Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Varszegig

    veterán

    válasz beller #49336 üzenetére

    Több mint 20 éve home officeban dolgozom nagyrészt, mindig elsők között jelentem be, ha áram, vagy net hiba van. Valakinek el kell kezdenie, és az se baj, ha többen bejelentik, mert akkor a szolgáltató tudja, hogy nem egyedi a hiba.
    Egyszer a UPC azzal akart lerázni, hogy nincs központi hiba, mert nem kaptak a területről több bejelentést. Mondtam, csókolom, én vagyok a bejelentő, más meg kb. nincs otthon, szóval vegyék fel hibára. Persze kiderült, egy markoló elvágta valahol a városban a kábelüket. Most már többen vagyunk a környéken home officeban, így már nem egyedül kell bizonygatnom, hogy a szomszédban sincs áram/net. A lényeg: jelentsd be ha hibád van, aztán majd kiderül, hogy egyedi, vagy központi hiba-e.

Új hozzászólás Aktív témák