Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • giigz

    veterán

    válasz rob210 #25605 üzenetére

    Akkor nem lesz jó vége, ha 150+-nál szakad a vezérlés ;]

    Egyébként szeretem néha kipörgetni egy kicsit, máskor meg 2500-nál váltok, ha nagyon jó kedvem van 2000-nél :D Tudom, nem ilyen kocsit kellett volna vennem, de mivel havonta azért 1.000 km belemegy, és a fogyasztás már 2-3 literes különbségnél is kiadja a síelésem árát, így inkább gyengébb a kocsi, de "ingyen" van a síelés. Mondjuk ha Laráéhoz hasonlítanám, akkor jó sok minden lenne ingyen a benzin különbségből :D Lényeg a lényeg, annyira strapabírónak mondják ezt az 1.4 8V-t, akkor legyen is az :D

    Mágus2: Pontosan, a 4.-nek már hamarabb vége ha jól emlékszem, 5.-ben meg ott már nem nagyon gyorsul sehova, 170 körül van a vége, legalábbis olyan rövid szakaszon ahol ki tudom hajtani, ott még nem ment többel...

    Ghandi: Igen, 180 körül lehet a vége, az óra szerinti 180-at egyenes úton szembeszél nélkül biztos meg tudná futni... Egyébként nem féltetek, hogy a motor járása miatt olyan nagy fordulaton leesik a bakról. Vagy jól ki volt biztosítva? :D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák