Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 4Grider

    nagyúr

    válasz attiati #136229 üzenetére

    A lényeg, hogy még a cikk megjelenése előtt szigorítottak a sim csere során megkövetelt ügyfélazonosításon, így most már igen nehéz úgy sikeres sim cserét kezdeményezni egy személyes ügyfélszolgálaton vagy online, hogy nem te vagy az előfizető.
    A te oldalad: A bankszámládhoz való hozzáférésnél mindenképp használj kettős bejelentkezést és ha a második nem SMS alapú (hanem mondjuk a banki appod által szolgáltatott push üzenetes vagy qr kód alapú), máris kivédted ezt a típusú csalást.
    Mostanában már nem ez a jellemző bankszámlaleürítő eljárás, hanem a telefonhívásos beijesztős adatlenyúlás, vagy a vásárlás/eladás során a megtévesztő banki/fizetési felületekre való átirányítással való adathalászat a jellemző. Ez utóbbiak ellen is elég jól véd a banki apphoz kötött erős ügyfélazonosítás. Persze ha valaki full hülye, azt nem lehet önmagától megvédeni...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák