- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Apple notebookok
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Steam Deck
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Gaming notebook topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Kormány kiteker, majd a kerékjárati ív szerelő nyílásán felnyúl. Na itt a csuklómnak olyan 3 ponton kellene különböző irányba hajolnia, majd vakon kiszedni és berakni az új izzót. (ja meg letekerni az izzó védőkupakját, úgy hogy a kezemet ott bent a lukban mozdítani se nagyon tudom)
Elsőre egy jó félórát elszórakoztam vele, mostmár fél perc alatt megvan, csak utána össze-vissza van karcolva a kezem...
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Ja, amit leírtam az a tompított izzó cseréje, index izzó cserénél már hallottam én is ezt az akku kiszedős dolgot....bár lehet én a lököst venném le hozzá
benvolio ááá, most már megy a legelső alkalommal még hiányzott a rutin...mert életembe nem láttam még ilyen elb@szott megoldást. No meg, próbáltam keresni a zárat az izzón meg tekergetni az izzót, aztán mint kiderült ilyen bepattintós/mágneses trükkel van a helyén.
Faterom 2000-es megane-jának majdnem hogy "beállhatok a motortérbe", aztán onnan olyan izzót cserélek, amilyet csak akarok és még a kezem sem lesz egy koszfolt sem.Egyébként a lökhárítóval meg mindenki megbíztatott, hogy mekkora szopás lesz leszedni, az viszont meglepően gyorsan és könnyen ment a le és felszerelés is.
(fúú tavaly nyáron a fűtőventilátor kiszerelése na az egy egész napos cumi volt, vagy egy hétig fájt utána a derekam...)[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
FerNandor
őstag
válasz lorcsi #11000 üzenetére
[link]
itt van bosch 3000-böl megvan a pár. sima horgos. az én megane-omon is ilyen sima horgos bosch van.itt van a lodgy: [link]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
válasz lorcsi #11034 üzenetére
Pingo Autopolitur. olyan jó a tapintása is! nagyon jó simogatni
[link]mondjuk a takarításra kb 5 órám ráment, de nagyon megérte. Majd meglátom, mennyire lesz tartós. Mindenesetre 1 kezelésre még maradt anyag, de lehet, hogy kettöre is..
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
válasz lorcsi #13360 üzenetére
1.5dCi 82 lovas volt nekünk 2003-as. ezek tudnak úgy menni, mint egy motor. heti 6-800km-nél jól megéri azért. szépen vezetve volt simán 3,5l/100-as átlag (pécs-szeged-pécs) stb.
Mycso: itt a magasnyomásúm: [link]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
válasz lorcsi #13362 üzenetére
ez volt a mienk.
az a kis "kar", a gömbfej stabilizátor (mind2 oldalon + futómüállítás). meg hátsó fékbetét csere.
ezenkívül: EGRszelep pucolás kb 800Ft (fektisztító spray + 15 perc) volt egy nagyszervíz. ezenkívül, valószínü karambolos volt kicsit az autó vagy nem tudom, mert a klíma nem müködött 1. az alsó gumicsö mintha át lett volna olvadva, egy ilyet cseréltettem plusz 2. új hütö kellett, mert meg volt sérülve, forrasztani is próbálták, de nem sikerült. nem tudom, mennyi volt olyan 35-40eFt. de ez nem az autó hibája. amúgy hibátlanul müködött semmi baja nem volt. nagyon szerettem.kb ennyi. ja 4db gyertya (írtam is a leírásban)
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
tresh
addikt
válasz lorcsi #13370 üzenetére
Nem akarlak elkeseríteni de clioból diesel ráadásul 1.5 dci-t 500k ért max valami ipari hulladékot veszel amire úgy kezded hogy még ennyit kidobsz hogy autót csinálj belőle...inkább 1.4 16V 98 pacival megy is és ha nem csak a kétállásos gázpedált ismered el lehet vele járni városban 6-7 literrel. A dci is benyeli az 5-5,5 felet városba akárki akármit mond ) Persze aki a "falun" használja napi 40km -re és folyamatosan megy 80-as tempóval na annál tényleg lehet hogy csak 4 litert fog enni.. én mindenképp a benzinest pártolom , könnyebb kifogni egy jobb példányt és a rendbe rakása is jóval barátibb összeget képvisel..annak ellenére hogy diesel párti vagyok.
-
giigz
veterán
válasz lorcsi #24692 üzenetére
Igaz a Clioban csak nagyon keveset, a Megane-ban meg ugye minden nap, de nem tudnék olyan tulajdonságot mondani, amiben a Clio jobb lenne. A Megane minden szempontból magasabb szinten áll. Van ahol nagyon nagy a különbség, van ahol kevesebb, de a két autó nem egy kategória
[ Szerkesztve ]
-
Sly189
senior tag
válasz lorcsi #24743 üzenetére
Figyelj, egy benzinest pörgetni kell Hegyek között laknak, gondolom azért tartják magasabban a fordulatot. De abban biztos lehetsz, hogy nem hanyagolják el.
Vehettek volna bármilyen BMW-t is mert tudom hogy tele vannak, de nem akartak mert csak melóba járni kell.
Odakint elég jó azért a használtautó kínálat unokatesómnak kint olyan patent IV Golfja van csak lestem, mondom ez olyan mint az új
-
rob210
Topikgazda
válasz lorcsi #24757 üzenetére
Csak ennek elöl sem volt.
Egy nyamvadt helyzetjelzője világított bal oldalt.
Őrült barom.
Ha átmegy rajta egy kamion akkor meg csodálkozik.Most, reggelre, hogy kicsit lenyugodtam, az jutott eszembe lehet direkt satuzott le előttem, hogy összetöresse azt a szarkupacot én meg fizethessek.
Mert ugye ha összetöröm nem bizonyítom be, hogy volt lámpája, vagy sem.Renault power
-
gkawka
tag
válasz lorcsi #41718 üzenetére
Ha ez tényleg flottában volt, ami valószínű, akkor az a km a 300-hoz közelebb áll. Ez alapvetően nem para, főleg hogy flotta gépek megkapják a törődést is olajcsere és kopó alkatrészek terén. Amúgy baráti darab.
Pont ilyet kaptam feketében céges úton bérelve, nagyon jó kis kocsi, csak nekem a start-stop nem bejövős. Egyszerűen nem tudom elhinni hogy tényleg megspórolja azt amivel bonyolultabb az egész kocsi elektronikája és amennyivel jobban igénybe veszi az önindítót és társait.
-**- szarnak, kárnak nincs gazdája -**-
-
dhgm
tag
válasz lorcsi #45913 üzenetére
Van. Ha leveszed a lökhárítót és kifordítod a lámpatesteket. Így hozzálátsz. A PH II tompítottját rosszul is be lehet tenni a helyére ( ha nem látod mit csinálsz,mert a videon nem látod) máris nem fog rendesen világítani.
Nem nagy ügy levenni nem kell megriadni tőle.
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
Szendwich
tag
válasz lorcsi #52735 üzenetére
Gyors megoldas: https://www.youtube.com/watch?v=g_fhHdy9_4s
[ Szerkesztve ]