Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sifarr

    senior tag

    válasz Onderon #67385 üzenetére

    2.3.7. ... Sikertelen számhordozás esetén az ideiglenes számon nyújtott szolgáltatás alapját képező előfizetői szerződést az előfizető az Eht. 134. § (15) és (15b) bekezdése szerint
    hátrányos jogkövetkezmények nélkül felmondhatja.
    Ez csak akkor vonatkozik az esetedre, ha a Voda hibájából hiúsul meg a számhordozás.
    Szó szerinti értelmezésben vonatkozna a Telekom és/vagy a te hibádból történő esetre is, de a Voda biztos nem így értelmezi.
    A Voda pedig azt állítja, hogy nála nincs hiba, nem az ő hibájából hiúsult meg a számhordozás. Ezért utasították el a jogkövetkezmények nélküli szerződésbontást.
    Egyet tehetsz. Panaszt teszel az NMHH-nál.
    Jegyezz fel mindent, mikor beszéltél az ügyfélszolgálattal, milyen telefonszámról. Mikor milyen tartalommal kaptál tájékoztatást, tettél panaszt. A panaszra írásban kaptál választ, tedd el.
    Az NMHH-hoz egyéni panaszt nyújts be. Én írásban tenném, tértivevénnyel. 3000-be kerül, de nyersz, akkor visszakapod. Már a beadványban jelezd ezt az igényed.
    A panaszban írj le mindent, az egész folyamatot. Az ügyfélszolgálattal való beszélgetéseidet is.
    Nyugodtan hivatkozz a mellékletben leírtakra. Hivatkozz arra, hogy ezt csak úgy tudod értelmezni, hogy mindegy ki miatt és miért nem sikerült a számhordozás. Akkor pedig jogod lett volna szerződést bontani, mégis elutasítottak. (A szolgáltató kötelessége hajszálpontosan, az ügyfél számára félreérthetetlenül fogalmaznia!)
    És fontos! Mind a két szolgáltatót panaszold be!! A Vodát is és a Telekomot is. Te nem tudhatod, hogy ki hibázott, kinél jelentkezett rendszerhiba. Viszont az NMHH majd ki fogja vizsgálni. Ott a két szolgáltató nem mutogathat egymásra. Ott mindkettőnek bizonyítania kell a vétlenségét, vagy vesztett. Az NMHH valamelyiket vagy mindkettőt el fogja marasztalni.
    Kérd a panaszban, hogy mit szeretnél. Kötbért, esetleg a felelslegesen elszenvedett maceráért, elvesztegetett időért valami jóvátételt is.
    Írd le, hogy mit szeretnél a továbbiakra nézve.
    Maradsz a Vodánál, de kötelezzék a szolgáltatókat a számhordozás teljesülésére.
    Vagy szerződésbontás akarsz a Vodával, akkor ha a Vodát marasztalják el, ingyen el kell engedjen, ha a Telekomot, akkor pedig a Telekomnak kell állni a Vodának fizetendő kötbéredet.
    Nekem február óta van hasonló ügyem az NMHH-nál a Voda ellen. Megtagadták a jogkövetkezmények nélküli szerződésbontási jogomat. Elsőfokon simán nyertem. De a Voda köti az ebet a karóhoz, fellebbezett. Már Mónika nem tud, az új főnöknek vagy az ideiglenes főnöknek kell döntenie.
    Gyors döntésben te se reménykedhetsz.

Új hozzászólás Aktív témák