Új hozzászólás Aktív témák

  • MadMancs

    veterán

    válasz baloghgabor #63527 üzenetére

    Ezt nekem addig írta, amíg az eddig megszokott (és amelyikkel létrehoztam a my voda fiókot) számmal akartam belépni. Voda önkényesen átállította főszámnak asszony számát, azzal kellett jelszó emlékeztetőt kérnem weben, majd belépni ideiglenes jelszóval, és jelszót beállítani. Onnantól azzal a számmal megy belépés weben és appban is. Addig asszony számára még azt írta sikertelen azonosítás.
    Azért egy sok számmal rendelkező előfizetőnél izgi lehet végig próbálgatni melyik is lehet az amivel be lehet majdépni. Nálunk csak 2 szám van, de most egy 6-8 számos előfizetésnél.. :DDD
    Feljebb írta valaki hogy neki pl egyik feltöltős száma lett a fő.
    Oké hogy mindent egy ügyfélszámra hoztak mindent, de illett volna megkérdezni rendszernek melyiket is szándékozza emberfia belépésre használni. Gáz ha pl az ember gyerekére esik voda választása. Mert ez nem változtatható.

    [ Szerkesztve ]

    Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

Új hozzászólás Aktív témák