Hirdetés

  • Broken Roads teszt

    gp Azt, hogy mi történt az atomháborút követően Amerikában, jól ismerjük a Falloutokból. A Broken Roads e történetet ausztrál szempontból meséli el – igencsak hasonló eszközökkel.

  • AMD Radeon undervolt/overclock

    lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...

  • Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra

    ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.

Új hozzászólás Aktív témák

  • dongetto

    csendes tag

    válasz n@p@lm #40588 üzenetére

    Azt tisztán érdemes látni, hogy a szolgáltatónak nincs kapacitásbeli előnye abból, hogy ad-e HD hangot vagy sem, a RAB (3G) alig szélesebb, neki tökmindegy, hogy melyik codec-et jelöli ki, a codec-kel úgyis a készülékek dolgoznak.
    Nagyjából ez úgy működik, hogy mind a hívó oldali, mind a hívott oldali készülék, a hívásfelépülés során "hirdeti" magáról, hogy milyen tulajdonságokkal bír, milyen funkciókat támogat.

    Esetedben, valószínűsíthetően, az történik, hogy, amikor téged hívnak, a független samsung szoftvere azt kommunikálja a hálózat felé, hogy én nem tudom a WB AMR-t (HD hang) codec-et kezelni, nem támogatom.
    Amikor meg a kollégádat hívod, az ő készüléke azt jelzi a hálózat felé, hogy ismerem a WB AMR-t, jöhet így a hívás.

    Arra is találni példát, amikor egy készülék állítja magáról, hogy persze támogatom a HD voice-ot (de valójában nem), érkezik is a codec és mindkét fél néma csöndet hall a vonalban... ezeket IMEI alapján a core-ban blacklist-re teszik, és továbbiakban hiába kéri, nem fog WB AMR-t kapni.

    Megoldás valószínűleg firmware frissítés, vagy elképzelhető, hogy valamelyik service menüben ez ki- és bekapcsolható funkció.

Új hozzászólás Aktív témák