Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • huskydog17

    addikt

    válasz Callisto #41710 üzenetére

    "FSR, DLSS mind rosszabb a natívnál."

    Ez a kijelentés szimplán nem igaz, de szerintem te is tudod.

    "Kiböki a szemet."
    Így van, kiböki a szemet, hogy mekkora hülyeséget írtál.

    "Elég rossz látásnak kell lenni, hogy ne vegye észre valaki."

    Tehát akkor a te látásod rossz. Értem.

    "Videók amúgy nagyon messze van attól, amit élőben látsz, elárulom ha nem látnád még azt sem :D)."

    Ellenkezőleg. Ezek a felskálázó technikák legfőképp a shimmering kiszűrésére lettek kitalálva. A shimmering videóban is jól, egyértelműen, jól kivehetően látszik és ha videóban látszik, akkor az élő, veszteségmentes képen hatványozottan jobban látszik, sokkal erősebb a jelenség.

    "Természetesen van létjogosultsága az FPS mániákusoknál és azoknál a kártyáknál melyek gyengébbek, de vak azért nem vagyok köszi, ellenben igényes."

    Te nem vak, hanem elvakult vagy, legalábbis a hozzászólásod erre enged következtetni.
    Igényesség tehát nálad azt jelenti, ha valaki két kézzel tolja el magától a valóságot és mindenáron ragaszkodik az instabil, shimmeringes képhez, ezzel kiszúrva saját magával? Érdekes meglátás.
    Szerencsére sokan nem így látják, hanem inkább ellenkezőleg, köztük én is.

    "A 3.5-ösre kíváncsi leszek bár attól tartok, hogy csupán a tükröződéseknél fog látszani a javulás az pedig számomra félő, hogy nem fog annyit hozzátenni, hogy elviseljem a teljes homályosságot és az általános részlethiányt a natívhoz képest."

    A homályosság alacsony rendering felbontásnál jelentkezik, amit élesítéssel orvosolni lehet, az élesítésre pedig több lehetőség is van, amelyeket mind pofon egyszerűek lehet használni. Az általános részlethiány pont a natív leképzésnél fordul elő sok játékban, főleg a vékony geometriáknál, például kerítésnél szokott sokszor előfordulni, hogy natív alatt egyszerűen hiányos a geometria, míg DLSS tökéletesen helyreállítja a hiányzó részeket, erre is rengeteg független teszt megjelent már, ahol látványosan és egyértelműen mutatják a különbséget. Ahogy mondtad, csak a vak nem látja a különbséget, az elvakult pedig nem akarja látni a különbséget.

    Ha szabad adni egy javaslatot: szerintem ezt az 1.0-s "csak az én ízlésem a normális, mindenki más vak és igénytelen" jellegű hozzáállásodat inkább hanyagold, mert ez finoman fogalmazva ultra gáz. Az, hogy te két kézzel tolod el magadtól a valóságot és nem akarod látni a tényeket, valamint mindenáron ragaszkodsz a shimmeringes képhez, az a te dolgod, mindenki úgy játszik, ahogy akar. Nagyon sokan viszont undorítónak találják a shimmeringet és számukra a három felskálázó technika megváltás (főleg a DLSS, ami a legjobb e téren). Ettől ők még nem lesznek vakok és igénytelenek. Sokkal bölcsebb lenne, ha ezt az óvodás hozzáállást egy toleránsabb hozzáállásra próbálnád cserélni, szerintem rajtam kívül mások is díjaznák.

    [ Szerkesztve ]

    Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

Új hozzászólás Aktív témák