- Samsung LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Túlfeszültség ellen védő elosztó
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Milyen notebookot vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Raspberry Pi
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Mini-ITX
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
Hirdetés
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
Ismét mozgásban a Where Winds Meet
gp A kínai történelem és mitológia ihlette nyílt világú akció-RPG alkotás még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
forceberg
veterán
-
eTrade
tag
válasz forceberg #57737 üzenetére
Az ukrán eredet miatt megértem, hogy a Xado nem nyert, de a LM TopTec 4400 és a Motul Specific 0720 miért esett ki? Pedig EAGLE sokszor dícsérte azokat, hogy nagyon minôségi olajak.
Amúgy nagyon érdekelne az, hogy a kolléga csak placebó hatást érez, vagy ezek (LM & Motul) tényleg ennyire jól eltalált kencék.
-
eTrade
tag
válasz forceberg #57747 üzenetére
Nem hinném hogy annyira jó lenne az a koktél a motornak.
ungawa: Xado olaj lehet jó, de nem valószínû hogy veri minôségben a többi neves gyártót, akik már jóideje a piacon vannak.
Amúgy minden olaj tartalmaz adalékot, Gajdán Miklós videói elég részletesen kivesézik ezt a témát.[ Szerkesztve ]
-
mycso
Topikgazda
válasz forceberg #57821 üzenetére
Igen ismerem ezt a technikát is, de panelgyerek vagyok, nem tudok melegíteni.
Sajnos a házelőtti parkolóban sok olyan apró dolog van, amit áram hiányában nem tudok megcsinálni.Nálam is inkább a mágnes, meg a csatlakozó volt nedves, a hangszóró megúszta.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz forceberg #58134 üzenetére
Ha tul jo a feked meg a gumid, majd megtolnak!
Mennyire igaz ez is.
2 napja nyomtam egy satu közelit, mert előttem is hirtelen fékeztek, mint a szög úgy állt meg az autó, az utánam lévő bmw-és már szenvedett a megállással, láttam a tükörben, de azért frankón fogta a betont az is, viszont abba egy (újnak számító) mercis már beledurrant egy utolsó félrekapott kormánnyal, de szerencsére a bömös alig mozdult, viszont a merci-nél már amit a tükörben láttam, mert a másik sávba átcsúszott a fél eleje, ott rögtön lett millió körüli kár.
Nagyon hiányzott volna még, hogy elintézzék a lagesz seggét. A péntek délután 2-4 óra között Pécsett egy kicseszett diliház, de gondolom máshol is.[ Szerkesztve ]
-
xuldar
őstag
válasz forceberg #58139 üzenetére
A nyárit azonnal cseréltem, azon láttam, hogy sz@r. Continentalt vettem, kiváló gumi. Nem vagyok az a fillérszexuáló gumik terén, mert összesen azon a 4 tenyérnyi helyen kapcsolódik az autó az útra, és egy jó gumival sokat spórolhat az ember. Évekre leosztva meg alig kerül többe. Persze nem is peres versenygumikról beszélek, amelyeknek darabja 100e Ft. A Hankooknál nem néztem meg a dot-számot, csak az állapotukat, és nem volt lelakva egyik sem. Azt meg nem tudtam, hogy ilyen minőséget képvisel a márka, mert nem még volt ilyen gumim. Ősszel biztos, hogy nem ezt teszem vissza.
Szerk: Nem kereskedésből vettem az autót, hanem magánszemélytől, aki nem versenyautónak használta. Amit kellett, ráköltött, de nem volt gumiszakértő, ahogy sokan mások sem.
[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz forceberg #58344 üzenetére
Sajnos, illetve muszáj kicseréltetnem az első rendszámtáblát, mert a múltkor telibetrafált szegény kis csuri, szóval rendesen össze-vissza áll már és szinte nagyon lerondítja az elejét. Ha az egyszer elgörbül, akkor csak rosszabb lesz minden kijavítási próbálkozástól. Tiszta hullám, göröngy az egész már...
Ha jól olvastam 13 ezer körül van a csere... -
mycso
Topikgazda
válasz forceberg #58660 üzenetére
Nálam igazából nem volt gond, elég újszerűnek tűntek a bakjaim, csak jó áron sikerült beszerezni a gyári bakokat.
Illetve bemelegedve alapjáraton volt némi rázás-remegés, de tényleg csak minimális.
Na ez most megszűnt.
Azt nem tudom mondani, hogy olyan mint egy benzines, de most olyan mint egy új dízel.Illetve kiszerelés után kiderült hogy az én zselés bakom is ki volt már száradva.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Newlachka
őstag
válasz forceberg #59415 üzenetére
nekem 225/45/r17 van e46 alatt, és kicsinek találom.Teljesen komfortos.
Ennek a Laguna 3-nak a legkisebb mérete 16".
17 teljesen jó rá 215/50-es gumival.
225/45/r18-se rossz mert még így is megvan a gumi vastagsága ahhoz,hogy a komfort megmaradjon.diablo1984 csatlakozom!
[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
válasz forceberg #59581 üzenetére
Ez a füves terület körülbelül 200 autó parkolasara adna lehetőséget, de szerintem keveset mondtam. És nem használják semmire egy tömbház mögötti rész ahova mindenki évek óta parkol. Mit érdekli akkor oket, hogy szerencsétlen több műszakban dolgozó este nem azzal akar még törődni mikor fáradtan haza ér a munkabol, hogy parkolóhelyet keressen vagy 20 percig a semmiert, mert úgyse lesz. Mindenesetre tudom, hogy szabályt szegtem, de nem fogom annyiba hagyni a dolgot igyekszem beszélni a terület képviselőjével.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz forceberg #59796 üzenetére
Lényegében így néz ki, ahogy a képen, nekem meg sikerült vennem a piros nyilast...mert f...sz voltam és nem figyeltem, de holnap már itt a zöld nyilas...Igazából a szétszerelés, kocsi megemel, jobb kerék le, pajzsot lebont etc van a tököm tele a cserével, az már nem is érdekel, hogy orrba-szájba gázolajas minden, mikor lehúzom a csatikat, de most kicseszek vele, vettem nagy fecskendőt és teli nyomom üzemanyaggal és adalékkal a szűrőt, hogy ne kelljen annyit pumpálni legalább. : D
-------------------------------------------
Más:Minőségi átlátszó üzemanyagcsövet, hol tudnék venni?
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz forceberg #59800 üzenetére
Én már nem tudom
De ha az új Bosch-ban lévő vízleválasztó csavar menet stimmel, akkor csak azt cserélem ki a csavar helyett.
Ha nem, akkor, mint írtam új szűrő be és a szinte alig használtat a kukába kivág.Üzemanyagcsövet nem tudok venni Pécsen, átlátszó 10 mm-est. Vagy 10 autósboltot hívtam fel és csak fekete van, vagy egyáltalán nincs. Ez valami nonszensz ez az elb....tt ország, vagy város...
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz forceberg #59845 üzenetére
Hát jah, nálam már mind a kettő fém. Egyébként meg az ajtó lebontás, kb 5 perc unottan. ennek a gagyi minőségű határolónak cseréje meg, kb 10-15 perc. Lényegében egy kényelmes félóra alatt megvagy visszaszereléssel együtt, de ilyenkor ajánlatos leszedni azt bóvli fehér habot az ajtóról és minőségi cuccal kibélelni, pl dynamat, nálam is ilyen, nincs is rezgés meg hasonló és a hangzásnak is nagyon jót tesz az egész ajtót, ahol csak fém van... . A patentokra kell vigyázni, mert tudnak törni, ezért én addig neki sem álltam, míg nem jött 10db, amit rendeltem, de csak 1 tört el...
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz forceberg #59847 üzenetére
Nem. Gyárilag az ott bizony silány műanyag, ezért is 10-ből 10-nél kattogni fog. A fém tartósabb, talán örükös, de előtte be kell csiszolni az éleket és azzal a crc-vel jól bekenni, különben hányinger lesz kinyítni az ajtót. Ha rendesen bekopik, ami kb 2-3 hét, öröm lesz kinyitni...
-
kisgyerek85
senior tag
válasz forceberg #60338 üzenetére
Multkor hazafele menet M3-M0 felol a STOP tablanal beengedek egy autot (ugye itt kabe mindenki beenged egyet,nem is ezen van a hangsuly) gondolom az elottem levo belotte a tempomatot olyan 70-re, ő lett vegul a sorvezeto,mert elotte mar senki se volt, Sződnèl kint van a 40es tabla,visszabbvett a tempobol,latom mogottunk hosszu sor na es ekkor jott az,hogy egy par embernek eldurrant az agya es elozgetesbe kezdtek. En ugy voltam,h kivarom (amugy is csak nagyon indokolt esetben elozok zarovonalon) max majd Radnal ahol lehet mar elozni,mert ketsavos lesz akkor letolom,de nem volt ra szuksegem,mert beallt olyan 100-105 koze
Amugy jo megfigyelni ekezet,hogy ha te szepen betartasz mindent, akkor masoknak,hogy eldurran az agyuk. -
diablo1984
veterán
válasz forceberg #60344 üzenetére
Főleg próbálj meg a közèpső vagy belső sávban annyival menni, komolyan mondom tragèdia. A másik tragèdia, mikor más mondja meg, hogy mit lehet vagy mit nem! Mondom èn úgy, hogy 10 èvig teherautóztam(máig nèha vezetnem kell), komolyan a 3 sávos nulláson tragèdia amit a sètakocsikázósok tartanak, ők ráèrnek, a tachográfosok nem....
Új hozzászólás Aktív témák
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen