- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- SSD kibeszélő
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Rárepültek a gyártók a Snapdragon X-re
- Vezetékes FEJhallgatók
- Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
- Extra magokkal tömi ki AmpereOne szerverprocesszorát az Ampere
Hirdetés
-
Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
it Egy brit bíró szerint Craig Wright, a bitcoin állítólagos feltalálója folyamatosan hazudott és bizonyítékot hamisított.
-
V Rising - Végre tudjuk hogy mikor érkezik a PS5-ös kiadás
gp A PC-s teljes verzió már egy ideje játszható, hamarosan konzolra is megérkezik a játék.
-
Száguldozáshoz való az új GeForce driver
ph A WHQL minősítésű, 555.88-as eszközillesztő számos Adaptive-Sync monitort is hitelesített.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz Nordik #60203 üzenetére
Hát ja, mondjuk, víz kerül az olajba a páralwcsapódás miatt ès az is párolog, az olaj is bárologhat, kis mèrtèkben termèszetes jelensèg! Azèrt remèlem kitakarítottad a szívósort, nem moslèkosan raktad vissza?
Ha nagy a kartergáz ès a nyomás is az olajtèrben akkor is be tudja nyomni a szívósorhoz az olajat. -
-
gixxergabi
senior tag
válasz Nordik #60599 üzenetére
Champion olajszűrőt motorba raktam többször. Most üzemanyagszűrőben raktam azt Meganba.
Most cseréltem olajat (1.5dci), le is nulláztam, de már 15ezerre van átállítva, de mivel nekem sok volt a város már 10-nél kérte...
Közben amíg csöpögött megcsináltam a vízlefolyó takarítást is, hááát... időszerű volt, pedig garázsban van, fa alá sem állok, de a por meg a kosz konkrétan tele volt vele a két lefolyó. (csavarhúzó+porszívó)[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Nordik #60599 üzenetére
Az biztos, hogy városi autókázásra, főleg nyáron ebbe a kánikulában nem töltenék bele elf-et, ha meg igen, max 4000 és kukáznám, az az olaj egyszerűen nem bír többet. Minimum motul xcess 8100 5W40, +verylube, ha jót akarsz a motornak. Vagy most az elf-hez tölts még verylube-turbo-t is...
[ Szerkesztve ]
-
Gaaabeeesz
aktív tag
válasz Nordik #61332 üzenetére
Igen nalam is csinalja, de passz.
Eddig a párom használta a kocsit, en par hete használom.
Regebben ez is indult fékkel, de hogy miota nem, azt nem tudom.
Nem hiszem hogy nalam akksi merules lenne a gond.En a feklampa kabelek szamat sem tudom egyelore.
Nekem az picit furcsa, hogy pl a feklampa a helyzetjelzőt erősíti fel!?
Ez normalis, vagy nalam van valami ossze-vissza kotve?
2004-es 1.9 dci grandtourÜdv, Gabesz
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #61361 üzenetére
M II nél csak annyira, hogy bal első kerék le.
Doblemez le, kapcsoló ki váltóolaj szivárogni fog!!!
Ezért igen gyorsnak kell lenni.
Azaz kitekered a régit betekered az újat.
Egy liter váltóolajat vegyél és töltsd szintre, vagy ha sose volt még cserélve, akár le is cserélheted az egészet, 100ezrenként úgy is illik.De azért egy esélyt még előtte adnék a csatlakozónak.
Azaz levenném a kapcsolóról a csatlakozót befújnám wd40el és vissza, hátha csak kontakthiba van.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #61363 üzenetére
Nem férsz hozzá, csak ha kiveszed az aksit és az aksitálcát, azt meg szvsz sokkal rosszabb kiszerelni, mint azt amit mondtam.
Már csak azért is, mert a motortérből még legalább 2 helyen el kell törnöd a kezed, hogy S be hajlítsd Alúlról meg ott a motortér burkolat.Nem olyan nagy dolog ám, mint ahogy hangzik, kb. 10 perc kicserélni.
A csatlakozóját viszont ott találod magán a kapcsolón, tehát ahhoz megint csak a leírtak alapján férsz hozzá.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
-
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #61543 üzenetére
A szolenoid szelep 1500 as fordulatnál nyit.
Az okoskerék indításkor akkor kattan, ha a retesz már halott benne és effektív lötyög.
Azaz akkor már nem a szolanoid szabályozza, hanem azt csinál amit akar szabad életet él.
Amíg működik addig a szolenoid felel a működéséért, ami csak abban a tartományban nyit.
így már oké?
[link]
[link][ Szerkesztve ]
Renault power
-
Gabady
aktív tag
válasz Nordik #61902 üzenetére
Tavaly nem emlékszem mint hogy volt.... de akkor ez ilyen? azt hittem vmi hőmérséklet jeladó, vagy a fűtésbox állítójánál van valami disznóság... de akkor tévedtem.
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
válasz Nordik #62104 üzenetére
Nekem a zselében van egy üres rész (buborék), majd valamikor lefényképelem, hogy-hogy néz ki. Ettől függetlenül tökéletesen működik.
Inkább a kiszáradással szokott baj lenni (gondolom, ekkor megváltozik a szerkezete, aztán máshogy törik a fény)“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
-
kisninja
őstag
válasz Nordik #62402 üzenetére
Nem mert tette a dolgát, tömítéseket meg trafókat is kellet volna cseréljek.... Imádtam azt a kocsit is mikor csak kéthengerezett akkor sem dobott hibát inkább feltolta az lapjáratot. (a gyujtás kihagyás meg egy lehetséges tűz elkerülése volt az az lemostam a maradék benzint a motortérből)
powered by: ®MAJORMÜVEK®
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Senua’s Saga: Hellblade II teszt
- Kerékpárosok, bringások ide!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Alkoholista nevelde
- Sorozatok
- SSD kibeszélő
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen