Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • KillHates

    nagyúr

    Sziasztok!
    Látom a 1411-es probléma felszínre került. Akkor azért írtam le mert egy fórumtársunk visszavette a ventiket jól (olyn 20%) körülire és a vezérlő IC-je elszállt. Csak annyit írtam, hogy a venti méretezett fordulatszáma (a gyári optimális rpm-je) az az szokott lenni ami a kártya gyári alapértéke. Amikor feltoljuk a szoftverben 100%-ra valami tuning programmal, akkor önmagához képest kb 140%-on pörög a venti, amikor levesszük mondjuk 20-ra, akkor olyan 40%-os vezérlést kap. Mindkettő eltérő érték a venti gyári sebességétől (szoftveresen 60% ami a venti normál sebessége) terheli az ezt vezérlő elektronikát. A 1411-es IC-t vagy a hozzá tartozó FET-et. Elméletileg! Mert közben a G92-es GTS-en már a tényleges 100%-a a ventinek a gyári 100%! Így is indulnak a GTS-ek, borzasztó zajt csapva! Írtam az nVIDIA-nak és azt írták, hogy azt nem azért csinálja, mert teszteli az elektronika a ventiket (minek is, hiszen állandóan monitorozza) hanem azért csinálja, hogy az esetleges lassú járásnál beszorult szennyződéseket eltávolítsa! :Y
    Magyarán, ha gépünkbe Dönci a hörcsögünk idle módban beköltözne mert ott jó meleg van, akkor a következő startnál a kártyáink kilőjék hárta annak a rendje módja szerint :D
    PLOPP!

    Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

Új hozzászólás Aktív témák