Új hozzászólás Aktív témák
-
Shadowbull
addikt
Csökkennek az eladásaik, és jelenleg fogalmuk sincs mit csináljanak ellene...
Igy az egyetlen dolgot teszik, ami Musk eszébe jutott eddig: árat csökkentenek. ìgy aztán a csodas profitnak is vége.Szépen ereszt a lufi.
[ Szerkesztve ]
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
Shadowbull
addikt
2015: "I don't think we have to worry about autonomous cars because it's a sort of a narrow form of AI. It's not something I think is very difficult. To do autonomous driving that is to a degree much safer than a person, is much easier than people think. [...] I view it like a solved problem.
2016: kijönnek egy videóval, amiben egy autó önmagát vezeti. Később kiderül, hogy egy komplett Fake Video volt, az útvonalat 3Dben digitalizálták előtte, és még így is több próbálkozás kellett, mert nem volt képes végigmenni, össze is tört az autó .
Ezután Musk minden évben elmondja hogy év végére kész lesz, mellesleg azt állítják hogy 2016 óta minden Teslában benne van az ehhez szükséges hardver.
Lehetne folytatni oldalakon keresztül, 4680, Cybertruck, évi húszmilliós eladás 2030-ban világbajnok marzsok mellett, repülő autó, Dojo, meg ami hirtelen nem jutott az eszembe.
Szerintem nem nekem kéne levenni a szemellenzőt.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
Shadowbull
addikt
A Waymo nem versenytársa az autógyártóknak. Nem akar autót gyártani és eladni. Hogy mit fog kezdeni az adott technológiával az majd kiderül, sanszosan el akarja majd adni másoknak, mint az Android Automotive OS-t.
Az ilyen jellegű fejlesztések egyébként Európában is teljesen legálisak, az autógyárak is foglalkoznak ezzel, meg a beszállítók is.
Itt például egy Mobileye rendszer önvezet Münchenben. Ja és ez egy 3 éves videó.
[link]https://marharepaszerint.blogspot.com
-
Shadowbull
addikt
"már most jobban, pontosabban óvatosabban vezet egy tesla FSD mint a legtöbb emberi sofőr."
Ez egy teljesen megalapozatlan kijelentés, és nem is igaz.
"nem is ez a cél hanem az, hogy a nagyátlagnál jobb legyen"
Nem ez a cél, mert így az életben nem fogják tipusengedélyeztetni tudni.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
Shadowbull
addikt
"Pluszban talán vissza is adhatja még a kontrollt, ha az autó úgy ítéli meg."
Így van, de nem teheti meg azonnal, 10 másodpercig tudnia kell kezelni a helyzetet akkor is, ha olyan szituációba kerül, hogy át akarja adni a kormányt. Addig a 10 másodpercig is az autó a felelős.
Ez egy óriási dolog egyébként, sokan nem értik ennek a jelentőségét. Ezért csak játék jelenleg amit a Tesla művel, mivel semmiféle felelősséget nem vállal, így gyakorlatilag szart se ér.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
Shadowbull
addikt
Például az hogy az autó autópálya dugóban élvezeti magát. Kurva sok időt töltöttem már életemben ilyenekben, én örülnék neki.
Ha pedig felemelik a sebességet 130-ra és sávot is fog tudni váltani, akkor gyakorlatilag autópályán önvezető lesz. Ez is egy szuper dolog, halálosan unom az autópályát. Szívesen olvasnék közben például.https://marharepaszerint.blogspot.com
-
Shadowbull
addikt
-
Shadowbull
addikt
Ezek a statisztikák szart sem érnek. Amíg az emberi statisztikába beleszámít az összes ember által vezetett összes kilométer, országúton, városban, autópályán, vidéken, esőben hóban télen nyáron, addig az önvezető autók egy szűk területen, erisne kontrollált körülmények között vezetnek.
A két szám egyszerűen nem összehasonlítható.https://marharepaszerint.blogspot.com
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Lg 27'' UltraGear OLED - 27GR95QE-B / Garancia 2027.05.15.
- LG 86QNED813RE / 86" - 217cm / 4K UHD / 120Hz & 4ms / AMD FeeSync / HDR Dolby Vision / HDMI 2.1
- LG 55G4 - 55" OLED evo - 4K 144Hz & 0.1ms - MLA Plus - 3000 Nits - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium
- LG 77G3 - 77" OLED evo - 4K 120Hz 0.1ms - MLA - 2000 Nits - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDMI 2.1
- LG 77CS6 - 77" OLED - 4K 120Hz & 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - Szupervékony
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen