- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- 3D nyomtatás
- Raspberry Pi
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Apple asztali gépek
- Lamborghini – Lian Li együttműködés
- Philips LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- HTPC (házimozi PC) topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
Hirdetés
-
Olcsóbb lett a OnePlus Watch 2
ma Csak arra kell figyelni, Watch X néven vásároljuk meg az Oppo kínálatából.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Switch-re is befut a Darkest Dungeon 2
gp A PlayStation kiadások mellett a Nintendo konzoljára is elérhető lesz jövő hónapban az új kiadás.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
MaXX81
tag
Én már máson is agyalok mert nem csak ennyi probléma van ám vele, csak azokkal már nem is foglalkozok (fűtés télen nincs hiába lett a termosztát cserélve, az ilyen nagy melegbe a vízhőfok mérő szokott elmenni, le esik a mutato majd visszaáll mindezt rendszertelenül meg még van pár dolog). Azzal vígasztalom magamat hogy 21 éves, örüljek hogy még megy.
-
MaXX81
tag
Nem kifejezetten hideget fújt hanem langyosat ami -10 fokba nem melegített fel. Viszont ha enyhébb volt az idő pl 0 fok felett már forró fújt nem csak én tapasztaltam ezt hanem volt hogy vittem dolgozni a kollégát hajnalba télen és nem melegedtünk át, majd műszak végén hazafele mutattam meg észlelte ő is hogy most meg már adja a jó meleget és néztünk bután egymásra hogy vajon hogy lehet ez.
-
MaXX81
tag
Én amúgy megköszönöm a tanácsokat javaslatokat mert bizonyos támpontot adhat hogy mihez kellene nyúlni vagy mit kell esetleg cserélni, ezzel csak az a gond hogy lehet ez a baja de az is lehet nem, most ugye ezt úgy tudom meg ha kicserélem és vagy örülök vagy nem. Annyira jól meg nem állok hogy találomra cserélgetem az alkatrészeket hátha jó lesz.
(#68383) Morales72: A vízhőfok mutató az beállt középre (vízszintbe) télen szóval a motor üzem meleg volt.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
-
rob210
Topikgazda
Na akkor tisztázzuk miután jött elő a hiba?
Mit tettél ellene eddig pontosan?
Évjárat, hány lovas?
A vízhőfok rendben?
Illetve klíma nélkül nem csinálja?
Csak azért, mert a klímakompresszor kezdődő halálánál is ezt csinálja emeli a fordulatot, mert érzi, hogy nagyobb a terhelés.Ha klíma nélkül is csinálja akkor más irányba kell elmenni.
Minden esetre látatlanba nehéz ügy lesz, de igyekszem.Renault power
-
#89309696
törölt tag
Robi az a bikafejes csávó, a topikgazda. Gazdagréten van a műhelykomplexuma Budapesten, ennyiből már betudod határolni, hogy el tudsz-e menni hozzá vagy nem.
Én sajnos nem, pedig nagyon jó volna ha kipucolná a fojtószelepemet és alapjárati motoromat és lepasztázná a tömítéseket, lenullázná az alapjárati értéket. De ezért nem autózok 200 Kmt oda majd ennyit vissza.Könnyen előfordulhat, hogy a kocsim élete végéig már így fog menni, tekintve, hogy másfél éve ígérem neki a kipucolást és nem kapta meg.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Ennek egyetlen módja van játszani kell a fojtólappal amíg jó nem lesz.
Illetve élőadatban nézni a fojtószelep állást ott làtaszik, hogyan ejti vissza az alapjáratot.
Diagrammon nem a fordulatszámmérőn ami pontatlan.A másik amit megtehetsz, hogy leveszed a levegő csövet valaki beül indít te pedig közben nézed a fojtószelep mozgását ahogy ő adja a gázfröccsöket.
Tudod egyből írtam, hogy azt a két csavart nem lett volna szabad piszkálni azt a gyárban hézagmérővel állítják pozicióba. Sok türelemmel vissza lehet állítani, de pepecs meló. Kitartást.
Renault power
-
emre
veterán
Renault-om csak pár hete van, de az előző kocsim motorterét 20 év alatt kb. kétszer mostam, a Scenicet sem fogom gyakrabban. És ha figyelembe veszem az öregedő elektromos rendszer gyengeségeiből adódó hibák lehetőségét még ez is erősen optimista becslés.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
harry
veterán
Nem, nem is akarom, nem látom sok értelmét, max olyan szinten, hogy port lefújni / letörölni, hogy ne legyen minden dzsuva ha szerelni kell, meg ne hulljon bele olyan helyre ahova nem szerencsés, de nagy vizes mosásnak, főleg illetve esztétikai célzattal, nem állnék neki.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
emre
veterán
A motoromat mannol-os külső motortisztítóval (itt van többféle kicsi pénzért lehet válogatni) körbespicceltem, aztán locsolótömlővel zuhany. Nekem ennyi elég is volt.
A motoros topikban van valami runner nevű alak, na ő tudna tippeket adni gépjárműpucerálás területén.
De volt olyan kollégám aki a zsír új Ladáját (vesta vagy mi a rossebb) magasnyomásúval kezelgette, aztán meg ment reklamálni, mert az első lökhárítóról lejött a zománc. Basztattuk is hogy fémtisztán szereti.
Ja, a motormosás utáni nem indulás, száradásról meg eleget olvastam, hogy mi minden be tud ázni.
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
rob210
Topikgazda
Én megmondom mi a baj, ez bizony sz@r
Bocsáss meg, de ez így ennyi velősen.
Ezt nem tanították vissza a renaultnál ennyi a baja.
Amikor visszaáll, akkor 750 körül van klímával 950 körül a reális és ezt tartja is.
Viszont az emelt fordulatszámról néha nem áll vissza.
Na ez azért van mert a feltanított értékek teljesen összekeverik a vezérlőt.
Kéne egy rendes diagnosztika és abból kiderülne, minden.Más:
Csak, hogy tovább emeljem a renault szervizek fényét.
Ma egy IIes lagunát csináltam.
17 hibakód, többek között, kikapcsolt légzsák visszajelző, kikapcsolt légzsák vezérlő. (renaultban volt javítva az autó karambol után )
A klíma engedett és nem is vezérelt teljes kuka.
A lengéscsillapítók mind a 4 kuka. Kanyarban elpattogott a kocsi.
Valamint lenyomásra lenget mint a hajóhinta.
Forralta a vizet, eladták a tulajnak, hogy rossz a műszer.
Persze amikor lefuttattam a műszertesztet a diaggal, akkor kezdett a srác arca lekonyulni.
Na mindegy, egyszóval hordja mindenki a renaulthoz a kocsit aztán majd találkozunk.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
-
emre
veterán
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
rob210
Topikgazda
A delphi d150e pl. jó
Ebből léteznek kínai klónok, de ezt mindenki a saját felelősségére rendelje meg!
A következmények teljes ismeretében.
A legális 480ezer forint évenkénti software és szervízanyag háttértámogatással.
A softwaret évente 148ezerért lehet frissíteni.Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
Honnan veszi, mert Magyarországon pontosan 12 darabot adtak el belőle.
Olyan ritka mint a fehér bőrű bantunéger.
Teszem azt hozzá az országban senki hangsúlyozom senki nem ért hozzá.
Biztos tce-t akar?
Nem elég a 2.0 16v turbó?
Azzal is meg lehet halni, 250 ló az pont sok.
A 2.0 tce meg csak 190 paripa.Renault power
-
forceberg
veterán
Nekem a M2-ben minőségi világos szövet van, igaz a B1-et már javítottam, mert azt a sarkam elkoptatta.
Ha használtan vetted a kocsit, akkor esetleg már kibaxták belőle a gyárit.
A Lagunában meg a gyári gumi van, azon mondjuk a B1-et néha meg kell igazítani, szerintem nincs meg a patentja.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
MC Pite
veterán
Ha nincs gyári szőnyeged amihez van rögzítés, akkor vegyél 2db-ot,(ha van, jó hozzá a gyári rögzítése is) HA van az autódnál rögzítési pont. Nekem M3-nál van.
forceberg: Van gyári szőnyegem, az alábbiban különböznek:
-vastagabb a Rezaw, a gyári alig tartósabb mint egy univerzális; sajnos
-magasabb a pereme
-jobban illeszkedik, ami furán hangzik, de M3 gyári hátsó szőnyeg egy 4 maréknyi, ettől 30%-al nagyobb és jól illeszkedik a Rezawos is.
-ha adott autónak nincs lábpihentetője, a rezawokon szokott lennimolnarpeter: Van aki kivágja/lukasztja és beragaszt oda másikat; pl erre a célra donornak jó lehet egy másik/gyári szett.
Ha valakit érdekel, ingyen elvihetőre egyébként van nálam Megane 3 gyári szőnyeg; vezetőoldalin 2 kis lukkal (tűsarkúra tippelek) - ha valaki akarja beragasztja, vagy nem nagy tragédia mert a gyári betét fölött lukas.
<ELADÓ: Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html