- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Raspberry Pi
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- iPad topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
Hirdetés
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
sifarr
senior tag
válasz Onderon #67385 üzenetére
2.3.7. ... Sikertelen számhordozás esetén az ideiglenes számon nyújtott szolgáltatás alapját képező előfizetői szerződést az előfizető az Eht. 134. § (15) és (15b) bekezdése szerint
hátrányos jogkövetkezmények nélkül felmondhatja.
Ez csak akkor vonatkozik az esetedre, ha a Voda hibájából hiúsul meg a számhordozás.
Szó szerinti értelmezésben vonatkozna a Telekom és/vagy a te hibádból történő esetre is, de a Voda biztos nem így értelmezi.
A Voda pedig azt állítja, hogy nála nincs hiba, nem az ő hibájából hiúsult meg a számhordozás. Ezért utasították el a jogkövetkezmények nélküli szerződésbontást.
Egyet tehetsz. Panaszt teszel az NMHH-nál.
Jegyezz fel mindent, mikor beszéltél az ügyfélszolgálattal, milyen telefonszámról. Mikor milyen tartalommal kaptál tájékoztatást, tettél panaszt. A panaszra írásban kaptál választ, tedd el.
Az NMHH-hoz egyéni panaszt nyújts be. Én írásban tenném, tértivevénnyel. 3000-be kerül, de nyersz, akkor visszakapod. Már a beadványban jelezd ezt az igényed.
A panaszban írj le mindent, az egész folyamatot. Az ügyfélszolgálattal való beszélgetéseidet is.
Nyugodtan hivatkozz a mellékletben leírtakra. Hivatkozz arra, hogy ezt csak úgy tudod értelmezni, hogy mindegy ki miatt és miért nem sikerült a számhordozás. Akkor pedig jogod lett volna szerződést bontani, mégis elutasítottak. (A szolgáltató kötelessége hajszálpontosan, az ügyfél számára félreérthetetlenül fogalmaznia!)
És fontos! Mind a két szolgáltatót panaszold be!! A Vodát is és a Telekomot is. Te nem tudhatod, hogy ki hibázott, kinél jelentkezett rendszerhiba. Viszont az NMHH majd ki fogja vizsgálni. Ott a két szolgáltató nem mutogathat egymásra. Ott mindkettőnek bizonyítania kell a vétlenségét, vagy vesztett. Az NMHH valamelyiket vagy mindkettőt el fogja marasztalni.
Kérd a panaszban, hogy mit szeretnél. Kötbért, esetleg a felelslegesen elszenvedett maceráért, elvesztegetett időért valami jóvátételt is.
Írd le, hogy mit szeretnél a továbbiakra nézve.
Maradsz a Vodánál, de kötelezzék a szolgáltatókat a számhordozás teljesülésére.
Vagy szerződésbontás akarsz a Vodával, akkor ha a Vodát marasztalják el, ingyen el kell engedjen, ha a Telekomot, akkor pedig a Telekomnak kell állni a Vodának fizetendő kötbéredet.
Nekem február óta van hasonló ügyem az NMHH-nál a Voda ellen. Megtagadták a jogkövetkezmények nélküli szerződésbontási jogomat. Elsőfokon simán nyertem. De a Voda köti az ebet a karóhoz, fellebbezett. Már Mónika nem tud, az új főnöknek vagy az ideiglenes főnöknek kell döntenie.
Gyors döntésben te se reménykedhetsz.
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)