Hirdetés
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- 3D nyomtatás
- Akciókamerák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen videókártyát?
Hirdetés
-
Kidobja a Slacket a Disney
it Miután több mint 1 TB céges adatot szivárogtattak ki egy hackertámadás után, a Disney úgy döntött, hogy beszünteti a Slack használatát.
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
-
SWORD ART ONLINE Fractured Daydream - Elindult a nyílt teszt
gp Az open béta rajtjával együtt a készítők egy hosszabb gameplay videóban magyarázzák el, hogy mire számíthatunk a játéktól.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
LamerGyuri
senior tag
Shell-es gépi autómosóval mert néha nekem is csak a fa alatt jut hely.
De tényleg. Bőséges autósamponos víz lehozza, vagy az eső. aminek még szoktam örülni, ha leköpködi a platán.[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
shifty!
senior tag
-
Xantomas
őstag
Nálam hátul Brembo tárcsa, és betét, elöl Textar tárcsa, Ferrodo betét szintén visít, csak az segít pár hétre, ha szétszedem, megpucolom, egyszer végighúzom mind a négy irányba 120-as vásznon, ha van benne kavics, vagy lássam, hogy üveges-e, és betét élein csinálok 45 fokos letörést kb 0.5-1mm-eset. Utóbbi, tudom, nem tesz jót az élettartamának, meg kell pár fékezés mire beáll.
Első tengelyeken az utolsó mérésen is 1600N volt az átlag fékerő, hátsókon 590N 1-2%-os eltéréssel, szóval fékerőben hiány nincs.Bringán a két régebbi AVID fékemmel ez kétheti rutin volt, de ott konkrétan megégettem az első betéteket, azért is visítottak, betét gyártótól függetlenül. Csak az itt-ott "beragadt készletes" aszbesztes, betétek bírták tovább, és teljes csendben.
Tegnap átvettem az autót. Az baj, hogy nem érzek különbséget a "régi" gyári, és az újonnan beletett Monroe lengéscsillapító között? Maradék talperőben 60+%-osok voltak. Két helyen éreztem különbséget: Az M0-n, ahol folyamatosan löknek a betonkockák illesztései és a Hungárián, a Lurdi, és a Groupama aréna között a buckákon, hogy azok finomabbak lennének. A: nem kellene érezni különbséget, mert nincs is, B: ennyire nincs hozzá fülem/érzékem C: megszépültek az emlékek"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
senior tag
Valószínűleg [link]
Meg lehet próbálni a betét élének lereszelését, amit Xantomas is írt.
Ha nem segít, akkor betét csere, vagy hangosabbra kell venni a zenét(#70578) donszi : Ahogy Rob is írta, a hengereknél a gyújtás párban működik, 1-4, 2-3. Ha mindig csak a 3-as henger nem megy, és benzint kap, akkor valószínűleg nincs benne kompresszió (nem zárnak a szelepek, kopott henger vagy dugattyúgyűrű)
[ Szerkesztve ]
Путин, иди нахуй!
-
#89309696
törölt tag
-
-
rob210
Topikgazda
Műgyantával van átitatva a szövet.
Azért lehet rátolni a gumi szigetelést.
Amikor kilágyúl, nem lehet rátenni.
Viszont a konzol legalább nem engedi rálógni a kipufogóra és nem gyullad ki a kocsi. Vagy új kárpit, vagy keveszed a kárpitot, vagy házi megoldás.Renault power
-
Csatravi
senior tag
Szerintem ez fejjel lefelé van felrakva.
Amúgy vehetsz vagy készíthetsz hozzá. Ez a cikkszáma .[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
Szerintem a műgyanta gyullad meg. Ez valami bazaltgyapot szerűség ami valóban nem ég, de az magában ilyen vékonyan szétporladna a menetszéltől párszáz Km alatt, műgyantával van összedolgozva, hogy megálljon 15 évre, de a műgyanta az tud égni. Ha annyira lóg akkor olyan tartót kell készíteni ami lejjebb ér vagy a kipuff köré készíteni hővédő lemezt.
-
diablo1984
addikt
Finom induláskor ráz, majd kidobja a motortérből a motort, de nagyobb gázzal csúsztatott kuplunggal minden okés?
Mert nekem akkor csinálta anno az egyik autóm, mikor meg volt égve a tárcsa felülete és ilyen szakaszosan fogosgatott be! Ha ez nálad is a baj, akkor kb annyi a javítása, mintha a komplett kuplungot cserélnéd, vagyis kb az +30ezerrel több, de cserébe zsír új lesz a kuplungod és nem lesz ilyen gondod egy jó darabig. Kuplung cserekor nem árt a lendkereket is felszabályozni, egy érintővel lehúzni, mert az is tud kúposan kopni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Ford topik
- Asszociációs játék. :)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Cyberpunk 2077
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Itt az új LOGOUT!
- Zseniális!
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen