Hirdetés
Hirdetés
-
Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
gp A Deathwatch címet viselő szériában Liev Schreiber szólaltatja meg kedvenc ügynökünket.
-
Kidobja a Slacket a Disney
it Miután több mint 1 TB céges adatot szivárogtattak ki egy hackertámadás után, a Disney úgy döntött, hogy beszünteti a Slack használatát.
-
Világ napszakokban (képek)
lo Hajnal Reggel Délelőtt Délben Délután Este Éjszaka...
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolikaDB
veterán
F_Gergely, gzbotii: koszonom! Annyi, h beallok 2-kor a muhelybe, este 6-ig vagyok ugyis.
-
F_Gergely
őstag
válasz zolikaDB #51651 üzenetére
ha esetleg van valami hősugárzód, vagy be tudsz állni valami fűtött helyre ahol van +5 fok ki fog engedni. Hősugárzót meg ne közvetlenül a kocsihoz rakd hanem tőle távolabb, az a lényeg hogy legyen +5 fok ott már simán kienged. Befújni azért nem jó semmivel mert a dobfék házába ha bemegy a cucc, és ott feloldja a lerakódásokat romlani fog a fékhatás.
-
Petyyyyy
addikt
válasz sunci_02 #51654 üzenetére
Na, az a csatlakozó ami az akksinak támaszkodik bal oldalról és valószínű narancssárgás kicsit a belseje - az miért felelős?
AMD Power - Küldd csak át ezt a nőstényt...ráférne egy takarítás és ápolás a lederre.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
zolikaDB
veterán
Erdekesseg: kollega 2.0-s Avensise 95-el cirka 9 litert eszik, 100-ad Evoneo-val meg 7 korul...
-
sunci_02
aktív tag
válasz Petyyyyy #51658 üzenetére
Az megy a trafókra... a gyertyasorra vagy mi a pontos neve.
csak így van értelme, neked mennyi lett a vége?
Sokba... Vízpumpa, lánc, láncfeszítő, a két láncvezető, lánckerekek,+ a csavarok, tömítések (szelepfedél, vezérmű fedél), + hidrotőkék (16 db) + olaj, szűrők, hűtővíz. Munkadíj nem volt, de így is túllépte simán a 100-et. Mindenből gyári menőségűt vettem. Cromaxból vettem.
De nekem meg vannak a kiszedett hidrotőkéim. Nekem a 3. hengerben kopogott 2 db. A többinek kutya baja. Más még simán beszereli....
[ Szerkesztve ]
-
trassher
addikt
válasz zolikaDB #51647 üzenetére
Én is jártam így a suzukival. Ahogy gzbotii is írja meg kell kopogtatni, húzni. Ha szerencséd van akkor kienged, ha nem akkor úgy jársz mint én. Megvártam míg kiolvad egy enyhébb napon.
Én észre sem vettem hogy befagyott mert jeges volt az utcánk. Mikor kiértem a takarított útra beforgatott a lefagyott fék egy bolt elé. L200-al húztak haza.Redmi Note 7
-
Petyyyyy
addikt
válasz F_Gergely #51664 üzenetére
Juhuuu.
Azt esetleg tudod/tudja valaki pontosan hova kellene csatlakoztatni azt a kanócot? Ha egy ilyen banális múlasztás okozza a problémákat, nagyon örülni fogok.A tiéd viszont benzines, nem? Az a baj nincs normális képem a blokkomról.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #51666 üzenetére
Benzin? Azt töltsétek a fűnyíróba, abba való. Én csak dízellel járok Y20DTH
Majd megpróbálom neked megnézni nálam hova fut a csati.
De amúgy gyári programban bármikor megtudom neked nézni akár kapcsolási akár robbantott ábrán hogy pontosan mi az, vezeték szerint.
De ha mondasz egy alvázszámot, még azt is megtudom mondani, hol készült az autó, mi volt az első rendszáma, milyen felszereltsége van, satöbb satöbbi szóval mindent, még a gyártósori sorozatszámát is -
trassher
addikt
válasz zolikaDB #51668 üzenetére
A dobot ütögesd meg belülről, bowdenhez nem tudom mennyire férsz hozzá akna nélkül. Barbárságnak tűnik de gázpisztollyal is melegítheted finoman a dobot de csak picit és a bowdent is távolról. Nem fog leégni semmi de egy kis hő rosszat nem tesz a fagyásnak.
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz realmadrid #51675 üzenetére
Munkahelyen, műhelyben elég ritka a hajszárító. Mondjuk nekem erre nincs valódi rálátásom, lévén hogy 10 éve nem szárítottam a hajam.
Redmi Note 7
-
w333
félisten
válasz Petyyyyy #51650 üzenetére
Motorindító spray -el próbáltad ? fater régi dieselét is így pöccintettük be
Levegőszűrőnél a szívocsonkot le kell szedni és 1-2 spiccelés majd indítani kell !
Mindenképp próbáld meg, legalább a lábán vidd be a szervizbe ... vagy ha nem indul akkor van egy nagyon jó autómentős ismerősöm (helyileg hol vagy ?)
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Petyyyyy
addikt
Ma délután megkapja a denaturált szeszt a tankba, várunk vele 24 órát aztán rálesünk. Ha kell, lesz motorindító spray is. Én is lábán akarom bevinni, legalább ide a telepre.
Aztán remélem nem kell elkérnem az autómentő számát. Egyébként XI kerület, Ménesi.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
diegho
nagyúr
Megjött a Delphi egr a cromaxtól, már csak be kell szerelni és végre nem fog rángatni az autó.
-
-
w333
félisten
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
zolikaDB
veterán
Megkocogtattam a dobokat, kezifek le-fel, beinditottam, elore hatra gurultam parszor, aztan uresbe raktam, es szepen gurult emelkedon a kocsi
-
Declare
őstag
Jeeee...benzines G astra es nem 32.000 km van benne
teljesen korrektnek tünik....felniket szerencsere nem kell megvenni, uj teligummak ....viszont a sportdob....en ezt tovabbra sem ertem 100x loerös auton...de legalabb a kipufogo veg jol nez ki. Picit be lenne süllyesztve a lökharitoba, top lenne. Ez szerintem is erdemes egy szemelyes talira, ha valaki ilyenben gondolkozik
(#51690) trassher valszeg, hogy a km szürö, az 20.000 km re van beallitva a többsegnel....
[ Szerkesztve ]
-
trassher
addikt
Már elég régen hirdetik, esélyes hogy valami nem kóser vele.
zolikaDB: Akkor siker
Declare: Életemben nem állítottam be szűrést km alapján. Aki így tesz az ne csodálkozzon ha valami tekert fospisztolyt vesz. Amúgy nem tudom mi lehet a gond kocsival de már tényleg kb 2 hónapja fent van hahun. Mondjuk azt sem értem minek rakja fel alufelnivel a képeket mikor az nincs az árban és meg sem vehető. Pedig az egy igen csak finom tomasson tn1 garnitúra.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
Declare
őstag
válasz trassher #51690 üzenetére
En itt a ph! s olvasgatasok alapjan tudom azt mondani, hogy a többseg igen is beallitja.
1-2 eves autonal legyen max 20 k km, 4-5 evesnel se legyen több, mint 50-60k, 10 ev körül a 100k km meg valszeg limit, 15 evesen is max 100-120k km.
Szoval nagyjabol az evi 10k km futas az elfogadhato (kb 15 evig, mert utanna csökkennie kell!!)....ha ennel több van egy autoban akkor az agyonhasznalt, lefutott, minden baja van neki.
Jah es meg valami fontos. Egy 5 eves autonal a 30k km az alom jo vetelnek szamit, ha 1-2 evesen van benne a 30k, akkor hulladek, agyonhasznalt.
Na csak hogy tisztan lass
-
g4besz
tag
válasz sunci_02 #51638 üzenetére
Köszönöm mindenkinek a segítséget. Beszéltem több szerelővel is: ha az autó rendesen volt szervizelve a gyárilag ajánlott olajjal, akkor elég kicsi rá az esély, hogy a lánc elszakadjon vagy átugorjon pár fogat. Ahhoz nagyon kopottnak kell lennie. Ettől függetlenül mindenki a cserét javasolta (komplett vezérlés szettel), most várok az árajánlatokra.
Majd megírom, hogy mennyibe került a csere.[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz Declare #51692 üzenetére
még mindig nem értem miért km-t néztek miért nem állapotot....
(#51694) Kickass:
Ez igy nagyon barátinak hangzik, két lánc, a fogaskerék,meg akkor már víz és olajpumpa is csere, legalábbis én cserélném.
De amíg nem zörög én nem nyúlok hozzá, elvégre ezért is láncos motor ahhoz nem kell nyúlni[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
válasz Declare #51692 üzenetére
Van értelme a KM óra állását nézni egy olyan országban ahol nyíltan mindenki tekergeti az órákat?
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
trassher
addikt
válasz Declare #51692 üzenetére
Remélem az ilyenek találnak maguknak való autót. Egyetemista fejjel megyek évi 20K km-t, mi lenne ha dolgoznék? Vagy az általad írt emberek abban élnek hogy van céges kocsi meg van saját amivel a boltba jár az ember? Még ha egy nyugat európai azt mondja hogy neki nem kell sok km-es autó mert van pénze újra vagy alig használtra azt mondom oké. Sosem értettem a magyar emberek miért vannak úgy ráállva a km-re mikor a gépjárműpark átlag életkora az európai utolsók között van. Kell a keveset futott autó természetesen olcsón de ha tele kell tankolni akkor már megy a szájhuzogatás. Karbantartásról meg ne is beszéljünk.
Tartalék szerelőm mikor cserélte a vezérlést előtte még egy törött suzuki rugót kicserélt én meg segítettem. A csillapító szára konkrétan beleesett a hüvelybe ha nem fogtam. A tulajnak mondtuk hogy ez kuka. A válasz: majd ha megint nem tudok menni az autóval kicseréljük.[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
Kickass
őstag
válasz F_Gergely #51695 üzenetére
Lánc 15k körül, feszítőből az Opel is 20k
+ sallangok, tömítések, fogaskerék stb.. +munkadíjÉrdekes mert olajpumpát nem is látok újonnan, y17-hez van de az kb 40k.
Azt lenne még jó tudni hogy a miénk duplasoros vagy egysoros lánccal van szerelve.De egyébként én is akkor fogom cserélni ha esetleg már hangja lesz.
-
Declare
őstag
Akik ugy ereztek, hogy a leirtak az en velemenyemet tükrözi es semmi görbetükröt nem veltek felfedezni az elözö hsz-mbe azoktol en kerek elnezest
(#51698) trassher talalnak...mert a piac kiszolgalja öket meg az a linkelt astra is fennt lesz 1-2 honapig, aztan leveszik, felkerül ismet 60k km -el es masnap megveszik es a legjobb, hogy mindenki boldog lesz
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Szombathely és környéke adok-veszek-beszélgetek
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Apple Watch
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Autós topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Politika
- Hálózati / IP kamera
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen