Hirdetés
- Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
- Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- Már nincs messze a világ első teljes UCIe IP megoldása
Hirdetés
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
Minimalista pénztárca - The Ridge Wallet - a csúcson
lo BevezetőBár pár hónappal ezelőtt, borsos ára miatt, még nem szándékoztam megvásárolni ezt a pénztárcát (wallet), de pár...
-
Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
gp A Deathwatch címet viselő szériában Liev Schreiber szólaltatja meg kedvenc ügynökünket.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
w333
félisten
válasz trassher #51600 üzenetére
Köszi ... ez elég baráti ár
Ma felhívtam egy szélvédőst és azt mondta hogy 10.000 + Áfa aztán plussz gumikéder (ha kell 5000) na meg ha kell új szélvédő még +15000 pénz
A napokban szerintem elviszem akkor ide ... 10 ezer Ft szerintem megér !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
-
sunci_02
aktív tag
Szioasztok!
Kikönyökölt az egyik hangszóróm. Mi a véleményetek erről a szettről? Van itt valakinek? [link]
Minden más megoldás érdekel.
(Astra G 2005 Ferdehát)
Köszönöm.
-
F_Gergely
őstag
Tegnap kicsit megviccelt az autó, mentem tempomattal 90-el egyszer csak sárga lámpa.... félreállok, motor leállít újraindít lámpa nem ég, mondom királyság, berakom 1-esbe lámpa újra... Megint leállítom, beindítom lámpa nem ég. Hazafele többször felgyulladt, le is szabályzott beáll szervizmódba viszont ha pici gázt adtam elaludt a lámpa és a lóerők is visszajöttek.
Ki kéne olvasni mi baja lehet, egyre inkább kéne egy laptopra köthető hibakód kiolvasó.
Most reggel jöttem be, nem volt lámpa.... -
beg
veterán
Ebben a dögvész -9 fokban az olajpumpám nyekereg. Kb. olyan hangja van, mint amikor chewbakka felnyög addig az olajlámpa is égve marad, ez a motor beindulása után kb. 1.5 mp, utána elhallgat, lámpa kialszik. Álljak neki pumpát keresni, vagy ez még elfogadható ilyen időben?
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #51610 üzenetére
- Ha valtozo geometrias a turbo, akkor elkormolodasa miatt lehet ilyen
- ha nem valtozo geo.s, akkor is lehet turbo
- EGR
- EGR hütö szelep berohad es nem tudja nyitni/zarni a motor es ezert dob hibatNekem ezek a lehetösegek merültek fel, amikor hasonloan jött a kis sarga lampacska, majd vegül az utolso opcio lett a befuto.
-
F_Gergely
őstag
válasz Declare #51615 üzenetére
Amikre én gondoltam, előszőr a turbó, de az úgye új meg ki szoktam kormolni igy ezt elvetettem.
EGR-re is gondoltam, viszont abban nem voltam biztos hogy az produkálhat ilyen hibát.
Viszont annó mikor megvettem a kocsit, akkor volt olyan hiba MAP szenzor vagymifene a levegőszűrő elött, hogy kontakthibás volt, és ugyan igy leszabályozta a kocsit, viszont gázadásra ott nem tünt el a lámpácska. Ki kéne olvassam a hibát az lenne a tuti, egyik cimborámnak van ilyen kütyüje holnap megpróbálom kiolvastatni vele.
De meglepődtem mert 3 év alatt csak azért volt sárga lámpám mert 2 izzítógyertyám rossz volt, de erről tudtam is. Hibáról most nem tudok ezért volt fura hogy sárga lámpa. -
gzbotii
veterán
válasz diablo1984 #51559 üzenetére
Phasztmeg én is
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Petyyyyy
addikt
Tegnap este fél kilenckor -4,5 fok volt, gondoltam viszem egy karikát a géperejűt. Kuplung benyom, indít, egy pillanatra röffent is, 1-2 mp-t járt, majd kiengedtem a kuplungot és leállt. Onnantól nem is indult.
Azt a tanácsot kaptam, denaturált szeszt a tankba fél litert. Álljon egy napot, összeszedi a vizet és indulnia kell. Ez mennyire bevett eljárás?
Hosszabb távon viszont ezt a műhelyt vettem tervbe. [link][ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #51618 üzenetére
Több oka lehet, ilyen hidegben érdemes egyébként prémium dízelt venni, azzal tényleg pöcc-röff több napos állás után is. Sajnos sima gázolajjal problémásabb.
Ezt a denaturálszeszes verziót én még nem hallottam, őszintén szólva én nem merném megcsinálni. Viszont Megpróbálnám beindítani, sokat nem szabad tekertetni illetve másfél - két percet érdemes várni egy egy hosszabb indítózás után. Ha izzít a gép rendesen, be kell induljon, max egy picit bedadog, és köhög a gép.
Ha beindul picit nyomd fel a fordulatot kb ezerre és 10-15 másodpercig tarsd ott utána már nem fog lefulladni. -
Petyyyyy
addikt
válasz F_Gergely #51619 üzenetére
Eddig még nem sikerült kiautózni a tankot. 130 városi km után még mindig negyedig van a tank, pedig gondoltam már én is egy jobb nyálra.
A szeszes eljárástól én is tartok kicsit. A linkelt boltban elvileg teljes diagot végeznek célzottan, csak el is kéne jutni odáig.
Láncos, azt meg ha jól emlékszem nem szerencsés berántani. De azért köszönöm.[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
sunci_02
aktív tag
válasz Chesterfield #51614 üzenetére
-
Kickass
őstag
válasz Petyyyyy #51618 üzenetére
Az érdekes, nekem elvileg nem nagyon van izzításom szilveszterkor 2 nap állás után a -10ben mégis pöcc röff indult igaz 1-2másodpercig kehes hangja volt.
Viszont Maxxmotion volt benne.
Mivel az enyém egyébként garázsban +fokokban áll, ezért úgy gondolom egy másik ugyanilyennek amivel minden rendben szintén illik beindulnia. -
Petyyyyy
addikt
válasz Kickass #51625 üzenetére
Az enyémben kb fogalmam sincs miféle nyál van. Másrészt ez csillaggarázsban áll és messze nem biztos, hogy minden más rendben van vele. 0 fokban minden gond nélkül indult nem rég és múlthéten csütörtökön - nem tudom hány fok lehetett - sem volt gond.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
-
Petyyyyy
addikt
válasz AMD Power #51627 üzenetére
Na az korrekt. Nálam persze az is rátesz, hogy az akkut leszorító lemez csavarja az Istenért nem hajlandó kijönni. Csere akksi már volna éppen, csak el is kéne jutni érte. Ma délután újabb próba volt -2 fokban. Kb 10 mp-ig égett az izzításvisszajelző lámpa, sőt! Már izzításnál kigyulladt a motorszervíz lámpa is.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz AMD Power #51629 üzenetére
Ha a régit beszámítják a "méhtelepen" vagy átveszik a bótban, talán kicsivel olcsóbban megúszod. Most már ott tartok, hogy örülnék, ha csak akksit kéne vennem. Ha meg szervizuálini kell, úgy irány Gödöllő. 30 és 70K közé tippelem, de akkor legalább rendbe lesz téve.
Holnap 0 fok lesz a csúcs, csütörtökön +1. Igyekszem elcsípni a kettő közül valamely pillanatot és gurítom be a telephelyi fűtött hangárba.
diegho - Írta, hogy esküvő van. Egyébként valószínű nem vágná földhöz egy ilyen váratlan kiadás.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
diegho
nagyúr
válasz AMD Power #51629 üzenetére
Nem bántásból és nem is akarok politizálni, meg vitát gerjeszteni, az ország szégyene az, hogy egy magyar átlagembernek egy autó akksi megvásárlása is komoly anyagi gondot tud okozni. Borzasztó mi megy ebben az országban, mikor tőlem pár km-re (Ausztria) csak egy legyintéssel elintéznek egy ilyen vásárlást.
-
F_Zolee
veterán
w333: leon testvér. [link] Nem érdekel?
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz Petyyyyy #51630 üzenetére
Nagyjából így van igen. Különben nem mentünk volna ma a 4*-s szállodába egész napos full ellátással.
diegho Teljesen megértelek. De nyugodj meg. De ha holnap valami "csoda" folytán kéne vennem holnap 50db 15.000Ft aksit venni az is menne hála Istennek. De ha van rá módom ,hogy bírjon még az aksi egy lightos szezont (tavasz, nyár, ősz) akkor inkább vennék télre egy újat bele. Ezért is van mindig elég sok félrerakott pénzem. Mert így gondolkodok.
-
g4besz
tag
Sziasztok!
Van egy D Corsánk, 2007-es, benzines 1.4-es, a motorkódja: Z14XEP. A vezérműláncot mikor kellene szerintetek cserélni? Alapjáraton kicsit dízeles hangja van, azért gondoltunk a vezérlésre. Most van benne 180.000km. -
sunci_02
aktív tag
válasz g4besz #51634 üzenetére
Szerintem:
Láncot nem mindig cserélnek a szakszervizek (én cseréltem a sajátomon) általában a láncvezetőt, és a feszítő patront cserélik ki. Ha lánc nincs megnyúlva akkor nem kell, de én cserélném.
Alapjáraton főleg ha hideg a motor, a hidrotőkék szoktak "kopogni". Én a helyedben amikor a vezérlést megbontod, akkor kicserélném a 16 db hidrotőkét. Húzos cucc, de beszerezhető olcsóbban 1-2 helyről. Legalább INA minőségűt vegyél! A csiri-biri adalék nem ér semmit. Lerakódás van 1 vagy 2 hidrotőkében és nem tudja megtartani az olajat amiatt csattog. Remélem tudtam segíteni.... -
sunci_02
aktív tag
válasz realmadrid #51637 üzenetére
Persze. Ha megy a lánc akkor vele együtt a lánckerék és a csavar is! Vezérműtengely szimering?? Tudtommal az nincs a z14xep motorban......
-
Borokafa
őstag
Ha érdekel hogy készülnek a (Opel is) hengerfejek: [link]
2015-ben 3 milliót gyártottunk Győrben[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz F_Zolee #51632 üzenetére
Sajnos a Toledo ugyan úgy nem tetszik mint G Astrából a Sedan !
Gazsi rendszámmal meg főleg nem, kormány kopásából van benne 400 ezer
Szerk.
Úgy néz ki egyelőre munkanélküli lettem, új Autókozmetika ahová mentem volna irányítani mindent, hát nevetségesen kevés pénzt akarnak fizetni, szóval visszautasítottam és szépen elmondtam az én ajánlatomat ha tetszik tetszik ha nem nem ez van (én is pénzből élek) szóval elmagyaráztam hogy 30-40-50 milliós autókat ennyi pénzért én nem fogok vezetgetni (felelősséget vállalni) alig jönne ki kb. a minimálbér ami tényleg nevetséges, főleg úgy hogy szakmán belül nem dicsérni akarom magam de kb. profi szinten vagyok
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Petyyyyy
addikt
Tudtok esetleg Opelre/dízelre szakosodott mestert ajánlani BP-n és ~ 50 km vonzáskörzetében?
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
Nem, még semmi ilyesmire nem került sor. Nem sikerült még eljutni normális szervízbe, ahol direkt Opelhez való COM portos műszer van. Addig meg nem költenék feleslegesen (lehet nem az) amire nem kell.
De amúgy is szeretnék találni valakit aki tényleg ért hozzá, kell egy fix szerelő, hogy egy kézben legyen.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
w333
félisten
válasz Petyyyyy #51644 üzenetére
De most indulni legalább indul az autó ?
Mindenképp vidd el egy diagnosztikára, ott minden kiderül
Ha pedig tényleg izzitógyertya hiba akkor mindenképp valami minőségi NGK -t vegyél bele, vagy esetleg gyárit ... de szerintem a japán még attól is jobb !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
zolikaDB
veterán
Urak!
Este orral orral felfele alltam emelkedon, behuzott kezifekkel... En hulye.
Befagyott. Ilyenkor mi a teendo? Erzem, h nem engedett ki 100%-osan, es kis szaga is van, igy, h jottem par km-t... -
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #51642 üzenetére
én őket tudom ajánlani [link]
Opel márkaszervizesek, jól dolgoznak, határidőre, és csak gyári cuccokkal, nincsen mókolás. De csak időpontra lehet menni, jellemzően 1 másfél hétre előre.
Motorlámpád valszeg amiatt gyullad fel mert gond van az izzításoddal, szerintem pár gyertyád nem működik ezért nem is tudsz elindulni vele ilyen hidegben. De ez csak így látatlanban tipp.(#51647) zolikaDB
Sok mindent sajnos nem tudsz, meg kell várni míg kienged, nálad ráadásul dobfék van hátul ahhoz nem is férsz hozzá.[ Szerkesztve ]
-
Petyyyyy
addikt
válasz becsitibi #51645 üzenetére
Üdv!
Az jöhet, megköszönném.
w333 - Ez egy olyan eset, hol nem az árat fogom nézni, hanem a minőséget. Megbízható autót szeretnék magam alatt tudni.
Szerk: Nem, egyáltalán nem indul.F_Gergely - Köszönöm ezt is.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen