- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- 3D nyomtatás
- Állvány topic
- TCL LCD és LED TV-k
- ZIDOO médialejátszók
- Computex 2024: új utakra lép a Fractal
- Computex 2024: az ASRock monitorok is a gaming szegmens krémjét vették célba
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Nikon Z MILC fényképezőgépcsalád
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
Hirdetés
-
Atlasszal készül a HMD a középkategóriába
ma Alulról építkezik újra a finn márka, a HMD Atlas már 5G modemmel érkezik.
-
Computex 2024: az AMD idén az asztali és a szerverpiacon is frissít
ph A Zen 5 és 5c magokra lehet számítani a cégtől, ráadásul a különböző CCD-k eltérő node-on készülnek.
-
Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
it A bankok szerint a nagy AI-népszerűség fokozza majd az amerikai big tech cégektől való függőségüket, ami új kockázatok teremt.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Firestormhun
senior tag
Egyáltalán nem így van. A VGA-piac és a VGA-kat gyártó cégek üzleti érdeke másodlagos egy grafikus motor fejlesztésénél. A legfontosabb, hogy az megfeleljen az előre kitűzött igényeknek. Ha a hardverek még nem készek rá, akkor sem baj, mert a grafikában az a jó, hogy skálázható.
Félreértetted, játékfejlesztőkről írtam elsősorban. Ott mindig is meghatározó volt az üzleti környezet grafikus motorok tervezésénél.
2006 előtti években/évtizedben a PC-s eladások uralták a piacot, az volt a célplatform, olyan szemléletben készíthették a motorokat, hogy számíthattak a programozhatóság és a teljesítmény növekedésére. Akkoriban ha elő vettél egy 2 éves játékot már fintorogva néztél rá, amely jól jellemezte az innováció ütemét. Lehetett beszélni trendekről, trendszerűségről.Megjelentek a mostani konzolok, torrent elterjedt, pc eladások drasztikusan zuhantak, konzol eladások kilőttek. Természetesen nem állt le a grafikus motorok fejlesztése, de egy olyan irányvonalat vettek, hogy egy adott fix technikai környezettel való gazdálkodás lett a prioritás.
Jellemzővé vált az is, hogy egy-egy motor néhány tulajdonságánál egyenesen visszalépés történt a konzol specifikációk miatt. Chrome engine 3 --> 4, Cryengine 2 --> 3.
Most már ott tartunk, hogy egy PC-s GPU 16* gyorsabb a Xenosnál. Mégis mit kapnak a PC-sek? pcgameshardware.de interjúk általános válasza: kapcsolhatnak nagyobb felbontást, meg nagyobb a draw distance... Nincsen benne pénz, hát nem csinálják az esetek 90%-ban. Maradék 10%-ban pedig maradnak a vállalkozó szelleműek, tőke gazdagabb stúdiók, illetve a gyártói szponzorációk. S ezekben is még dominálnak a konzolos assetek. Directcompute ide, tesszeláció oda, screenshotok közt a hatodik oda-vissza kapcsolgatásnál már észre is veszed a különbséget.
További hozadéka a konzoloknak pl. OpenGL teljes térvesztése AMD szerencséjére.
Szóval jövőbeli trendekről maximum csak annyiról beszélhetünk, hogy AMD Gaming Evolved programokban x várható, Nvidia TWIMTBP-ben y várható, DE ÁLTALÁNOSAN, hogy a játékok igen nagy részében mi várható, azzal várni kell a következő generációs konzolok specifikációinak letisztulásáig.
...
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen