Hirdetés
-
Rövid videón a Commandos Origins
gp A játék elvileg idén debütál, első naptól elérhető lesz Game Pass előfizetők számára.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz VinoRosso #1713 üzenetére
Miből látod, hogy a gts250-gt240 viszonya más?
És egy tesztete láttam, ott a húzott gt240 érte utol, vagy előzte le egy picivel a butított (green edition) gts250-et.
Najó, Vantage-ban eléggé a nyakára lép.[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz VinoRosso #1782 üzenetére
Tehát szembe szálnak a Microsoft akaratával, aki szállítja a PC-s piac meghatározó operációs rendszerét ... és mindezt egy gyártófüggő platformmal, aminek a támogatását láthatóan se az AMD, se az Intel nem akarja kivitelezni.
Hmm. Mikor is volt ilyen utoljára? ... ah megvan, 3dfx és a Glide API.Tervszinten jól hangzik, de a megvalósításhoz olyan termékekre van szükség, ami nem megveri, hanem megalázza a konkurenciát, így még véletlen se forduljon meg a júzer fejében, hogy a megalázott cuccot vegye.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
válasz VinoRosso #1782 üzenetére
Igazad lenne, ha a CUDA elterjedése elég lenne a bizniszben maradáshoz.
De szerintem nem elég. Hiába lenne hajlandó minden fejlesztő CUDA-ra váltani, ha az nV-nek nem éri meg anyagilag a VGA üzlet, mert az intel, és az AMD a kis VGA-kat belerakja a prociba. Később a közepeseket is. Állítólag, ebből van a haszon nagy része.Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz VinoRosso #1790 üzenetére
Hát ehhez az NV nagyon kevés. Még az Intel is lófing ahhoz, hogy egy esetleges konzolról gondolkodjon. Az MS-nek nemrég lett az Xbox 360 üzemi szinten nyereséges, de ha a teljes konzol üzletágat nézzük, akkor még mindig veszteségről beszélünk. Egyszerűen a konzol az elején zabálja a pénzt, de vissza csak évek múlva hoz valamit. Az NV a maga 2 milliárd dolcsis pénztartalékával egy-két negyedév alatt bedobná a törülközőt. Ez még pár év múlva is fikció. Nem hiszem, hogy az NV a Tegra segítségével, pár éven belül olyan növekedésen menne át, hogy csípőből legyúrjon egy MS-t, vagy esetleg egy Sony-t. A konzolban pedig a szoftveres támogatás a lényeg a hardver szart sem ér játékok nélkül. Egyszerűen az NV-nek esélye sincs meggyőzni a stúdiókat, hogy indítsanak fejlesztést egy jövőben megjelenő konzoljukra. Az MS a piaci erejével nyilván itt jóval meggyőzőbb lehetett. Az NV-t is farzsebből felvásárolhatná, ha akarná ... nekik ez aprópénz lenne.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
válasz VinoRosso #1844 üzenetére
Mert mi a garancia arra, hogy a Singuarity jó lesz?
Szerintem az XP és Vista is jó volt, a Win7 még kicsit sikeres is lehet újra, pedig alig jobb, mint egy Vista SP2.
Hiába a hatalmas potenciál, és rengeteg előny, szerintem gyakorlatban még mindig nem érte teljesen utol a Windows-t a Linux, bár abban igazat adok neked, hogy most már azért nyaldossa, és biztosra vehetjük, hogy még mi is megéljük, hogy megdől az MS féle OS monopólium, főleg ha vége szakad a DirectX-nek is, de még az x86 sem élhet azért örökké. (Nemrég láttam rémhírt, hogy jönnek otthoni PC-kbe a 128 bites CPU-k, hát, fura lesz, ha az valami x86_128 förmedvény lesz, mint a mostani AMD64 ratyi, szóval számlálják már a napokat több fronton is, mert ha ezzel vége a visszafelé kompatibilitásnak, és a jól bevált programozói gyakorlatnak, akkor ketyeg az óra...).TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Zeratul
addikt
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz VinoRosso #2074 üzenetére
Az x86 az szar, de van egy borzasztó erős tartópillére. A 20 évvel ezelőtt írt programok is futnak rajta. Amíg nem lehet megoldani normális sebességgel az emulációt, addig az x86 eltűnésére semmi esély. Az Intel is megpróbálta leváltani az Itaniummal, de csúnya bukás lett a vége. A proci kvázi jó volt, de a vállalatok beintettek, mert újra kellett volna írni a programokat.
Zeratul: Az nem lényeg, az ATIC bármikor megveheti az AMD részét, arra kell figyelni, hogy az igazgatóságban 50% fölötti legyen az AMD részesedése, mert ez alatt a GF elveszti az x86 licenszet.
janos666: Le lehet váltani az x86-ot, de normális sebességű emuláció kell, nem olyan amit az Itanium kínált. Egy csomó cég dollármilliókat ölt egy-egy szoftverbe, nem fogják a nulláról újraírni, az nekik nem kifizetődő.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz VinoRosso #2081 üzenetére
A különböző konzolokra a programkód eltérő. Sokszor nagyon, gyakorlatilag dupla költség és erőforrás a fejlesztés. Egyedül a tartalom az azonos, de esetenként az sem, mert néha az egyik konzolon kevésbé részletesek a modellek.
Ezek sajnos áthidalhatatlan dolgok, amíg nem jön egy olyan processzor, ami megfelelően emulálja az x86-ot, addig tárgytalan az újításról beszélni. Nulla rá az esély. Itt az egész a pénzről szól. Rengeteg gép épül x86-ra. Ha valaki hoz valami újat, az jó esetben rétegpiaccá fejlődik, de az x86 központi szerepére egyáltalán nem veszélyes.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
válasz VinoRosso #2225 üzenetére
Azt tudom, hogy az effektek tárháza egyre bővül, és ezek háttértechnológiáját bőszen az elérhető legújabb (és vélten leghatékonyabb) DX eljárásokkal pepecselik fel.
A gond nekem ott van, hogy mikor a legelső alpha-t elindítottam egy FX5800-on, akkor úgy voltam vele, hogy oké, van egy-két szép effekt, de ez csak valami túlhypeiolt fos lesz, ha tényleg megjelenik valaha. Közelébe sem ért például a Half-Life 2 alpha-nak, utóbbival sokkal többet "játszottam" (pl. az egyik E3 techdemó mapon phsygunnal 2-3 féle "hidat" is építettem a medence fölé, összehegesztett fémhulladékból, és kipróbáltam át tudok-e kelni rajta )
Mire megjelentek, a stalkerben kicsit javult a korábban még nevetségesen szűkre nyírt LOD és látótáv kezelés (de nyilván azért, mert addigra gyorsultak a VGA-k), és talán egy kicsit tónusosabb lett a szürke sárfolt, amit a monitorra kent az xray. Ellenben addigra már kint volt a HL2, ami sokat szépült az alpha óta. Arról már ne is beszéljünk, hogy az aktuálisan játékkal debütáló xray-ek mindig úgy bekajálták a pillanatnyi konfigom, hogy ha akartam se tudtam volna őket (legalább is magas minőségi beállításokkal) játszani.
Aztán láttunk itt közben Crysis-okat, és UT 3.5 motoros játékokat is. Az új stalkerekbe pedig csak 1-2 új effekt kerül, kicsit javul a textúrafelbontás és látótáv, de ennyi. A legújabb rész menüből maxra tolva nekem egy vöröses porkupac, ami belepte a monitoromat, olyan mintha portoltak volna egy Quake2 motoros játékot a legújabb IDTech motorra (pl. arra, ami az új Wolfenstein alatt fut, nem a penumbrás...).
Az már csak hab a tortán, hogy a története sem izgat túlzottan. (Szerintem a szocializmus a történelem eddigi legsötétebb bugyra...) És a látótáv kérdése nekem még most is GTA IV szindróma. Ha addig nőne az aljnövényzet, ameddig ellátunk, akkor 5970 is kéne alá. Cryengine-ben valahogy ügysebben sikerült ez megoldani, hiába merészkedtek csak 3.0-ig a shaderek, az összelátvány is szebbre sikerült, mert nem egy rézmetszetet árnyalnak egy kupac porral.TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
válasz VinoRosso #2233 üzenetére
Nem véletlen hoztam fel ezt a 3-at. Nekem is a CE2 tetszik eddig legjobban, még a debütjáték is jól sikerült, egész érdekes volt a crysis. A Source onnan kúszott be, hogy hiába fejlődik az xray, nekem még mindig jobban tetszik az ősszakállas Source (nagyjából egyidőben indultak, legalább is ami az alpha-kat és a techdemózgatást illeti, és mindkettőt nagy várakozások kísérték), bár elhiszem, hogy erről inkább a rátolt játék tehet (én pl. irtózom az ilyen szoc-retrótól, nem nagyon találnék olyan időszakot a történelemben, ahol kevésbé szívesen élnék, mint a kommunizmusban, főleg mondjuk így vastagon a szovjetúnióban). Hiába egy jó engine, ha a végén egy undorító látványvilágot fest a monitorra, mert nekem ez a véleményem a stalker-ekről, akár screenhotokat nézek, akár élőben látom a monitoromon, semmi szépet nem látok rajta, még az effektezést sem bírom csodálni, mert nem is bírok olyan szemmel ránézni a globális látvány után, ami erényt keres a rúton...
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
válasz VinoRosso #2250 üzenetére
Érdekes, amit mondasz, mert nekem épp ez az, ami nem tetszik benne, hogy olyan hatása van, mint ha minden kis élt vonalzó mellett rajzoltak volna meg, aminek egy része aztán ráadásul vibráló lukacsos, recés szarság lesz, mire a monitorra kerül, még 1920-ban is, amin már az AA sem igazán segít.
Ha ez művészet, akkor számomra valami "alternatív" (finoman szólva, = fos ) irányzatba kerülhetne csak besorolásba, mondjuk akkor legyen neoszocialista-alter.
Persze ez még mind ízlés kérdése volt. De azt már körbevitattuk, hogy attól vannak még itt gondok a megjelenítéssel, mint pl. a poligonlimit miatti szűkös látótávolság, ami ilyen nyílt tereken kicsit viccesen veszi már ki magát manapság, szóval csak nem áll teljes harmóniában a dolog.
És mégis csak az árnyalási effekteket nyomatják, nem azzal foglalkoznak, hogy ne legyen az egész látótér egy nagy ég, aminek olyan a színe, mint a talajnak, egy kis copy-paste módszerrel sokszorosított aljnövényzet a földön, és a horizontban hamar szürke/sárga csíkká vesző laposság.
Ha ránézek egy képre a stalkerből, én nem fákat és bokrokat látok, hanem megannyi sokszögvonalat egymásra hányva, amiket megnyúz a raszterizálás, és mellette itt-ott szintén vonalzóval rajzolt textúrák, amik beleolvadnak az összképbe (mármint úgy, hogy el is vesznek egy maszattá). 2005-ben még talán tetszett volna a COP, egész örvendetes lett volna egy quake3 átirat mellett, mert kb. egy olyasfajta irányzatnak lehetne ez a csúcsa, vagy talán még korábbinak (ez már csak fricska benne, hogy közben meg a legújabb árnyalási technikákkal nyomul).[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
zuchy
őstag
válasz VinoRosso #2250 üzenetére
Nekem pl mindkettő tettszik, de ha felcserélnénk a motorokat, pl a stalker alá egy Cryengine 2 menne, akkor ott vége is lenne a hangulatnak, az atmoszférának. Fordítva meg azért rossz, mert a Crysist a grafika miatt szeretjük, és ott nagyon sok a nagy nyílt tér, amiben nem lenne jó az X-Ray 1.6. Vagy pl a tenger megjelenítése.
Meg szerintem az X-Ray is elég szép, pontosan beleillik a játékba. Brutálisan jó benne a POM, amit a Cryengine2 is tud, de előbbiben sokkal több helyen alkalmazzák. Vagy pl a most megjelenő és bekerült teszeláció is nagyon sokat dob, elsősorban az emberek, katonák kinézetében. Az is jó, hogy mindig a legújabb technikát alkalmazták az X-Ray-ben.
Szépen fejlődik az engine, de a vegetációban tényleg lenne mit tanulnia a cryengine-től.PC-STYLE.hu
-
válasz VinoRosso #2252 üzenetére
Én sem vagyok benne biztos. Nem gyermek és értelmi fogyatékos embereknek találták ki a menüjét, el lehet benne tévedni, úgyhogy taníts mester!
Az Advanced menüben tuti mindent maxra tettem, de a standard opciók közt a legelső gördülőmenüt vaktában jobb híján a legutolsóra raktam, aminek a végén a (DX10) áll (így zárójelben).
Van ott egy vödörnyi full és coverage, meg dinamic akármi lightening cucc, ember legyen a talpán, aki objektíven eldönti ezt anélkül, hogy ismerné a konkrét játékot, mert majdnem mind jól hangzik, és többnyire nem egymás fokozásai.
Az elnevezésekből csak tippelni lehet, így a legalsóra böktem, hátha legalább ennyi logika szorult beléjük, hogy a sorrend növekvő, ha már a szöveg egy elveszett ó-egyiptomi dialektus is lehetne, mert úgyis mindegy, hogy érted-e benne külön-külön a szavakat.
Viszont lelőttem a legelső két embert, aki az utamba került, és sasoltam az egyikük gázmaszkjának szűrőburkát, és olyan volt, mint a screenshotokon a tesszeláltak, nem szögletes. De csak ez volt íves, a fák attól még olyanok, mint amiket vonalzó mentén szerkesztettek fel, és szerintem az aljnövényzet is marad számos duplikált egyforma kóró, akár DX9, akár DX11
Ja, SSAO-ból HDAO-t kértem, nem az nvidia féle HBAO-t, pedig ott az áll a lista legvégén, így vagy itt tévedtem, vagy borul a korábbi elméletem a növekvő sorrendről.[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
válasz VinoRosso #2256 üzenetére
A Radeon HD 5850 ezek szerint nem DX11-es?
De nem mindegy hogy osztod ki a másolatokat. Sakktáblában, aminek mindig a közepén állsz, vagy valami véletlenszerűséget imitáló minta alapján, és trükközve, hogy többet mutasson. Illetve, hogy teszik ezt még élethűbbé az árnyalással. Az Xray nyomat mindenféle divatos effektet, amit az aktuálisan legújabb DX tud, mégsem mennek vele annyira, mint a CE2 a SM3-al.
Erről megint csak a Source jut eszembe. Ott is volt egy ilyen techdemó map, ami a vegetációra nyomult, és nagyon könnyen megfektette az akkori gépem, de nem az alpha állapotú engine tehetett róla, mert későbbi géppel (XP helyett Vista, FX 5800 -rögtön töltés után leállt- illetve 6600GT -hamar fagyott- helyett 8800GTS volt a tesztvas) már eszébe sem jutott kilépni olyan hibával, hogy a vertex-ek száma túllépte a limitet. Ez messze lekörözte azt, amit a korabeli xray tudott (ami szintén szeretett fagyogatni, csak más okból, mint az 1.0 is ).Szóval, lassan nem árt befejeznünk ezt az atom-offolást, a végszóm, hogy a Source és Xray, amik kb. egy időben alakultak ki, elég hasonló technológiai szinten voltak az első debütjátékuk idején, de akkoriban szerintem fölényesen győzött a Source, illetve bár magához képest elég sokat tupírozták az Xray-t, az alapkoncepció adta tulajdonságokat még ma is élesen hordozza, így árnyalási technológiák terén már egyértelműen lekörözte a Source-ot, illetve most, hogy a mai hardware-ekre méretezik a modellek és textúrák részletességét, illetve az árnyalás minőségét, már a komplett látvány terén is túltesz rajta sok szempontból, de szerintem alapvetően még mindig inkább egy Source-al érdemes összevetni, mintsem egy Cryengine-el, vagy akár Unreal 3.5-el, amik már egy generációval későbbi koncepciót valósítanak meg, és ha nem is objektíven, de legalább is pillanatnyilag a szubjektív elvárásaink (már úgy a többség azok közül, aki sok játékba belepislog csak a graf miatt is, ha végig nem is játssza) szempontjából jobbnak tűnnek, mint a friss eljárásokkal művészi szintre felpolírozott, de előző generációs alapelveken nyugvó xray.
Az már csak szubjektív, hogy szerintem a HL2-nek is kibaszott nagy a hangulata. Én már a legelső pályán (a pályaudvaron) 10-20 percet eltétlenkedtem, hallgatva a propagandadumát, nézelődve a fél-zombi ebereket, aztán erre még rádobott, mikor kiléptél az állomásajtón, és láttad, hogy az egész város hasonlóan fest, és egész a játék végéig megmaradt ez az alaphangulat, amit aztán sok mással megfűszereztek még az egyes akció, vagy épp dumálgatós jelenetek.
A stalker pedig kidob téged a nagy semmibe, aztán fuss az orrod után, küzdj az életedért, keress küldetést, ha akarsz valamit, avagy állj be melózni valakihez, de még nem is úgy, mint valami GTA-ban a nagymenőkhöz, csak pitizgess, miközben az egész környék egy nyomornegyed státuszba illő züllött kísértettanya, amit egyszerűen csak kiürítve kéne hagyni, nem visszamászni a sugárzás ellenére bajt keresni. Semmi igazi kihívás, árnyként hajszolva a nemlétező megbecsülést. -> szóval igazi, hamisítatlan szocialista táborTV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
nagyúr
válasz VinoRosso #2305 üzenetére
ezeket nem annyira szeretem, mert sose tudod, hogy ha valamit áthackelsz, akkor az olyan állapotot eredményez-e, ami ki is van tesztelve...
amúgy persze, nem a sok poligon a közvetlen ok - hanem az, hogy azzal a sok poligonnal 67 féle egyéb dolgot kell csinálni. az meglep, amit a postprocess kapcsán írsz - nekem inkább a lighting (a shaders meg a shadows) emelése hat durván a teljesítményre.Tesco-Zsömle: akkor hogy káromkodnának a CF és SLI tulajok, ha összeadná a két kártya memóriáit, és duplaannyit próbálna használni, mint amivel reálisan számolhat...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
válasz VinoRosso #2404 üzenetére
"...kicseréli a most vásárolt..."
Szerintem ez inkább olyan, hogy ha még épp vásárlás előtt állsz, és olyasmit szeretnél, mint a Fermi, de már mostanában kéne valami, akkor fizess most xxxx dollárt, és adunk átmenetileg egy ma is forgalomban lévő cuccot, amíg várod a fermidet. (Hogy nehogy megund a várakozást, és másféle rendszerbe fektess, minthogy C1060-at már mégse akarsz venni ha tudod hogy 1-2 hónap múlva Fermit is kaphatnál annyiért, de a bizonytalan várakozás megint csak nem fér be a terveidbe...)(#2403) Bici - Emlékeim szerint erről mintha mondták volna korábban is, hogy csak a legdrágább Qadrokon marad az ECC, a kisebbeken ugyan úgy letiltják, mint az összes Geforce-on. Szóval elméletben lehetséges lesz még a softmod is geforceról qadrora, míg nem kell ECC, de az úgyse nagyon kell.
A teljesítményeltérést (valószínűleg) továbbra is csak az eltérő órajelek és a driveroptimalizálás adhatja Qadro és Gefroce közt. Előbbi elég szabadon babrálható, utóbbi talán megkerülhető.TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
zoltanz
nagyúr
válasz VinoRosso #2434 üzenetére
Persze lehet osztogatni szorozni, csak többszereplős piacon nagyon nem lehet tudni mi készűl a másik boszorkánykonyháján.
Lehet azért elég sok fontos alalmazásban kihasználni az ATI GPU -it is ha nem is annyira majd mint a Ferit, még el nem készűlt termékről ne beszéljünk úgy mintha lenne, ez épp olyan mint valakiről beszéni a jelenlétében. Az ár a döntő a piac pedig nem kegyelmez, nem olyan fából faragták.Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
NFree
addikt
válasz VinoRosso #2434 üzenetére
Teljesen igaz amit leírtál s 1et is értek
De mondom én teljesen másképp éltem meg ezt a korszakot s nekem csalódás volt.
Megpróbálom röviden vázolni , hogy tényleg ne itt fossam a szót, a lényeg
Megjött a g80 oltári nagy durranás teljesítmény stb, nos nem volt rá pénz kimaradt vártam az új durranást g92, ami azért nem volt olyan nagy teljesítmény ugrás a g80-hoz mint mundjuk g92 vs g200 amit én azért szerettem volna, na mind1 vettünk gyors egy 98gtx-et rengeteg pénzért, és bizakodtunk az új driverek hoznak azért majd egy kis teljesítményt , háát let is meg nem is , és közben arra vártam , hogy hozzon már ki valamit az nv valami nagyobb dobást de nem történt semmi csak az átnevezések és ez dühített engem, és pont itt a vége.
Jelenleg meg úgy érzem most nem érdemes nv karit venni stb stb, ezért szeretném ha ez a fermi tényleg valami nagyot szólna mint anno a g80 , mert szerintem ráférne az nv-re ha nem így lessz akkor én úgy érzem egy darabig reszeltek nekik, de remélem nem így lessz s az árakkal sem fognak annyira elszálni .
Ugyhogy nagyon nagyon várom.vga
-
nagyúr
válasz VinoRosso #2533 üzenetére
csak annyit kellene változtatni, hogy a tesszeláció hányszor darabol tovább, az elvileg csak egy (globális) paraméter.
a CoP benchmarkot hagyjuk, abban gyakorlatilag semmi tesszeláció nincsenPedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
zuchy
őstag
válasz VinoRosso #2545 üzenetére
Azt nem lehetne megcsinálni, hogy csak a ház sarka lenne teszelálva, mivel a POM ott elég rondán mutat, ha szögből nézünk rá. Így nem lenne éle a falnak, a felület belseje meg mehetne POM-mal.
Vagy gyorsabb lenne, ha az egész teszelálva lenne?Bár a Heaven demóból kiderült, hogy eléggé eszi a nagymértékű teszelálás az erőforrásokat.
Meg minnél jobban ki van "dudorodva" vagy "bemélyedve" annál jobban eszi a kártyát a teszelálás?
Elnézést a puritán megfogalmazásokért.A fene, megint szétoffoljuk ezt a topikot, a VGA piac topik meg nem ilyen.
Ennek is kéne egy külön topik.[ Szerkesztve ]
PC-STYLE.hu
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz VinoRosso #2651 üzenetére
A Stormrise sem volt eladva. Használja a CUDA-t is az AA-ra a GeForce oldalon. Ennyit tudtak a GeForce-ok a geometry shaderek mellett. Az AMD-nek nem tartozik a politikájába az ellenféllel való kibaszás, nem akarják, hogy a PC-s játékpiac lemorzsolódjon.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
válasz VinoRosso #2770 üzenetére
Szerintem két chipes verzió csak akkor lesz, ha lenyesik a chipet kisebb csíkszélre, de valószinűbbnek tűnik, hogy előbb még akár 40nm-en is látunk új példányt (nem csak sima revíziót, hanem apróbb felépítésbeli finomításokat is), mint hogy ez kisebb csíkra költözhetne, úgyhogy marad a hősugárzó, vagy inkább a szén/fa/szalma és a vegyestüzelésű.
Viszont le a kalappal előttük, ha normális zajszint mellett le tudják hűteni a 300W-os kártyát, az AMD-nek ez régóta nem sikerül már 200W felett.[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
-
-
válasz VinoRosso #2803 üzenetére
Kihagytad a CUDA-t!!!
Mellesleg igen, én is épp elpasszoltam a Physx gyorsítóként funkcionáló 8800GTS-em, hogy ha véletlenül elárasztanának minket Physx-es játékokkal, akkor eladom a radeont is, és a két összegből veszek egy fermit. Amúgy sem vagyok elégedett vele, víz alatt sem merem tuningolni.TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
NFree
addikt
válasz VinoRosso #2803 üzenetére
Itt szerintem nem az a lényeg hogy meik kártya mit tud , hanem hogy tényleg lessz lehetőség két bármilyen karit összekötni ezen van a hagsúly.
PL van egy gtx akármim s jó árban tudok szerválni egy ati karit, fogom megveszem beteszem s megy és örülök , mert nem kell lapot cserélni meg ilyenek tehát jobban lehet ezentúl variálni a vga-kat + meg nem csak két egyforma gpu-ról szól a történet.ez régebben ütött volna még az lga 775 korszakban mert akkor igen igen lapcserésvolt a dolog ha az ember váltott egyik kariról a másikra Sli VS Crossfire most meg így teljesen mind1
1etlen hátrányát látom a dolognak x58 nem kell lapocserélni ha az ember crossfire-t vagy sli-t akar csak még mindég megmaradt az a kritérium , hogy azonos gpu.Más
Mikor lesznek már számokvga
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Wuthering Waves
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mini-ITX
- Napelem
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
- Robot fűnyírók
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- További aktív témák...