Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ANDROID???

    addikt

    válasz MK VII #75577 üzenetére

    Ne idegeskedj, ez a TMX szerviz ügyködése, velem is ezt játszották, csak Alcatel készülékekkel.

    (Először egy OT-995 járt hozzájuk vissza fél éven át szívattak, és elmentem a békéltetőhöz, akkor is még vacakolni akart velem a T miatt... Után a TMX hibátlannak minősített egy általuk összekarcolt és hibásan visszaküldött IDOL S készüléket, amit érdekes módon végül csereutalvánnyal oldottak meg, a Telekom ekkor felajánlott csereként egy IDOL 3-at, naná, hogy azt már kihagytam, hoztam helyette egy H. P8L. készüléket, szerencsére az rendeben van.)

    Az a kellemetlen, hogy a Telekom a szervizre fog "mutogatni" a szerviz meg nem fogja hibásnak nyilvánítani a készüléket, vagy nincs szerencséd és nem jó szervizeshez kerül vagy épp nem produkálja a készülék a hibát, az tuti, hogy a szervizbe sok készülék kerül be, mármint sok fajta típus és márka, így a készülékekre kevesebb idő marad (bár azt nem értem, hogy mi a bánatért kell bevállalniuk ennyit, ha nem bírnak vele).

    Valószínű, hogy most sem csereutalvány lesz a vége, de ne legyen igazam. Szóval a Békéltetőt keresd meg nyugodtan, de az is ahogy írtad hetekig fog húzódni. :U

    A Huawei válasza is ez a nesze semmi.. :(

    Ja és ha nem esik nagyon ki a szerviz keresd fel személyesen, hogy mi a bánatot szívatnak, mert már unod..
    (Az az érdekes, hogy az egyik alkalommal az Idol-S -t személyesen vettem át épp amikor közöltem az ügyfélszolgálatossal, hogy most hívja ki a szervizest, mert.. ugyanis tettek rá egy origi hátlapot ami végig volt vésve, láss csodát az ügyintéző hátravitte és 8-10 percen belül karcmentes hátlappal hozta vissza, igaz a készüléken még 2 órán belül mutatkoztak azok a hibák amivel leadtam..)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák