- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen egeret válasszak?
- OLED TV topic
- Megérkezett a Razer új csúcsegere, a Viper V3 Pro
- Azonnali informatikai kérdések órája
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Projektor topic
- Hobby elektronika
- Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
Hirdetés
-
Középkori építgetést preferál az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5445-ös, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít.
-
Stellar Blade - Befutottak az első tesztek
gp A beszámolók alapján talán elmondható, hogy a stílus kedvelőinek érdeme lehet beszerezni a teljes kiadást.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Klikodesh #8650 üzenetére
Technikailag a felzárkózás egyszerűbb, mint egy relatíve erős rendszer fejlesztése, vagyis egyértelmű, hogy az Intel többet lép előre generációnként, amíg a rendszerük hatékonysága el nem éri azt a szintet, amit a Radeon és a GeForce képvisel. Utána már jóval nehezebb előrelépni.
Szerintem azt már semmi sem változtatja meg, hogy több dGPU fogyjon. A cél inkább az már, hogy legalább egy pici szegmens szintjén megmaradjon ez a piac.
Az növelné a keresletet, ha durván csökkennének az árak, csak akkor azzal a nyereség is csökkenne, sőt megszűnne. Ezt nyilván senki sem vállalja be.Igen, és a mobil irányvonal is óriási nyomás. Átalakulnak az igények, és ez átalakuló fejlesztési irányokat is jelent.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Klikodesh
senior tag
TSMC suddenly halts 28nm production
No, we are not kidding, complete stop.Charlie szokasos frocsogese az nvidia ellen, de azert erdemes megnezni. [link]
Erdekes, hogy senki sem jelentette eddig.
CPUs are not a "war", you are not a solider. And there certainly won't be any battles fought on these forums.
-
#83381760
törölt tag
Sziasztok!
Új VGA lesz a gépemben és van két videókártya ami közül választhatok:Gainward GT 240 1024MB DDR3
a másik egy
Gigabyte GT 440 1024MB DDR3
Szóval az a kérdés hogy melyik a jobb?
Én RPG és FPS játékokat szoktam tolni.Üdv. és köszi ha segíttek
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Klikodesh #8652 üzenetére
Mike Bryant régebben ezt mondta a TSMC 28 nm-ről: "Ten designs going through (hét vállalattól egyébként); we have heard about problems on six of them ..." De nyilván csak az NV-nek van baja. Szerintem ők kérték meg a TSMC-t, hogy állítsák már le a gyártást, amíg felzárkóznak.
A viccet félretéve a TSMC-re csak a Xilinx, az Altera és az AMD nem panaszkodik. Szóval messze nem csak az NV-nél van gond. Szerintem még a Xilinx, Altera, AMD trió sem elégedett, csak jobban készültek a lehetséges gondokra, így az általuk használt dizájnokat nem érinti úgy a probléma, mint a többieket, ettől még biztos megvan. Mondjuk a Xilinx és az Altera FPGA-kat gyárt, amik nem valami bonyolult ASIC-ok. Egyedül az AMD csinál GPU-kat, ami már problémás. Ha leállították, akkor valszeg azért, hogy módosítsanak a node-okon. A tömeggyártás alatt álló lapkákból, elsősorban a GPU-kból már megfelelő a tapasztalat, némi módosításra, hogy jobb legyen a kihozatal. Az igaz, hogy egy ilyen leállás az új versenyzőknek sosem jön jól, de rosszabb, ha magas hibaaránnyal dolgoznának.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Klikodesh
senior tag
Ezzel az NV megvette a TMSC-t hogy leallitsa 28nm es gpuk gyartasat amig ok is eloallnak valamivel paran elorukkoltak a hozzaszolasokban. Ez mar kb klinikai eset.
Azert remelem nem egy paper launch lesz a Keplerbol emiatt. De ha olcsobb lesz akkor egye fene varok. Persze ettol nem lesz.
Az hogy a 28nm ennyire gaz mikor elodjet teljes egeszeben dobta a TSMC nagyon durva.
Kar hogy AMD nem birta megtartani a FABeket, lesz itt nagy piac foundrykra a jovoben az Atic jol bevasarolt.CPUs are not a "war", you are not a solider. And there certainly won't be any battles fought on these forums.
-
Hakuoro
aktív tag
-
DemonDani
addikt
Epic Shows Samaritan Demo Running On Next-Generation NVIDIA ‘Kepler’ GPU
az FXAA 3 elég állat, de sajnos a textúrát is károsítja egy kicsit érdemes a kabát szövetes részén megnézni, bár ez már akkora zoom mellett van h lehet észre sem vennénk jatek közben de az MSAA 4X szépen meg van alázva
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
Klikodesh
senior tag
válasz TESCO-Zsömle #8665 üzenetére
Es ? Akkor nem kell lerenderelni ?
CPUs are not a "war", you are not a solider. And there certainly won't be any battles fought on these forums.
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Klikodesh #8666 üzenetére
De. Csak illik észben tartani, hogy egy játék és egy TD sokkal másabb. Egy TD-nak nincs több dolga, mint az adott vason a lehető legszebben lefutni. Egy játéknál kompromisszumokat kell kötni a skálázódás miatt. Ott már az erőforrás is megoszlik. Nagyobb a térkép, van AI, stb...
Eddig a Crysis, de annak is szigorúan csak az első része az egyetlen TD, amiből maradéktalanul játékot csináltak. Legalább is tudtommal. Még a Cry2 se oylan szép, mint amilyen a TD-ba volt.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Klikodesh
senior tag
válasz TESCO-Zsömle #8668 üzenetére
Ezt 3 580 renderelte tavaly most egy kepler, az 580-as gepnek se kellett AI szamolnia, nem volt nagyobb terkepe, ez szerintem impressziv.
Ugy nez ki ti azt hiszitek a demon akadtam ki, de nem.
CPUs are not a "war", you are not a solider. And there certainly won't be any battles fought on these forums.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A driveres post-process AA-kat nem érdemes összehasonlítani a beépítettekkel. Sokkal kevesebb információ érhető el számukra, mint a motoron belül. Kapnak egy végső képkockát, amin lefutnak, minden extra adat nélkül. Ha motorba építed, akkor extra adatokkal segítheted a feldolgozást, ami nagy előny.
Összehasonlítást még nehéz készíteni, mivel a GeForce driverben egyelőre nincs engedélyezve az FXAA. Egyedül a Catalyst-ben van MLAA, de azt váltja az MLAA 2.0 még ebben a hónapban. Utóbbi a legnagyobb problémákra megoldást ad, így temporálisan stabil lesz, és a kinyert adatok jobban illeszkedhetnek a subpixel pozícióra, hogy kisebb legyen az elmosás, de ettől még mindig nincs több információja egy képkockánál. Kellenek a driveres post-process AA-k, de ezek nem csodafegyverek. Az MLAA 2.0 az első használható megközelítés. Gondolom az FXAA fejlesztése is hasonló irányba halad, valszeg idővel az NV is engedélyezi, amikor már eltűnnek a gyermekbetegségek. Ettől függetlenül ez nem menti fel a fejlesztőket az AA beépítésétől. Az MLAA 2.0 és az FXAA 3.0 is sokkal jobban működhet, ha integrálva van a motorba.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Klikodesh #8669 üzenetére
Az GTX 580 az messze van attól szinttől, ahol az új generációs cGPU-k tartanak. A GCN és a Kepler architektúra is jóval komplexebb feladatok számítását teszi lehetővé, nagyságrendekkel hatékonyabban. Ez a mai játékokon nem fog meglátszani, de a komplex feladatokban az előző generációs architektúrákat lemorzsolják az új rendszerek. Azok a plusz tranyók nem csak lógnak a levegőben. Rendeltetésük van, csak a mostani programokban még nem látod.
Persze a maga idejében a Fermi és a VLIW4-5 is jó volt, de tovább kell lépni, és a compute irány erősödik. Az előző generációs termékek ebben azért nem igazán jeleskednek. [link] - ezért nézünk compute teszteket. A GCN kilő mindkét esetben. Hasonlóara számítok a Keplertől is. És meg kell jegyezni, hogy ezek a különbségek az új generációs és a korábbi között a feladatok növekvő komplexitásával csak növekedni fognak.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Löncsi
őstag
F*ck, már látom.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
DemonDani
addikt
ezt megbeszéltétek
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
Löncsi
őstag
válasz TESCO-Zsömle #8665 üzenetére
Tech demo, de pont az a lényeg, hogy ezt 1 db kártya el fogja vinni a hátán (nV-n legalábbis, gondolom AMD-n is elfut). Elég impresszív. És az Epic-et ismerve nem csodálnám ha a mostani UE3-hoz hasonlóan ez a motor is elterjedne, ergó ez lesz az "alap" a köv-gen játékoknál.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ha valóban leváltották az MSAA-t FXAA-ra, akkor valószínű, hogy egy GTX 590 és HD 6990 is elég lenne. Az előző demó ugye 720p-ben 4xMSAA-val ment. Tekintve, hogy deferred MSAA-ról van szó elég nagy terhelést kap a memória-sávszélesség, illetve magas lesz a memóriahasználat. Ezt csökkentve minden szempontból csökken a terhelés, hiszen a deferred MSAA-nál a pixeleket nem számítod többször, de a mintavételezésnél már négyszeres adattal dolgozol. Ettől lesz jobb eredmény. Az FXAA jóval egyszerűbb. A pixeleket normál mód számítod, ami negyedére csökkenti az MSAA-val járó terhelést, és post-process formában alakítod ki az AA-t. Röviden tehát azzal, hogy az MSAA-t FXAA-ra váltod, már önmagában rengeteg sebességet nyersz. Az új generáció compute ereje valószínű, hogy kell ehhez, de benne van, hogy nem teljesen ugyanaz futott a korábbi GTX 580 trión. Ha ezt futtatják GTX 580-on, akkor szerintem már elég lenne kettő is, vagy esetleg egy ... belekalkulálva azt is, hogy egy év alatt azért jócskán lehetett reszelni a programon. Jó lenne, ha kiadnák a techdemót, mert akkor lehetne tesztelni a lényegi különbségeket.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
DemonDani
addikt
De azt nem érted, hogy azért mert techdemo, egy csomó olyan dolog nincs benne ami egy játékban tovább terheli a gépet? Ez egy scriptelt cucc, minden mindig ugyan olyan.
nincs dinamikus környezet (fizika emberek autok stb...)
nincs AI
...csak grafika. ráadásul vélhetően, amenyira lehetett jól rá is lett optimalizálva előtte.
olyan mint egy szintetikus teszt, valós környezetben sosem lesz ennyire kihajtva
[ Szerkesztve ]
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz DemonDani #8677 üzenetére
Valóban, de általában ilyenek a technikai demók. Messzemenő következtetést nem lehet levonni belőlük. Olyan szinten értékesek viszont, mint a 3DMarkok és a Unigine benchmarkok ... feltéve, ha kiadják valaha. Ha csak videóig jut el, akkor semmi értékük nincs. Annyit érnek, mint az AMD meg nem jelent Ruby demója. Ledöbbenünk rajta, majd elfelejtjük.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Löncsi
őstag
Igen, ezt a cikkben is említik, MSAA-val 500Mb VRAM-ot kér a megvilágítás, addig az FXAA kevésbé megterhelő. Amúgy ez a FXAA 3 elég jól néz ki, a sima FXAA egyik hátránya, hogy sajnos kicsit "mossa" a képet, ez viszont elég pofás.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mindig fontos megjegyezni, hogy más egy motorba épített extra információkkal táplált post-process AA, és egy driverből, vagy különböző inject programból kényszerített. Utóbbi esetekben csak a végső képkocka ad információt, amiből sokkal nehezebb jó eredményt csinálni. A kép mosása is ebből ered, ha nem tudsz kinyerni subpixel információt, akkor nehéz jót alkotni. Persze lehet próbálkozni különböző trükkökkel, mint mondjuk az SMAA, vagy az MLAA 2.0, de extra infók nélkül ezek az AA-k sosem lesznek tökéletesek, bár az eredmény természetesen javul.
(#8680) DemonDani: Szerintem azon is lehet még javítani. Az SRAA implementálásával irányítani is lehet a post-process AA-t. Vannak lehetőségek, csak használni kell őket.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Elég, ha egy post-process AA kerül bele, de az legyen jó. A több AA-nak sosem voltam híve. Tisztelem azokat a fejlesztőket, akik megadják a választás lehetőségét, mint mondjuk a Deus Ex: HR-ben is három AA algoritmussal, de ennek nem sok értelme van. Legyen egy jól kivitelezett megoldás. Az, hogy az FXAA, MLAA, GBAA, SMAA, vagy anyám kínja AA lesz valamilyen keverék formában, teljesen mindegy. Persze érdemes az igényekhez megválasztani az algoritmust, a fontos az, hogy vannak algoritmusok, így már nem elfogadható az, hogy nincs AA egy játékban.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
gainwardgs
addikt
Felesleges vitatkozni sajnos gyengébb lesz a 7970-nél, megbízható forásból tudom, ezt a csatát az nv elvesztette
-
MarcZ
senior tag
válasz gainwardgs #8684 üzenetére
Majd legfeljebb azt a csatát nyeri, amelyik decemberben lesz a 700-as sorozattal.
A man's got to do what a man's got to do.
-
Löncsi
őstag
válasz gainwardgs #8684 üzenetére
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
veterán
válasz gainwardgs #8684 üzenetére
Szeretjük az ilyen hsz-eket...
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
DemonDani
addikt
válasz gainwardgs #8684 üzenetére
nekem van egy sokkal biztosabb információm ami szerint gyorsabb lesz de csak a Anno 2070 Batman: Arkham City Battlefield 3 Crysis 2 Deus Ex: Human Revolution Dirt 3 Dragon Age 2 és a Metro 2033 alatt, a Bulletstorm Hard Reset Serious Sam 3 Skyrim The Witcher 2 Trackmania 2: Canyon már lassabb mint a 7970nel
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
Crytek
veterán
válasz gainwardgs #8684 üzenetére
És ha gyengébb? Attól még sokan fogják venni.Mert van akinek az kell hogy menjenek a játékok minden szarokodás nélkül és kis physX plusz is nyom valamit a latba.
Csak egy példa (lehet az atis haverjaimat ennyire veri az isten ,nv-seket meg nem de akkor is)
Kijön egy game vígan tolom nv-n semmi gond. Addig atis haverok fröcsögnek msn-en hogy mit raktam fel hogyan mert neki nem megy.Majd két nap múlva írja hogy mindenféle szart felrakott meg isten tudja milyen drivert és csak elindult neki.
Nekem nv-vel soha nem volt ilyen bajom. Ezért mindig is nv-t fogok venni!Next PC Upgrade: 2022
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Látom a pletykákra előkerültek az urbán legendák.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Sonja
veterán
-
TESCO-Zsömle
félisten
Nem hiszem, hogy lecserélik a logot, korábban se tették. Nekem a Ti4200 dobozán is ez a furcsa szem-szerű akármi volt az nVidia felirat környékén, és most is az a cég logója...
Hogy a kártyákra milyen stílusban viszik fel a feliratot, vagy a logot az meg már megint más téma... A gyártók 90%-a úgyis a saját matricáját nyomja rá, szóval gyakorlatilag semmi jelentősége...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Löncsi
őstag
Nekem ez a Transformers-szerű dizájn egyszerűen nem jön be a kártyán.
A felirat/logó még kevésbé, a jelenlegi viszonylag erőt sugárzó, ámbár elegáns hatást kelt, addig ez az új betűstílus a 90-es évek ipari gépek hangulatára emlékeztet.Nagyon remélem, hogy ez fake.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.