- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- LG LCD és LED TV-k
- MediaTek lapkával érkezhet a következő Samsung csúcstablet
- HP notebook topic
- Raspberry Pi
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen notebookot vegyek?
- Apple notebookok
Hirdetés
-
MediaTek lapkával érkezhet a következő Samsung csúcstablet
ma Merőben szokatlan lenne, ha a Samsung nem Qualcomm vagy Exynos szettet használna a prémium termékvonalon, de a Geekbench szerint mégis ez lehet a helyzet a Tab S10+ esetében.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
A Google segített az Apple AI-modelleket betanítani
it Az Apple a Google segítségét is felhasználta, amikor a saját AI-modelljeit tréningezte.
Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
válasz
#57764352 #7808 üzenetére
Ha hidegebb a szélvédő, mint a beltér többi része, akkor a beltérben lévő pára biztosan ott fog lecsapódni, amennyiben az adott hőmérsékleten túltelítetté válik a levegő. Adott páratartalom adott hőmérsékleten elnyelve, teljes telítettség esetén, egy az adott hőmérsékletnél alacsonyabb hőmérsékletű tárgyra ki fog csapódni. Ha alapvetően nem párás, de ha beszállsz az lesz, akkor a kilégzéstől válik túltelítetté. Ekkor a kinti(nem telített) levegő befújása kellene hogy segítsen, amennyiben nem hűti le még jobban az üveget, mert akkor alacsonyabbra kerül a túltelítettségi határ. A meleg levegőt ráfújva azért kéne javulnia, mert átmelegíti az üveg felületét, így ott átmenetileg magasabbra kerül ez a határ, nem csapódik ki. Ha azonban kint elkezd esni, és telítődik, akkor ezt befújva nyilván le fog csapódni, és hiába fújod hideggel, bepárásodik. Ekkor szintén az üveg átmelegedése javít csak később. Ezért kezdődő esőben hideg autóba ülni ilyen szempontból veszélyes.
Légkondis autónál valóban a melegre állított fűtés mellett bekapcsolt klíma oldja meg a dolgot, mert a klíma szárítja a levegőt, a meleg meg melegíti az üveget. Mindkettő csökkenti a beltéri levegő páratartalmának túltelitettségi pontját az üvegfelületen. Azonban hideg motornál nem szabad klímázni az elején, legalábbis nem a szélvédőre fújva, mert még jobban lehűti az üveget, és a befújási pontoknál fog kicsapódni a pára, ha kikapcsoljuk a klímát. Ha már hidegen klímázva akarjuk kiszárítani a levegőt, akkor befelé kell fújni(nem szélvédőre), és csak kevés ideig. Aztán ha már meleg a fűtés, akkor lehet együtt a szélvédőre irányítani.
Aláírás (nem kötelező megadni)
Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Subaru topik
- Trollok komolyan
- Telekom mobilszolgáltatások
- EAFC 24
- Elemlámpa, zseblámpa
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- További aktív témák...
- Dell XPS 15 9570 Notebook/Laptop, 15,6" 4K Touch, I7-8750H CPU, 32GB DDR4, 512GB SSD, GTX 1050 TI, W
- Szinte új Meta Quest 3 - 128GB + BoboVR M3 Pro fejpánt + extra akkuk dokkolóval / 2,5 év garancia
- Samsung Galaxy A71 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Használt iPad Pro 11" cellular (1. gen) - 256GB + Logitech billentyűzetes tok + Apple Pencil (USB-C)
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával