Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • imibogyo

    veterán

    válasz 313313 #56662 üzenetére

    Köszönöm! Igen előfizura (meghosszabbításra) vettem.
    Reménykedtem benne, hogy ez egy egyszerű menet lesz.

    Az a baj, hogy nem gáz helyen van a hiba, de én érzékeny vagyok az ilyenekre és nagyon zavar, hogy a szemem sarkából mindig látom. :((( És a legbosszantóbb, hogy ezen kívül nagyon-nagyon jó a készülék, tehát cserélni nem szeretném, csak adnának egy ugyanilyet, de hibátlan kijelzővel, akkor maradhatna előfizu minden.

    Nem is értem, hogy az ember 10-en éve hűséges előfizető folyamatosan dobja be a pénzt a malacperselyükbe és ennyit nem érdemel meg, hogy egy egyszerű csere alapértelmezett legyen (ráadásul egy ilyen relatíve olcsó készüléknél)? Mert, hogy egy 200k-s készüléket nem nyel be a cég, még el tudnám fogadni, de egy ilyen olcsó készülék esetében szerintem simán beleférne, főleg ha ezzel a magatartással még 10 évre megnyerné magának az ügyfelet (például engem).... :U

    (#56664) KZP: igen meg fogom próbálni. :R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák