Hirdetés
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Friss GPU IP-ikkel is készült az ARM
ph Az új Immortalis dizájn elég jól skálázhatónak tűnik.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
- = Zk = -
félisten
válasz Raymond #19307 üzenetére
ennyire jó nekik ez a 256bit?!
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
-
-
Jack@l
veterán
válasz Raymond #19651 üzenetére
Csak halkan megjegyzem, hogy az RTX mag olyan cuda mag amiben van 4x4 mátrix művelet gyorsítás(legalábbis nekem eddig ez jött le). Mivel a sima shading-nél is javarészt ilyenekkel dolgoznak, elképzelhető hogy a driver vagy játékíró munkásember befogja őket a képalkotásba.
Ott elég sokat dobhat a 10x-es sebesség...
RT ficsőröket szállító játékban meg egyértelmű hogy gyorsabb lesz, még azt is megkockáztatom hogy (részleges)RT-el alig lesz lassabb mint 1080-as szérián RT nélkül.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
fauv
őstag
válasz Raymond #20230 üzenetére
Ehhez képest sokan abban bíznak, hogy a 2070 fogja majd az 1080 Ti-t megközelíteni. Asszem ez a 3 hét amíg a hivatalos tesztek kijönnek nagyon hosszú lesz
Hiába magyarázza több órán keresztül a méhecske a légynek, hogy a méz sokkal finomabb, mint a szar, ezt a légy képtelen megérteni.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Raymond #20462 üzenetére
Dehogy dolgoznak ott amatőrök, csak a HBCC és az NVLINK két külön problémára kifejlesztett technológia. A HBCC-re is megvan a Voltában és a Turingban a megfelelő alternatíva, de kizárólag akkor működnek, ha a host CPU IBM Power9. Az NVLINK akkor is működik, ha nem, de alapvetően az igazi erejét a lapalapú menedzsment adná. Az AMD alternatívája az NVLINK-re a GMI. És itt is ugyanaz a helyzet áll elő, hogy a GMI és a HBCC például IBM Power9 proci mellett nem száz százalékos technika, mert az AMD megoldása akkor működik teljes értékűen, ha a host CPU x86/AMD64-es.
A HBCC igazából annyival több az NVIDIA saját vezérlőjénél, hogy nem csak blokk-, hanem bájtszintű elérést is támogat, ergo be tud olvasni adatot közvetlenül a NAND-ról is, vagy akár a hálózati adattárolóról, de ennek nincs sok köze ahhoz, hogy a multiprocesszor címfordítói milyen host CPU-hoz igazodnak. Az egészhez van egy SSG API, amivel az alkalmazásban megoldható az adattároló közvetlen elérése. Ilyet az NVIDIA is tud csinálni, csak a bájtszintű adatelérést kell megoldani a hardver oldalán, és kell az API hozzá. Nem egy nagy tudomány, ami emögött van, főleg úgy, hogy már Volta és a Turing is támogat hardveres, lapalapú menedzsmentet. Innen a bájtszintű elérés csak egy lépcsőfokra van.
Nem mellesleg a játékosoknak a bájtszintű elérés ne hasznos most, mert ahhoz külön API kell, így a HBCC csak a rendszermemóriáig működik. Függetlenül a memória kijelölésének módjától.Ezeknek az NVLINK-eknek és GMI-knek akkor lesz igazán sok haszna, ha a CPU-hoz ezeken keresztül lesz bekötve a GPU. Addig igazából a játékosoknak nem sokat érnek, mert csak annyit tudnak elérni velük, hogy két GPU egymás memóriáját gyorsabban tudja elérni. De ettől még a programok oldalán ugyanúgy biztosítani kell a több GPU-val való kompatibilitást, tehát újra kellene írni egy rakás kódot azért, hogy ugyanúgy ne skálázódjon normálisan az SLI, ahogy ma, mert alig van program, ami támogatja a driverből kényszerített AFR-t. Ha lenne ennek szoftveroldali háttére, akkor megcsinálnák, de nincs igazán mire. Explicit API mellett pedig nincs semmilyen proprietary link definiálva. Ha van a hardveren valamilyen csati, ha nincs, akkor is a PCI Express sávokon közlekednek majd az adatok a DMA motorokon át. Emiatt van az, hogy DX12-vel működik két GeForce úgy, hogy nem is kell hozzá SLI-t támogató alaplap. És mivel a Microsoft ezt előnyként jegyzi, így nem igazán érdeklődnek aziránt, hogy a gyártók behozzák az API-ba a proprietary megoldásaikat. Szóval emiatt igazából hiába lesz az új GPU-kban NVLINK vagy GMI, a játékosok ezeknek a hasznát egy VGA-n nem fogják érezni. Professzionális szinten, illetve a szerverekben már van értelme.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
hoolla
aktív tag
válasz Raymond #20780 üzenetére
Senki nem reagal arra amit irtal. En azert figyelek es koszonom, hogy kozzetetted ezt az eszrevetelt!
Egyenlore egy dolog biztos es az az, hogy a kartyak dragak lesznek. A teljesitmenyuket meg homaly fedi. Pont.
"It was the best of times, it was the worst of times, it was the age of wisdom, it was the age of foolishness..."
-
westlake
félisten
válasz Raymond #21675 üzenetére
Nem hiszem, hogy ez így lenne. Ha manuálisan is lehet módosítani a GPU sebességét, akkor azt a BIOS is tudja módosítani. Szép is lenne, hanem tudná, hiszen akkor a turbo sem működhetne. Én azt tudom csak elképzelni, hogy az NVIDIA tiltja meg, hogy az olcsóbb GPU-kat olyan VGA-kra rakják, amiket a gyártók tuningolva adnának ki. Ha hardveresen lenne tiltva, akkor manuálisan sem lehetne tuningolni. Ráadásul annyit nem érhet az egész, hogy emiatt állítsák át a gyártósort.
Azt meg végképp nem hiszem, hogy a drágább darabok bármennyire is válogatva lennének. Ezzel foglalkozni régen nem éri meg a gyártóknak.#21678: Nem tettem, ez van.
[ Szerkesztve ]
Play nice!
-
westlake
félisten
válasz Raymond #21709 üzenetére
A CPU egy egyedülálló hardver, amit Géza néni is tud tesztelni a sufniban. Nyilván egy komplett gép részeként. Egy GPU-t nem lehet tesztelni, csak egy VGA részeként. Olyan értelemben, ahogy ti értitek, persze.
#21711: Lehet, hogy utána kellene néznem, de a tesztelés, mint fogalom, egy elég tág dolog.
De mint mondtam, elengedem a dolgot. Vegyétek csak a válogatott GPU-kal szerelt VGA-kat.
[ Szerkesztve ]
Play nice!
-
keIdor
titán
válasz Raymond #21709 üzenetére
Én azt tudom elképzelni, hogy amit "binned"-nek neveznek, az jön a wafer közepéről, megy a panelra és ha ott a teszt alatt hozza a minimum elvárt szintet, akkor mehet eladásra. Annak idején 980(Ti)-ből az EVGA kínált ilyen feláras minimum (azt hiszem) 76-78-80-82% ASIC Quality-vel rendelkező kártyákat. Nyilván talán köthettek olyan szerződést, hogy wafer közepéről felárral kérték a GPU-kat, az ment a panelra és amelyik 76-82% között volt, az ment eladásra.
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
-
TTomax
nagyúr
válasz Raymond #21731 üzenetére
Ott a pont bizony,arról nem beszélve hogy a ref kártyák tdpje,és teljesítménye virít a 0 órás tesztekben tehát ez alapján ítélik meg a kártyát.
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
cyberkind
félisten
válasz Raymond #21774 üzenetére
Nézd meg milyen kategória a 1050 és meglátod hogy talán nem (nekem mindenképp nem mindegy), ergo a kategóriában lejjebb lép(het) a 2060, de árban nem fog, ez a gond.
(#21775) Puma K
Persze, van idejük bőven, de mivel akkora az előnyük most meg is léphetik ezt, ha meg a 2060TI-re gyúrnak, még nagyobb lesz a szakadék az alap 2060 és 70 között, durván felosztják a kategóriákat újfent.[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
válasz Raymond #21980 üzenetére
Ott van a listában a sima Ti is, nem csak a toljukmegabiciklit-verzsön.
De akkor vegyük a te listád: 980 Ti->1080Ti: 56%->89%, arányaiban 58% fejlődés!,
miközben 1080Ti->2080Ti: 89%->100%, arányaiban 12%, praktice észrevehetetlen... Szval továbbra se esek lefelé a székről.Valaki tud egy compute bencsmarkot, vagy mindenki csak játszik? Kíváncsi lennék, mire számíthatok a Resolve-ban, bár nem hiszem, hogy moströgtön1200EUR-t érő csodát látnék...
#21983: az árat egyelőre nem abajgatom, mivel nem tűnik valami egetrengető, 1080Ti porigalázó kolosszusnak, sztem gyorsan fog csiszolódni az ára. És lassan megértem, miért húzta-halasztotta ennyire a kiadást az NV, ez effektíve nem több egy kisebb facelift-nél, a kb kihasználhatatlan új fícsörök ellenére (bezzeg az új HDMI-t b.sztak belerakni!!).
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
- = Zk = -
félisten
válasz Raymond #22348 üzenetére
de ha meg feltekerem, csökken a min FPS...
de majd rálesek jobban erre D2 alatt..." Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
- = Zk = -
félisten
válasz Raymond #22350 üzenetére
ne qúrj pic..án, hogy a 4,6GHz-en járatott 6600K-m mellett 2K-ban az 1070-em "elhasal"?! ...(high+ részletességnél persze)
hova lett a nagy "4K-ra ez is elég" csatakiáltása a PH tesztből" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Raymond #22443 üzenetére
Uh tényleg. Az AMD beállításainál volt 2xMSAA. A fenében. Akkor nem összehasonlítható.
Akkor mitől táltosodik meg és közelíti meg 1080p-ben is a Vega 64-et az 1080 Ti egy 16-magos Threadripperrel, ha nincs CPU-limit? Valami oka csak van.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Raymond #22445 üzenetére
Láttam. Ezek közül a 2xAA, ami eléggé számít, hiszen gyakorlatilag dupla annyi mintát veszel rá, de ez nem volt aktív a videóban, helyette pár beállítás volt jobb az FXAA mellett, ami a 2xAA-nál egy kevésbé terhelő AA. Végeredményben nem összehasonlítható. Én a 2xAA-nál nem néztem tovább, mert az már annyira nagy különbség a noAA-hoz képest, hogy önmagában nem teszi lehetségessé az összemérést.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Raymond #22447 üzenetére
Egészen pontosan 16% Full HD-ben egy RX 580-on. A többi beállítástól összesen nem esik ennyit az említett GPU. Persze azt nem tartom kizártnak, hogy más hardverrel mások az arányok. A lényeg, hogy nem összemérhető. Ezt én néztem el, sry érte.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen