- RAM topik
- Így nem hajlik, úgy kettétörik az új iPad
- Projektor topic
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- Házimozi belépő szinten
- Milyen asztali médialejátszót?
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
Hirdetés
-
Újabb országba vihet akkumulátorgyárat Elon Musk
it Miközben Kínában adatközpontot építhet Elon Musk és a Tesla, addig Indonézia kapcsán akkumulátorgyár felépítését fontolgatják.
-
Egy utolsó platformmal egészíti ki a negyedik generációs EPYC családot az AMD
ph Az EPYC 4004-es generáció a kis- és középvállalkozások igényeire lett tervezve, figyelembe véve a költségeket.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
-
tresh
addikt
válasz rob210 #13012 üzenetére
Vagy csak hőgomba és nem kapcsolja időben a ventilátort Nekem pont az ellenkezője van de csütörtökön úgy is szerelős napot tartok és akkor írók bővebben mi a helyzet
Manitou: nincs baj ha a az 1.4 be van klíma csak tisztába kell vele lenni hogy az amúgy se versenyautós képességei még inkább visszaesik+ a fogyi nő egy fél literrel
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Tothgera30 #13020 üzenetére
-
tresh
addikt
Valakinek valami infója/tapasztalata a laguna 2 ph1 2literes turbos csodájáról? nagyon agyalok rajta, elég jó darabokat találtam németbe,azt tudom hogy a fogyasztás 9-10 körül lenne, de hát valamit valamiért és azért a kényelem/menet teljesítmény kárpótolna Igazából az érdekelne a hogy a motor mennyire kényes
-
-
tresh
addikt
Rob nem tudsz valami megoldást arra hogy az önindító fajtáját hogy lehetne kikeresni milyen gyártmány stb pl adatlap gyártási év vagy alvázszám alapján vagy tudom is én mi alapján mert ha kiszedem belőle akkor tudom milyen kell de ahhoz elégé szét kell kapnom az autót az alkatrész meg valószínű hogy min 1 nap mire hoznák nekem meg kell az autó (munka eszköz) és jó lenne ha egy hétvégén meg tudnám oldani. Illetve hogy fűtőmotornál hol van az a kis lamella ami állítja hogy kintről vagy bentről szívja a levegőt mert nem ment össze dugtam a csatit most meg beállt fél állásba és zörög (gondolom el van törve) és idegesítő hogy 2-esnél feljebb nem lehet kapcsolni mert zörög mint valami zetor traktor....
-
tresh
addikt
válasz rob210 #13154 üzenetére
Hát én múltkor szét szedtem de nem jön ki az olyan egyszerűen amíg le nem bontom ott ahol a tűzfal megbontható addig nem tudom kiszedni az egészet..mert akkor már kitakarítanám
Na felhívtam az önindító véget az egyik autós boltot..mondom neki hogy motor kód stb alapján nem e tudjuk meghatározni milyen típus van a gépsárkányba erre a válasza amit én is tudok hogy többféle gyártót alkalmaztak így többféle lehet bár én ahogy néztem nem látok különbséget egy valeo vs magneti között a márka neven kívül így nem nagyon értem..mind1 nem úszom meg hogy kiszedés nélkül menjen a történet...
-
tresh
addikt
válasz FerNandor #13190 üzenetére
Fater vett egy komplett szettet de mivel amit kiküldtek az a 120le-s változathoz volt na most az nem lett jó a lagunába mert az Övé import (franciából hozott limitált kiadás 140 paci ) így más fajta kellett bele...visszavenni meg fél áron akarták és azért meg durva lett volna főleg hogy azt hiszem 100k volt a cucc
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Ez porlasztó gyanús és az hogy nem cseréltek olajat szűrőt stb ez így rengeteg pénz lesz... alapból a porlasztókat szakihoz kell vinni aki bevizsgálja és megmondja ténylegesen melyiket kell cserélni + gáz/ olaj szűrők +olaj sürgős cseréje ha használni szeretnéd még bár én egy métert se mennék vele mert csak több kárt teszel benne.. sajnos gondatlan volt a gazdája és ezt most te szívod meg nem akarlak elkeseríteni de akkor már a vezérlésre se ártana ránézni na most ez a móka porlasztok cseréjével szerintem nyaldossa 200-300k kiadást ebben biztos vagyok...
szerk: fehér fűst = hengerfejes lehet az autó... akár a blokk is megsérülhetett...nem elkeseríteni akarlak de ezekkel is számolni kell... én mindenképp vinném sos olyan szakemberhez aki rönokkal foglakozik +porlasztós...
mycso: +1
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
ESP -t nem védve tényleg jók azok a régi 1.9 tdik én is abba ülnék ha nem 2 szer annyiba fájna mint egy hasonló kategóriás francia ami több extrával van felszerelve és kényelembe is hozná azt a szintet amit egy alsó köz.kat. francia kocsi...Arra meg a -10es dologra ez inkább a pdtdi-k nél jön elő amit nem hiába nem gyártanak már...viszont azt is hozzá teszem kollégám 1.9 pdtdi seat cordobája (2004-es) 220e km után még mindig minden gyári benne és azon kívül hogy kopik ez az benne motorikusan hibátlanul teszi a dolgát
Még annyit hogy én is majdnem egy 1,9 tdi-t vettem(80-as avant audi) de elvitték előlem 500K ért és abba hiába volt 285e km -8ba úgy indult mintha +30 lenne..siratom is
régi módi vagyok de nekem tetszik és ebbe van anyagMMA87: csatlakozom az előttem szólókhoz fölösleges a diesel ilyen távra..én is valami 1.4-est néznék, olcsó fent tartás, nagyobb eséllyel találsz belőle szép megkímélt jó állapotú gépsárkányt ez lehet egy clio,megane I-II közül bármelyik pl az 1.4 es 98LE tech Run clio-k igazi kis méregzsákok nagyon jó futóművel, ritka de szoktak fent lenni jó példányok igaz nem 400-500k ért De gondolom nem te fogod szállítani a családot 4 en meg azért el lehet benne férni.
ESP: oké de ez pdtdi nem sima tdi, sima tdi nél a 200e az csak be van járatva
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz rob210 #13277 üzenetére
Nem tudom ez van a barátom rönciébe (clio) lassan 2 éve és még mindig jó, viszont a pözsos ismerösöknél a nájt bír a menő de az tényleg max 1 év.. bár ott is van akinek már több mint 1,5 éve bent van.
Mind1 meg látjuk mit bír a régihez képest ez megváltás én is kíváncsi leszek mert mióta nálam van az autó egy izzóm se égett ki csak belül a középkonzolnálAMD Power: dettó
-
tresh
addikt
válasz AMD Power #13279 üzenetére
evvel én teljesen elégedett lennék ennél több jelen pillanatba nem kéne..mindig kacérkodok hogy nagyobb más autó de a végén oda jutok hogy m2 tökéletes folytatása lesz egyszer a m1-emnek Mert nagyobb nem kell és addigra mire oda jutok hogy vehetek egy ilyet tényleg lassan minden gyerek betegségére lesz megoldás
-
tresh
addikt
Ha minden jól megy hétfőn beszerzésre kerül négy ilyen gyári alu a röncire (14") elég jó áron
-
tresh
addikt
válasz AMD Power #13358 üzenetére
Jaja bár én inkább viszem a szakimhoz és legyártatom vele A megane is tavasszal ezt kapja komplett fék felújítás lesz , anno a cliomnál, és a 306-nál is ő csinálta azóta is hibátlanul üzemelnek, hála a réznek ...vw árak meg el vannak szálva 2-es golfhoz hugyéész@ré van minden de már egy polohoz kilincs többe kerül lassan mint egy motor generál
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz lorcsi #13370 üzenetére
Nem akarlak elkeseríteni de clioból diesel ráadásul 1.5 dci-t 500k ért max valami ipari hulladékot veszel amire úgy kezded hogy még ennyit kidobsz hogy autót csinálj belőle...inkább 1.4 16V 98 pacival megy is és ha nem csak a kétállásos gázpedált ismered el lehet vele járni városban 6-7 literrel. A dci is benyeli az 5-5,5 felet városba akárki akármit mond ) Persze aki a "falun" használja napi 40km -re és folyamatosan megy 80-as tempóval na annál tényleg lehet hogy csak 4 litert fog enni.. én mindenképp a benzinest pártolom , könnyebb kifogni egy jobb példányt és a rendbe rakása is jóval barátibb összeget képvisel..annak ellenére hogy diesel párti vagyok.
-
tresh
addikt
válasz FerNandor #13393 üzenetére
Kintről nagyobb eséllyel hozol be valós km+állapotú autót..bár dieselbe mindig az előélet a kérdés ha az rendbe van nem lehet mellé nyúlni De tény hogy nagyon jó ez a dti én kicsit sajnálom hogy már nem favorizálják..pl egy meganem coupem lenne evvel a motorral szerintem addig használnám még ki nem rohadna alólam a karosszéria. Ettől függetlenül a dci-it is szeressem csak arra nem lesz keretem egy darabig
-
tresh
addikt
válasz AMD Power #13414 üzenetére
A motor lelke inkább a lelkiismeretes gazdiról szól...tőlem aki annó megvette a 306-omat (20éves) azt mondta nem hiszi el hogy ebbe az autóba 200e km van és így jár a motorja, pedig csak azt az alapvető törődést kapta meg amit mindenki megtehetne olaj+szűrő mindig cserélve 10k max 15k km után. Nem tudom lehet én látom rosszul de nekem meg ér annyit hogy egy évbe max 2-3x ráköltsek egy 10k összeget..mert tudom hogy meghálálja a gép
-
tresh
addikt
válasz RohamDroid #13447 üzenetére
ha nincs szétkopva csak a csapágy akkor fel lehet újítani bár azért ezek szerint nem bántak vele valami jól főleg ha olajos a turbo részen már nem jó jel ...lehet hogy komolyabb gond van ott mint csak egy szimpla turbó felújítás... a dcikről meg annyit szerintem mindegy melyiket veszed pár én is a 100 pacisat venném..az előélet a lényeg a többi részletkérdés..
-
tresh
addikt
válasz FerNandor #13459 üzenetére
Pontosan a turbos problémát a lehető leghamarabb orvosolni kell..mielőtt még jobban megadja magát és visszadolgozik a rendszerbe több kárt téve.
szerk: az egy dolog hogy ismered az elő életét de én mindenképp vásárlás előtt megnézetném egy szakival mit mond milyen plusz költségek jönnek rá a vételárra..mert lehet olyan összeg lesz a javítási móka hogy nem éri meg foglalkozni az autóval..
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Nekem is benne van mindig egyszer se volt gond egyedül a 8 kerbe ha megállok veszem le de ott se mindig. Messziről látják hogy egy rönyó = nekik szart se ér.. hamarabb nyomják fel a 2 golfot mint a megane-omat ebbe biztos vagyok
AMD: ezek nem szakemberek ez a baj, nem hiába csinálok én is mindent magam vagy a barátaimmal akik értenek hozzá..mert aki ért hozzá azt nem fizetik meg ...
(#13499) AMD Power: ezeket a motorokat elnézve akkor alólam ki fog rohadni a megane lassan már robogó motorokat teszünk az autóba...gratulálok a tervező mérnököknek...
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz WolfLenny #13516 üzenetére
1.2 -es autót 2-3ezer között váltogatni ? Ez nem tudom hol nem sportos vezetés 2000 környékén váltok max és így is dinamikusan vezetek...'.2 től nem kell csodát várni , viszont valószínű sokat vagy városba
menj ki a pályára és hajtsd meg állandó mondjuk 120 as tempóval egy jó 20-25km távolságban utána érezhetően jobban fogja magát érezni a kocsi.. én azt az 1.2-est nem pörgetném 2000felé feleslegesjust: 5000-es ford 1.2 es autónál ? Le akarod vele gyilkoltatni ??5500nél tilt az autó...... Nem kell ez huzamosan nagy tempóra álljon be és "kikormoljamagát"...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mesterséges intelligencia topik
- RAM topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Filmvilág
- Senua’s Saga: Hellblade II teszt
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- EA Sports WRC '23
- Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest