gumi...raadasul sokkal gyorsabban kopik el, mint a 16 ....na az a nem mind1 2 evente 200+ezerert venni gumit....hat az nem en vagyok...nem most
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Az egyebkent mitöl függ, hogy egy autoba lancos vagy szijas vezermüvet epitenek?
Laikuskent azt gondolnam a teljesitmenytöl... de akkor pont nem az 1.0, 1.4 es tarsai kapnak meg a lancot
-
Declare
őstag
Gondoljatok bele, hany ember szivatta be magat agyatlan hitelekkel/devizahitellel stb...sajnos joparan vagyunk, akik nem tudnak gondolkozni az meg hogy ezt kihasznaljak sokan, ez sajnos termeszetes
Mas:
Neked mennyi egy vezerles/szürö/vizpumpa csere az oepelen? Az ugyan nagyobb, 1,9 tudom, de gondolom nagyjabol azonos arnak kell lennie. Szerelöm azt mondta talan 100ban megall, mindennel együtt.
-
Declare
őstag
válasz gzbotii #32420 üzenetére
Szerintem se veszes. Attol függ tenyleg, mit takar a "varosban"....ha este lampa nelkül 50 el atgurulva akkor sok, ha nappali normal forgalom, lampa, dugo, gyalogos, stb akkor jo.
Amugy ezzel a fordulatszam dologgal is erdemes ovatosan banni. Nem biztos hogy az a jo, ha valaki alacsony fordulaton erölteti a motort. En ugy tanultam es neten utanaolvasva is azt talaltam, hogy pl a turbo dizeleknel nem ajanlott 1500 alatt hasznalni, erölködik, kopik a motor es nem is biztos, hogy jobban fogyaszt. Benzinesnel is hasonlora tippelek.
(#32419) hdman Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Na ezt amit irtal, most tökre nem ertem Egyik mondat reszt sem.
Az egesznek az a lenyege, ha valaki nagyon alacsony fordulaton hasznalja a kocsit akkor az erölködik, a motor jobban kopik es meg az üzemanyag fogyasztasnak sem bztos, hogy jot tesz. Hogy most 3. ban mesz 1000 es fordulaton pl 20 al vagy 5. ben 40 el az tök mind1.
-
Declare
őstag
Ja igy ok. Mindenesetre szerintem 1500 alatt hasznalni nem jo, semmilyen motort, max a regi szivo dizeleket. Ha rangat a motor azert az mar elegge elhibazott dolog de pl 1100-1200 as fordulatnal en mar hallom a motoron, hogy melyen morog es erzödik hogy erölködik (adsz egy pici gazt es nem törtenik semmi, ez kb az 5. sebesseg 45-50 nel)). Szvsz nem egeszseges. En 1500 körül hasznalom ha egy mod van ra (azaz annal alacsonyabb fordulaton hosszu tavon nem).
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz deicide #32433 üzenetére
Ja ez erdekes...ezek Ja ez erdekes...ezek azzal szoktak inditani, hogy hitelre vedd es akkor adja ajandekba a ködlampat altalaban a hitelekböl szoktak meg zsebre tenni par forintot. Bar gondolom most a bankok jelenlegi helyzetükben nem szeretnek finanszirozni, igy ez is valtozik.... miert nem kerdezted meg a vegen, hogy Erzseetutalvanyt es Tecos pontgyüjtö kartyat beszamitanak e? Poen let volna
Mikorra erkezik meg?
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Ezt nem tudja valaki milyen felni lehet? [link]
(#32452) deicide : Jaaa, nem is ertettem, mindig visszajött, hogy hibas adat vagy mi....
-
Declare
őstag
Vegigpörgettem most a forumot es emellett a km dolog mellett nem tudok elmenni.
Ne mondjatok mar, hogy ti is mind ilyen "km vadaszok" vagytok Ezert tart itt az egesz Mo-i hasznaltauto piac, hogy a hasznaltautok több, mint 90% visszatekert oras...mert mindenki ezen lovagol, hogy huu ha 10 eves es van benne 100k km a sok....evi 20k km futast sem neveznem soknak. Evi 5-10k km az a rettenetö alacsony ertek.
Nekem anno az autoszerelöm kapasbol azt mondta, felejtsem el a Magyar hasznaltauto piacot az egesz egy nagy kamu. Ezerszer nyugodtabb szivvel venne ö egy nemet importos 300k km es 5-10 eves autot, mint egy "megkimelt, csak napsütesben hasznalt, hölgy tulajdonostol, garazsbantartott, nem dohanyzo..." magyarorszagi autot. Az vagy egy bödületes kamu es felere van az ora visszapörgetve, vagy tenyleg varosban pöfkölödtek vele ahol szetnyirtak a feket, kuplungot, valtot, total elkoszosodott a motor stb es sokan akik tenyleg evi 1-2 ezret autoznak azok nem ertenek/nem erdekli az auto, azt se tudja, hogy olajat kell cserelni, vagy ezen is sporol es beleteszi a tescoazdasagos olajat 5evente 1x....es laikusan belegondolva azt mondom, hogy baromi igaza van. (most nyilvan ne vegye senki magara, aki 1-2 ezret autozik, de szepen karba tartja a kocsijat, viszont ha belegondoltok nagyon nagyon igaz).
Miert is roszabb az az auto, amivel napi 200-300km t ingaztak egy autopalyan ahol kb csak a gumi kopik, mint egy varosban tolatok/parkolok/naponta 10x inditom/megallitotm, fekezek, araszolok auto? Semmivel, sööt.
-
Declare
őstag
válasz trassher #32534 üzenetére
138 ezer Nemetorszagbol, 15 eves opel astra....aha
Szervizfüzet elker, minden valamirevalo Autohaus bepecsetel es azok jobbara tenyleg csalas nelkül csinaljak.
Ha nincs, komoly összeget teszek ra, hogy kamu. Mas kerdes, hogy moorikusan lehet jo ez 138 vagy 300k km is, csak maga az elv, ha ezzel at akarnak vagni, akkor vajon mi van ott meg...
mod: Ha viszont tenyleg elsö tulajtol van, akkor a TÜV papirban benne kell lennie a tulaj nevenek, cimenek mindennek (TÜV papir akkor is meg kell lennie, ha mar mo-i papirokkal rendelkezik). Kell egy e-mailt irni a volt tulajnak, hogy valoban 15 ev alatt annyit ment vele, mint az atlag nemet 3-4 ev alatt?
De tovabbra is azt mondom, ez kamu, nem lesz se szervizfüzet, se TÜV papir semmi
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz trassher #32538 üzenetére
Es mit ertesz a jo az auto alatt? Kezratettel vagy orakulummal nezetned meg?
Szepen le van waxolva, ki van glancolva, pöccre indul...ebben biztos lehetsz. Az a minimu, hogy bevinnem egy opel markaszervizbe teljes atvizsgalasra. Eleg egyszerü auto, ha nincs valami komoly baja, lehet jo nem azt mondom, de nagyon sok Nemetorszagban levetett, szethajtott/ganyolt auto kerül keletre a neppereken keresztül....szoval csak ovatosan es gyanakvoan en azt mondom
-
Declare
őstag
Csak azert ne felejsd el, hogy megveszed pl 1800 euroert ott kint. Ok. Menj ki erte es gyere haza (üzemanyag+autopalya), vonasd ki a forgalombol (bürokracia+par tiz euro), ideiglenes rendszam ujabb par tiz euro, regado+forgalombahelyezes es az 1800 euro maris inkabb 2500-3000 vagy több
-
Declare
őstag
válasz trassher #32541 üzenetére
Mert gondolod, hogy egy autokereskedes, amelyik No-bol hoz kocsikat az ugy rakja ki megtekintesre, hogy tiszta dzsuva, olajfolt van alatta es nem indul?
Arra irtam amugy, ha engem pl odaküldenel max tenyleg azt tudnam megmondani, hogy indul es megy az elektromos ablak....de hogy a motor amugy tropa vagy kapasbol ujjittathatod fel a futomüvet vagy a kuplungot, ahhoz lövesem se lenne....es ezek mondjuk egy csöppet fontosabb szempont, mint hogy van e köfelverödes a motorhaztetön
Joo persze most en könnyen okoskodom es lehet az is, hogy tulzasba viszem a gyanakvast csak amiket hallottam/olvastam/meseltek azok sajna ezt valtottak ki belölem Teljes allapot felmeres az mindenkeppen jo ! De mondom en erre a szervizfüzetre is akar rakerdeznek meg a TÜV papirra mindenkepp. Az a hozzaallasarol is sokat elmond a kereskedönek.
-
Declare
őstag
válasz trassher #32544 üzenetére
Hat kerdes en mit hallanek vagy vennek eszre 10 perc alatt egy szamomra tök ismeretlen autotol....de ez mondjuk lehet csak engem minösit
Atvizsgaltatni es hajra! Majd szamolj be rola ha sikerült megvenni milyen!
Amugy ird be a Milyen autot vegyek topicba is a keresed, hatha van valaki a környekröl aki meg tudja nezni. Volt mar olyan, hogy valaki tudott ilyenben segiteni masnak.
-
Declare
őstag
Jajaja ez nagyon igy van szerintem is. Az autovetelnel a minden racionalis erv mellett a "nekem az tetszik" baromi sokat szamit. Az hogy a következö par evben olyan autoba ülsz bele mindig, ami "nekem tetszik" vagy olyanba ami a racionalis szamolgatas es minden erv merlegelese utan kijön az nem mind1
En pl ezert nem is neztem keleti autokat....egyet sem...az uj mazdakon kivül egyik sem tetszik...de nagyon nem (plane belül...bah..) mondhat nekem akarmi akarmit, hogy bezzeg egy 1.6 os honda civic....ranezek es azt mondom, hogy aha köszi nem...nekem nem.
-
Declare
őstag
Na ez igy tök jo reggel atpörgetni a fenykepes topikot
(#32585) LaciCRM: Jol nez ki a kocsi, az a küszöb eleg sokat dob rajta. A felni 15 vagy 16?
(#32587) zegigyerek: Hmm ilyen szep allapotu regi opelt se lehet sokat latni! Valahogy nagyon baratsagos kinezetü auto
226 ezer km az vajon valos lehet? 30 evesen
-
Declare
őstag
válasz KillHates #32737 üzenetére
Most kereshetek uj sorstarsat a kis sargakulcsos zingeremmel
Mondjuk megertem, hogy ilyen story utan megszünik a bizalom de azert egy prius hat azert az eleg meredek...
En mondjuk pont multkor neztem, hogy majus ota olyan 100 ezer forint körüli összeget sporolt meg nekem a kis traki motor. Az mar egy fel turbo felujitas es meg csak kevesebb, mint 6 honapja rojuk együtt a km eket. Kivancsi leszek 1-2 ev mulva mi lesz a szumma
Új hozzászólás Aktív témák
- Mebby 2in1 Baba és csecsemőmérleg
- ÚJ EcoFlow Delta 2 MAX 2kWh LiFePo4 3200W hordozható akku védőborítással, kempinghez is, GARANCIA
- ÓRIÁSI Philips Hue csomag - Hue Go, Iris Black, Play Bar, Light Strip V4 stb...
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest