- Házimozi belépő szinten
- GoPro Topic
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- LG LCD és LED TV-k
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen egeret válasszak?
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Két új Samsung SSD-ről érkeztek pletykák
ph A koreai cég a 990 Evo Plus és 9100 Pro neveket védette le Koreában.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Löncsi #10905 üzenetére
Ez nem ilyen egyszerű, ahogy egy program leírja. A mai játékok jellemzően annyi VRAM-ot használnak, amennyi rendelkezésre áll. Egyszerűen töltik, amíg befér, majd ha már nem, akkor a régen használt dolgot helyére írnak. Ezért is hülyeség a Rockstarnak ez a memórialimitje. Semmi alapja nincs, csak megpróbálják limitálni a felhasználók elől a beállításokat, mert sokan nem értenek hozzá. Ami fixen zabbant VRAM-ot azok a bufferek és a render targetek. A textúrákra és az objektumokra viszont felesleges bármit is fixen számolni, azok úgyis streamelve lesznek.
Ez szerintem egy nagy hibája a R.A.G.E. motornak. Teljesen felesleges bármilyen limitet felállítani a VRAM-ra. Nem véletlen, hogy a Rockstaron kívül senki más nem teszi ezt meg. Ezzel nem segítik a felhasználókat, de a tesztelőket szopatják, mert olyan beállítást kell találni, ami mindegyik kártyára ráaggatható. Ezt utáltuk a Shogun 2-ben is. Rádobtuk maxra, majd az 1 GB-os kártyákra kiírta, hogy nem akarja. Ezt még eltűrtük neki, de az új patchekkel a GeForce kártyák teljesítménye nagyon ingadozik (mintha nem lenne QA, teljesen érthetelen ... az NV megoldja a problémát, majd jön egy patch, ami újra elbassza a sebességet), így köszöntük neki a "szép napokat" és jött az Anno 2070. Most a Max Payne 3-ra is találtam egy egész jól mérhető részt, de rájöttem, hogy a 2 GB alatti kártyákon nem lehet maxra állítani a grafikát. Szóval megint szopás lenne, mint a Shogun 2-nél.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.