Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Löncsi #8917 üzenetére

    A tartalmat a művész rajzolja meg, de nagyon fontos, hogy a munkájuk egyszerűbb legyen. Eddig megfelelt az UV mappal való pöcsölés, de mára ez túlzott erőforrást emészt fel.
    Instacing mindig lesz, nem ezzel van a baj, hanem azzal, hogy a modellek minősége nő, és ez több textúrát, több befektetett munkát igényel. Illetve ott a tesszellálás, ami a művészek rémálma a DX11 noSplit megvalósításával. Kell egy UV map az alapmodellre és egy a tesszelláltra. Ha ezen a ponton egyszerűsítenéd a helyzetet, akkor sok erőforrástól kímélnéd meg a fejlesztőket, ami egyrészt anyagilag is felüdülés, és több modell elkészítésére is lehetőséget ad a művészeknek.
    Bármilyen mai motorból ki lehet hozni nagyon sokat. Az aktuálisak közül a Frostbite 2.0-ből főleg, de sok befektetett munkát igényel. Nincs három éve pár embernek egy fejlesztésen belül, hogy elkészítsenek egy pár perces jelenetet.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák